I/27 Přeštice - Klatovy
I/27 Přeštice - Klatovy
Zveřejněno oznámení EIA na přeložku I/27 Švihov - Klatovy . Že by se oživili úvahy o této přeložce co tak 2-3 roku dozadu kompletně zmizela . Bohužel se podle dokumentace kompletně zanevřelo na tu vizi že budou všude jen múk jako na starém letáku ŘSD . A trasa taky nekoresponduje s původními plány. Úspory to tu dost zkrouhali . A to jsem si u té staré přeložky říkal proč to není 4-pruh to jsem nevěděl že přijde tahle prasárna .
Téma jsem pojmenoval Klatovy-Přeštice protože doufám že se objeví i dokumentace na úsek od Švihova do Přeštic.
Téma jsem pojmenoval Klatovy-Přeštice protože doufám že se objeví i dokumentace na úsek od Švihova do Přeštic.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Další příklad toho, že se cpe I/__ tam, kde má být S__. Proto nemám rád I/__. Pokaždé přetížené.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
4-pruh je zde mimo realitu. Maximálně 3-pruh nebo 2-pruh. Ale rozhodně to chce výhradně MÚK a mít trasu ideálně jako SMV.
Já to nebudu ani otevírat, jestli tam nejsou pouze MÚK, tak ať to radši hodí do koše, takový záměr absolutně nemá smysl realizovat.
Buď ať hodí to, co bylo dříve v plánu, do šuplíku a počkají, až na to budou peníze a začne se to připravovat v původní podobě třeba až za 5 let, nebo nic. Od D5 stavím trasu s MÚK, ale za Přešticemi začnou být úrovňové křižovatky ? To má někdo dobře vymleto. Kruháče na obchvatu Klatov jsou samy o sobě na facku, nicméně už je to aspoň "za Klatovy", kde je zlomek dopravy a je to konec celé překládané trasy. A začátek obchvatu Klatov s kruháčem má tvořit budoucí MÚK, tak jak bylo v plánu.
Téma má být když už, tak Přeštice-Klatovy. Ne obráceně. Snad to někdo opraví.
Já to nebudu ani otevírat, jestli tam nejsou pouze MÚK, tak ať to radši hodí do koše, takový záměr absolutně nemá smysl realizovat.
Buď ať hodí to, co bylo dříve v plánu, do šuplíku a počkají, až na to budou peníze a začne se to připravovat v původní podobě třeba až za 5 let, nebo nic. Od D5 stavím trasu s MÚK, ale za Přešticemi začnou být úrovňové křižovatky ? To má někdo dobře vymleto. Kruháče na obchvatu Klatov jsou samy o sobě na facku, nicméně už je to aspoň "za Klatovy", kde je zlomek dopravy a je to konec celé překládané trasy. A začátek obchvatu Klatov s kruháčem má tvořit budoucí MÚK, tak jak bylo v plánu.
Téma má být když už, tak Přeštice-Klatovy. Ne obráceně. Snad to někdo opraví.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Dle mého má být S27 až za Klatovy.
Pokud na to nejsou peníze/vůle to stavět teď, OK. Postavme to jako obyčejnou silnici, ale s rezervou na další pás. A přidám se s tím, že rozhodně s MÚK. Bez toho to bude zase taková klasická typická česká I/__. Úrovňový křížení, přetížený… Ještě chybí průtahy každou vesnicí.
Pokud na to nejsou peníze/vůle to stavět teď, OK. Postavme to jako obyčejnou silnici, ale s rezervou na další pás. A přidám se s tím, že rozhodně s MÚK. Bez toho to bude zase taková klasická typická česká I/__. Úrovňový křížení, přetížený… Ještě chybí průtahy každou vesnicí.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Pro 4.000 vozidel/24 h a bez kamionů 4-pruh ? K čemu ?
Pro úsek mezi Přešticemi a Klatovy by se dalo ptát podobně .. Tady je to cca 400 kamionů a 11 tisíc vozidel celkem/24 h. To je za mě na ten 3-pruh akorát. Máme silnice, kde je i přes 1000 kamionů denně a neplánuje se tam NIC, ani 2-pruhové obchvaty !
Pro úsek mezi Přešticemi a Klatovy by se dalo ptát podobně .. Tady je to cca 400 kamionů a 11 tisíc vozidel celkem/24 h. To je za mě na ten 3-pruh akorát. Máme silnice, kde je i přes 1000 kamionů denně a neplánuje se tam NIC, ani 2-pruhové obchvaty !
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Dívám se na ten úsek, a je tam 10 000.
Neříkám, že tohle je potřeba nějak extra moc. Je to na konci seznamu priorit.
Ale když už teda něco děláme, tak to udělejme pořádně.
Jen říkám. Je to něco „jen tak mimochodem“. Nic extra vážného.
Jiastě, že jsou potřeba jiné úseky daleko víc. Na druhou stranu se staví dálnice někde, kde jsou ještě menší intenzity (ano, tam je to ze strategických důvodů a ne, nejsem proti stavbě těch dálnic).
Neříkám, že tohle je potřeba nějak extra moc. Je to na konci seznamu priorit.
Ale když už teda něco děláme, tak to udělejme pořádně.
Jen říkám. Je to něco „jen tak mimochodem“. Nic extra vážného.
Jiastě, že jsou potřeba jiné úseky daleko víc. Na druhou stranu se staví dálnice někde, kde jsou ještě menší intenzity (ano, tam je to ze strategických důvodů a ne, nejsem proti stavbě těch dálnic).
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Já si teda myslím, že i tahle verze je mnohem lepší než nedělat nic. Na úseku Švihov - Dehtín je minimálně 5 velmi nebezpečných míst a to nejsou ani 3 kilometry.
Ta původní verze přeložky byla odsouzená k neúspěchu v tom okamžiku, kdy se vymyslel tunel a za ním kilometrová estakáda...
Ta původní verze přeložky byla odsouzená k neúspěchu v tom okamžiku, kdy se vymyslel tunel a za ním kilometrová estakáda...
Re: I/27 Klatovy - Přeštice
Ta původní byla stále lepší. Vedla o dost dál od zástavby+ to víc sršelo tím že se o I/27 uvažuje jako o lepším tahu než jen I/__ .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Přeložka I/27 Švihov – Klatovy má zelené razítko. Otevře se v listopadu 2035
Nevěřím že tahle příšernost někdy spatří světlo světa, neříkám že je úplně hrozná ale ten kruháč u Švihova mě pěkně štve.
Nevěřím že tahle příšernost někdy spatří světlo světa, neříkám že je úplně hrozná ale ten kruháč u Švihova mě pěkně štve.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :48:08.248
Leták na stavbu Švihov – Klatovy .
Leták na stavbu Švihov – Klatovy .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Hlavně by se hodilo co nejdřív na již budovaný obchvat Klatov navázat obchvate Štěpánovic, Úsek je to nedlouhý - cca 1,5-2,0 km, a přitom efektivní.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Naopak bych to nechal v jednom úseku tak, jak je to naplánováno teď.
Jen bych je poslal do ****** s tou úrovňovou křižovatkou na začátku úseku. Proboha až po Klatovy jsou jinak v plánu výhradně MÚK, kterou hlavu mazanou toto zase napadlo ? Celý úsek se staví v nové stopě, ale tady nechají 2 km po současné a ještě úrovňovou křižovatku. Bezva.
Jen bych je poslal do ****** s tou úrovňovou křižovatkou na začátku úseku. Proboha až po Klatovy jsou jinak v plánu výhradně MÚK, kterou hlavu mazanou toto zase napadlo ? Celý úsek se staví v nové stopě, ale tady nechají 2 km po současné a ještě úrovňovou křižovatku. Bezva.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Tady je kdyžtak starý skrytý leták úseku Přeštice-Švihov.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Nevím, to staré vedení bylo prostě lepší, ačkoliv vedení je něco co je tady bez problému tak je zde ta úrovňová křižovatka co myslím že mluvím za většinu je prostě špatná. Doufejme že alespoň Přeštice-Švihov bude podle toho starého plánu, a že zase nevymyslí podobnou kravinu.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Vzhledem k přepracovávání technické studie právě očekávám podobné kraviny i na vedlejším úseku.
Achjo, radši ať se to postaví o 5 let později a s MÚK. Stejně se bude eventuálně někdy v budoucnu přestavovat, je snad lepší to postavit rovnou, ne ?
Achjo, radši ať se to postaví o 5 let později a s MÚK. Stejně se bude eventuálně někdy v budoucnu přestavovat, je snad lepší to postavit rovnou, ne ?
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Podle nové EIA se tato část nemá vůbec realizovat (alespoň v dohledné době) a nahradí ji kilometrový úsek, který je vidět v novém letáku šedě a u Švihova je ukončený ... hádej čím
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Aha, ještě lepší, kruháčů není nikdy dost. Akorát nebude ta kilometrová přeložka přímo v záplavovém území Úhlavy ? A takové pěkné plány tu byly .. Asi je prioritou I/26 a I/27 se nebude dávat do toho "jedničkového habitu". Není to zde na 3-pruh, to určitě ne, ale MÚK měli držet.
No .. důležitější je, aby nezačali vymýšlet nějaké přitroublé jednotlivé obchvaty těch obcí hned vedle baráků na té severnější části. Za mě buď nestavět nic nebo pak až tady tu velkou přeložku s MÚK. (úsek Přeštice-Švihov)
No .. důležitější je, aby nezačali vymýšlet nějaké přitroublé jednotlivé obchvaty těch obcí hned vedle baráků na té severnější části. Za mě buď nestavět nic nebo pak až tady tu velkou přeložku s MÚK. (úsek Přeštice-Švihov)
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Jakou úrovňovou křižovatku máte na mysli? Kdyby se realizoval mnou zmíněný obchvat Štěpanovic, tak na sever od Klatov vznikne namísto dnes realizovaného kruháče nová MÚK!Aram96 píše: ↑13.1.2024 19:25:27 Naopak bych to nechal v jednom úseku tak, jak je to naplánováno teď.
Jen bych je poslal do ****** s tou úrovňovou křižovatkou na začátku úseku. Proboha až po Klatovy jsou jinak v plánu výhradně MÚK, kterou hlavu mazanou toto zase napadlo ? Celý úsek se staví v nové stopě, ale tady nechají 2 km po současné a ještě úrovňovou křižovatku. Bezva.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Asi tak, ještě v dobách kdy byli v mapě staveb staré trasy tak jsem se radoval že I/27 bude něco "lepšího". Alespoň po ty Klatovy by to MÚK sneslo. Jenže zase šetříme, to už tady několikrát bylo. Ve finále je mi jedno kudy to povede jestli 2km od stávající trasy nebo 100m od stávající trasy ale ty MÚK mě štvou. (Furt bych se spíš přikláněl k bývalé trase ) Ještě lepší je to že podle výkresu v EIA nemají být tady na té budoucí křižovatce odbočovací pruhy takže z I/27 opravdu bude klasická podřadná I/_ tak jak to v ČR bývá.Aram96 píše: ↑14.1.2024 11:56:38 Aha, ještě lepší, kruháčů není nikdy dost. Akorát nebude ta kilometrová přeložka přímo v záplavovém území Úhlavy ? A takové pěkné plány tu byly .. Asi je prioritou I/26 a I/27 se nebude dávat do toho "jedničkového habitu". Není to zde na 3-pruh, to určitě ne, ale MÚK měli držet.
No .. důležitější je, aby nezačali vymýšlet nějaké přitroublé jednotlivé obchvaty těch obcí hned vedle baráků na té severnější části. Za mě buď nestavět nic nebo pak až tady tu velkou přeložku s MÚK. (úsek Přeštice-Švihov)
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Zahájení výstavby: 2031
Uvedení do provozu: 2033
Jenom si to tady odkládám, za 10 let mi to prosím někdo připomeňte.
Uvedení do provozu: 2033
Jenom si to tady odkládám, za 10 let mi to prosím někdo připomeňte.
Re: I/27 Přeštice - Klatovy
Psal jsem, že bych naopak nestavěl urychleně obchvat Štěpánovic, ale nechal ho jako součást delšího souvislejšího úseku, tak jak je to nyní v plánu (přeložka Švihov-Klatovy).Lynx píše: ↑14.1.2024 12:29:47Jakou úrovňovou křižovatku máte na mysli? Kdyby se realizoval mnou zmíněný obchvat Štěpanovic, tak na sever od Klatov vznikne namísto dnes realizovaného kruháče nová MÚK!Aram96 píše: ↑13.1.2024 19:25:27 Naopak bych to nechal v jednom úseku tak, jak je to naplánováno teď.
Jen bych je poslal do ****** s tou úrovňovou křižovatkou na začátku úseku. Proboha až po Klatovy jsou jinak v plánu výhradně MÚK, kterou hlavu mazanou toto zase napadlo ? Celý úsek se staví v nové stopě, ale tady nechají 2 km po současné a ještě úrovňovou křižovatku. Bezva.
No a na začátku této plánované přeložky u Kokšína je mnou zmíněná úrovňovka .. tu bych raději viděl jako MÚK.
Ale už je to asi jedno, vzhledem k tomu, že se plány na celou 27 překopaly a budou tam i kruháče.
MÚK u Klatov, o které mluvíš, tak vznikne právě s tou přeložkou .. tam naštěstí MÚK v plánech ponechali.