Letak Tyršův sad, 2. etapa je dle letáku ŘSD uvedeni do provozu prosinec 2010?martini píše:Dopravní schéma Plzně
I/27 v Plzni
I/27 v Plzni
Re: I/27 Plzen Tyrsuv sad 2 etapa
soudě podle aktuálního stavu v říjnu 2010 to nebude reálné:
http://tyrsuvsad-sukova.cz/galerie/foto ... rijna-2010
http://tyrsuvsad-sukova.cz/galerie/foto ... rijna-2010
Re: I/27 Plzen Tyrsuv sad 2 etapa
Vlastní pozorování potvrzuje. Muselo by nastat tempo pro tuto stavbu naprosto nevídané. To už tam spíš řachne meteorit.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/20 v Plzni
Co znamená hněda tečkovaná na I/27?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 v Plzni
Je to komunikace nižšího významu než fialová . Tečkovaná = nedostavěná, ale to jsi myslím pochopil Principem má být snaha o vymístění dopravy z centra, logicky, takže i když by I/27 v nové stopě vznikla, z pohledu vztahů dopravy ve městě (a to schéma je z konceptu města) je logičtější snažit se o možnost propojení po okruhu, byť to bude v západní části silnice II. třídy. Hlavní severojižní směr by měla přebírat I/20, nikoliv I/27.Lenny píše:Co znamená hněda tečkovaná na I/27?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/20 v Plzni
Otázka je, jestli se vůbec ta hnědě tečkovaná I/27, vůbec bude stavět.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 v Plzni
Já bych to v současné době interpretoval asi tak, jako odpověď na otázku, jestli se u nás budou stavět VRT. Je vhodné si v území nechat rezervu, počítat s tím a za pár desetiletí se uvidí. Rozhodně nebude průtah I/27 preferovanou stavbou z pohledu státu, si troufám říci.Lenny píše:Otázka je, jestli se vůbec ta hnědě tečkovaná I/27, vůbec bude stavět.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/20 v Plzni
Doufám, že v plánované podobě na ten průtah hned tak nedojde.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/20 v Plzni
Je nějaký problém s trasováním dalšího úseku Sukova - Borská - Přemyslova. V plánu průchodu přes areál Škodovky jsou nějaké zádrhele.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/27 v Plzni
Tyršuv sad - Sukova, 2. stavba se zprovozní pravděpodobně v 10/2011
zdroj: http://www.rozhlas.cz/plzen/zpravodajst ... ce--851493
zdroj: http://www.rozhlas.cz/plzen/zpravodajst ... ce--851493
Re: I/27 v Plzni
V návaznosti na článek I/27: Řidičům v Plzni začne sloužit nové napojení ... http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=176&t=2891
nějaké poslední fotky z června z trochu zapadlého webu http://tyrsuvsad-sukova.cz/galerie/foto ... ervna-2011
nějaké poslední fotky z června z trochu zapadlého webu http://tyrsuvsad-sukova.cz/galerie/foto ... ervna-2011
Re: I/27 v Plzni
Co je proboha toto
http://stavby.ctech.cz/public/data/medi ... 630_07.jpg
http://stavby.ctech.cz/public/data/medi ... 630_07.jpg
Re: I/27 v Plzni
To jsou připravený odpojovací a připojovací pruh pro větve MÚK na Dobřanskou ulici. Kvůli nedostupnosti pozemků se nemohly větve postavit, viz. leták "Vzhledem k nedostupnosti pozemků TJ Slovan však byla v červnu 2006 zpracována aktualizace projektové dokumentace se zapracováním stavebních úprav tak, aby bylo možné se stavbou vyhnout pozemkům TJ Slovan"
Možná se s tím do budoucna pořád počítá.
Možná se s tím do budoucna pořád počítá.
Re: I/27 v Plzni
Díky Takže nevykoupenej pozemek uprostřed cesty. Podobně to mohlo vypadat i na D3 u Tábora, kdyby se nakonec nezměnila trasa.
Re: I/27 v Plzni
To co myslíš ty, není nevykoupenej pozemek. To co vypadá jako trávník uprostřed silnice, je normální střed mezi větvemi na každé takové křižovatce. Jenom tam "divně" končí odpojovací pruh (širší vozovka), tak to vypadá podezřele. Stačí se podívat na protější odpojení nebo si domyslet lajnování a je to jasný.
Re: I/27 v Plzni
Aha, to jsem opravdu nepochopil
Vypadá to zvláštně. Až tam bude hotové VDZ, bude to snad vypadat jinak.
Vypadá to zvláštně. Až tam bude hotové VDZ, bude to snad vypadat jinak.
Re: I/27 v Plzni
Hlavně to ale jako řidič z tohoto úhlu pohledu a přes objektiv neuvidíšDomis píše:Aha, to jsem opravdu nepochopil
Vypadá to zvláštně. Až tam bude hotové VDZ, bude to snad vypadat jinak.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/27 v Plzni
http://tyrsuvsad-sukova.cz/galerie/foto ... -zari-2011
Podle záříjových fotek zbývá pouze nalajnovat. V říjnu by se mělo jezdit
Podle záříjových fotek zbývá pouze nalajnovat. V říjnu by se mělo jezdit
Re: I/27 v Plzni
Už je nalajnováno minimálně čtrnáct dní. Nevím jak to vypadá u kruháče na Folmavské, ale ještě nedávno tam nebyl AB povrch. Snad už to brzy otevřou a zmizí ranní kilometrové kolony na nynějším dočasném sjezdu.
Re: I/27 v Plzni
Možná se to tu už řešilo, ale mám dotaz ohledně toho druhého nájezdu, proč je ten pozemek nedostupný?
Re: I/27 v Plzni
Je tam fotbalové hřiště. Ale podrobnosti proč se tam sjezd/nájezd nedá postavit neznám.
Re: I/27 v Plzni
Co jsem já slyšel, tak problém je údajně v tom, že potřebné pozemky vlastní nějaká paní, která žije v Austrálii a neexistuje na ní kontakt. Takže pravděpodobně ani netuší, že její parcely brání v dostavbě křižovatky.Libor píše:Je tam fotbalové hřiště. Ale podrobnosti proč se tam sjezd/nájezd nedá postavit neznám.
Re: I/27 v Plzni
http://tyrsuvsad-sukova.cz/stavba-i-27[quote]Vzhledem k nedostupnosti pozemků TJ Slovan však byla v červnu 2006 zpracována aktualizace projektové dokumentace se zapracováním stavebních úprav tak, aby bylo možné se stavbou vyhnout pozemkům TJ Slovan. Pozemek v současné době nelze vykoupit z důvodů probíhajícího soudního řízení a exekuce).[/quote]Tak jsem kouknul do katastru a pozemky v trase větví křižovatky jsou sice odděleny, ale stále patří majiteli "Tělovýchovná jednota SLOVAN Spoje Plzeň" a žádné omezení vlastnického práva (např. exekuce) na nich nevázne.Libor píše:Je tam fotbalové hřiště. Ale podrobnosti proč se tam sjezd/nájezd nedá postavit neznám.
Takže jakej je skutečnej stav těžko říct, v každym případě ŘSD ty popzemky stále nemá. Ale i kdyby je měli, asi by se nic moc nedělo, protože ty větve MÚK byly ze stavby oddělené ještě před tím než se začalo stavět, takže budou potřebovat svoje stavební povolení a taky svojí soutěž na zhotovitele a taky svoje přidělené penízky...
Re: I/27 v Plzni
Dle informačního letáku ŘSD za 3Q se dočkáme zprovoznění až 30.11. po bez mála 3 měsících, kdy je stavba prakticky dokončena a připravena k provozu.
Re: I/27 v Plzni
Tak už se našel důvod
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... se-na.html
Další změna v datu otevření přivaděče. Včera jsem viděl, že je na mostě přes hráz přehrady položen nový AB kryt a dnes je potvrzeno částečné zprovoznění.
http://plzen.idnes.cz/plzen-zpravy.aspx ... zpravy_sou
http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/ ... se-na.html
Další změna v datu otevření přivaděče. Včera jsem viděl, že je na mostě přes hráz přehrady položen nový AB kryt a dnes je potvrzeno částečné zprovoznění.
http://plzen.idnes.cz/plzen-zpravy.aspx ... zpravy_sou