České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=124&t=1329
Stránka 1 z 2

Autor:  andy [ 1.12.2009 13:14:41 ]
Předmět příspěvku:  I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Vydáno souhlasné stanovisko k záměru tohoto obchvatu Šumperka.

Všechny posuzované aktivní varianty i v jejich různých kombinacích jsou z hlediska vlivu záměru na životní prostředí v dotčeném území prakticky rovnocenné.

Autor:  pavel.hrdina [ 1.12.2009 15:07:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přeložka silnice I/11 a I/44 v úseku Postřelmov - Rapotín

Bajecna zprava! Uz aby to stalo - tahle peaz dvou silnic prvni tridy je fakt sila. Ted jsem byl zase o vikendu v Jeseniku u rodicu a "uzival" jsem si ten prujezd od Bludova na sever temer neprerusovanou padesatkou.

Kdyz k tomu bude jeste aspon stavba Vlachov - Rajec, tak uz to bude az do Velkych Losin velice akceptovatelne. Obchvat Libive vznikne stejne az s pokracovanim R35 a prujezd okrajem Zabrehu se da povazovat za pomerne bezproblemovy.

Autor:  Bobek [ 1.12.2009 16:00:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přeložka silnice I/11 a I/44 v úseku Postřelmov - Rapotín

To chtějí stavět celé najednou? Toť v našich končinch zjev vskutku nebývalý (a chvályhodný)!

Autor:  bhs [ 16.1.2012 21:07:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

To byla doba .... ale už je to tady :-)
Vypadá to ale, že by bylo potřeba změnit název tohoto vlákna
http://sumpersky.denik.cz/zpravy_region/letos-zacne-priprava-obchvatu-bludovskeho-kopce.html

2Bobek - Zjev v našich končinách vskutku nebývalý se i nadále nekoná (neříkám, že je to v tomto případě špatně)....

Autor:  Marooned17 [ 19.1.2012 3:49:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Teda jestli těch 5 km placatým údolím bude stát 4 mld. Kč, tak to už někomu skutečně kape na karbit. :crazy:

Autor:  bhs [ 19.1.2012 10:58:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Ne že bych v tom byl expert a chtěl obhajovat výši nákladů, jen bych chtěl podotknout, že budou muset minimálně řešit přejezd přes dvě ramena Moravy a železniční trať (asi estakáda), dál potom most přes Desnou. Přípojka ze Šumperka, což je součást stavby půjde opět přes železniční trať. K tomu dvě MUK ....

Autor:  martini [ 21.1.2012 10:43:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Marooned17 píše:
Teda jestli těch 5 km placatým údolím bude stát 4 mld. Kč, tak to už někomu skutečně kape na karbit. :crazy:
Jojo, v google maps to vypadá placatý, já tě chápu :crazy: , narozdíl od těch 4 mld. Kč, které také nechápu a věřím, že se nejedná o reálný odhad nákladů...

Autor:  _jan91 [ 21.1.2012 17:49:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Ta cena je teda síla i když místní poměry jsou relativně složité... Jinak Šumpersko si čtyřpruhovou přeložku I/44 určitě zaslouží, jednak kvůli provozu a taky kvůli rozvoji regionu. Jezdím tudy často do Jeseníků a obzvlášť v tomto úseku s peáží I/11 je cesta nepříjemná. Snad se "brzo" pohne s R35 i přeložka u Mohelnice a zbytek trasy abychom mohli mít další pěkné Rko (aspoň se 110) :)

Autor:  Marooned17 [ 21.1.2012 19:31:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Martini: To Bludovu skutečně přeji, sám jsem tam již jel a provoz je velmi hustý, jo, všiml jsem si, že se bude 2x překonávat Morava, ale přesto je to prostě moc. Přece nemůžeme stavět za ceny jako na průchodu D8 skrz Krušné hory a i ten byl předražený.

Autor:  bhs [ 23.1.2012 21:08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Zrovna dnes byla dopolendne před bludovským kopcem cca 2 km kolona. Byla ledovka a přes kopec to prostě nešlo .. tedy do doby než to "prosolili" ... :-)

Autor:  ttc [ 14.2.2012 15:06:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Tak ta cena je opravdu sila, sice je to Morava, ale v tomto miste je to stale jen bezna ricka nez poradna reka, to se da premostit dle meho docela jednoduse.

Co se tyka zeleznicni trati, tak to je videt ekonomicky diletantismus, kdyby ten 4produd udelali i jako obchvat Sumperka alespon na jeho konec kdyz uz to nechteji delat podle puvodniho planu, tak by meli min. 3 sjezdy a tento by nemusel byt delany na provoz 60 tis. aut a tudiz by ta spojka 2pruh na rondel mohl byt uzsi a konstukcne jednodussi.

Mj. by me zajimalo kdy merili ten 10-ti nasobny rozdil pred a za Sumperkem. To jim rozhodne v zime ani v lete vyjit nemohlo a jeste museli volit tyden s opravdu spatnym pocasim aby tam nebyl ani jeden turista a i tak bych tem cislum neveril. Jezdim velmi casto touto cestou do hor a nejmene do rozdvojeni 44 a 11 za Sumperkem se ten provoz jevi min. jako 1/2 toho co je pred Sumperkem.

Autor:  bhs [ 15.2.2012 0:06:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Aktuální informace:
Pokud na konci obchvatu Postřelmova směrem na Šumperk nehledají zrovna naftu, tak druhou možností je, že dvě vrtné soupravy provádějí geologický průzkum připravované trasy ....

Autor:  Lenny [ 23.12.2012 22:49:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Probíhající geologický průzkum v únoru 2012 :arrow: http://maps.google.cz/maps?q=Post%C5%99 ... 81,,0,4.11

Autor:  Likas [ 6.1.2013 19:40:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

To je technika. V3S a Gaz. Se divím, že speciálně u geotechniků tyhle starý mrchy stále přežívají...

Autor:  mbmat [ 6.1.2013 19:44:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Někde se tu psalo, že je to pro dobrej průchod terénem. Dneska by novej stroj s podobnejma vlastnostma byl moc drahej.

Autor:  petsheny [ 6.1.2020 12:19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Tak se nám hezky chystají úseky z Mohelnice až k Šumperku, ale nemáte někdo informaci, jak to vypadá s navazujícím obchvatel Šumperka? Ukončit čtyřpruh jen před městem by byla škoda. I kdyby to měli pokračovat zatím jen jako 1+1, tak by to stálo za to. (Následného pokračování až k Jeseníku se asi nedočkají ani moje děti, tak se raději ani neptám :mrgreen: )

Autor:  Aram96 [ 6.1.2020 12:49:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Za mě by dávalo v současnosti smysl, postavit 2-pruhové pokračování obchvatem Šumperka do Petrova n. Desnou + obchvat Terezína a ukončit to ve Velkých Losinách. Ten obchvat Šumperka do rozdělení na I/11 a I/44 možná v polovičním profilu, resp. tak, aby to šlo zkapacitnit bez velkých přeložek toho 2-pruhu, protože si myslím, že doprava přecejen naroste, když bude vše napojeno komfortně na 4-pruh až k D35, byť se zajisté tento region pomalu, ale jistě vylidňuje.

Autor:  Lenny [ 6.1.2020 17:18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Udělala se EIA na úsek Postřelmov - Rapotín a dále se obchvat Šumperka neřeší. On hlavní cíl je Šumperk, zde ubývá hodně dopravy, proto se obchvat navrhuje ve dvoupruhu, na čtyřpruh nejsou intenzity a ani by ekonomicky nevyšel.

Autor:  Hanes [ 6.1.2020 19:01:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Obchvat ve dvoupruhu bude ještě hromadu pětiletek stačit. Dnes se i v pátek odpoledne skoro třetina aut vytratí na kruháči u TDK, na dalších kříženích také něco a v Rapotíně už se z peáže na I/44 jede v klidu (i v zimě).

Autor:  Aram96 [ 6.1.2020 21:57:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

To je jasné, že bude stačit 2-pruh a beru zpět i tu větu o polovičním profilu, ono je pravda, že i kdyby každý druhý z vesnic za Šumperkem vzal auto a jel, tak to intenzity na 4-pruh neudělá. Je spíš malý zázrak, že se počítá s 4-pruhem až do Šumperka, když na mnoha místech pro 12-15 tisíc vozidel plánují 2 nebo 3-pruhy. :D :ok: :ok:

Autor:  Honey72 [ 8.1.2020 9:03:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Ten čtyřpruh až za Šumperk byl projektován hlavně kvůli peáži.

Autor:  Aram96 [ 8.1.2020 17:39:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Je mě to jasné, ale bohužel musíme konstatovat, že měli velké oči. Resp.neodpovídá to současným potřebám.

Autor:  Maršál [ 14.1.2020 17:56:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

No ten úsek Šumperk Rapotín by pomohl spíše Jesenicku a tak to bylo asi i myšleno.
Je to nejzakopanější okresní město v ČR. Kolik je dojezdnost z Jeseníku do krajského města??

Autor:  ttc [ 15.1.2020 11:40:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Pánové trošku nesouhlasím - nechal bych to jako půl profil

Ano v Šumperku doprava na průtahu postupně ubývá (kolem nádraží je to OK) a pak přibývá, zejména poté co se setká současný průtah kolem nádraží se starou výpadovkou. K odlehčení dochází až na rozdělení I/44 a I/11.
Ano máte pravdu, že se tam dá předjíždět i v pátek odpoledne, ale není to žádná hitparáda.

Jinak dojezd z Jeseníku do Olomouce je cca 2 hodiny a je to cca 100 km.
Ale to si uvědomte, že Jeseník není nejvzdálenější město okresu tím je Javorník (I/60) či Zlaté Hory (mimo silnice I tř) od nich to je ještě +40 min.

A celé to dělají obce jezdí se tu údolími kde mimo obce je jen minimum cest. Samotný přejezd ČHS je sice o serpentýnech a tunel by se hodil ale z pohledu ekonomie a času na cestu by ty obchvaty za méně peněz udělali výrazně více muziky. (a to nemluvím jen o tomto úseku, ale třeba o Velkých losinách, Loučné, Koutech, Bělé)

Autor:  kalanis [ 15.1.2020 13:21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/11 a I/44 Postřelmov – Rapotín

Trasa I/44 je v ZÚR OK. Rozdělil jsem to tunelem pod Čhs Je to cca takhle nějak.
Jižní část
Severní část

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/