Právě je 18.2.2020 20:46:30




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 257 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
 I/35 obecně 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 947
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: I/35 obecně
Miku, tady je jasně vidět jakej byl Gočár geniální. Bez něj by se v Hradci stále jezdilo centrem protože by tohle asi nikoho nenapadlo... A Hradec je opravdu ne zakletý, ale spíše zaprděný. Xyzc to popsal naprosto přesně - Kotas se podepsal pod spoustou kontroverzních staveb - snad jedině ten terminál celkem jde. Ale ty další jako křižovatka Koruna nebo přestavba náměstí 28. října (před Hlavním nádražím) jsou spíš pro zlost.


27.11.2019 20:06:38
Profil
 

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: I/35 obecně
kik píše:
Miku, tady je jasně vidět jakej byl Gočár geniální. Bez něj by se v Hradci stále jezdilo centrem protože by tohle asi nikoho nenapadlo... A Hradec je opravdu ne zakletý, ale spíše zaprděný. Xyzc to popsal naprosto přesně - Kotas se podepsal pod spoustou kontroverzních staveb - snad jedině ten terminál celkem jde. Ale ty další jako křižovatka Koruna nebo přestavba náměstí 28. října (před Hlavním nádražím) jsou spíš pro zlost.


Tak ono to není o Kotasovi, ale spíš o Brunovi (hlavní architekt). Dokud on bude na měste, bude stále platit, že HK je nejhorší krajské město z hlediska možnosti tu něco postavit. Samozřejmě není zdaleka jediný, kdo na tom má svůj podíl.
Nutno také podotknout, že Kotas je Brunův spolužák ze školy, tak si jdou na ruku.
A i ti volení zástupci se umějí chovat jako pitomci. Jakmile se nějaká akce víc rozjede, nesmí se zastavovat, protože jinak se vše prodraží. Dokonalým příkladem je fotbalový stadion. Každé zastupitelstvo si řekne, jak to zvládne lépe než předchozí a vše je jen horší. Když cca před 10 lety řešili stadion spolu s obchoďákem, tak mohli mít stadion pro 14,5k lidí se zatahovací střechou za 450 milionů. Nakonec to zastupitelstvo stoplo, že je to drahé a raději si postaví stadion pro 10k lidí za 200 milionů. Z toho se postupně vyvinul ještě menší a oholenější stadionek pro 9k lidí za 750 milionů. HBreavis tak přesunul obchoďák ke Koruně, což nahrálo Brunovi s Kotasem a prosadili OK Koruna za 150 mega, která vytvořila dopravní špunt. Ale bez výstavby obchoďáku by tu OK nedokázali prosadit. Takže když se to sečte, tak místo stadion pro 14,5k lidí se střechou za 450k bude v HK oholený stadion pro 9k lidí za 750+150milionů. A to jenom možná, protože zatím se nenašel nikdo, kdo by jim to tak "levně" postavil.
Ten autobusák taky není žádná výhra. Kotas evidentně trpí tím, že si nikdy nenavrhl letiště. Proto všude navrhuje ty naddimenzované nosné konstrukce vně stavby, které krom vlastní stavby extrémně prodražují údržbu. Teď to ještě jde, ale za pár let to bude jen pro zlost. Jinak v době kdy běželo územní řízení na ten autobusák, navrhl nějaký kluk z Liberce v rámci diplomky nový autobusák přímo v přednádraží, který by vyšel levněji než to od Kotase a hlavně byl perfektně funkční. Veškerá odborná veřejnost se shodla na tom, že je to mnohem lepší řešení. V podstatě šlo o to, že přednádraží se lehce zahloubilo a častečné zastřešilo, dole by byl autobusák, veškeré související komunikace, nějaké parkování a na vrchu by byl prostor pro pěší, park atd. oboje by bylo přímo propojené s nádražní halou. Město to shodilo s tím, že je to super, ale že se čeká už 40 let, brzo budou mít UR na řešení od Kotase, tak už to dotáhnou do konce. Takže snad v jediném případě, kdy mělo smysl se vrátit zpět, k tomu nedošlo.
Bohužel v HK nejvíce trpí právě dopravní stavby. Ale z odkazu Gočára se věčně žít nedá. Teď je HK 4. nejucpanější město v ČR. Během pár let ale poskočí na druhé místo. Zatím druhé ČB dostanou dálniční obchvat a několik navazujících staveb, který jim hodně pomůže. Třetí brno postupně pracuje na VMO, takže také půjde v žebříčku níž. HK sice pomůže otevření D35, ale vzhledem k podílu transitu co odvede, nebude efekt zdaleka takový jako v ČB. Severní tangenta je v nedohlednu. Jižní spojka možná bude o fous dřív (optimisticky 2030). Ta sice odlehčí Koruně, ale zase její zakončení turbo OK způsobí zácpy na Hradubické směrem z města. Je to celé o to nepochopitelnější, že každý market má svojí MUK a nejduležitější křižovatka ve městě (spolu s Miletou) bude OK. Plánováná malá OK u Fortny také prodlouží kolony. Takže výsledek je jasný a do r. 2025 poskočí HK na druhé místo.
Pro srovnání, zátím 5. Pardubice budou mít tou dobou předělanou MUK Palackého, SV obchvat, obchvat Sezemic, možná i Dašic a teoreticky se už možná bude stavět i napojení Foxconu, alias I/2 JVO. I/2 JZO nejpíš nikdy nebude, protože armáda má problém s tím jak jim trasa narušuje prostor letiště.
Odkaz na žebříček zácp v ČR.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/toto-jsou-ceska-mesta-s-nejhorsim-provozem-kde-stravite-nejvic-casu-v-kolonach-/


28.11.2019 10:47:49
Profil
 

Příspěvky: 3467
Příspěvek Re: I/35 obecně
a to je HK aspoň krajské město
pravda, asi si stadion staví za své

v Čelákovicích proběhlo reko traťového svršku, spolu s podchody, nástupišti atak.
z pohledu 21. století docela rozumě utracená miliarda
ovšem, že při tom rozeberou silniční podjezd, dají mu nový strop, ale šířka zůstane ve stavu z 30. nebo 50.let ( nevím kdy se to realizovalo ) to člověk nepochopí
čímž to na dalších minimálně 50let zakonzervovali v této podobě

no ale to jsem tu OT... :ko:

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


29.11.2019 19:30:26
Profil
Autor

Příspěvky: 9500
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/35 obecně
Možná se vrátí na křižovatku do Úlibic semafory, je to jedna z variant.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


5.12.2019 21:40:04
Profil
 

Příspěvky: 947
Bydliště: Hradec Králové - Labská II
Příspěvek Re: I/35 obecně
Xyzc: Průserem v HK je to že po úpravě nám. 28. října se v případě, že člověk jede z Farářství či Labské II např. k THD, musí po okruhu a ne jako předtím kolem nádraží. Což je v ranní či odpolední špičce dost velká "sranda". A to naštěstí Fink a spol. nestačili pro IAD zavřít tř. ČSA mezi křižovatkami s Divišovou a Mosteckou ulicí. Zatím je o tom ticho, tak se na to snad zapomnělo.
Ta Jižní spojka Koruně moc neodlehčí protože málokdo bude z centra jezdit směrem na Nový Bydžov či Chlumec zajížďkou přes Hradubickou. No, uvidíme, nějak to dopadne. Když ne dobře tak špatně určitě.


18.12.2019 19:14:57
Profil
Autor

Příspěvky: 9500
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/35 obecně
Toto odvolání proti opravě I/35 Ostroměř, průtah je taky brutální čtení.

http://www.kr-kralovehradecky.cz/assets ... ha-1_1.pdf
http://www.kr-kralovehradecky.cz/assets ... ha-2_1.pdf
http://www.kr-kralovehradecky.cz/assets ... loha-3.pdf

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


11.1.2020 11:54:03
Profil
 

Příspěvky: 4462
Příspěvek Re: I/35 obecně
Nebyl pán zbaven způsobilosti k právním úkonům ?


11.1.2020 18:49:04
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 257 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jirka95, Majkii a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz