I/35 obecně
Re: I/35 obecně
Martine, existuje dalsi mozna trasa: Ve Svitavach uhnes na I/34 a pres Policku a Hlinsko dojedes do Zdirce n.D. kde to na konci vezmes na KO doprava na Chotebor a v Kameni se napojis na I/38. Kdysi davno me jednou jeden chlap vzal v Mohelnici na stopu a rikal ze takhle jezdi. Me pak teda vysadil az v Hradci.
A pokud mas rad 'kotary', tak se z Hlinska da jet pres Trhovou Kamenici a Sec a odtud pres Tremosnici do Caslavi. Je to delsi, vic se to klikati, povrch tam byl celkem slusny a provoz rozumny.
A pokud mas rad 'kotary', tak se z Hlinska da jet pres Trhovou Kamenici a Sec a odtud pres Tremosnici do Caslavi. Je to delsi, vic se to klikati, povrch tam byl celkem slusny a provoz rozumny.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 obecně
My jsme pred par lety jezdili z Prahy do Vysokeho Myta po D11, R35, I/37, v Pardubicich kolem nadrazi a kolem koleji az k II/355, ktera nas dovedla k I/17 a po ni az do Zamrsku. Prujezd Pardubicemi byl vzdy v pohode. Vyhnuli jsme se tak ucpane Chrudimi.Lenny píše:Jeď z Prahy po I/12, dále na I/38 a I/17 a vyjedeš V Zámrsku za omezením. Není to sice dálnice, ale docela slušně se tam jede až na začátek z Prahy a průjezd Chrudimí.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/35 obecně
Já od doby, co se opravuje D1 jezdím z Valmezu do Prahy přes Mohelnici a Svitavy a pak po I/34 přes Poličku, Borovou, a pak po dvojkách na Skuteč, Chrast a Chrudim. Až na průjezd Chrudimí je to výborná cesta. I/34 má pár pěkných úseků, které jsou navíc čerstvě opravené, provoz není nijak hustý a cesta celkem odsýpá. Dá se udělat Valmez Praha za 3:30 bez porušování předpisů. Po D1 to sice pravda může být o půl hodiny méně, ale také klidně o hodinu více.
Re: I/35 obecně
krásný popisy
a určitě máte všichni vylepenejch 1500,- na čelním okně
bych z toho státu
a určitě máte všichni vylepenejch 1500,- na čelním okně
bych z toho státu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/35 obecně
To vis ze jsem taky oznamkovanej... Jed z HK do Prahy po stary je na pikacu - hlavne prujezd Podebrady, usek kolem Nehvizd a na zaver bonbonek v podobe Hornich Pocernic. No neber to za ty prachy...
Re: I/35 obecně
A co teprve různé Lhoty.kik píše:To vis ze jsem taky oznamkovanej... Jed z HK do Prahy po stary je na pikacu - hlavne prujezd Podebrady, usek kolem Nehvizd a na zaver bonbonek v podobe Hornich Pocernic. No neber to za ty prachy...
Re: I/35 obecně
uhni na mstětice a na R10
je to pro směr na VR mnohem lepší
obzvlášť teď, když D11 najíždí na okruh - smer VR - přes STOPku...
je to pro směr na VR mnohem lepší
obzvlášť teď, když D11 najíždí na okruh - smer VR - přes STOPku...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 obecně
Pro osobáky je objížďka u Ostřetína ve směru od Mohelnice jen 4km z Vysoké u Holic, náklad má zákaz už v Jaroslavi se značenou objížďkou 20km. (Borohrádek?)
Od HK se jede normálně.
Od HK se jede normálně.
Re: I/35 obecně
V období červen až listopad nás čekají napínavé zážitky ve Vysokém Mýtě během této stavby.
- Přílohy
-
- VM.png (298.31 KiB) Zobrazeno 12225 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 obecně
Super, takže ani "vrchem" se nebude dát jezdit.
Začínám z toho být poněkud frustrovaný.
Začínám z toho být poněkud frustrovaný.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/35 obecně
Ani po draze to není slavné, rozkopaný koridor u Úval, a k tomu uzly Ústí n. Orl. a Olomouc. Nevím, jestli už jsou dokončeny, pokud ano, tak to hovoří pro dráhu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 obecně
V Ústí už je pokud se nepletu hotovo. V Úvalech to je tuším do konce června a zpoždění bývá bohužel značné, zejména pokud je spoj odkloněný přes Nymburk.
Jinak na tuhle OK jsem teda hodně zvědavý. V době výstavby (a asi i po ní) to tipuju na kolonu od Zámrsku po Hrušovou. Taky s tím mohli těch "pár" let než bude R35 počkat.
Jinak na tuhle OK jsem teda hodně zvědavý. V době výstavby (a asi i po ní) to tipuju na kolonu od Zámrsku po Hrušovou. Taky s tím mohli těch "pár" let než bude R35 počkat.
Re: I/35 obecně
Já myslím, že se jim už právě čekat nechce. A upřímně řečeno, ani se jim nedivím. Podívejte se kupříkladu na dění kolem D1 u Přerova... Hotová R35 kolem VM je bohužel v lepším případě otázkou tak 6 - 10 let, to je hodně daleko...
Re: I/35 obecně
Optimisto. Do 10 let bude sotva po Zámrsk. A pak to bude ve VM jízda. To to bude stát od konce R35 po konec VM.michal píše:... Hotová R35 kolem VM je bohužel v lepším případě otázkou tak 6 - 10 let, to je hodně daleko...
Re: I/35 obecně
optimisto - bude to stát od konce R35 po konec LitomyšleSosa píše:michal píše:... To to bude stát od konce R35 po konec VM.
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 obecně
Za VM se to roztrhá. Litomyšl bude průjezdnější. Ale i tak to bude rychlejší než po D1.bumbik píše:optimisto - bude to stát od konce R35 po konec LitomyšleSosa píše:michal píše:... To to bude stát od konce R35 po konec VM.
Re: I/35 obecně
Lenny, KH: Včera jsem jel Pendolínem z Prahy do Olomouce a zpět, mezi Dolními Počernicemi a Úvaly jsme nabrali cca 10 min zpoždění (zpátky nás poslali přes Nymburk, takže cca 20 min). Na Ústí nad Orlicí se ještě pracuje, ale provoz to příliš neomezuje, stejně tak to zvládají docela dobře v Olomouci (už jsou k dispozici 4 nástupiště). Ještě jedno zpomalení je někde u Mohelnice, jezdilo se tam jen po jedné koleji.
Re: I/35 obecně
Hejtman Pardubického kraje Martin Netolický jednal s náměstkem ministra dopravy Tomášem Čočkem ohledně výstavby rychlostní silnice R35, u které se odhaduje dokončení prvních dvou úseků z Opatovic nad Labem do Ostrova v roce 2019. Hejtman zároveň projednával možnosti zlepšení propustnosti a bezpečnosti na stávající silnici I/35.
http://www.pardubickykraj.cz/aktuality/ ... ada-studii
http://www.pardubickykraj.cz/aktuality/ ... ada-studii
Re: I/35 obecně
takže pan hejtman zjistil, že zakoupený "dálniční stíhač" situaci nevyřeší...
jak povzbudivé
jak povzbudivé
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/35 obecně
Bodejť by něco vyřešil, když ho hned druhý den po slavnostním uvedení do provozu rozbili o protijedoucí autoMike píše:takže pan hejtman zjistil, že zakoupený "dálniční stíhač" situaci nevyřeší...
jak povzbudivé
Zkapacitnění stávající silnice I/35 ve vhodných místech přemalováním třípruh, bohužel, nenavrhl.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/35 obecně
no zkapacitnění není asi ten správný pojem. pokud to bereme z hlediska kdy nahlížíme na celý tah, tak kapacita zůstane nezměněna. kapacita samotného úseku se dvěma pruhy jedním směrem bude pochopitelně dvojnásobná. k zvýšení kapacity aspoň na části tahu (a jedním směrem) by došlo za předpokladu, že by dvoupruhový úsek spojoval alespoň dvě významné křižovatky.
k čemu určitě dojde, tak k zlepšení omílané mantry o plynulosti a bezpečnosti dopravy. navíc na I/35 jsou dlouhodobě nejbezpečnějšími úseky právě se stoupacími pruhy. uspořádaní 2+1 lze navrhnout i tam kde šířka vozovky je 10,5m (tzn S11,5/R11,5), takových úseků je na I/35 mnoho. stačil by prostě jen kyblík s barvou.
k čemu určitě dojde, tak k zlepšení omílané mantry o plynulosti a bezpečnosti dopravy. navíc na I/35 jsou dlouhodobě nejbezpečnějšími úseky právě se stoupacími pruhy. uspořádaní 2+1 lze navrhnout i tam kde šířka vozovky je 10,5m (tzn S11,5/R11,5), takových úseků je na I/35 mnoho. stačil by prostě jen kyblík s barvou.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/35 obecně
Uspořádání 2+1 na 10,5 m není na ŘSD a MD vnímáno pozitivně a nebude realizováno. Požadavek je alespoň 11,5 m zpevnění na úpravu stávající silnice nebo 12,5 m zpevnění na novostavbu.
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/35 obecně
jo tento odmítavý postoj znám. evidentně je jasné, že když na D1 se jim vejdou 4 pruhy na 11,5 m zpevnění i s mobilním svodidlem, tak 10,5 m je prostě na tři pruhy málo
nicméně v metodice je možnost to udělat od 10,5 (aspoň takové jsou moje informace)
vůbec nejhorší je ta možnost s14,75 se svodidlem, to je panečku lití asfaltu do krajiny pro nic za nic...
nicméně v metodice je možnost to udělat od 10,5 (aspoň takové jsou moje informace)
vůbec nejhorší je ta možnost s14,75 se svodidlem, to je panečku lití asfaltu do krajiny pro nic za nic...
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/35 obecně
pro nic za nic ne
pro prachy zhotovitele...
čili lepší se zabíjet na širokém dvoupruhu
ačkoli já nejsem příznivcem 3pruhů, takže mi to vlastně vyhovuje
pro prachy zhotovitele...
čili lepší se zabíjet na širokém dvoupruhu
ačkoli já nejsem příznivcem 3pruhů, takže mi to vlastně vyhovuje
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/35 obecně
Ano, to je příšernost.evilcleaner píše:jo tento odmítavý postoj znám. evidentně je jasné, že když na D1 se jim vejdou 4 pruhy na 11,5 m zpevnění i s mobilním svodidlem, tak 10,5 m je prostě na tři pruhy málo
nicméně v metodice je možnost to udělat od 10,5 (aspoň takové jsou moje informace)
vůbec nejhorší je ta možnost s14,75 se svodidlem, to je panečku lití asfaltu do krajiny pro nic za nic...
Co se týče toho srovnání s 2+2 - něco jiného je provizorium v uzavírce a něco jiného trvalé řešení. Osobně bych třípruh na 10,5 nezavrhoval, hlavně tam, kde by se měl do pár let postavit nový čtyřpruh..