I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
to Jura: Nechci , aby to vypadalo jako rejpání, ale takových rozestavěných nedostavěných staveb je víc než dost. Od dálnic přes rerka a jedničky až dolů. / D 11, obchvat České Lípy........./ Nechci tím bagatelizovat vynaložené prostředky na VM - Lešná/
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Bohužel je to tak. V Praze nám chtějí odpískat východní část MO, protože Praha nemá peníze (ačkoli to staví tak, že je v ZVA moc podmínek), a přitom se investovala cca 1 mld. do přestavby budoucí MÚK MOxŠtěrboholská radiála... Přitom zrovna Palačovská spojka mi přijde hodně účelná stavba, která navíc zvýší užitnou hodnotu dalších již realizovaných staveb (šestipruh D1 a budoucí část R48).
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Ani to jako rýpání neberu, tak to prostě bohužel je. O to víc se mi teď pění krev v žilách, že další taková momentálně zbytečná stavba nám tu teď nejspíš přibude. V době, kdy je nám ze strany ŘSD a MD neustále argumentováno, že nejsou peníze skoro na nic. Kdyby to alespoň v této podobě sloužilo jako obchvat nějaké obydlené oblasti...kot píše:to Jura: Nechci , aby to vypadalo jako rejpání, ale takových rozestavěných nedostavěných staveb je víc než dost. Od dálnic přes rerka a jedničky až dolů. / D 11, obchvat České Lípy........./ Nechci tím bagatelizovat vynaložené prostředky na VM - Lešná/
Samozřejmě neříkám, aby se stavba ihned zakonzervovala, to je taky nesmysl. Ale mrzí mě, že se asi zase začalo něco stavět jen podle připravenosti, bez ohledu na důležitost samotné stavby a hlavně připravenost úseků navazujících, alespoň tak mi to z mého laického pohledu připadá.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Jelikož jsme v Čechách, tak si říkám, zaplať pámbu za každou stavbu, která je na základě salámové metody rozestavěná. To co se rozestaví se byť se zpožděním nějak a někdy dostaví. Pravdu máš samozřejmě, že je to stavba, která není fakticky nyní jako obchvat využitelná.
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Ale MÚK MOxŠtěrboholská radiála stavěla Praha ze svého ne? Těžko by se přesouvaly peníze do Palačovské spojky.Standa píše:Bohužel je to tak. V Praze nám chtějí odpískat východní část MO, protože Praha nemá peníze (ačkoli to staví tak, že je v ZVA moc podmínek), a přitom se investovala cca 1 mld. do přestavby budoucí MÚK MOxŠtěrboholská radiála... Přitom zrovna Palačovská spojka mi přijde hodně účelná stavba, která navíc zvýší užitnou hodnotu dalších již realizovaných staveb (šestipruh D1 a budoucí část R48).
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Nejde o to, kam by se peníze přesunuly, ale jak účelně byly prostředky vynaloženy.
Což u MÚK MOxŠterboholská je při nejmenším sporné.
Což u MÚK MOxŠterboholská je při nejmenším sporné.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Kdyby smer "do Prahy" nemel nyni to omezeni na 60, tak by se to za smysluplne dalo povazovat. Takhle je to jen na pul smysluplne
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
medvid: Omlouvám se, zase neodděluju jednotlivé části příspěvku: 1) příklad degradace vynaložených prostředků z Prahy; 2) povzdech nad odkládáním Palačovské spojky. Nicméně zrovna MÚK MOxŠR byla financována ze SFDI, jelikož v tomto úseku Jižní spojka supluje neexistující část PO (511), čili hypotetické jiné využití prostředků by taky šlo. Stále ale doufám, že tato stavba nebude zbytečná, MO se dostaví podle původního plánu a samozřejmě budu v Praze volit toho, kdo to slíbí !
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Standa píše:medvid: Omlouvám se, zase neodděluju jednotlivé části příspěvku: 1) příklad degradace vynaložených prostředků z Prahy; 2) povzdech nad odkládáním Palačovské spojky. Nicméně zrovna MÚK MOxŠR byla financována ze SFDI, jelikož v tomto úseku Jižní spojka supluje neexistující část PO (511), čili hypotetické jiné využití prostředků by taky šlo. Stále ale doufám, že tato stavba nebude zbytečná, MO se dostaví podle původního plánu a samozřejmě budu v Praze volit toho, kdo to slíbí !
Ale je pravda, že se vždy takhle něco postaví, zbudou tam skokanské můstky a když se to po dvaceti letech dostavuje, tak se kolikrát stane, že se to předělá jinak
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
To patří do novinářských blábolů. Palačovská spojka dopravu do VM přivede - Částečka se zřejmě vyjadřoval k obchvatu...Valašský deník píše:„Palačovská spojka je v přípravě. Předpokládáme, že stavět se začne za pět let," uvedl mluvčí ministerstva dopravy Martin Novák.
Valašským Meziříčím projede třicet tisíc aut denně, čímž dochází ke znečišťování ovzduší a překračování hygienických limit hluku.
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
tak nové info http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4070
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Schválení nového územního plánu - 2 roky jsou asi nereálné, 3 roky by měly stačit... To není rejpání, ale realita územka,kterou jsem zažil!
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Palačovská spojka má vydané územní rozhodnutí, ale na předchozí verzi. Ale to nebraní v tom, že se může podle ní ve shodných částech vykupovat pozemky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Změna je pouze ve tvaru MÚK a přilehlých částech. Byly vypuštěny 2 mosty na rampě a místo nich přibyl jeden most, a dále lesní cesta a 2 další objekty. Větve dnešní MÚK Palačov se nebudou rekultivovat, ale zůstanou zachovány pro služební potřebu ŘSD.
Pozemky se dají vykupovat ve většině trasy.
Pokud bude stavba rozdělena na 2 etapy. Z R48 bude v I. etapě vybudován pouze část pravého pásu v místech, kde je R48 vedena nově, která bude sloužit pro směr Bělotín - NJ. A dále budou postaveny a napojeny v definitivní tvaru větve Bělotín - VM a VM - NJ, v definitivní tvaru bude postavena i větev NJ-VM, která bude provizorně napojena na pravou polovinu a větev VM - Bělotín, bude provizorně napojena na dnešní I/48, která bude sloužit pro směr NJ - Bělotín.
Pozemky se dají vykupovat ve většině trasy.
Pokud bude stavba rozdělena na 2 etapy. Z R48 bude v I. etapě vybudován pouze část pravého pásu v místech, kde je R48 vedena nově, která bude sloužit pro směr Bělotín - NJ. A dále budou postaveny a napojeny v definitivní tvaru větve Bělotín - VM a VM - NJ, v definitivní tvaru bude postavena i větev NJ-VM, která bude provizorně napojena na pravou polovinu a větev VM - Bělotín, bude provizorně napojena na dnešní I/48, která bude sloužit pro směr NJ - Bělotín.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Lze někde nahlédnout do připravované dokumentace?
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Google např. vyplyvl tuto situačku
http://2.bp.blogspot.com/-UfQSAyqSwgM/T ... 600/PS.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-UfQSAyqSwgM/T ... 600/PS.JPG
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Se SSÚRS Poruba se počítá i po všemožných úsporných opatřeních?
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
ZAHÁJENÍ ŘÍZENÍ O ZMĚNĚ ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ, PRODLOUŽENÍ PLATNOSTI ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ A POZVÁNÍ K VEŘEJNÉMU ÚSTNÍMU JEDNÁNÍ
http://www.valasskemezirici.cz/uredni-deska/
http://www.valasskemezirici.cz/uredni-deska/
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
ROZHODNUTÍ PRODLOUŽENÍ DOBY PLATNOSTI ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ
A ZMĚNA ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ
http://www.valasskemezirici.cz/uredni-deska/
A ZMĚNA ÚZEMNÍHO ROZHODNUTÍ
http://www.valasskemezirici.cz/uredni-deska/
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Tak to se asi někde vloudila chybička ne? Možná tam mělo být dokončení přípravy Palačovské spojky do 2017
Palačovská spojka v roce 2017? Je to náš cíl, řekl v Hranicích ministr
Hranicko – Obrovská zátěž na životní prostředí i nebezpečí související s hustou dopravou. Neuspokojivou dopravní situaci v Hranicích i jiných obcích regionu má částečně vyřešit Palačovská spojka. Podle slov ministra dopravy Antonína Prachaře by tato spojnice mohla být hotová už v roce 2017. Člen vlády to potvrdil při své čtvrteční návštěvě Hranic.
„Máme ambici dokončit celou Palačovskou spojku do roku 2017 a pokusíme se tento cíl splnit. Palačovská spojka by měla být jednou z důležitých spojnicí mezi dálnicí D1 a Slovenskem. V pondělí (8. září, pozn. red.) otevřeme jeden úsek, část obchvatu Valašského Meziříčí a ke stavbě máme připravené další varianty," řekl Antonín Prachař hranickým zastupitelům. Tímto termínem tak zřejmě mnohé z osazenstva překvapil. Vždyť o Palačovské spojce se mluví bezmála od začátku tohoto století a prozatímní kroky přílišné tempo nenabraly.
„V tranzitní dopravě, která prochází městem a působí ekologické komplikace, vidím jeden z největších problémů. Ve městě jsou překročeny limity znečištění ovzduší a je to právě především v důsledku tranzitní dopravy," poznamenal k problematice Karel Hübl (Věci veřejné), který se problémy souvisejícími s výstavbou Palačovské spojky dlouhodobě zabývá.
„Vím, že je vydáno územní rozhodnutí k Palačovské spojce, ovšem slibů a termínů jsme už slyšeli spoustu. Pro nás je přitom tato výstavba opravdu klíčová," dodal hranický zastupitel.
Problémy výstavby
V souvislosti s Palačovskou spojkou se v minulosti objevilo hned několik problémů. Jedním z nich jsou výkupy pozemků.
„Za pozemky chceme nabízet odpovídající finanční prostředky, aby lidé byli k jejich prodeji motivováni. Výkupy pozemků by se mohly zintenzivnit. Z mé strany i ze strany Ředitelství silnic a dálnic uděláme vše pro to, abychom výkup pozemků dokončili," sdělil k Palačovské spojce Antonín Prachař.
Palačovská spojka bude dopravní tepnou mezi Přerovskem, Valašskem a Slovenskem. Její výstavba by tak značně ulevila i východní oblasti Hranicka, kterou prochází nyní výrazně zatížená silnice první třídy I/35.
„Výstavba Palačovské spojky by pro nás byla velice významnou pomocí z hlediska tranzitní dopravy, která proudí přes Hranice a podél údolí Bečvy. Tato věc se totiž krátkým obchvatem řešit nedá. Jediným řešením je stavba Palačovské spojky, o kterou město dlouhodobě usiluje. V současné době je problém zejména v provozu kamionů," sdělil tiskový mluvčí Městského úřadu Hranice Petr Bakovský. Podle posledního měření intenzity dopravy v roce 2010 projede přes Hranice po silnici I/35 přibližně dvanáct tisíc automobilů za den.
http://hranicky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40905.html
Palačovská spojka v roce 2017? Je to náš cíl, řekl v Hranicích ministr
Hranicko – Obrovská zátěž na životní prostředí i nebezpečí související s hustou dopravou. Neuspokojivou dopravní situaci v Hranicích i jiných obcích regionu má částečně vyřešit Palačovská spojka. Podle slov ministra dopravy Antonína Prachaře by tato spojnice mohla být hotová už v roce 2017. Člen vlády to potvrdil při své čtvrteční návštěvě Hranic.
„Máme ambici dokončit celou Palačovskou spojku do roku 2017 a pokusíme se tento cíl splnit. Palačovská spojka by měla být jednou z důležitých spojnicí mezi dálnicí D1 a Slovenskem. V pondělí (8. září, pozn. red.) otevřeme jeden úsek, část obchvatu Valašského Meziříčí a ke stavbě máme připravené další varianty," řekl Antonín Prachař hranickým zastupitelům. Tímto termínem tak zřejmě mnohé z osazenstva překvapil. Vždyť o Palačovské spojce se mluví bezmála od začátku tohoto století a prozatímní kroky přílišné tempo nenabraly.
„V tranzitní dopravě, která prochází městem a působí ekologické komplikace, vidím jeden z největších problémů. Ve městě jsou překročeny limity znečištění ovzduší a je to právě především v důsledku tranzitní dopravy," poznamenal k problematice Karel Hübl (Věci veřejné), který se problémy souvisejícími s výstavbou Palačovské spojky dlouhodobě zabývá.
„Vím, že je vydáno územní rozhodnutí k Palačovské spojce, ovšem slibů a termínů jsme už slyšeli spoustu. Pro nás je přitom tato výstavba opravdu klíčová," dodal hranický zastupitel.
Problémy výstavby
V souvislosti s Palačovskou spojkou se v minulosti objevilo hned několik problémů. Jedním z nich jsou výkupy pozemků.
„Za pozemky chceme nabízet odpovídající finanční prostředky, aby lidé byli k jejich prodeji motivováni. Výkupy pozemků by se mohly zintenzivnit. Z mé strany i ze strany Ředitelství silnic a dálnic uděláme vše pro to, abychom výkup pozemků dokončili," sdělil k Palačovské spojce Antonín Prachař.
Palačovská spojka bude dopravní tepnou mezi Přerovskem, Valašskem a Slovenskem. Její výstavba by tak značně ulevila i východní oblasti Hranicka, kterou prochází nyní výrazně zatížená silnice první třídy I/35.
„Výstavba Palačovské spojky by pro nás byla velice významnou pomocí z hlediska tranzitní dopravy, která proudí přes Hranice a podél údolí Bečvy. Tato věc se totiž krátkým obchvatem řešit nedá. Jediným řešením je stavba Palačovské spojky, o kterou město dlouhodobě usiluje. V současné době je problém zejména v provozu kamionů," sdělil tiskový mluvčí Městského úřadu Hranice Petr Bakovský. Podle posledního měření intenzity dopravy v roce 2010 projede přes Hranice po silnici I/35 přibližně dvanáct tisíc automobilů za den.
http://hranicky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40905.html
Re: I/35 Lešná – Palačov (Palačovská spojka)
Otazník: Ta naše reakce mě trochu děsí... (píšu naše, protože můj první pocit byl úplně stejný) To jsme u nás už opravdu tak neschopní, že vybudování 5 km lepší silnice 2+2 v horizontu dvou let (pokud by se začalo stavět příští rok) nám přijde jako naprostá utopie?