I/35 MÚK Rádelský mlýn

[1. úsek] Polsko – Hrádek nad Nisou – Chrastava (I/13) – Liberec (I/14) – Turnov (I/10) – Jičín (I/16) – Hradec Králové (D11, I/11, I/37)
[2. úsek] Holice (I/36) – Zámrsk (I/17) – Svitavy (I/43) – Mohelnice (I/44)
[3. úsek] Hranice na Moravě (I/47) – Valašské Meziříčí (I/57) – Rožnov pod Radhoštěm (I/58) – (I/56) – Slovensko
Odpovědět
Jirka95
Příspěvky: 290
Registrován: 27.8.2014 12:39:31

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Jirka95 »

Na Facebooku Eurovie je pár nových fotek. Např. ta gabionová stěna.
Obrázek
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Diaľničiar »

za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od 1975 »

a noční práce...

Realizace křižovatky u Rádelského mlýna na silnici I/35 pokračuje dle zkráceného harmonogramu, například během dnešní noci (15.9.) proběhla betonáž mostovky. Stavba bude k dispozici řidičům do konce roku 2021.

https://twitter.com/i/status/1305792759031361536
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od kot »

No, když se chce, tak to jde ! Pak že nejde práce v noci...
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od adamos »

Nemám nic proti práci v noci. Může mi někdo znalý harmonogramu objasnit, o kolik se zkrátí čas rekonstrukce MÚK? Podle mého velice laického názoru je to cca. 12 hodin. Kde se nabere to celkové zkrácení o rok?
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Peda
Příspěvky: 61
Registrován: 15.2.2019 0:23:40

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Peda »

Ono tady pracovali v noci spíše proto, aby to mohli zabetonovat v jednom kuse. To by dělali tak jako tak. Se zkrácením to nemá nic společného.
Jirka95
Příspěvky: 290
Registrován: 27.8.2014 12:39:31

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Jirka95 »

Zkrácení = více techniky a personálu na staveništi současně = větší náklady a doplatek státu.
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

Doplněno předchozí album:
https://hovi12.rajce.idnes.cz/I35_2020- ... 020-10-28/
Dokončuje se podjezd směr Jbc - Turnov a navážejí podkladní vrstvy na směr Liberec - Turnov. Je dobetonována základna pro zakončení mostu Lbc - Jbc.
Netuším harmonogram, ale do konce roku by mohli mít vrstvy (i přes podjezd) hotové a na jaře, až pojedou obalovny, tak položit obrus a převést dopravu. A začít na druhém směru.
Práce je tam dost, ale podzim 2021 zprovoznění je reálné.
alabastr
Příspěvky: 555
Registrován: 5.11.2017 12:50:18
Bydliště: Praha

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od alabastr »

U Rádelského Mlýna se blíží dočasný návrat do čtyř pruhů, začíná asfaltování
https://zdopravy.cz/u-radelskeho-mlyna- ... ani-66247/
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Majkii »

Podle dopravní kamery už je vyasfaltováno a nalajnováno definitivní (!) VDZ.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Majkii »

Tak to definitivní VZD na novém pásu dává smysl, protože se má od příštího týdne do půlky února jezdit 2+2 bez šířkového omezení (směr na Turnov v novém pásu), pak ještě 2 týdny 1+1 jenom v novém pásu (kvůli zimě) a pak zase 2+1 jako letos.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Majkii »

wazer.cz
Pište česky, prosím!
alabastr
Příspěvky: 555
Registrován: 5.11.2017 12:50:18
Bydliště: Praha

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od alabastr »

Velké omezení na křižovatce u Liberce končí, provoz se na zimu vrací do režimu 2+2
https://zdopravy.cz/velke-omezeni-na-kr ... -22-68489/

„Otevře se část provedeného jízdního pásu ve směru na Turnov. Režim by měl být 2+2 s lehce omezenou rychlostí,“ řekl Jan Wohlmuth, ředitel liberecké správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). „Práce budou pokračovat mimo vozovku v závislosti na klimatických podmínkách a obnoveny naplno snad okolo půlky února 2021,“ dodal Wohlmuth.
michal
Příspěvky: 4577
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od michal »

Dnešní dopolední průjezd.
Přílohy
20201211_225452.gif
20201211_225452.gif (403.5 KiB) Zobrazeno 9249 x
martas
Příspěvky: 2486
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od martas »

Reportáž z regionů s dnešními záběry: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/808346
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

A ještě pár fotek z Twitteru - pokládání asfaltové směsi:
https://twitter.com/RSD_Liberecky/statu ... 6464708610
Svatosp
Příspěvky: 465
Registrován: 10.9.2009 14:24:50

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Svatosp »

Moc to nechapu, proc pokladaji novou asfalt. smes, kdyz ten kus stare dalnice stejne pujde pryc pristi rok.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od Majkii »

A já zase nechápu, co rozporuješ? Co z toho, co se teď pokládalo, půjde příští rok pryč?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

Svatosp píše:Moc to nechapu, proc pokladaji novou asfalt. smes, kdyz ten kus stare dalnice stejne pujde pryc pristi rok.
Směr Lbc - Turnov je nyní veden v nové stopě, tedy zůstane tak jak je nyní! Na něj v únoru převedou dopravu a budou dělat pruh Turnov - Lbc. Přes zimu budou dělat věci, které mohou, s ohledem na současné "zimní" vedení dopravy, udělat.
hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

hovi
Příspěvky: 1185
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn

Příspěvek od hovi »

Výcuc z článku:
Rádelský mlýn

Vaše kancelář se podílela i na projektování při rekonstrukci mimoúrovňové křižovatky Rádelský mlýn? Co konkrétně měl Váš tým na starost?

Ano, dostali jsme na starost řešení geotechnických konstrukcí. A to konkrétně armované svahy, zárubní a opěrné zdi, přemostění Jeřmanického potoka. Což bylo celkem nesourodé spektrum 12 stavebních výzev.

Jak se realizovalo posunutí Jeřmanického potoka pod křižovatkou?

Museli jsme realizovat zaústění potoka v délce 150 m s výkopem v hloubce 8 m pod terénem – ve stísněných podmínkách a s vymístěnou vodotečí. Na realizaci konstrukce, její izolaci a zpětné zasypání 10 metrovým násypem jsme měli 3 měsíce. Největší výzvou byla koordinace jednotlivých prací, abychom nenarušili časový harmonogram celého projektu.

Stavbě značně pomohla změna v PDPS (projektová dokumentace pro provádění stavby) – a to sice návrh přemostění potoka coby prefabrikovaného řešení. Díky tomu jsme získali podklad pro reálný harmonogram budoucí stavby. Na objektu, kterým stavba začínala, nesmělo dojít k časovému prodlení. Navazovala ně něj totiž stavba mostu a armovaného svahu. A obě navazující konstrukce musely být dokončeny v jedné stavební sezoně.

Bylo náročné zbudovat provizorní obtok a následně násyp do úrovně nové vozovky?

Potok se provizorně vymístil zatrubněním mimo původní koryto a po osazení prefabrikáty se přesunul zpět. Nejnáročnější bylo dodržet neúprosný harmonogram. Na začátku léta začít stavbu 9 m vysokého armovaného svahu v návaznosti na realizaci přemostění s tím, že v prosinci už musí být na konstrukci svahu převedena doprava.

Jak se díváte na celý projekt Rádelského Mlýna zpětně?

Stavba má můj obdiv. Popasovala se s náročnou výstavbou – a to nejen ve stísněných podmínkách, ale i při probíhajícím provozu silniční tepny. Od začátku jsem s obdivem sledoval, jak doslova roste před očima. Realizovaly se desítky stavebních objektů najednou – a to je nelehký úkol.

https://www.valbekstory.cz/martin-kysel ... dBq5GORbo0
Odpovědět

Zpět na „I/35“