I/35 MÚK Rádelský mlýn
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Na Facebooku Eurovie je pár nových fotek. Např. ta gabionová stěna.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Pohled shora - FB:
https://www.facebook.com/rsdreditelstvi ... =3&theater
https://www.facebook.com/rsdreditelstvi ... =3&theater
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
a noční práce...
Realizace křižovatky u Rádelského mlýna na silnici I/35 pokračuje dle zkráceného harmonogramu, například během dnešní noci (15.9.) proběhla betonáž mostovky. Stavba bude k dispozici řidičům do konce roku 2021.
https://twitter.com/i/status/1305792759031361536
Realizace křižovatky u Rádelského mlýna na silnici I/35 pokračuje dle zkráceného harmonogramu, například během dnešní noci (15.9.) proběhla betonáž mostovky. Stavba bude k dispozici řidičům do konce roku 2021.
https://twitter.com/i/status/1305792759031361536
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
nové video, betonáž:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
No, když se chce, tak to jde ! Pak že nejde práce v noci...
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Nemám nic proti práci v noci. Může mi někdo znalý harmonogramu objasnit, o kolik se zkrátí čas rekonstrukce MÚK? Podle mého velice laického názoru je to cca. 12 hodin. Kde se nabere to celkové zkrácení o rok?
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Ono tady pracovali v noci spíše proto, aby to mohli zabetonovat v jednom kuse. To by dělali tak jako tak. Se zkrácením to nemá nic společného.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Zkrácení = více techniky a personálu na staveništi současně = větší náklady a doplatek státu.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Krátká návštěva u MÚK.
https://hovi12.rajce.idnes.cz/I35_2020-09-27/
https://hovi12.rajce.idnes.cz/I35_2020-09-27/
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Doplněno předchozí album:
https://hovi12.rajce.idnes.cz/I35_2020- ... 020-10-28/
Dokončuje se podjezd směr Jbc - Turnov a navážejí podkladní vrstvy na směr Liberec - Turnov. Je dobetonována základna pro zakončení mostu Lbc - Jbc.
Netuším harmonogram, ale do konce roku by mohli mít vrstvy (i přes podjezd) hotové a na jaře, až pojedou obalovny, tak položit obrus a převést dopravu. A začít na druhém směru.
Práce je tam dost, ale podzim 2021 zprovoznění je reálné.
https://hovi12.rajce.idnes.cz/I35_2020- ... 020-10-28/
Dokončuje se podjezd směr Jbc - Turnov a navážejí podkladní vrstvy na směr Liberec - Turnov. Je dobetonována základna pro zakončení mostu Lbc - Jbc.
Netuším harmonogram, ale do konce roku by mohli mít vrstvy (i přes podjezd) hotové a na jaře, až pojedou obalovny, tak položit obrus a převést dopravu. A začít na druhém směru.
Práce je tam dost, ale podzim 2021 zprovoznění je reálné.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
U Rádelského Mlýna se blíží dočasný návrat do čtyř pruhů, začíná asfaltování
https://zdopravy.cz/u-radelskeho-mlyna- ... ani-66247/
https://zdopravy.cz/u-radelskeho-mlyna- ... ani-66247/
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Podle dopravní kamery už je vyasfaltováno a nalajnováno definitivní (!) VDZ.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Tak to definitivní VZD na novém pásu dává smysl, protože se má od příštího týdne do půlky února jezdit 2+2 bez šířkového omezení (směr na Turnov v novém pásu), pak ještě 2 týdny 1+1 jenom v novém pásu (kvůli zimě) a pak zase 2+1 jako letos.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
A jedno dokumentující foto z FB: https://www.facebook.com/jan.cap.9/post ... 6195244312
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Velké omezení na křižovatce u Liberce končí, provoz se na zimu vrací do režimu 2+2
https://zdopravy.cz/velke-omezeni-na-kr ... -22-68489/
„Otevře se část provedeného jízdního pásu ve směru na Turnov. Režim by měl být 2+2 s lehce omezenou rychlostí,“ řekl Jan Wohlmuth, ředitel liberecké správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). „Práce budou pokračovat mimo vozovku v závislosti na klimatických podmínkách a obnoveny naplno snad okolo půlky února 2021,“ dodal Wohlmuth.
https://zdopravy.cz/velke-omezeni-na-kr ... -22-68489/
„Otevře se část provedeného jízdního pásu ve směru na Turnov. Režim by měl být 2+2 s lehce omezenou rychlostí,“ řekl Jan Wohlmuth, ředitel liberecké správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). „Práce budou pokračovat mimo vozovku v závislosti na klimatických podmínkách a obnoveny naplno snad okolo půlky února 2021,“ dodal Wohlmuth.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Dnešní dopolední průjezd.
- Přílohy
-
- 20201211_225452.gif (403.5 KiB) Zobrazeno 9249 x
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Reportáž z regionů s dnešními záběry: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... deo/808346
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
A ještě pár fotek z Twitteru - pokládání asfaltové směsi:
https://twitter.com/RSD_Liberecky/statu ... 6464708610
https://twitter.com/RSD_Liberecky/statu ... 6464708610
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Moc to nechapu, proc pokladaji novou asfalt. smes, kdyz ten kus stare dalnice stejne pujde pryc pristi rok.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
A já zase nechápu, co rozporuješ? Co z toho, co se teď pokládalo, půjde příští rok pryč?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Směr Lbc - Turnov je nyní veden v nové stopě, tedy zůstane tak jak je nyní! Na něj v únoru převedou dopravu a budou dělat pruh Turnov - Lbc. Přes zimu budou dělat věci, které mohou, s ohledem na současné "zimní" vedení dopravy, udělat.Svatosp píše:Moc to nechapu, proc pokladaji novou asfalt. smes, kdyz ten kus stare dalnice stejne pujde pryc pristi rok.
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Zajímavý rozhovor:
https://www.valbekstory.cz/miroslav-sla ... DNYMkmkl6E
https://www.valbekstory.cz/miroslav-sla ... DNYMkmkl6E
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Aktuální fotky z výstavby:
https://kraje.rsd.cz/liberecky/prestavb ... lsky-mlyn/
https://kraje.rsd.cz/liberecky/prestavb ... lsky-mlyn/
Re: I/35 MÚK Rádelský mlýn
Výcuc z článku:
Rádelský mlýn
Vaše kancelář se podílela i na projektování při rekonstrukci mimoúrovňové křižovatky Rádelský mlýn? Co konkrétně měl Váš tým na starost?
Ano, dostali jsme na starost řešení geotechnických konstrukcí. A to konkrétně armované svahy, zárubní a opěrné zdi, přemostění Jeřmanického potoka. Což bylo celkem nesourodé spektrum 12 stavebních výzev.
Jak se realizovalo posunutí Jeřmanického potoka pod křižovatkou?
Museli jsme realizovat zaústění potoka v délce 150 m s výkopem v hloubce 8 m pod terénem – ve stísněných podmínkách a s vymístěnou vodotečí. Na realizaci konstrukce, její izolaci a zpětné zasypání 10 metrovým násypem jsme měli 3 měsíce. Největší výzvou byla koordinace jednotlivých prací, abychom nenarušili časový harmonogram celého projektu.
Stavbě značně pomohla změna v PDPS (projektová dokumentace pro provádění stavby) – a to sice návrh přemostění potoka coby prefabrikovaného řešení. Díky tomu jsme získali podklad pro reálný harmonogram budoucí stavby. Na objektu, kterým stavba začínala, nesmělo dojít k časovému prodlení. Navazovala ně něj totiž stavba mostu a armovaného svahu. A obě navazující konstrukce musely být dokončeny v jedné stavební sezoně.
Bylo náročné zbudovat provizorní obtok a následně násyp do úrovně nové vozovky?
Potok se provizorně vymístil zatrubněním mimo původní koryto a po osazení prefabrikáty se přesunul zpět. Nejnáročnější bylo dodržet neúprosný harmonogram. Na začátku léta začít stavbu 9 m vysokého armovaného svahu v návaznosti na realizaci přemostění s tím, že v prosinci už musí být na konstrukci svahu převedena doprava.
Jak se díváte na celý projekt Rádelského Mlýna zpětně?
Stavba má můj obdiv. Popasovala se s náročnou výstavbou – a to nejen ve stísněných podmínkách, ale i při probíhajícím provozu silniční tepny. Od začátku jsem s obdivem sledoval, jak doslova roste před očima. Realizovaly se desítky stavebních objektů najednou – a to je nelehký úkol.
https://www.valbekstory.cz/martin-kysel ... dBq5GORbo0
Rádelský mlýn
Vaše kancelář se podílela i na projektování při rekonstrukci mimoúrovňové křižovatky Rádelský mlýn? Co konkrétně měl Váš tým na starost?
Ano, dostali jsme na starost řešení geotechnických konstrukcí. A to konkrétně armované svahy, zárubní a opěrné zdi, přemostění Jeřmanického potoka. Což bylo celkem nesourodé spektrum 12 stavebních výzev.
Jak se realizovalo posunutí Jeřmanického potoka pod křižovatkou?
Museli jsme realizovat zaústění potoka v délce 150 m s výkopem v hloubce 8 m pod terénem – ve stísněných podmínkách a s vymístěnou vodotečí. Na realizaci konstrukce, její izolaci a zpětné zasypání 10 metrovým násypem jsme měli 3 měsíce. Největší výzvou byla koordinace jednotlivých prací, abychom nenarušili časový harmonogram celého projektu.
Stavbě značně pomohla změna v PDPS (projektová dokumentace pro provádění stavby) – a to sice návrh přemostění potoka coby prefabrikovaného řešení. Díky tomu jsme získali podklad pro reálný harmonogram budoucí stavby. Na objektu, kterým stavba začínala, nesmělo dojít k časovému prodlení. Navazovala ně něj totiž stavba mostu a armovaného svahu. A obě navazující konstrukce musely být dokončeny v jedné stavební sezoně.
Bylo náročné zbudovat provizorní obtok a následně násyp do úrovně nové vozovky?
Potok se provizorně vymístil zatrubněním mimo původní koryto a po osazení prefabrikáty se přesunul zpět. Nejnáročnější bylo dodržet neúprosný harmonogram. Na začátku léta začít stavbu 9 m vysokého armovaného svahu v návaznosti na realizaci přemostění s tím, že v prosinci už musí být na konstrukci svahu převedena doprava.
Jak se díváte na celý projekt Rádelského Mlýna zpětně?
Stavba má můj obdiv. Popasovala se s náročnou výstavbou – a to nejen ve stísněných podmínkách, ale i při probíhajícím provozu silniční tepny. Od začátku jsem s obdivem sledoval, jak doslova roste před očima. Realizovaly se desítky stavebních objektů najednou – a to je nelehký úkol.
https://www.valbekstory.cz/martin-kysel ... dBq5GORbo0