Stránka 3 z 13

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 16.11.2019 20:06:21
od 1975
Máš pravdu, má to "milně" :o), taky mě to překvapilo. Ale když jsem to sem kopíroval, nechal jsem v původním znění, aby mě někteří neobviňovali, že ŘSD nadržuju:o)

Ale souhlas, hlavně že se to hýbe.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 16.11.2019 20:08:14
od Aram96
hovi píše:
1975 píše:Twitter RM:

Zadavatel rozhodl o výběru nejvýhodnější nabídky na 2. části obchvatu Chrudimi na sil. I/37 a na přestavbě MÚK Rádelský Mlýn na D35 o celkové hodnotě zakázek 1 mld. Kč. Rozhodnutí nyní bude odesláno uchazečům a v případě, že nedojde k podání námitek,stavby zahájíme do konce roku.
Milně uvádí D35, oficiálně máme "pouze" 4pruhové I v kategorii SMV, to by mohl vědět...
Ale pozitivum je, že už rozhodli!
Více bych tedy skousl D35 místo I/35 než "milně" :roll:

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 16.11.2019 20:09:57
od hovi
ukliknuto, opraveno...

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 16.11.2019 22:01:36
od 1975
Stane se, jen v kontextu toho rozčilení nad chybou v čísle silnice to bylo vtipný:o)

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 16.11.2019 22:12:07
od evilcleaner
já bych se spíš rozčiloval nad tím, že to není D35 :kladivo:

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 5.12.2019 10:15:18
od hovi
Tak stavba přehozena na zahájení v 2020, alespoň symbolicky se mohla zahájit letos - podobně jako "Havlbrod". Stále ještě není rozhodnuto o vítězi, proč?

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 23.12.2019 9:26:51
od vondr
Oznámení o výsledku zadávacího řízení
vítěz: Společnost ESIR (Vedoucí společník: EUROVIA CS, a.s.), další účastník SaM silnice a mosty a.s., Integra stavby, a.s.
https://vestnikverejnychzakazek.cz/Form ... lay/149534

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 23.12.2019 9:47:26
od hovi
Díky za info, konečně rozhodnuto/podepsáno. Na jaře se začne.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 3.1.2020 10:23:15
od alabastr
Půlmiliardová přestavba křižovatky na Liberec a Jablonec může začít, zakázku získalo sdružení vedené Eurovií
https://zdopravy.cz/pulmiliardova-prest ... vii-39767/

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 3.2.2020 21:35:51
od Majkii
Zajímavé video o historii místa a o tom, proč se tam prý tak často vyskytují chodci.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 4.2.2020 14:20:15
od Svatosp
To je pekna sumicka za jednu křižovatku. Skoda, ze ještě nenarovnají ty serpentiny na te R35, to je hruza, co tam je…..

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 5.2.2020 16:50:00
od Tomáš Němec
"ŘSD uzavře na více než dva roky silnici z Jablonce nad Nisou na Prahu"
https://zdopravy.cz/rsd-uzavre-na-vice- ... ahu-41688/

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 5.2.2020 20:35:23
od pivko
To je tedy síla. Opravdu je nutné, aby přebudování jedné dálniční křižovatky trvalo 2 roky?

Jinak náhodou tenhle úsek mám rád a považuji ho za jednu z našich nejhezčích dálničních staveb.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 5.2.2020 23:02:57
od Tomáš Němec
Že to potrvá 2 roky mě nepřekvapuje, na přestavbu je toho tam celkem dost včetně přeložení hlavní trasy. Ale že na více než 2 roky odříznou 50 tis. město od přístupu na dálnici, to připadá ŘSD normální? :shock: Opravdu nelze zachovat aspoň provizorní nájezd ve směru od/do Prahy? Anebo je zatím prostě jen snaha některých si ulehčit práci a nebyla ani vůle takové řešení hledat? :kladivo:

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 8:32:15
od hovi
Tak stavebně to bude dle mého sakra náročné. A to nejsem odborník na stavby, takže nemohu soudit, jak to lze ev. zkrátit. Ale co tak sleduji, kde se betonuje most či další objekty, tak min. 2 roky to zabere. Navíc zde nejde udělat provizorní přeložka třeba o 100 m vedle - MÚK je v údolí. Sám jsem zvědavý, silnici nepoužívám denně, ale tak 2-3x do měsíce tam projíždím na Prahu či sjezd na Rychnov.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 9:29:31
od 1975
Tomáš Němec píše:Že to potrvá 2 roky mě nepřekvapuje, na přestavbu je toho tam celkem dost včetně přeložení hlavní trasy. Ale že na více než 2 roky odříznou 50 tis. město od přístupu na dálnici, to připadá ŘSD normální? :shock: Opravdu nelze zachovat aspoň provizorní nájezd ve směru od/do Prahy? Anebo je zatím prostě jen snaha některých si ulehčit práci a nebyla ani vůle takové řešení hledat? :kladivo:
Chápu, že to je dlouho a nepříjemný a tak - ale ono nepůjde do Jablonce dojet "po dálnici" přes Liberec? Jasně, delší, ale proto se tomu říká "objížďka", ne?

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 10:04:50
od adamos
Pravda, většina prací bude západně od R35. Stavaři ale budou muset někde zřídit staveniště, sklad materiálu, techniky... a k tomu bude sloužit ta uzavřená I/65, aspoň tak já to chápu

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 10:07:22
od Majkii
Tak hlavně Krajský úřad vydal na stavbu stavební povolení, přičemž v dokumentaci měl nejspíš nemlich to samé, co bylo v zadávačce a co jsem tu na základě toho psal na začátku srpna. Takže hejtman Kraje se teďka vlastně diví tomu, že úředníci ve stejným baráku už to schválili.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 10:33:00
od Tomáš Němec
1975 píše: ... ale ono nepůjde do Jablonce dojet "po dálnici" přes Liberec?
Tak nemusíte mě hned chytat za slovíčko. Jasně, že to půjde po (skoro)dálnici s dnes již kvalitním přivaděčem přes Lukášov. Ale já jsem ve svém příspěvku psal hlavně o směru z/do Prahy. Jet tímto směrem přes Liberec znamená zajížďku 12km a časově aspoň 10 min navíc, když to dobře pojede. Velká část řidičů IAD se vám na takovou "objížďku" vykašle a bude se snažit projet po okolních silničkách, které na to ale vůbec nejsou připravené. Proto by mělo být prioritní u této stavby zajistit aspoň provizorní sjezd/nájezd ve směru na Prahu/Turnov a pokud to opravdu z nějakých důvodů možné není, tak to uzavření zkrátit na nejkratší možnou dobu. A kompletní uzavírka na 2 roky a 3 měsíce mi jako nezbytně krátká doba fakt nepřipadá...

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 11:54:29
od Anonym
Vzhledem k tomu, že většina prací bude na západní straně a rampa od Turnova na Jablonec zůstane ve stejné stopě jak je dnes, tak alespoň tato rampa mohla zůstat zachovaná a většinu času i současná rampa Jablonec - Liberec, než se současný provoz přesune na nově vybudouvanou silnici.
Objízdné trasy budou znamenat velké zdržení. Z místních cest je použitelná cesta přes Frýdštejn nebo přes Liberec.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 11:56:30
od Honey72
Na zelené louce postavit křižovatku lze samozřejmě za pár měsíců, podobně i zrekonstruovat, jenže co tuto stavbu tak významně prodlužuje je právě zachování provozu a neustálé přesouvání dopravy sem tam, navíc ve stísněných podmínkách, možná i pomocí ramp. Dále to, že zdemolovaný most nebude pouze vyměněn (jako třeba na D1), ale dálnice bude posunuta, most postaven v jiném místě a ramena křižovatky povedou nově i po nadjezdech. Toto vše dělat za provozu na hlavním tahu bude tak náročné, že kdyby měl být zachován provoz i do Jablonce, sezón by bylo daleko více a neúměrně nákladné. Ke všemu by musel být nájezd a sjezd pravděpodobně řešen úrovňově, pokud by se mělo jezdit opravdu všemi směry, což je nemyslitelné.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 6.2.2020 21:37:45
od Aram96
U téhle stavby bych pochopil realizaci možná i déle než 2 stavební sezony, stejně jako přestavby jiných uzlů, ale 2 roky uzavírka to je podle mě naprosto mimo, to se snad bude ještě řešit. :kladivo:
Honey, právěže bych řekl, že když to vzniká vedle, tak by zachování provozu mělo být reálnější ;) 2 roky uzavírku bych očekával naopak tehdy, když by mosty měly vzniknout přesně tam, kde vede silnice dnes.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 7.2.2020 15:35:50
od Honey72
Vedle ano. Jenže těsně vedle :-) Když se podívám na plánek, tak je vidět, že provoz od Jablonce do Prahy se nejprve musí uzavřít, protože se v místě jeho větve bude stavět nový most. A když se převede doprava S35 na něho, zase se bude bourat starý most, takže zase není možný nájezd. A provoz bude neustále hopsat sem tam, jak budou stavět nadjezd. A i větve sjezdů a nájezdů je potřeba postavit nové. Další těžkostí jsou velké výškové rozdíly. Ta křižovatka vede do kopce a do oblouku, vedle teče řeka, strmé kopce. A nesmíme zapomenout, že provoz je tu silný, ale S35 má úzké pruhy a na nějaké 4+4 můžeme předem zapomenout. Kdyby se do toho ještě motala najíždějící auta na stopce, která v té zatáčce nebudou mít rozhled... Osobně si myslím, že prostor silnice do Jablonce bude využit jako stavební dvůr. Není tu moc místa, kam uložit stroje a materiál. Tím samozřejmě neobhajuji tři roky uzavírek. Třeba by to šlo rozplánovat tak, aby mimo stavební sezonu šel sjezd v nějaké podobě otevřít, aspoň omezeně.

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 7.2.2020 18:31:12
od Aram96
Směr Jablonec-Praha bych právě pochopil, uzavření ale i opačného směru je ale naprosto zbytečné, to jim musí stačit max pár měsíců, ať se na mě nikdo nezlobí, že to zní jak z hospody :mrgreen:

Re: I/35 MÚK Rádelský Mlýn

Napsal: 7.2.2020 21:39:17
od Lenny
Na základě ilustrační mapky z letáku rozhodnou, jak se to bude stavět. To jsou opravdu velké znalosti o stavbě. :ok: