I/35 Turnov - Úlibice (kauza Český ráj)
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Osobně bych pokračování třicetpětky rád viděl nějak takhle. Myslim že by se uživila
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Ale další "dálnici" přes CHKO České středohoří už by ekologové asi neskousli.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Uživila, ale bylo by to asi neprotlačitelné.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Super. Naprostý souhlas. Toto trasování by se velmi uživilo. Nejvíc bych se těšil na most á la Millau v prostoru Dobkovic o celkové délce více než 4 km ve výšce cca 320m nad hladinou Labe.egelebege píše:Osobně bych pokračování třicetpětky rád viděl nějak takhle. Myslim že by se uživila
Teď už jenom stavbu utajit před ekologisty, a sehnat pár desítek miliard na ten most.... ostatní trasování bude už jen bižuterie.... na druhou stranu, než nasypat 90 mld do bezedné díry jménem EURO
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Koukám, že výraz bižuterie se stává tzv. terminus technicus!!!!!!!
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Příště by to chtělo se před kreslením nesmyslů podívat alespoň do trochu podrobné mapy
V CHKO by to vedlo na délce cca 50 km, a to nejenom Středohořím, ale i Českosaským Švýcarskem a Kokořínskem
nevím, ale řešit problém u míjení Českého ráje tím, že ten problém ještě znásobím mi nepříjde moc rozumné
A proč to táhnout na Drážďany, když na Liberec je to na německé silnice podstatně blíž?
V CHKO by to vedlo na délce cca 50 km, a to nejenom Středohořím, ale i Českosaským Švýcarskem a Kokořínskem
nevím, ale řešit problém u míjení Českého ráje tím, že ten problém ještě znásobím mi nepříjde moc rozumné
A proč to táhnout na Drážďany, když na Liberec je to na německé silnice podstatně blíž?
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
No, když v České Kamenici se stýkají 3 CHKO v jediném bodě a u Ronova pod Českou Lípou máte další...
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Jistě je to nesmysl, jenže nekreslil jsem finální podobu trasy, ale jen představu jakým směrem by podle mě měla 35-ka pokračovat.petrsida píše:Příště by to chtělo se před kreslením nesmyslů podívat alespoň do trochu podrobné mapy
A proč na Drážďany? Protože jsem chtěl napojit průmyslová města jako jsou Mladá Boleslav a Česká Lípa na severozápad německa, kam jen ze škodovky denně pendlujou desítky kamionů. Obyvatelé žijící u I/9 i I/13 by mohli vyprávět.
Dále by se tim napojil i Děčín (tam si pořát stěžujou že nemaj přivaděč) a v širším měřítku by se ulevilo i Praze
Jinak neni třeba mě hned kamenovat
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Nejrychlejší napojení MB na německou síť (a tedy i severozápad Německa) by měla řešit Kombinace R10+R35+I/35+B178 na A4, což je i součástí doplňkové sítě (čili by se tato trasa mohla časem stát plnohodnotnou dálnicí). Je to sice delší, než zkratka na D8, ale už to bude brzo v podstatě hotové a průjezdné. Na tuto trasu by se přednostně měl napojit i zbytek R35, takže severní trasa těsně kolem CHKO Český ráj je opravdu jediná rozumná. Pokud se ale obnoví kategorie R 1+1, klidně by tam zatím stačila. Trasa z MB na Děčín by spíš měla být nějaká R38 vhodně kombinovaná s R13 (Teplice - Ústí - Děčín - ? - Liberec), ale i tady by měla nadlouho stačit jen R 1+1 nebo kvalitní jednička s obchvaty (a kvůli těm CHKO i musela).
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Nejezdí se z MB na D8 přes Mělník? Nevím, ptám se.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Před pár lety jsem tu cestu jel (po I/16) a bylo to docela dobrodružné: úzká, hodně zatáček, hodně obcí. Za Mělníkem už je samozřejmě luxusní přivaděč. Pro kamiony to asi není úplně ono, ale je to nejkratší, takže tam asi jezdit budou.Avantime píše:Nejezdí se z MB na D8 přes Mělník? Nevím, ptám se.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Tento úsek párkrát do roka jezdím a je to celkem pohodová silnice I. třídy. Vesnic je tam normálně a není to jako úsek I/16 před Trutnovem, kde je snad 20km souvislý úsek obcí. Kamiónů tu jezdí přiměřeně. Teď po otevření Vysočanské radiály se, ale proplétat Mělníkem nevyplatí.Standa píše:Před pár lety jsem tu cestu jel (po I/16) a bylo to docela dobrodružné: úzká, hodně zatáček, hodně obcí. Za Mělníkem už je samozřejmě luxusní přivaděč. Pro kamiony to asi není úplně ono, ale je to nejkratší, takže tam asi jezdit budou.Avantime píše:Nejezdí se z MB na D8 přes Mělník? Nevím, ptám se.
Českou Lípu bych napojoval pořádnou R1+1 přes Šluknovsko a přivaděč k B178 na A4. Nevíte plánuje se nějaký?egelebege píše:Protože jsem chtěl napojit průmyslová města jako jsou Mladá Boleslav a Česká Lípa na severozápad německa,
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Ať mě kamioňáci opraví, ale stejně se mi zdá rozumnější jet na D8/A17. Zajména pokud pokračujete od Drážďan na západ po A4-A14.
Nejvíce by pomohl obchvat Mělníka zhruba tudy s 2km estakádou přes ty chráněné území. Myslím, že by celkově vyřešil dopravu v Mělníku lépe než současný plánovaný obchvat, který stejně vede zčásti městem.
Ps. Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem úplně OT.
Nejvíce by pomohl obchvat Mělníka zhruba tudy s 2km estakádou přes ty chráněné území. Myslím, že by celkově vyřešil dopravu v Mělníku lépe než současný plánovaný obchvat, který stejně vede zčásti městem.
Ps. Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem úplně OT.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
egelebege píše:petrsida píše: Jinak neni třeba mě hned kamenovat
Omlouvám se, byl jsem trochu drsnější, a zbytečně. Jde o to, že plánování silnice je o možnosti a nemožnosti, za prvé, jsou tam takové intenzity? za druhé budou tam takové intenzity, aby se tam čtyřpruh vyplatil? a dá se to tam vůbec postavit?
a to územím, kde je to samá CHKO bez jedinýho koridoru prostě nejde, a popravdě, je to dobře
infrastrukturu potřebujeme, ale koukat z každého kopce na dálnici....
takže cesta nejmenšího odporu, kolem Českého ráje chybí nejmíň, jenom je potřeba to udělat co nejšetrněji
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
dd píše:Ať mě kamioňáci opraví, ale stejně se mi zdá rozumnější jet na D8/A17. Zajména pokud pokračujete od Drážďan na západ po A4-A14.
Nejvíce by pomohl obchvat Mělníka zhruba tudy s 2km estakádou přes ty chráněné území. Myslím, že by celkově vyřešil dopravu v Mělníku lépe než současný plánovaný obchvat, který stejně vede zčásti městem.
Ps. Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jsem úplně OT.
Obávám se, že je to stejný případ, sice by to bylo dopravně výhodné, ale ani ty estakády přes ty rezervace nikdo nepovolí
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
To vedení obchvatu Mělníku estakádou přes Labe a Vltavu na I/16 by podle mého byl totální nesmysl, ledaže by se most přes Labe kvůli peáži rozšířil na 2+2 a vybudovaly MÚK na obou předmostích, což by ovšem znamenalo nutnost demolice relativně nových objektů na pravém břehu. (To by bylo asi ještě hůře průchodné, něž vedení estakády nad chráněným územím).
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Toto vedení obchvatu ME sice vypadá hezky, ale není reálné. Většina trasy na záplavových územích (na estakádě), protnutí chráněných území, nerealizovatelná MUK s I/9 plus asi tunel skrz vinice. To už by bylo průchodnější svedení I/16 za Velký Borek s napojením na v budoucnu dokončený malý obchvat.
Asi bychom se měli přesunout do tématu 1/16...
Asi bychom se měli přesunout do tématu 1/16...
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Uvidíme, jak dopadne revize sítě, ale z čistě ekonomických důvodů se u některých staveb budeme muset vrátit k úvahám o polovičních profilech. Pokud by to byly poloviční profily se šířkou zpevnění umožňující 2+1 jízdní pruh, já bych byl jednoznačně pro. Vedení R35 od Jičína jižní stopou při zadání do HDM-4 ve čtyřpruhu vychází podstatně hůře než severní trasa (výrazně nižší objem převáděné dopravy). Obě však ve čtyřpruhu nevychází tak jako tak s pozitivní čistou současnou hodnotou a velké snížení investičních nákladů ani vyšší přepravní poptávku zde nelze očekávat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Aktivisté nechtějí žádnou R35 stavět přes český ráj - prý zbytečná - viz. video
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ec-nevede/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ec-nevede/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Aktivisté sou zbytečný.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
aktivisté jsou nadbyteční
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Aktivisté jsou lobisté
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
kot: to každý, kdo jedná v zájmu ....
Aktivisti jsou nutné zlo, ale nic se nesmí přehánět. Pak je třeba je razantně vyhodit a z jejich jednání pro ně vyvodit důsledky a odpovědnost.
Aktivisti jsou nutné zlo, ale nic se nesmí přehánět. Pak je třeba je razantně vyhodit a z jejich jednání pro ně vyvodit důsledky a odpovědnost.
Re: R35 Turnov - Úlibice (kauza Český Ráj)
Silnice R35 z Turnova na Jičín povede přes Český ráj, rozhodla vláda
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 305#p68305
Zdroj: iDNES
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 305#p68305
Zdroj: iDNES