České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/35 Bílý Kostel n. N. - Hrádek n. N. - státní hranice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=125&t=961
Stránka 1 z 12

Autor:  Lenny [ 30.9.2009 19:22:25 ]
Předmět příspěvku:  I/35 Bílý Kostel n. N. - Hrádek n. N. - státní hranice

Nafocen rozestavěný úsek od MÚK Bílý Kostel po silnici Bílý Kostel - Václavice.

http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/090906-S35/

Autor:  Lenny [ 11.10.2009 17:01:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

stavba je rozestavěna jen před silnici na Václavice, dál se nic neděje, ani u václavického rybníku ani na konci u Hrádku. Pomalejší rozjezd o to lepší finiš.

Autor:  siesa [ 11.10.2009 19:25:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Zajimalo by me, jestli se nekdy v dalekejsi budoucnosti pocita s dobudovanim na Rko. Byla by skoda se takovym kouskem pripracit o velmi slusne spojeni se SRN :(

Autor:  Lenny [ 11.10.2009 20:49:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Původně se počítalo v první fázi s výstavbou dvoupruhu a ve druhé fázi s dostavbou na čtyřpruh. Ale jestli to platí i teď netuším.

Autor:  siesa [ 12.10.2009 8:56:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Diky Lenny

Autor:  Svatosp [ 12.10.2009 8:59:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Lenny píše:
Původně se počítalo v první fázi s výstavbou dvoupruhu a ve druhé fázi s dostavbou na čtyřpruh. Ale jestli to platí i teď netuším.


To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 . :(

Autor:  pp21 [ 12.10.2009 9:47:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Svatosp píše:
To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 . :(

Podle mě už to dávno neplatí.

- Začátek stávající stavby v MUK Bílý Kostel n.N. je řešen zatáčkou ve velmi ostrém úhlu, navíc jeden směr je přes kruháč, tady to na žádný 4pruh přestavět jednoduše nepůjde
- Konec stavby je opět řešen kruháčem na obchvatu Hrádku n.N. a zatáčkou o 90° doprava - opět nereálné jednoduše to přestavět na 4pruh
- Úsek přes Polsko bude 2pruh ... poláci pořád sabotují stavbu tohoto 2pruhu, chtít po nich 4pruh je silně nereálné
- Obchvat Zittau je 3pruh (tj střídavě 2+1)

Sečtěno a podtrženo, 4pruh nebo-li eRko tady pár desítek let nebude. Podle mě bude stávající řešení co se týká intenzit ještě dlouho dostačující.

Autor:  Jarda Š. [ 27.10.2009 16:05:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Petr Pokorný píše:
Svatosp píše:
To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 . :(

Podle mě už to dávno neplatí.

- Začátek stávající stavby v MUK Bílý Kostel n.N. je řešen zatáčkou ve velmi ostrém úhlu, navíc jeden směr je přes kruháč, tady to na žádný 4pruh přestavět jednoduše nepůjde
- Konec stavby je opět řešen kruháčem na obchvatu Hrádku n.N. a zatáčkou o 90° doprava - opět nereálné jednoduše to přestavět na 4pruh
- Úsek přes Polsko bude 2pruh ... poláci pořád sabotují stavbu tohoto 2pruhu, chtít po nich 4pruh je silně nereálné
- Obchvat Zittau je 3pruh (tj střídavě 2+1)

Sečtěno a podtrženo, 4pruh nebo-li eRko tady pár desítek let nebude. Podle mě bude stávající řešení co se týká intenzit ještě dlouho dostačující.


Přesně tak. Nemá smysl stavět na 2 + 2 úsek, kde ani v dlouhodobější perspektivě nelze očekávat intenzitu blížící se 20 tis., když na něj nebude navazovat další úsek 2 + 2.

Autor:  pavel.hrdina [ 4.1.2010 22:56:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: D11 do Polska smysluplná?

Majkii píše:
Petr Pokorný píše:
ale poláci stále ještě nekopli do země

Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.

No hele, i kdyby uz kopli, tak jsou stale ve skluzu jako ...(hodne velky kus veproveho)...

Takto vypadal konec nasi nove I/35 dne 3.10.2009:
Příloha:
35-to-PL.JPG
35-to-PL.JPG [ 53.07 KiB | Zobrazeno 19063 krát ]


A takto vypadal zacatek nasi nove I/35 dne 3.10.2009:
Příloha:
35-from-PL.JPG
35-from-PL.JPG [ 46.06 KiB | Zobrazeno 19064 krát ]


A kdyz by nekdo chtel byt opravdu rypal, tak takto vypadal konec B178 na nemecke strane (nasledovat by mel most pres Nisu) tehoz dne, tedy 3.10.2009:
Příloha:
B178-to-PL.JPG
B178-to-PL.JPG [ 61.5 KiB | Zobrazeno 19066 krát ]


No a konecne takto vypadal zacatek B178 (dal pokracujici jako tripruh) na nemecke strane 3.10.2009:
Příloha:
B178-from-PL.JPG
B178-from-PL.JPG [ 31.78 KiB | Zobrazeno 19057 krát ]

Autor:  Martin z Ostravy [ 4.1.2010 23:33:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: D11 do Polska smysluplná?

Tak to je sranda, ani nevím, že něco takového je.
Co tam je za problém? :?
Jinak hoďte to když tak do vlákna I/35 ;)

Autor:  viky [ 6.1.2010 21:49:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Mě se líbí to vod.značení,precizně domalované až skoro do trávy. :lol:
Já bych to Polákům oplatil stejnou mincí,škoda že už to nejde u D1

Autor:  andy [ 6.1.2010 22:23:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Předně bych poznamenal, že se nebavíme o I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou ( BTW v letáku se skutečně nic o výhledovém rozšíření na čtyřpruh nepíše :( ), ale o navazujícím úseku Hrádek n. Nisou - státní hranice, resp. jeho napojení na B138 přes Polsko.
Někde jsem čet, že stavbu těch cca 3 km přes Polsko zaplatí společně česká a německá vláda, je to pravda? A kdy by měl být polský úsek hotov?
A ještě jeden dotaz, co je pro boha tohle? To už dnes taky stojí? Že by součást budoucího napojení Hrádku nad Nisou na R35? ;)
Jinak ty fotky jsou fakt luxusní - respekt 8-)

Autor:  pp21 [ 6.1.2010 23:15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

andy píše:
Někde jsem čet, že stavbu těch cca 3 km přes Polsko zaplatí společně česká a německá vláda, je to pravda? A kdy by měl být polský úsek hotov?

Ano, je to pravda, když jsem před třema rokama dělal Lennymu tuhle mapku:
http://www.dalnice-silnice.cz/mapy/liberec_zittau.pdf
hodně jsem se v tom šťoural, našel jsem i pár mezivládních dohod a resumé je v tom sloupku vpravo, tj:
"Polský úsek silnice financuje společně ČR (2,5 mil. €) a SRN (13 mil. €). Jedná se o úhradu celkových nákladů na výstavbu nové silnice, polského podílu na nákladech na hraniční most přes Lužickou Nisu a na výstavbu a rekonstrukci potřebných napojení na polskou síť státních silnic. Polsko připraví a postaví na svém území silnici podle práva platného v Polské republice."
Kategori polského úseku by měla být "třída G (jízdní pruh 2x3,5 m + krajnice 2x2,0m)"

add termín - Já znám akorát termíny 2006 a 2008, nic novějšího neznám. NIcméně v září 2009 tam nebylo ani kopnuto, ale o pár příspěvků výše je informace, že už se do toho údajně poláci pustili, víc nevím.

andy píše:
A ještě jeden dotaz, co je pro boha tohle? To už dnes taky stojí? Že by součást budoucího napojení Hrádku nad Nisou na R35? ;)

Ne, tohle napojení nestojí, jedná se o napojení průmyslové zóny, ale víte jak to poslední dobou je s průmyslovejma zónama ... nic se neděje.
Tady je kompletní situačka české stavby, stojí jen ten úsek od kruháče k polské hranici, napojení průmyslové zóny není, stojí z něj jen cca 5 metrů dlouhé napojení do kruháče:
http://www.b178-neu.de/cms/de/inhalt/tx ... ov_150.jpg

Autor:  andy [ 7.1.2010 0:18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Díky za vyčerpávající info :!: Každopádně 2,5 mil. € by byla cena více než přijatelná, řek bych, že i ten kousek od kruháku co tak vtipně končí na hranici ČR/PR stál víc..

Autor:  Klokan [ 7.1.2010 11:28:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou

Petr Pokorný píše:

add termín - Já znám akorát termíny 2006 a 2008, nic novějšího neznám. NIcméně v září 2009 tam nebylo ani kopnuto, ale o pár příspěvků výše je informace, že už se do toho údajně poláci pustili, víc nevím.


Já tudy jezdím na chalupu (u Rumburka), poté, co začal platit Schengen, je to určitě rychlejší, než se mrcasit přes nejpřímější trasu (Mělnické údolí - Č.L. - Nový Bor - Svor - Šébr - Podluží). Nicméně toho, že by polští soudruzi začali budovat, jsem si věru nevšiml - naposled jsem tudy jel asi 16.12., tak leda, že by začali kopat o vánočních svátcích, což jsem tedy žádostiv ;). Pojedu cca za 14 dní, tak podám zprávu "z bojiště".

Mimochodem, netuší někdo z "místně znalých", jak to vypadá s chystaným obchvatem německé B178? Pokud by se skutečně povedlo prosadit obchvat v západní variantě (tedy východně od Zittau, pochopitelně, ale dále západně oproti původní trase), bude to jasná "výherní varianta" pro cestu do Rumburka, protože člověk pofrčí mimo vesnice až k Ruppersdorfu, a pak zbude jen přejet Eibau (potažmo Neueibau), pokud jej Němci v rámci překládání taky neobchvátí, což bych se ani nedivil. Pak už je člověk na té "příhraniční přeložce", kde se dá frčet až do Rumburka (kratší je sice uhnout v Horním Jindřichově, ale pokud je člověk rozjetej z kopce na šestku a jede 100+ km/h, je lepší vyfrčet až nahoru na krásnolipský kruháč téměř samospádem ;) ).
Ono už takhle jsem v rámci průjezdu Německem opustil nejkratší variantu Mittelherwigsdorf - Spitzkunnendorf - Seifhennersdorf, a jezdím raději po B96, tedy Niederoderwitz - Oderwitz - Oberoderwitz - Neueibau. Je to sice asi o 5km delší, ale rychlejší a plynulejší, také rovnější, není to taková klikatice, jako prve udaná trasa, takže ve voze pak méně zvrací manželky, děti a domácí zvířectvo :-)

Autor:  pavel.hrdina [ 10.1.2010 0:47:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Mimochodem, je tady na tom useku pres Polsko (kteremu dost nestastne tohle uzemi spadlo do klina v roce 1945 ac mu nikdy predtim v historii nepatrilo, a ktere jej opravdu "nadhernym" zpusobem zplundrovalo - to uz jsem ovsem dost OT) videt problematika presnosti informaci v mapach.

Na turisticke mape je nas usek od kruhace az na statni hranici zobrazen jako nepostaveny (ackoliv uz davno fyzicky stoji), zatimco konec useku z nemecke strany je zobrazen jako by byl v provozu (vcetne mostu pres Luzickou Nisu), ackoliv most jeste neni ani zalozen!

Husty!

Autor:  Martin z Ostravy [ 10.1.2010 1:18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Ano, to mě taky zmátlo, hlavně ten most :)
A proč to ti Poláci tak zapinkali?

Autor:  Bobek [ 10.1.2010 12:30:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Protože je to vůbec nepálí. :(

Autor:  adi88 [ 10.1.2010 20:37:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Tak jasně, Polsku může být jedno zda se to vybuduje či ne, cesta neprochází intravilánem žádné obce, není na ni napojeno žádné velké polské město...Ale tak tu silnici financujeme my a Němci, takže by jim to zas tak velký problém dělat nemuselo. Jinak celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D. Ale proč to stavět dráž a ještě přes nějaké chráněné území, když je Schengen...Jen by bylo zajímavé, kdyby se EU jednou rozpadla, hraniční kontroly by dost snížily atraktivitu této cesty

Autor:  tavri [ 10.1.2010 21:04:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Tak jsem pohledal na skyscrapercity
http://dsdik.wroc.pl/galeria.html
pierwsza galeria - už kopou, fotky z listopadu 2009
podrobný popis tady
http://pl.dgmarket.com/tenders/np-notice.do~4519491

Autor:  andy [ 11.1.2010 18:00:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

adi88 píše:
celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D.

Takové spojení už existuje a jmenuje se E55 (D8 & A17) :)
adi88 píše:
Jen by bylo zajímavé, kdyby se EU jednou rozpadla, hraniční kontroly by dost snížily atraktivitu této cesty

V případě rozpadu EU by zainteresované strany jistě usilovaly o nějaký rozumný režim hraničních kontrol na polské části silnice. No a kdyby nakonec neuspěly, tak v porovnání s ostatními důsledky rozpadu EU bude tato zmařená investice za 15, 5 mil. eur úplně marginální.

Autor:  MiKu [ 11.1.2010 18:23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

andy píše:
adi88 píše:
celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D.

Takové spojení už existuje a jmenuje se E55 (D8 & A17) :)

D8 (Krásný Les) je 60 km od Hrádku nad Nisou :mrgreen: ;) Tipuju, že adi88 myslel přímé spojení v blízkém okolí Hrádku ;) .

Autor:  andy [ 11.1.2010 18:33:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

MiKu píše:
D8 (Krásný Les) je 60 km od Hrádku nad Nisou :mrgreen: ;)

A co jako? Tipuju, že třeba z Hradce Králové do Berlína pojede nemálo lidí radši po (D11 a) D8 než po neexistující R35, i když to mají do Krásného Lesa dál než do Hrádku nad Nisou.

Autor:  martini [ 11.1.2010 18:40:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

Je to nutné chápat jako doplňkové spojení k andym zmíněné D8, která je primárně pro tu hlavní porci dopravy.

Ad rozpad EU (potažmo Schengenu): Také by se to případně dalo řešit exteritorialitou toho území, s tím už mají Němci prax :-)

Autor:  MiKu [ 11.1.2010 18:43:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice

andy píše:
A co jako? Tipuju, že třeba z Hradce Králové do Berlína pojede nemálo lidí radši po (D11 a) D8

Ano, a to znamená, že tento přechod nemá vůbec existovat :?: :shock: Není to přece dálniční přechod a jedná se v podstatě o obchvat Zittau.

Stránka 1 z 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/