I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Můžu otázku? Ví někdo kde se dá najít informace o tom kolik MHD tam bude jezdit když je tam samostatný pruh a proč to nešlo udělat tak aby ten samostatný pruh byl i na druhé straně. Je jasné že by se to nevešlo ale když jeden směr má tak druhý ho nepotřebuje???
Děkuji
Děkuji
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Co vím tak trolejové vedení má jít pouze po jedné straně. Jak to bude nakonec s hromadnou dopravou se asi dozvíme až dodělají přednádraží a severní a jižní autobusák.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Já na situačce vidím v obou směrech vyhrazený pruh, tedy 3+3. Ta nová polovina je opticky širší hlavně kvůli souběžné cyklostezce. Nemám pravdu?
- Přílohy
-
- situace.png (191.99 KiB) Zobrazeno 8122 x
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jestli se nepletu tak to je z projektu někdy z roku 2013 a od té doby to prošlo několika změnami (aktuální projekt nemám k dispozici). Nicméně v protisměru by neměl vyhrazený jízdní pruh smysl, protože tam není žádná zastávka a veškerá MHD bude projíždět přes kruhák.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Tak to se omlouvám, že argumentuju starou dokumentací. Nesrovnalosti teď vidím i na bypassu HK-CR...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
takže pokud mám informace že tam budou troleje, jsou správné? Je to někde psané? A odpověď že po druhé straně není zastávka a proto není potřeba třetí pruh je dostačující a dávající smysl.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Psané to tam mám, ale jak mi řekli na ŘSD, výstavba trolejového vedení není součástí této stavby. Bude to samostatná akce dopravního podniku. Zítra cinknu řediteli a zjistím více, kdy to plánují. Jinak otevření bypassu od Dukly možná přichází v úvahu v půlce roku, až bude hotová stezka a sjezd k Lidlu. To totiž otevřou ten zbývající pruh pro MHD, takže nebude důvod bypass neotevřít.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Co se zatrolejování týká, tak by mělo být podle dokumentace obousměrné. Jen nevím jestli se bude dělat přednostně směr CR-HK, nebo až po dokončení MUK Palackého oba směry najednou.
- Přílohy
-
- Dokumentace trolejového vedení
- troleje.jpg (88.81 KiB) Zobrazeno 7936 x
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Snad tady nebudu vypadat jako prudič, ale snažím se vždy jen uvádět kompletní a přesné informace (které snad i mám). Takže jízdní pruhy budou opravdu 2+2 plus vlevo jeden vyhrazený pro HMD (a sjezd do prům. zóny). Šířka pravé části by sice na tři pruhy dala, ale je tam navržená 3,5m krajnice. Což si myslím že je dobře s ohledem na nehody, údržbu...
- Přílohy
-
- svislé a vodorovné dopravní značení
- značení.jpg (187.35 KiB) Zobrazeno 7910 x
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Paráda, dík za obrázky.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Super informace. Děkuju. A všem vám přeji krásné prožití vánočních svátků
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jeden ještě předvánoční průjezd
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Tak jsem dnes ráno skočil k Paramu nafotit vše nové. Řidiči už si na odbočování směr Chrudim přes nový bypass zvykli. Přibylo velké dopravní značení, což mi rozhodilo pohled z nadjezdu Nikde nebyla ani noha, ale to vzhledem k předchozímu zápřahu chápu. Jinak je zřejmé, že ta opěrná zídka u souběžné železniční trati je opravdu potřeba opravit, pač se dost rozpadá. Provizorko je osiřelé, most přes trať PCE-HK zbývá dodělat z obou stran. Nový přes koridor je v úrovni vozovky cca o 40 cm výše než starý. Sjezd k Lidlu je také opuštěný, ale na něm se začne zase brzo makat. Stejně tak i na stezce. Materiál do podkladu je v blízkosti kruháku připravený. Kolony jsem nezaregistroval. Foto: http://gallery.ceskedalnice.cz/index.ph ... ice/161227
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Uvidíme v lednu, jak bude ten provoz vypadat. První dva dny provozu před Vánoci bych do toho (vzhledem k nehodám v okolí Parama a předvánočnímu šílenství) a taktéž současný stav mezi Vánoci a Novým rokem, kdy má většina lidí dovolenou, nepočítal...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jsem zvědav. Byl jsem tam od otevření vícekrát a vždy v pohodě. Nicméně abych nebyl pořád takový optimista, tak předkládám něco méně příznivého. Poněkud jsem si popsal ale snad to tady někoho zajímat bude: http://pardubice.idnes.cz/pardubice-se- ... zpravy_msv
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Díky za zajímavý článek a pěkný souhrn pro danou oblast.
D0, D1, I/3, D11 a D35
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Hmmm a přitom by stačilo zachovat nájezd od HK a jeden pruh přidat směrem ke garážím. Největší špunt bude na světlech u nádraží a tím i kolona přes kruhák od HK (to nepomine dřív než se uvede do provozu SV obchvat a I35 aspoň po Časy).
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
nezvykli a nezvykli .. co jich jezdi na kruhac a pak odboci smer Chrudim :-/martas píše:Tak jsem dnes ráno skočil k Paramu nafotit vše nové. Řidiči už si na odbočování směr Chrudim přes nový bypass zvykli.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
martas jak mám chápat toto -
Až dostavíme mimoúrovňovou křižovatku (MÚK) Palackého, mine tento plnohodnotný pruh Hradec-Pardubice-Chrudim všechny křižovatky.
Až dostavíme mimoúrovňovou křižovatku (MÚK) Palackého, mine tento plnohodnotný pruh Hradec-Pardubice-Chrudim všechny křižovatky.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Cestou na průtahu městem , jsem se tento týden všiml, nejen jak se tam pěkně vylouplo nové rozšíření I/37, ale jak je tam na naše poměry docela precizní směrové dopravní značení, např. "Praha". Nejen, že značena pěkně po novu, celá v zeleném, ale i v jak velké vzdálenosti od D35 - nově je značena již od Dražkovic a to i dokonce z bočního směru. To kdyby bylo i jinde a hlavně i v samotné Praze. Škoda, že se nepodařilo zvětšit ty japonské miniatury na velkých portálových značkách před sjezdem na Bohdaneč a ty zůstaly tak jak byly, jen s vložením zeleného symbolu dálnice..
https://mapy.cz/zakladni?x=15.7662997&y ... &fov=1.257
https://mapy.cz/zakladni?x=15.7461363&y ... &fov=1.257
https://mapy.cz/zakladni?x=15.7662997&y ... &fov=1.257
https://mapy.cz/zakladni?x=15.7461363&y ... &fov=1.257
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
to Apofis74: Je to myšleno tak, že se nikde v tomto směru nebude muset ani přibržďovat. Za tím nájezdem, který vede nyní od kruháku (Lidlu) na Chrudim už to bude rozšířené. A až opraví starou půlku u Parama a budou všude pruhy, tak se při cestě HK- Chrudim řidiči vyhnou i kruháku, protože pojedou úplně vpravo v přímém pruhu. Teď se to ještě seká právě u toho nájezdu, kde by se nyní mohlo zipovat. Ale až se dostaví druhý pruh, pojede to plynule. A to že nebudou od HK (rosického mostu) dva pruhy, by tím pádem zase tak vadit nemělo. Vím, že na to tady byly narážky, proč je na vizualizaci jen jeden pruh, tak proto jsem se na to zeptal. Nicméně uvidíme, jaká pak bude realita.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Japao Joe: Ponechání původní rampy HK -> CR není dost dobře možný, protože nahoře by chyběl připojovací pruh (není na něj ve směru od HK pravo už místo, a byl by tam ten samý opruz se stopkou, jako předtím.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Připojovací pruh není potřeba, situace nahoře by byla tak jak je nakreslená na plánku od Mostaře, ale směr HK -> nádraží by měl svůj pruh a nespojoval by se před křižovatkou do jednoho se směrem HK-> CR. Směr nádraží -> CR by se posunul o ten rozšířený směrem dovnitř křižovatky.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
No myslím martas že tam bude nejedna bouračka. Povolenou rychlostí tam bude jezdit málokdo a najednou tam na ně bude čekat překvapení v podobě rozdvojení. Přitom ten malej kousek co by se musel udělat kvůli připojovacímu pruhu už je kapka v moři. Teď zas bude k ho... ten kus co bude šrafovanej místo druhého pruhu. Nic tam stejně nebude moci býti odstaveno prostě zbytečnost