Možná by se mohla do letáku zakreslit právě dokončovaná stavba Pardubice - Trojice jako zprovozněná.ada031 píše:Aktualizovaný leták - Pardubice – MÚK Palackého, dostavba
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 609771.pdf
I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Včera jsem si odbyl tradiční návštěvu. Ačkoliv bylo hnusné vedro, na Paramu se makalo. Pracuje se zejména na těch dvou mostech, ovšem činnost lze vidět i na opěrné zídce. Také se dodělává boční plášť zdi u mostu přes trať na Hradec. Na konci cyklostezky pořád postrádám osvětlení, kolíky v zemi jsou stále zatlučené, byť to kolem stezky hodně zarůstá plevelem. Sjezd po rampě do podchodu k Trojici už vypadá hotový. Oproti minule je vše vybetonováno a i zábradlí už tam je. A naopak zmizela podpěrná konstrukce, takže už to stojí na svých nosných sloupech. Na staré polovině se toho moc nezměnilo, což je dané tím, že potřebují udělat ty mosty, aby se na ni lépe dostali s technikou (ta tam stejně jezdí z nové půlky v místě, kde je odmontována část svodidel). Poslední drobnosti v podobě položení části dlažby zbývají dodělat u budoucí zastávky MHD. Vše na fotkách zde: http://gallery.ceskedalnice.cz/index.ph ... ice/170731
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Zaujaly mě zárubní zdi na fotkách 11, 12 a 13, ty s odhalenou patkou. Možná mi tady ve vlákně něco uteklo, ale proč jsou tyto kusy jiné? Napadají mě dvě varianty. První, že zeď v těchto místech byla již natolik špatná, že nešla sanovat a že se udělaly zcela nové kusy, včetně patek. A druhá, že tam je základ na nějaké půlportály, osvětlení apod. A nebo je to z uplně jiného důvodu? Jsou totiž vyšší a mají jiný průřez, než mezilehlé zdi...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
A tohle bude co? Zastávka MHD...?
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Ano tohle bude zastávka a v té díře v zábradlí (tady není vidět) bude nejspíš nějaké schodiště.
Naproti u té zdi mi přijde, že před původní zdí budou ještě po celé délce betonová svodidla jako jsou dole u kruháče (tím se zarovnají do roviny) a na těch betonovejch základech bude portál.
Naproti u té zdi mi přijde, že před původní zdí budou ještě po celé délce betonová svodidla jako jsou dole u kruháče (tím se zarovnají do roviny) a na těch betonovejch základech bude portál.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Technické řešení té opěrné zdi podél chrudimské trati mi bylo dlouho záhadou - směrem od kruháče nejdřív prefabrikovaný svodidla (+sanace stávající zdi), pak monolitická svodidlová zídka a dál k mostu nová úhlová opěrná zeď. Důvod je ryze netechnický - různý majitel jednotlivých částí zdi (SŽDC/ŘSD).
Japao Joe má správný odhad, od kruháče budou svodidla typu new jersey, který budou zalícovaný s tou monolitickou částí. Ty dva masivní bloky jsou základy celoportálů (druhý patky jsou u cyklostezky).
PS: Pokud se bude realizovat úprava železničního mostu na chrudimský koleji dle projednávané dokumentace, tak tam je skoro celá zeď úplně zbytečná, protože přijde výrazně zvednout niveleta koleje.
Japao Joe má správný odhad, od kruháče budou svodidla typu new jersey, který budou zalícovaný s tou monolitickou částí. Ty dva masivní bloky jsou základy celoportálů (druhý patky jsou u cyklostezky).
PS: Pokud se bude realizovat úprava železničního mostu na chrudimský koleji dle projednávané dokumentace, tak tam je skoro celá zeď úplně zbytečná, protože přijde výrazně zvednout niveleta koleje.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
TO: Michal
JJ, to bude náhrada za původní zastávku "Paramo nadjezd". Ty překřížený svodidla tam bohužel musí být z důvodu ochrany chodců na cyklostezce, protože na silnici bude rychlost 70 km/h. Vlastní přístřešek bude tam na konci jak je nedodělaná dlažba. A dolu ke kolejím povede ocelové schodiště. Mimochodem pokud se bude realizovat úprava toho železničního mostu (viz výše), tak by se měl dočkat důstojné úpravy i průchod pod mosty směrem do Svítkova.
JJ, to bude náhrada za původní zastávku "Paramo nadjezd". Ty překřížený svodidla tam bohužel musí být z důvodu ochrany chodců na cyklostezce, protože na silnici bude rychlost 70 km/h. Vlastní přístřešek bude tam na konci jak je nedodělaná dlažba. A dolu ke kolejím povede ocelové schodiště. Mimochodem pokud se bude realizovat úprava toho železničního mostu (viz výše), tak by se měl dočkat důstojné úpravy i průchod pod mosty směrem do Svítkova.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Stavba se sice pomalu, ale přece jen sune k cíli. Na původní části se už rozhrnují a rovnají podkladní vrstvy, deska mostu přes koridor je už zabetonovaná celá, armování u opěrné zdi u trati na HK už kouká nad úroveň vozovky, u cyklostezky na trojici chybí poslední části zábradlí jak nahoře tak i dole u díry.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Informace Japao Joa podpořím nejspíše v pondělí obrazovým materiálem přímo z místa. Už se těším. Jinak o pár km dále na MÚK Doubravice je zatím stále klid. Důvod zde: http://pardubice.idnes.cz/prestavba-kri ... zpravy_msv
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jsem zvědav jak bude úprava MUK Doubravice koordinována s plánovanou rekonstrukcí mostů na I/36, měl by se rekonstruovat jak most přes I/37, tak most přes železnici, kde by údajně mělo vzniknout mostní provizorium.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Poznatky od Parama už přinesl minule Japao Joe, takže dodávám, že se zasypává podchod k Trojici. Oba mosty už mají desky, přičemž při mé sobotní návštěvě natírali na ten přes koridor izolaci. Jinak na staré půlce vyčuhuje na velké části ochranná textilie, kterou pomalu překrývají nové vrstvy zeminy. Výjezd na novou půlku už probíhá jinak, než v minulých měsících. U budoucí zastávky stále chybí položit ten kousek dlažby. Předpokládám, že se ještě budou tvořit schody dolů z nadjezdu ke kolejím. Nyní je tam na konci zábradlí jen oplocení. Vše si lze prohlédnout zde: http://gallery.ceskedalnice.cz/index.ph ... ice/170826
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Dneska byla textilie už komplet zahrnutá a to že se i na Chrudim jezdí přes KO by asi mohlo znamenat, že se brzo začne asfaltovat?
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
A ta zastavka bude v BUS pruhu, v odstavnem, nebo v jizdnim pruhu? Fotka zabradli visiciho ve vzduchu je povedena
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Směrem na HK budou 3 pruhy, krajní jako BUS a v něm bude i zastávka.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Nějaké termíny ohledně úprav staré poloviny zde: http://pardubice.idnes.cz/paramo-silnic ... zpravy_msv
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
V diskuzi je zajímavý příspěvek, tak na něj navážu - počítá se ještě s tím původní nájezdem od HK na Chrudim? Alespoň před začátkem dostavby MÚK Palackého by se mohl otevřít, aby se jezdilo jakž takž ve 2 pruzích na Chrudim a díky tomu by se nemusely docela vytížené dopravní proudy v obou směrech (na CR od centra a HK, na HK od CR a centra) napojovat do jednoho pruhu jako je tomu dosud u "sloního ucha".
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Podle mých informací se původní nájezd otevře, ale jen do přestavby "Palackého". To co je zmiňované v diskuzi pod článkem jsme tady kdysi navrhoval i já, ale patrně je lepší překopat celou křižovatku místo toho, aby se přidal jeden jízdní pruh ve směru z centra na Chrudim (a vešel by se tam, kus gabionky u garáží a bylo by). Každý směr by měl svůj jízdní pruh a zácpy u nádraží by neblokovali ostatní směry.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... SRNdO16LOf
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... SRNdO16LOf
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Včera jsem po delší době projížděl stavbou - je položený asfalt od kruháku ke koridoru, mezi mosty je pořád díra a zvětšila se aktivita na nájezdu od HK na CR.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Nevím, jestli ti správně rozumím. Dostavba Palackého přece počítá s extra pruhem ve směru od nádraží na CR, který se přimkne k pruhu HK-CR. Do její realizace to ale nepůjde ani se zdí u garáží, chybí most přes větev nádraží-CR a na ten jeden, co tam teď je by se asi 3 (dočasné) pruhy nevešly. Dočasné otevření pův. rampy HK-CR tedy nemusí "řešit" problém s chybějícím mostem, ovšem že to bude blokovat kolona k nádraží, to budeJapao Joe píše:Podle mých informací se původní nájezd otevře, ale jen do přestavby "Palackého". To co je zmiňované v diskuzi pod článkem jsme tady kdysi navrhoval i já, ale patrně je lepší překopat celou křižovatku místo toho, aby se přidal jeden jízdní pruh ve směru z centra na Chrudim (a vešel by se tam, kus gabionky u garáží a bylo by). Každý směr by měl svůj jízdní pruh a zácpy u nádraží by neblokovali ostatní směry.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... SRNdO16LOf
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Všechny směry (až na směr HK->Centrum, který na koci čtyřpruhu mizí) mají ve stávajícím (po dokončení této stavby) provedení svůj pruh. A vzhledem k tomu, že největší problém je v přednádraží tak samostatný pruh pro HK-Centrum je do dostavby SV obchvatu a D11 Opatovice - Ostrov holá nezbytnost. Navíc při zachování původního nájezdu od HK směrem na CR by nedocházelo před OK k přejíždění převažujícího tranzitu z levého do pravého pruhu a opačně provozu z centra na Duklu z pravého do levého pruhu.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jo, už to chápu (taky jsem si měl líp prohlídnout tvou mapu). Rozumím a bylo by to určitě ku prospěchu věci. Ale pozor, tady u těch garáží je taky most (podjezd od garáží směrem na Trojici (k ČOV). Do toho by před dostavbou nikdo nešel.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Vozovka v místě mostku má šířku 17m a tam by se 3 pruhy vejít měly.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... BxXhRmOj6C
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... BxXhRmOj6C
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Naprosto souhlasím s Japaem že dva pruhy (1x HK-CR a 1x HK-centrum) by byly super a vešly by se i při minimálních stavebních úpravách. Ale obávám se že do toho před dostavbou MUK Palackého nikdo nedá ani korunu. Ale zkusím to protlačit . BTW potvrzená informace o realizaci MUK Palackého je nejdříve 2019!
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
A teď něco pozitivnějšího ... Trojice se otevře 2.11.2017 v plném profilu!!!
Aktuálně se pokládá ložná vrstva asfaltu, v pondělí bude dokončený i obrus na části od koridoru po kruhák. Na mostě přes koridor jsou hotový římsy. Nejvíc práce zbývá mezi mosty, ale i tam se čile pracuje a v půlce října by se zde měl pokládat asfalt.
Aktuálně se pokládá ložná vrstva asfaltu, v pondělí bude dokončený i obrus na části od koridoru po kruhák. Na mostě přes koridor jsou hotový římsy. Nejvíc práce zbývá mezi mosty, ale i tam se čile pracuje a v půlce října by se zde měl pokládat asfalt.