Tohle není pravda, ne? Dva pruhy od Hradce se rozdělí na 1+1, takže v téhle části trasy bude stále na I/37 jen 1 pruh.V září ŘSD zprovozní nedalekou křižovatku Palackého, čímž bude mít Hradubická I/37 čtyři pruhy kompletně od kruháku u závodiště až do Hradce.
I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Ano je - druhý pruh se připojí od nádraží.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Já bych počkal jak se to vyvine po zprovoznění MUK Palackého a D35 po MUK Časy.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Já pořád doufám, že to, co vidíme ve vizualizaci nenastane a že tam budou průběžně 2+2 pruhy, tedy ve směru HK-CR 2 pruhy, ze kterých se odpojí jeden k nádraží, a za nějakých 250 m bude k těm dvěma průběžným navíc jeden připojovací od nádraží směr CR. Někdo tu kdysi argumentoval složitým průpletem v úseku Palackého-Závodiště, ale to by snad na 1 km nebyl takový problém. V opačným případě se "těším", až budu laikovi vysvětlovat, proč je na 4-pruhu 250m kus s jedním pruhem
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Martas: Díky za článek. Toho se za našich životů nedočkáme. Most i OK jsou dělané nedávno, 4-pruh na CR v nedohlednu. Ale řešení je to dobrý, o tom žádná. Otázkou spíš zůstává, proč se to takto neudělalo rovnoumartas píše:Je tomu tak. Článek je venku, mám tam lepší obrázek ze studie: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/k ... pravy_lativodouch2000 píše:Docela elegantní řešení je stále v pardubickém ÚP (oranžově). Vyklonění hlavní trasy (vedené průběžně spodem) směrem k Dukle, nad hlavní trasou OK s novými rampami. Současný nájezd na I/2 (na most) zrušen.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Mně by zase přišla škoda, pokud by čtyřpruh do Chrudimi měl viset na řešení křižovatky u Parama. Uživil by se určitě i bez toho.
A jak je ve studii řešena současná světelná křižovatka u Dražkovic/Mikulovic?
A jak je ve studii řešena současná světelná křižovatka u Dražkovic/Mikulovic?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Však ono je to na tom obrázku i vidět (oranžové). Výsledek může být i ten, že se protáhne čtyřpruh dál k Chrudimi, ale křižovatka (MÚK Závodiště) zůstane ve stávající podobě. Jinak ohledně těch Dražkovic už to sepsal dříve kolega. Jsou tam tři návrhy, viz info zde: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/d ... pravy_latiMajkii píše:Mně by zase přišla škoda, pokud by čtyřpruh do Chrudimi měl viset na řešení křižovatky u Parama. Uživil by se určitě i bez toho.
A jak je ve studii řešena současná světelná křižovatka u Dražkovic/Mikulovic?
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Takle aspoň nějaká menší úprava se nepřipravuje? Udělat z toho s VDZ spirálu, trochu upravit poloměry aby se ten provoz na OK zpomalit...
Nebo trochu dražší ale pořád v rozumným řádu mio z toho udělat spirálu se dvěma pruhy do města?
Nebo se prostě nikdo za nos chytnout nehodlá...
Nebo trochu dražší ale pořád v rozumným řádu mio z toho udělat spirálu se dvěma pruhy do města?
Nebo se prostě nikdo za nos chytnout nehodlá...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
MÚK Palackého, nová info z letáku: Ke slavnostnímu zprovoznění stavby dojde 27. 9. 2021.
Takže další posun o dva týdny, naštěstí v týdnu před volbami už asi bylo plno.
Takže další posun o dva týdny, naštěstí v týdnu před volbami už asi bylo plno.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Podle vlastních poznatků z místa (a ŘSD to má ostatně nově i na fotkách u letáku) je v provozu bypass. Na mostě přidělávali v pondělí svodidla. Chybí zábradlí. Práce je tam ještě dost, takže posun nebude kvůli volbám, ale spíš kvůli tomu, že prostě nestíhají.caveman píše:MÚK Palackého, nová info z letáku: Ke slavnostnímu zprovoznění stavby dojde 27. 9. 2021.
Takže další posun o dva týdny, naštěstí v týdnu před volbami už asi bylo plno.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Byl jsem se tam taky dneska podívat.
Současná uzavírka je povolená do zítřka a teoreticky by se to mohlo stihnout... Středová svodidla už vypadají hotově v celé délce. Chybí především VDZ, hlavně v napojení na starší čtyřpruh směr jih je to teď dost divoké. Ze svislého značení pak chybí hlavně vyměnit původní portálové značky ve směru od Chrudimi, jinak jenom detaily.
Současná uzavírka je povolená do zítřka a teoreticky by se to mohlo stihnout... Středová svodidla už vypadají hotově v celé délce. Chybí především VDZ, hlavně v napojení na starší čtyřpruh směr jih je to teď dost divoké. Ze svislého značení pak chybí hlavně vyměnit původní portálové značky ve směru od Chrudimi, jinak jenom detaily.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
V noci na dnešek tedy zprovozněno v plném rozsahu. Nějaké dodělávky tam ještě jsou a v příštích týdnech a měsících tam stejně ještě budou omezení kvůli výstavbě sloupů pro trolejbusovou trať.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Včera jsem to projel a od CR na HK je to fakt rodeo - VDZ navádí vozidla z levého pruhu do pravého.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Včera slavnostně zprovozněno, viz např. TW RM
https://twitter.com/MatlRadek/status/14 ... 0512884740
https://twitter.com/MatlRadek/status/14 ... 0512884740
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Sice hezký, ale ten bordel ve VDZ stále zůstává. Grrrr
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Byl jsem jen dole u kruháku (ucpávajícího se), takže situaci se značením na vozovce nahoře jsem neprozkoumal. Pár řádků ke zprovoznění zde: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/p ... pravy_lati
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
To, čeho jsem se obával, tam opravdu je. Tedy HK -> CR v délce cca 250 m jedním pruhem.vodouch2000 píše:Já pořád doufám, že to, co vidíme ve vizualizaci nenastane a že tam budou průběžně 2+2 pruhy, tedy ve směru HK-CR 2 pruhy, ze kterých se odpojí jeden k nádraží, a za nějakých 250 m bude k těm dvěma průběžným navíc jeden připojovací od nádraží směr CR. Někdo tu kdysi argumentoval složitým průpletem v úseku Palackého-Závodiště, ale to by snad na 1 km nebyl takový problém. V opačným případě se "těším", až budu laikovi vysvětlovat, proč je na 4-pruhu 250m kus s jedním pruhem
VDZ radši nekomentuju, momentálně nepřehledný maglajz i pro toho, kdo to tam zná.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Přidávám se ke kritice. Také nechápu, proč omezovat 4-pruh HK-CR. Zorientoval jsem se, ale ...
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Třeba protože to do budoucna nebude významný dopravní směr? Tranzitní převezme D35 a v lokální bude stejně významný nádraží->CR (resp. Dukla/Přelouč).
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
za mě naprosto v pohodě. nevidím v tom žádný problém.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Smím vědět, jak D35 převezme dopravu HK -> CR?Japao Joe píše:Třeba protože to do budoucna nebude významný dopravní směr? Tranzitní převezme D35 a v lokální bude stejně významný nádraží->CR (resp. Dukla/Přelouč).
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Hlásím se jako příklad. Nedávno jsem tu uváděl X možností, jak se z I/35 v Zámrsku dostat do Opatovic na D35. Trasa po I/17 přes Chrudim je jedna z variant a využívá ji dost kamionů. Opačným směrem to pochopitelně funguje taktéž. V prosinci se to změní a místo sjezdu v Opatovicích a pokračování směr Chrudim (tedy onen směr HK-CR) bude takřka vše mířit dále na Časy.xhj píše:Smím vědět, jak D35 převezme dopravu HK -> CR?Japao Joe píše:Třeba protože to do budoucna nebude významný dopravní směr? Tranzitní převezme D35 a v lokální bude stejně významný nádraží->CR (resp. Dukla/Přelouč).
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Musíte se na to koukat z větší perspektivy, HK ani CR není pupek světa a velká část provozu tudy pouze projíždí (protože nemá kudy jinudy).xhj píše:Smím vědět, jak D35 převezme dopravu HK -> CR?Japao Joe píše:Třeba protože to do budoucna nebude významný dopravní směr? Tranzitní převezme D35 a v lokální bude stejně významný nádraží->CR (resp. Dukla/Přelouč).
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Jak to bude s mýtem? Po D35 ano, přes PU a CR bez mýta?martas píše: Hlásím se jako příklad. Nedávno jsem tu uváděl X možností, jak se z I/35 v Zámrsku dostat do Opatovic na D35. Trasa po I/17 přes Chrudim je jedna z variant a využívá ji dost kamionů. Opačným směrem to pochopitelně funguje taktéž. V prosinci se to změní a místo sjezdu v Opatovicích a pokračování směr Chrudim (tedy onen směr HK-CR) bude takřka vše mířit dále na Časy.
Re: I/37 Pardubice, stavby na průtahu městem
Pokud nápor kamionů nepoleví, tak proč by tam mýto nemohlo být ? Obce si to vydupou... Za mě správný postup.