I/37 Chrudim, obchvat
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Na obchvat Chrudimi nejsou peníze, přesto začal archeologický průzkum
15. 8. 2011 18:31, autor: ČT24
Ačkoli se obchvat nejspíš v dohledné době stavět nebude, začal v jeho plánované trase archeologický průzkum. "Dnes je předání staveniště a vytyčení inženýrských sítí a dalších úseků, které budeme zkoumat," popsal archeolog Jan Musil z chrudimského Regionálního muzea.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... y-pruzkum/
15. 8. 2011 18:31, autor: ČT24
Ačkoli se obchvat nejspíš v dohledné době stavět nebude, začal v jeho plánované trase archeologický průzkum. "Dnes je předání staveniště a vytyčení inženýrských sítí a dalších úseků, které budeme zkoumat," popsal archeolog Jan Musil z chrudimského Regionálního muzea.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... y-pruzkum/
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ministr Dobeš všude říká, že nejsou peníze na stavbu, aby komunální politici tlačili na spřízněné poslance ve směru navýšení peněz pro SFDI proti Kalouskovu návrhu při projednávání státního rozpočtu v Poslanecká sněmovně.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Špatně jsem se vyjádřil - chtěl jsem tím říct, že to překvapivě jede podle plánu
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Od Pardubic je kus vykolíkován, částečně skrytá ornice a začal průzkum.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Jako nechci nic říkat, ale aby ten úsek stál v přepočtu na 1km stejně jako R35 Opatovice - Časy je trochu síla, ne? A úsek I/17-Slatiňany bude stát v přepočtu na km 4x méně! To je dost zvláštní.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/37 Chrudim, obchvat
No Dubná Skála - Turany se bude stavět za 250mil/km. Tento 2proudý obchvat za 300mil/km. To jsou ty férové ceny dopravní infrastruktury??
Re: I/37 Chrudim, obchvat
ŘSD aktualizovalo teď někdy během týdne letáky a plánované datum uvedení do provozu obou úseků je 2015. Rozdíl ceny úseků je tedy opravdu enormní....
Re: I/37 Chrudim, obchvat
No nevim co se divíte. Až po nich bude chtít zas nějakej ministr, aby se ušetřilo, tak aspoň budou mít z čeho brát
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V 2012 dojde v rámci přípravných prací ještě k přeložce parovodu za více než 40 mil Kč. Je třeba jít pěkně po kouscích. Stavba byla bohužel vysoutěžena v době vysokých cen (převis nabídky projektů nad kapacitou stavebních firem) a ze smlouvy je velmi obtížné se vyvázat a chtít to znova přesoutěžit. Je to soušást balíčku zasmluvněných a finančně nekrytých staveb, každý kus práce, které se zde odvede je plus, byť z té ceny také samozřejmě radost nemám.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/37 Chrudim, obchvat
OFFTOPIC: Dokázal by někdo shrnout, které všechny stavby do tohohle "balíčku" aktuálně vůbec patří?martini píše:Je to soušást balíčku zasmluvněných a finančně nekrytých staveb
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Určitě dokázal, třeba já . Je to konec konců vyhledatelný z veřejných zdrojů, nevidím problém to sem dát, tak v prvním lednovém
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Hlásím, že úkol je splněn, viz samostatné téma.martini píše:Určitě dokázal, třeba já . Je to konec konců vyhledatelný z veřejných zdrojů, nevidím problém to sem dát, tak v prvním lednovém
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Je nějaký vývoj ohledně této stavby? Myslím si, že situace v Chrudimi je skutečně trestuhodná.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V noci jsem se díval na jednání posl. sněmovny. Probíhaly interpelace, vystoupila nějaká mladá (a hezká) poslankyně za KSČM která se ptala ministra dopravy na stav této stavby. Dobeš jí odpověděl, že momentálně pro roky 2012 - 2014 se počítá pouze se spolufinancováním staveb, které se platí z EU. Jelikož tato je financována z národních zdrojů (stejně jako I/11 směr Třinec, obchvat Dětmarovic - na ty se jej taky ptali), není na ní v současné době dostatek peněz.
Priority výstavby shrnul do tří skupin:
1) Stavby spolufinancováné z EU, aby se vyčerpal program (tam snad zařadí i I/11 směr Opava, ale to není jisté)
2) Stavby které jsou zasmluvněné a vysoutěžené - za cca 29 miliard
3) Stavby financované pouze z národních zdrojů, se kterými se počítá nejdříve od 2015.
Příští rok by zas měl být nějaký seznam prioritních staveb, nějaké pořadí, které určí, podle nějakých hledisek, které stavby potřebujeme nejdříve...
Priority výstavby shrnul do tří skupin:
1) Stavby spolufinancováné z EU, aby se vyčerpal program (tam snad zařadí i I/11 směr Opava, ale to není jisté)
2) Stavby které jsou zasmluvněné a vysoutěžené - za cca 29 miliard
3) Stavby financované pouze z národních zdrojů, se kterými se počítá nejdříve od 2015.
Příští rok by zas měl být nějaký seznam prioritních staveb, nějaké pořadí, které určí, podle nějakých hledisek, které stavby potřebujeme nejdříve...
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Mario a nebylo ti z nich na ? Já to jednou zkusil a nevydržel jsem.....
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Stavba je zasmluvněna, čili "skupina 2" dle předchozího vyjádření ministra. V souvislosti s obnovením čerpání EU, kde došlo k tzv. plošné korekci, je určitá šance, že by se stavba mohla svést v tomto OPD, pokud tedy je z roku 2008 zasmluvněno to co je nyní stavebně povoleno, aby tam bylo minimum víceprací a bude li v pořádku ve smyslu zákona o veřejných zakázkách tendr na výběr zhotovitele, mohlo by se to do OPD dostat. Snad to vyjde, stavba je opravdu potřebná, držte palce, u Lazců to vyšlo, tak snad i tady se povede
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/37 Chrudim, obchvat
za tohle tam postaví tak ceduli s informacemi o stavbě. ale něčím se začít musí
http://pardubice.idnes.cz/v-chrudimi-mo ... zpravy_jah
http://pardubice.idnes.cz/v-chrudimi-mo ... zpravy_jah
Re: I/37 Chrudim, obchvat
po pár týdnech mírného optimismu zase studená sprcha
http://pardubice.idnes.cz/obchvat-v-chr ... zpravy_brm
http://pardubice.idnes.cz/obchvat-v-chr ... zpravy_brm
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Na informačním letáku ŘSD přibyla včera tato věta:
Předání staveniště na objekty v rozsahu dle finančních prostředků na rok 2013 se uskuteční 6. 3. 2013.
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/3985 ... lesice.pdf
Předání staveniště na objekty v rozsahu dle finančních prostředků na rok 2013 se uskuteční 6. 3. 2013.
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/3985 ... lesice.pdf
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V bodě A je nová informační tabule - nestihl jsem přečíst.
U křížení obchvatu se silnicí je vykolíkováno (dočasná přeložka?).
http://www.mapy.cz/s/6xe1
U křížení obchvatu se silnicí je vykolíkováno (dočasná přeložka?).
http://www.mapy.cz/s/6xe1
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Stránky města Chrudimi:
Obchvat je kompletně připraven – veškerá dokumentace je zpracována, jsou vykoupeny pozemky a k dispozici jsou první peníze. Stavba je financována státem, zařazena do rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury. V loňském roce Parlament ČR schválil částku 100 mil. Kč, dalších 48 mil. Kč je připraveno na přeložku horkovodu. Dne 6. března 2013 bylo staveniště předáno zhotoviteli, kterým je firma EUROVIA CS, a. s. Akce se pomalu rozjíždí, a to stavbou objektů, které bezprostředně s výstavbou obchvatu souvisejí. Konkrétně se jedná o překonání trasy na spojce mezi dnešní silnicí Chrudim – Pardubice a silnicí Chrudim – Ostřešany (III/34032), mostu na silnici z Chrudimě do Vestce nad trasou obchvatu (III/34038). Více informací bude zveřejněno v dubnovém Chrudimském zpravodaji.
Jaroslav Trávníček, místostarosta
Obchvat je kompletně připraven – veškerá dokumentace je zpracována, jsou vykoupeny pozemky a k dispozici jsou první peníze. Stavba je financována státem, zařazena do rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury. V loňském roce Parlament ČR schválil částku 100 mil. Kč, dalších 48 mil. Kč je připraveno na přeložku horkovodu. Dne 6. března 2013 bylo staveniště předáno zhotoviteli, kterým je firma EUROVIA CS, a. s. Akce se pomalu rozjíždí, a to stavbou objektů, které bezprostředně s výstavbou obchvatu souvisejí. Konkrétně se jedná o překonání trasy na spojce mezi dnešní silnicí Chrudim – Pardubice a silnicí Chrudim – Ostřešany (III/34032), mostu na silnici z Chrudimě do Vestce nad trasou obchvatu (III/34038). Více informací bude zveřejněno v dubnovém Chrudimském zpravodaji.
Jaroslav Trávníček, místostarosta
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Stavební řízení na část km 0,000 - 0 ,920 a 2,170 - 5.140.
http://www.pardubickykraj.cz/viewDocume ... ment=26253
http://www.pardubickykraj.cz/viewDocume ... ment=26253
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Včera jsem jel kolem a byla hotová skrývka ornice od začátku až skoro po Chrudimku. Na začátku vrtali piloty pro nadjezd silnice III. třídy. Situace na příjezdu do Chrudimi od Pardubic, kolona od benzínky až po okružní křižovatku s městským okruhem. Děs a hrůza, obchvat je zde víc než potřebný.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Tak ono když má Chrudim kruhové křižovatky, jak nějaké poklidné švýcarské lázenské městečko s dvěmi nájezdy k dálnici, tak se není ani čemu divit. A to se má letos budovat další nová kruhová křižovatka hned za tratí na příjezdu od Slatinan na I/37. Takže ani obchvat města, který bude zatím končit na I/17 a pak povede po normální městské komunikaci se třemi kruhovými křižovatkami (směr na I/37) kolonám v Chrudimi nezábrání.Lenny píše:Včera jsem jel kolem a byla hotová skrývka ornice od začátku až skoro po Chrudimku. Na začátku vrtali piloty pro nadjezd silnice III. třídy. Situace na příjezdu do Chrudimi od Pardubic, kolona od benzínky až po okružní křižovatku s městským okruhem. Děs a hrůza, obchvat je zde víc než potřebný.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)