I/37 Chrudim, obchvat
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Jak vypadá situace ve městě, projevil se obchvat na dopravě ve městě?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Překvapilo mě bílé značení sjezdu Chrudim-sever, přiznám se, že jsem to ještě neviděl. Co se týká dopravy, poměrně to zhoustlo u nemocnice (2x OK blízko sebe), část řidičů OA, co to znají, jezdí na Slatiňany přes Presy. Některé NA se z Dašické vracejí Poděbradovou ulicí zpátky na Palackého (směr sever-jih), část pokračuje až k I/17 a předpokládanou trasou kolem nemocnice dolů ke Guláškovi. Doprava se alespoň ředí na 2-3 trasy.
- Přílohy
-
- Chrudim_sever.jpg (51.83 KiB) Zobrazeno 8664 x
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Tak to je super, že se začíná prosazovat i ta bílá. Ovšem ta velikost písma..
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Spíš ten nepoměr mezi písmem a šipkou. Velikost šipky a písma by logicky měla být vždy ve stejném poměru, bohužel technické předpisy říkají něco jiného, takže u malého písma používáme obří šipky :/
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Nemělo by to písmo být alespoň nějakým boldem?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Takové písmo neexistuje, na značky je jen písmo úzké nebo střední, tady je použité střední písmo v předepsané velikosti pro silnice I. třídy, takže je to spíš otázkou revize příslušného technického předpisu...
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ty bílé cedule se používají jen pro "místní cíle", ne? Opravte mě, jestli se pletu...
D0, D1, I/3, D11 a D35
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ano, tady je to bráno jako místní cíl a pokud není na značce jiný cíl, je možné použít bílou základní plochu. Od nového roku se ale předpokládá, že modrý podklad se bude používat pro silnice a bílý pro místní komunikace, tj. podle dopravního významu a vlastnického rozdělení - silnice vlastní stát a kraje a slouží ke spojení mezi obcemi a na průtahy obcemi a místní komunikace vlastní obce a slouží na dopravu uvnitř obce.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Chrudim dlouho trpěla tranzitní dopravou. Teď dostala obchvat, i když zatím ne úplný. V tomto kontextu tu bílou tabuli chápu jako "Řidiči, jestli jedeš dál na Slatiňany, tak tenhle sjezd se tě netýká". Je zde zcela na místě.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ono by to šlo na dané značce vyřešit mnohem jednodušeji - stačilo nápis rozdělit na dva řádky. Pak by písmo mohlo být větší a nebyl by takový nepoměr mezi velikostí šipky a písma.mapman píše:Takové písmo neexistuje, na značky je jen písmo úzké nebo střední, tady je použité střední písmo v předepsané velikosti pro silnice I. třídy, takže je to spíš otázkou revize příslušného technického předpisu...
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Omlouvám se za úplně blbý dotaz: jednou za uherský rok jezdím trasu Pardubice - Statiňany a dál. Už jsem tam nejel dost dlouho (min. po celou dobu stavby), ale pokud bych tam jel teď někdy znovu,
1) od severu mě to navede automaticky na okruh?
2) Slatiňany jsou značené na konci obchvatu do centra, pak přes všechny ty kulaťáky až na ten pod přejezdem a pak z města?
3) dá se nějak dostat na starou cestu od Pardubic, aby si člověk nezajel nějakých těch pár km navíc proti trase ad 2)?
1) od severu mě to navede automaticky na okruh?
2) Slatiňany jsou značené na konci obchvatu do centra, pak přes všechny ty kulaťáky až na ten pod přejezdem a pak z města?
3) dá se nějak dostat na starou cestu od Pardubic, aby si člověk nezajel nějakých těch pár km navíc proti trase ad 2)?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
1. ano
2. ano
3. Ze Slatiňan po staré trase někdejší 1/37, za Chrudimí vás to hodí na Medlešice.
2. ano
3. Ze Slatiňan po staré trase někdejší 1/37, za Chrudimí vás to hodí na Medlešice.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Aktualizovaný leták po zprovoznění:
I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice-silnice I/17
I/37 Chrudim obchvat, úsek Medlešice-silnice I/17
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Projeto. Pěkná stavba
Směr ZR
Směr PU
Směr ZR
Směr PU
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Moc pěkná videa, i počasí ti přálo Díky! Zdá se, že silnice je opravdu přehledná. Ta rovinka začínající za Medlešicemi a končící na konci vestecké estakády je fakt dlouhatánská, to bude svádět k vyhánění pavučinek z turba. P.S. Videa nejdou přehrát přímo zde na fóru (oznámení že "přehrání je na určitých webech zakázáno"), po prokliku na YT pak už jedou normálně.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Tu třetí variantu ať raději ani nezkouší!! Ať na ní ani nepomyslí!! Nebo mu pak v Chrudimi nasekáme ještě tak dva tři kruháčky navíc, pár km cyklopruhů, několik zastávek MHD a zmíním se ještě pak na TSK CR, že existuje i něco, jako úsekové měření!!adamos píše:1. ano
2. ano
3. Ze Slatiňan po staré trase někdejší 1/37, za Chrudimí vás to hodí na Medlešice.
Jinak ta videa od balance vypadají skoro až jako vizualizace, neuvěřitelné.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Videa jsou perfektní, hlavně to ve směru na PU vyšlo parádně...
Jinak moc jsem neměl nastudovaný letáky ani vizualizace, tak mě trochu překvapilo, že v trase není ani kousek s třípruhem ne bezpečné předjetí....já vím, že tam jsou rovné úseky a navíc tahle šířka silnice se dá vnímat jako "malá dalnice nebo skorotřípruh ( ), ale při hustším provozu tam pohodlné a bezpečné předjetí kamionů asi tak nebude úplně med....
Ale nechci brblat, takže chrudimákům, všem projíždějícím a nově i objíždějícím gratuluji a těším se na pokračování.....
Jinak moc jsem neměl nastudovaný letáky ani vizualizace, tak mě trochu překvapilo, že v trase není ani kousek s třípruhem ne bezpečné předjetí....já vím, že tam jsou rovné úseky a navíc tahle šířka silnice se dá vnímat jako "malá dalnice nebo skorotřípruh ( ), ale při hustším provozu tam pohodlné a bezpečné předjetí kamionů asi tak nebude úplně med....
Ale nechci brblat, takže chrudimákům, všem projíždějícím a nově i objíždějícím gratuluji a těším se na pokračování.....
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ta B30 zákaz chodců tomu úseku sluší. Ještě tam mohli dát B8 zákaz cyklistů.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V Rakousku nebo Německu by na takovouto stavbu jistě umístili značku SPMV...dvs píše:Ta B30 zákaz chodců tomu úseku sluší. Ještě tam mohli dát B8 zákaz cyklistů.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
adamos: V Rakousku SMPV v podstatě jenom nahrazuje zákazy B8, B30 (a asi i další), aniž by měnila maximální rychlost, zatímco u nás ji zvyšuje na 110 (nově), takže jde o jiný kvalitativní posun (a tomu obchvat Chrudimi neodpovídá).
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Pardubická správa by se ještě mohla zasadit o odstranění nadbytečného SDZ na začátku úseku ve směru na ZR ... (2x B20a @70kmh hned za sebou, IP22? POZOR)
Nastavení je na mé straně standardní a jede mi to i na fóru, tak nevím ...vodouch2000 píše:... P.S. Videa nejdou přehrát přímo zde na fóru (oznámení že "přehrání je na určitých webech zakázáno"), po prokliku na YT pak už jedou normálně.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V našich krajích bych byl s autíčkem na nedělených silnicích zatím opatrný. Podle mne u nás máme zakořeněno, že SPMV je skoro dálnice hlavně ve smyslu dělené silnice a té rychlosti. Ani současná reformaStanda píše:adamos: V Rakousku SMPV v podstatě jenom nahrazuje zákazy B8, B30 (a asi i další), aniž by měnila maximální rychlost, zatímco u nás ji zvyšuje na 110 (nově), takže jde o jiný kvalitativní posun (a tomu obchvat Chrudimi neodpovídá).
OT:
Zákaz ve Španělsku pro inspiraci.
V Chorvatsku ji na takovýchto silnicích používají např. přivaděč do Šibeniku. Rychlostní limit je v Chorvatsku na tyto silnice 110. Většinou jej ale mají omezený.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Vím, že alespoň na Boží hod má být v domě alespoň trocha klidu, ale stejně. To dopravní značení na obchvatu Chrudimi je šílené. Sjezdy jsou značeny tím úzkým písmem a ještě k tomu hodně malým, nájezdy - malé směrovky s úzkým písmem, za tmy šílené a to i při 30km/h. To fakt neexistuje nějaký manuál a každý strejda se na každém okrese může vyřádit v lidové tvořivosti jak chce a jak je mu libo? To celé Pardubicko je v tomto šílené viz. i I/37 Pce - HK, všude úzké písmo. Nedá se s tím něco dělat Honzo? Zapracovat na tom a pohrozit z hůry?
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Jeden aktuální článek -> http://pardubice.idnes.cz/novy-obchvat- ... zpravy_msv
Sám chci zkusit tuto trasu při cestě z HK do Vysokého Mýta (když pominu práce v Pardubicích, tak by to tam mohlo být celkem svižné).
Sám chci zkusit tuto trasu při cestě z HK do Vysokého Mýta (když pominu práce v Pardubicích, tak by to tam mohlo být celkem svižné).
D0, D1, I/3, D11 a D35
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Tak jsem včera jsem trasu HK - Pardubky - Ždár - Brno. Automaticky mě to navedlo na obchvat. Přišlo mi to pomalejší, těch kruháčů je tam nezdravě mnoho. Dokud nebude dodělaná druhá strana směr na Ždár mi přijde rychlejší brát přes město.