I/37 Chrudim, obchvat
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Tady něco málo o přeložce I/17:
http://www.rozhlas.cz/pardubice/zpravod ... u--1386650
Trasování dle ÚP je severně od areálu bývalé Transporty, napojení na I/37 na MÚK Vestec.
http://www.chrudim.eu/cs/download/upr/u ... a_cele.pdf
http://www.rozhlas.cz/pardubice/zpravod ... u--1386650
Trasování dle ÚP je severně od areálu bývalé Transporty, napojení na I/37 na MÚK Vestec.
http://www.chrudim.eu/cs/download/upr/u ... a_cele.pdf
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Lze předpokládat, že bude-li v přípravě sledována I/17 směr Heřmanův Městec, bude to v trase dle ÚP. Zatím se však fyzicky nepřipravuje. Správa Pardubice ŘSD má důležitější starosti a především i ve výstavbě přeložek I. tříd jsou nějaké priority, tato přeložka mezi ně nepatří. Až se dodělají důležitější věci, začne se i na tomto.
V tuto chvíli je v oblasti klíčové pokračování I/37 kolem Slatiňan. Jsou připraveny znalecké posudky na výkupy, od 15.9.2014 se dá předpokládat zahájení výkupů dle novelizované 416/2009 Sb., předpokládat lze že když se lidem nabídne 5x více než před novelou, prodeje nějak půjdou. Pokračování stavby I/37 pak samozřejmě prioritu má.
V tuto chvíli je v oblasti klíčové pokračování I/37 kolem Slatiňan. Jsou připraveny znalecké posudky na výkupy, od 15.9.2014 se dá předpokládat zahájení výkupů dle novelizované 416/2009 Sb., předpokládat lze že když se lidem nabídne 5x více než před novelou, prodeje nějak půjdou. Pokračování stavby I/37 pak samozřejmě prioritu má.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/37 Chrudim, obchvat
V tom plánu je poměrně luxusní rezerva pro Východočeský diametr, se kterým překvapivě budovaný obchvat nepočítá, byť v ÚP na něm jsou dva mosty přes železnici zakresleny. To jsou dvě varianty vedení, nebo tam má být vzhledem k velikosti zabraného území překladiště z kanálu Labe - Odra - Dunaj?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
To je šířková rezerva, protože nebylo a dosud ani není jasné přesné technické řešení Východočeského diametru v tomto úseku. Ono jestli by vůbec nejlepší nebylo protáhnout do Chrudimi trolejbus... Konec OT.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
martini: Moje zpráva byla víceméně informativní. Je jasný, že mnohem palčivějších problémů je v Pardubickém kraji víc. Podle mě je nejhorší situace v Pardubicích, čili pokud existuje prioritní plán pro pardubické stavby, odhaduju, že nejvyšší prioritu má zkapacitnění průtahu I/37 od Rosic k Závodišti (MÚK Palackého -> Trojice) a docela jistě dostavba obchvatu CR od I/17 za Slatiňany, která by měla navázat na rozjetou stavbu kolem Chrudimi. Napadá mě taky severovýchodní obchvat Pardubic, a možná i přeložka I/2 (jihovýchodní obchvat). Je nějaký seznam priorit někde k nahlédnutí (Pardubický kraj)?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
No pokud mohu brát leták ŘSD ke stavbě R35 Ostrov - Staré Město jako relevantní podklad, tak pak žádný plán priorit existovat nemůže. Protože neexistují priority. Protože kdyby existovaly, nepsalo by se v tom letáku to, co se v něm píše... Průtah I/37 Pardubicemi by to určitě chtělo, kdo ví, jestli by po zprovoznění obchvatu Chrudimi nezačala být tato trasa trochu atraktivnější než cesta přes HK a Holice. Z Opatovic přes HK ukazuje Seznam 43 km a 38 minut jízdy, stávající cesta přes Chrudim je o 9 km delší a o 13 minut pomalejší. Ovšem bez obchvatu Chrudimi. Samotného mě překvapuje, že to není zas takový rozdíl, když si představím to maso na I/35, které musí člověk absolvovat.vodouch2000 píše:martini: Moje zpráva byla víceméně informativní. Je jasný, že mnohem palčivějších problémů je v Pardubickém kraji víc. Podle mě je nejhorší situace v Pardubicích, čili pokud existuje prioritní plán pro pardubické stavby, odhaduju, že nejvyšší prioritu má zkapacitnění průtahu I/37 od Rosic k Závodišti (MÚK Palackého -> Trojice) a docela jistě dostavba obchvatu CR od I/17 za Slatiňany, která by měla navázat na rozjetou stavbu kolem Chrudimi. Napadá mě taky severovýchodní obchvat Pardubic, a možná i přeložka I/2 (jihovýchodní obchvat). Je nějaký seznam priorit někde k nahlédnutí (Pardubický kraj)?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Vycházejíc z Dopravních sektorových strategií (www.dopravnistrategie.cz) je to následovně:
I/37 Pardubice - Trojice + dostavba MÚK Palackého
R35
Přivaděče k R35 (I/36 Časy - Holice; I/36 Sezemice, obchvat)
I/43 Hradec nad Svitavou - Lačnov (obchvat Svitav)
I/37 Slatiňany
I/36 Pardubice Trnová - Fáblovka - Dubina (severní tangenta Pardubic)
I/37 Pardubice - Trojice + dostavba MÚK Palackého
R35
Přivaděče k R35 (I/36 Časy - Holice; I/36 Sezemice, obchvat)
I/43 Hradec nad Svitavou - Lačnov (obchvat Svitav)
I/37 Slatiňany
I/36 Pardubice Trnová - Fáblovka - Dubina (severní tangenta Pardubic)
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
martini: To jsem přesně myslel, díky!
michal: Který směr myslíš tím, že přes CR to může být atraktivnější? Alternativu k I/35?
michal: Který směr myslíš tím, že přes CR to může být atraktivnější? Alternativu k I/35?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Ano, z Prahy na Svitavy/opačně mi ten rozdíl nepřijde zas tak velký. Je sice pravda, že část cesty do HK a v HK je 2+2, za to ale dost často platí, že koho nepředjedete za VMýtem/v Hradeckých lesích, toho nepředjedete do HK/Litomyšle.vodouch2000 píše:martini: To jsem přesně myslel, díky!
michal: Který směr myslíš tím, že přes CR to může být atraktivnější? Alternativu k I/35?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Betonáž mostovky na estakádě přes řeku Chrudimku a trať Chrudim -> Moravany už je téměř v polovině.
- Přílohy
-
- CR_estakada_27.8.2014.jpg (230.33 KiB) Zobrazeno 15420 x
Re: I/37 Chrudim, obchvat
http://chrudimskenoviny.cz/kategorie/zp ... i-z-devade
Pce-HK možná někdy 110/km, Cr- Slatiňany brzo 70km/h..
To mi připomíná tu slavnou hlášku (Šimek?) - nechci slevu zadarmo..
Pce-HK možná někdy 110/km, Cr- Slatiňany brzo 70km/h..
To mi připomíná tu slavnou hlášku (Šimek?) - nechci slevu zadarmo..
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Bavíme se o tom kilometrovém úseku, kde se kolikrát ani kolona nemá šanci na povolenou devadesátku rozjet? A kde se cedule Slatiňany pravděpodobně o dalších 250 metrů posune, díky nové výstavbě?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Monin: Ano, Šimek a Grossman, původní tři knihy vyšly společně pod názvem "Besídka zvláštní školy". Také z těchto povídek rád cituji !
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Je to tenhle cca 1 km. Červený obdélník na obrázku je nová výstavba řadovek, předpokládám posun cedule Slatiňany o cca 200 m, někam k té odbočce. V tomhle úseku se fakt jezdí rychle, tady jsou kolony zřídkakdy. Problém je odbočka do zahrádkářské kolonie, je tam výjezd přímo do křižovatky a ta je v mírném oblouku, když tam někdo letí 100 km/h a víc, je to nebezpečné.adamos píše:Bavíme se o tom kilometrovém úseku, kde se kolikrát ani kolona nemá šanci na povolenou devadesátku rozjet? A kde se cedule Slatiňany pravděpodobně o dalších 250 metrů posune, díky nové výstavbě?
- Přílohy
-
- CR-Sla.jpg (152.72 KiB) Zobrazeno 15215 x
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Díky za potvrzení.
Kvůli prakticky kontinuálnímu intravilánu vlastně ani nevím, kde Chrudim končí, a to tu jezdím celkem pravidelně.
Tady mě sedmdesátka fakt vadit nebude, spíš naopak. Časová ztráta teoreticky 11 vteřin, prakticky tak kolem osmi
Kvůli prakticky kontinuálnímu intravilánu vlastně ani nevím, kde Chrudim končí, a to tu jezdím celkem pravidelně.
Tady mě sedmdesátka fakt vadit nebude, spíš naopak. Časová ztráta teoreticky 11 vteřin, prakticky tak kolem osmi
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Je pravda ze si tam clovek musi davat pozor ale co jsem tam ted nekolikrat jel tak cca 100 km/h (tachometrove) jel prakticky kazdy. Na druhou stranu se tam casto uz ted ta rychlost pohybuje kolme ty 70-desatky.
To navrhovane reseni mi pripomina krasnou hlasku 'nac stahovat kalhoty kdyz brod je jeste daleko', protoze uz ted se RSD chysta ty kalhoty stahnout. Tam je jedine reseni a to dobudovani obchvatu Chrudimi a Slatinan.
To navrhovane reseni mi pripomina krasnou hlasku 'nac stahovat kalhoty kdyz brod je jeste daleko', protoze uz ted se RSD chysta ty kalhoty stahnout. Tam je jedine reseni a to dobudovani obchvatu Chrudimi a Slatinan.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Obyvatelé sídliště na Větrníku se bojí hluku z nové přeložky, mě ten zářez přijde vcelku hluboký. Odhaduju na 6-7m. Pohled směr Pardubice (vlevo za zatáčkou je estakáda přes Chrudimku).
- Přílohy
-
- CR_obchvat_za_Vetrnikem.jpg (233.23 KiB) Zobrazeno 14951 x
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Nechápu strach z hluku u nových dopravích staveb, kde jsou všude zářezy nebo PHS. To vypadne jen z pitomců, kteří chtějí být důležití!!!
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Hanesi, dalsi variantou je nejake vykupne...
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Dát výkupné? Proč? Kvality jejich bydlení se to vůbec nedotkne. Vím jak se tady v Javorníku dělal obchvat, tak lidé, kteří mají domy hned vedle, tak dostali od ŘSD nová okna směrem k cestě a místo drátěných plotů zídky nebo dřevěné plné ploty.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napojení na obchvat by mělo být lepší. Viz:
http://pardubice.idnes.cz/chrudim-rozsi ... zpravy_jah
http://pardubice.idnes.cz/chrudim-rozsi ... zpravy_jah
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
martas: Však ano, současné napojení MÚK Vestec na Dašickou je šíleně úzké, tam mají problém i dva osobáky, natož kdyby se tam potkali náklaďáky. Pro názornost přikládám současné foto.
- Přílohy
-
- MUK_Vestec.jpg (224.94 KiB) Zobrazeno 14666 x
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Hlavně ty dva kruháky, stávající u nemocnice a plánovaný na Vlčnovské, by od sebe byli necelých 100 m. A víme, že velké problémy a zácpy způsobují i dva kruháky u hotelu Bohemia a Na Bídě, které jsou od sebe víc než 200 m. Než se dostaví druhá část obchvatu až za Slatiňany, tak to bude maso
Re: I/37 Chrudim, obchvat
A mě to neva. Téměř pokaždé, když radostí nad opuštěním Chrudimi, v tom úseku rozhýbu vehikl nad 60 km/h, tak mi tam z té "průmyslové zóny" vjede nějaký náklaďák do cesty, tak že musím hodně ostře na brzdy.vodouch2000 píše: Je to tenhle cca 1 km. Červený obdélník na obrázku je nová výstavba řadovek, předpokládám posun cedule Slatiňany o cca 200 m, někam k té odbočce. V tomhle úseku se fakt jezdí rychle, tady jsou kolony zřídkakdy. Problém je odbočka do zahrádkářské kolonie, je tam výjezd přímo do křižovatky a ta je v mírném oblouku, když tam někdo letí 100 km/h a víc, je to nebezpečné.