Co tam maji furt s tim "navadecim paprskem". Zajimalo by me, co to bylo v realu, nez to proslo skrze novinare.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 30.12.2020 14:01:34
od martas
Uznávám, že jsem to při zahájení taky použil do článku, jelikož to byla citace. Teď už bych to znovu neudělal, jelikož přesně nevím, v čem je překážka, když je letiště dost daleko. Nicméně kolega zjevně zrecykloval starší článek a narouboval na něho do úvodu pár novinek z letáku.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 30.12.2020 20:20:19
od Tonik
V reálu je to trasa RRL spoje, který AČR využívá.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 31.12.2020 11:36:32
od Geo
To uz dava smysl. Jenom doufam, ze nezakopavame silnici, protoze ACR nebyla schopna dat antenu na stozaru o 5m vys .
„Vím, že tam měli problémy s povodněmi. Ale trochu jsem stavbu sledoval, viděl jsem, že ta intenzita práce nebyla na počátku moc velká, teď jim to trochu otloukám o hlavu. Co si způsobili na začátku, to musejí dohnat,“ řekl Mátl.
Takhle na ně. Staré pořádky, kdy bylo normální, že skoro nic nebylo v termínu, ať jsou co nejdříve tatam.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 18.3.2021 18:42:04
od 1975
...možná, že to je jen nadsázka/novinářská zkratka, ale především by tu stavbu měl sledovat/popohánět šéf pardubické (?) správy, a ne GŘ - nemůže být všude, respektive fungovat musejí ty regiony "samostatně" a ne že se vždycky bude čekat, že to Radek Mátl nakonec nějak vyjedná...
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 18.3.2021 19:33:57
od theodor less
Firmy M-Silnice a Eurovia však získaly svolení odložit otevření silnice na leden 2022. Kvůli komplikacím souvisejícím s koronavirem navíc chtějí termín posunout až do května 2022. https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/o ... zpravy_skn
Havlíček dával "bonusy" za včasné dokončení některých staveb. Pak je vcelku logické, že tam kam bonusy neposlal, bude zpoždění. Jinými slovy: Včasné dokončení je něco mimořádného a musí být odměněno.
Kompenzační nástroje jsme připravili po domluvě se stavebními firmami a jednotlivými investorskými organizacemi s jasným cílem pokračovat ve stavební činnosti na klíčových dopravních stavbách a udržet v běhu celý dodavatelský řetězec včetně navazujících služeb...
Theodor zase jako obvykle přišel, vytáhl z klobouku naprosto nesouvisející citace a snaží se z nich s neuvěřitelnou lehkostí vytvořit úplně šílené konstrukce...
Přesně takhle to dělá i zde tak často kritizovaný novinář Holub.
Majkii píše:Theodor zase jako obvykle přišel, vytáhl z klobouku naprosto nesouvisející citace a snaží se z nich s neuvěřitelnou lehkostí vytvořit úplně šílené konstrukce...
Přesně takhle to dělá i zde tak často kritizovaný novinář Holub.
Netuším, jestli promluvil autor nebo administrátor. Od administrátora bych očekával korektní přístup. Zvlášť, když je citlivý na citování. Proč jsou moje citace "z klobouku", když je uveden zdroj přesně tak, jak vyžadoval?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 18.3.2021 21:42:11
od Aram96
Protože to, co ty občas vyštracháš a vymyslíš dohromady s tím za konspirace, to se člověku někdy zastavuje rozum. Přirovnání k Holubovi tady dost sedí.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 19.3.2021 0:40:58
od kot
No, někdo z "party" vždycky musí být největší "konspirátor"
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 19.3.2021 4:31:40
od Lynx
Ono když dotyčný tohle dělá u citací nějákých firem a podobně, tak se tomu lze jen zasmát a víc tomu nevěnovat pozornost. Jenže problém je, že dotyčný tímto způsobem falšuje i vyznění příspěvků konkrétních lidí.
Například běžně dělá, že dá dohromady několik mých naprosto nesouvisejících příspěvků z různých diskuzí, samozřejmě tak aby byly co nejvíc v rozporu a snaží se vytvořit falešný dojem o tom, jaké názory zastávám. Takže to pak náhodnému pozorovateli připadá, jakože jsem se zbláznil já, když jeden můj příspěvek je v příkrém rozporu s druhým ........
A to pak už není sranda, když se vás tahle jeho záliba ve falšování reality dotýká osobně.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 20.3.2021 14:57:40
od theodor less
Příloha usnesení vlády ze dne 20. dubna 2020 č. 438 Závazný pokyn k řešení následku pandemie onemocnění COVID-19
3. Prodloužení Doby pro dokončení, Doby pro uvedení do provozu a Doby pro splnění postupného
závazného milníku
Pokud Zhotovitel bude provádět práce na Díle během vyhlášeného nouzového stavu, náleží mu nárok na prodloužení Doby pro dokončení odpovídající 25 % z doby, po kterou zhotovitel pracoval během trvání tohoto nouzového stavu ..........(existence příčinné souvislosti se jinak neprokazuje).
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 25.3.2021 13:22:13
od caveman
No pravdu a nepravdu mají asi trochu všichni. Celá léta se mluvilo tom, že je to stavba na rok a půl, tedy ne celé dvě stavební sezóny. Smlouva je na 24 měsíců, takže z mého pohledu celkem vata. Ale přibyla jedna rampa. A hodně pršelo. Ale zase loňská zima byla teplá a letošní v pohodě až asi do února. Nouzový stav je kumulativně asi 8 měsíců = 2 měsíce odklad. Stavebni tempo na počátku opravdu nebylo závratné, evidentně zhotovitel počítal s tím, že je tam vata. Tak kdo/co za to může?....
Otázka zní: Je lepší mít dodělaný nájezd na MÚK Medlešice za tři roky, nebo propojku (I/17) za osm, a to kdo ví jestli?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 19.4.2021 22:39:34
od Lynx
Mohl by to být impuls k výstavbě severního obchvatu Chrudimi, jehož první etapa by byla hotova. Pak by to smysl mít mohlo. Ale muselo by ŘSD navázat s tímto projektem prakticky bezprostředně.
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 22.4.2021 9:16:50
od caveman
Já tak nějak nevím - souměstí Chrudim/Slatiňany bude mít pět napojení, čtyři z toho MÚK, to mi příjde až skoro nadstandardní.... MÚK u Medlešic se měla dodělat až se čtyřmi pruhy CR-PCE, případně s přeložkou I/17, což mi přijde rozumné. Proč se tedy za velké peníže přebudovala Dašická jako HLAVNÍ přivaděč do Chrudimi?
Re: I/37 Chrudim, obchvat
Napsal: 22.4.2021 10:05:22
od vodouch2000
caveman: Tipnul bych si, že rozhodnutí udělat z Dašické hlavní přivaděč vzniklo v době, kdy se s nájezdem směr Pardubice na MÚK Medlešice ještě vůbec nepočítalo.