I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
To byl plán ze 70. let s tím, že východní se bude stavět až někdy po roce 2000. Dnešními slovy řečeno hodně výhledově, např. 2060. Tehdy projektovali jinak než dnes.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Silničáři poslali hradeckou Jižní spojku do procesu EIA. Stavba začne za devět let
(22.6.2018)
https://zdopravy.cz/silnicari-poslali-h ... let-13094/
Všimněte si nechtěného (?) vtípku v podobě názvu obrázku JPG (po rozkliknutí v názvu URL adresy).
(22.6.2018)
https://zdopravy.cz/silnicari-poslali-h ... let-13094/
Všimněte si nechtěného (?) vtípku v podobě názvu obrázku JPG (po rozkliknutí v názvu URL adresy).
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
No to dělal nějaký Pardubák.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Proč vtípek? Jde o použití kratšího (lidového) názvu města.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Hodně špatný vtip je především ta podoba Jižní spojky, kterou do procesu EIA poslali...
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Jj, hlavně ten kruhák na I/37, to vypadá jako vtip vyloženě zlomyslný.michal píše:Hodně špatný vtip je především ta podoba Jižní spojky, kterou do procesu EIA poslali...
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
na jihu 3 silnice
na severu nic
to už je jak v praze....
na severu nic
to už je jak v praze....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Ale statisticky je to v pořádku, v průměru vede severem 1,5 silnice. Papírově to tedy štimuje.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
KÚ KHK zveřejnil dokumentaci EIA pro Jižní spojku.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_HKK913
Zmínka i v novém letáku (11b/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/140 ... jka-HK.pdf
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_HKK913
Zmínka i v novém letáku (11b/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/140 ... jka-HK.pdf
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Múk Pardubická a naopak ok Temešvár a ok s I/37??? My jsme buď děsně bohatá země, nebo zcela nemožný národ co se výstavby dopravní infrastruktury týče...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Něco objasnil Xyzc ve vlákně I/35 obecně:
Xyzc píše: (...) Obecně problémem HK je, že nemá nikoho kdo by se zabýval dopravou. Takže o dopravních stavbách rozhoduje zcela nekompetentě odbor hlavního architekta. A jelikož DUO Bruna, Kotas (jako tvůrce UP) mají rádi okružky, cpou je uplně všude. Proto vznikla OK u Koruny, i když město bylo přes komisi pro dopravu varováno, že bez podchodů to nebude fungovat a od PČR dostalo zamítavé stanovisko. Bohužel okružkomanie pokračuje a tak se plánuje dalši nesmyslná OK u Fortny a především na jižní Spojce na Hradubické, kde má být veškerá doprava z HK na PHA, PCE, OL, Brno vedena přes turbo okružní křižovatku jedním pruhem. Původní MUK si město překreslilo ve své poslední studii na OK a ŘSD to zatím převzalo. (...)
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
A pak tady někdo bude nadávat na vedení Prahy, jak zklidňuje dopravu násilně .. co je tohle, to vymyslela Greta ?
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Bydlím kousek od toho a tak mi celá slavná Jižná spojka připadá jako naprosto zbytečná stavba. Hlavně poté co byl zprovozněn úsek D35 mezi Sedlicemi a Opatovicemi a co není potřeba dálniční známka na úsek Kukleny - Sedlice - Opatovice.
Navíc se mi zdá, že město neví jak s lokalitou Temešvár naložit. Před cca 10-12 lety tam byla plánována bytová výstavba, která měla stát na místě zahrádkařských kolonií Hradečan a Červený dvůr a podél pražské trati měl vést dálniční přivadeč do města. Teď do této zatím celkem klidné lokality se plánuje komunikace, která má údajně odlehčit Kuklenům. Ale co vím z dojíždění do Prahy do práce, tak většina aut pro příjezd k dálnici používá I/37 místo průjezdu Kukleny. A spousta lidí z Moravského Předměstí projíždí - k velké radosti starosty - Opatovicemi a pak kolem Vysoké do Hradce.
A pokud u Tesca je plánován KO, tak to někdo myslel něčím jiným než mozkem. Je tam MÚK pro odbočení k nákupnímu centru a kousek od ní má být kruhák?
Navíc se mi zdá, že město neví jak s lokalitou Temešvár naložit. Před cca 10-12 lety tam byla plánována bytová výstavba, která měla stát na místě zahrádkařských kolonií Hradečan a Červený dvůr a podél pražské trati měl vést dálniční přivadeč do města. Teď do této zatím celkem klidné lokality se plánuje komunikace, která má údajně odlehčit Kuklenům. Ale co vím z dojíždění do Prahy do práce, tak většina aut pro příjezd k dálnici používá I/37 místo průjezdu Kukleny. A spousta lidí z Moravského Předměstí projíždí - k velké radosti starosty - Opatovicemi a pak kolem Vysoké do Hradce.
A pokud u Tesca je plánován KO, tak to někdo myslel něčím jiným než mozkem. Je tam MÚK pro odbočení k nákupnímu centru a kousek od ní má být kruhák?
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Kruhák na Hradubické? Takže místo aby doprava rychle vypadla z Hradce, tak ji zastavíme na kruháku. To tedy budou lidé z těch paneláků rádi... To ať už tam radši dají světla, už teď jsou tam dvoje a navíc na sebe nenavazují, takže jestli by byly dvoje nebo troje, to už je celkem jedno. Jinak tam samozřejmě patří MÚK, ale kruhák je suverénně nejhorší možná varianta. A vůbec je Jižní spojka v téhle podobě ne snad zbytečná, ale rozhodně nijak zásadní stavba, na rozdíl od severní tangenty. Něco jiného by bylo, kdyby vedla dál přes Labe do Třebše, což by ulevilo Miletě a dopravě kolem FNHK celkově. Tam sice hodně pomůže D35, ale ne na dlouho a protože ta původní mimoúrovňová Mileta za 300 mega je údajně drahá a stavět se nebude (hlavně že taková blbost, jako nic neřešící chytré semafory za 330 mega drahé nejsou a tak budou), tak by se odlehčení ve formě alternativní trasy rozhodně hodilo.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Při pohledu na tyto plány se člověku fakt zastavuje rozum .. napadá mě jediné, že to je projekt z 80. let, kdy by tohle řešení bylo nadmíru kapacitní ..
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Než stavět takové nesmysly, tak raději nic.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Byla by MUK s jednim mostem o tolik drazsi?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Řešení s OK na Hradubické je hrozivý paskvil. Už jen komplikace výhledového propojení s Třebší (které mi v současnosti připadá snad i potřebnější, než celý tento JZ segment). Do OK Hradubická by potom byla napojena další kapacitní komunikace, boha jeho? Než tenhle nonsense, bych radši spojil OK Temešvár a MÚK Pardubická /dříve Kukleny/ v jednu MÚK (mmch. proč je Pardubická /Kukleny/ MÚK, když je to kolem zabité třemi OK?), a prostředky použil na MÚK Hradubická, kde by stačilo jedno patro s OK a dole průběžnou Hradubickou, s přípravou na protažení do Třebše. Na přiloženém obrázku je řešení z letáků z let 09/2015-03/2017.
- Přílohy
-
- jizni_spojka_do_2017.jpg (237.81 KiB) Zobrazeno 13530 x
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Plný souhlas, tady je opravdu na místě i tem hospodský kec "všechno byste nejradši zabetonovali". Já jsem Hradcem nikdy v těchto místech nejel, ale když jsem viděl dokončení D11 k Hradci, tak mi pořád vrtalo hlavou, proč je příprava této jižní tangenty tak "na začátku", když na pohled je dost potřeba. Opravdu měním názor, než tohle raději současný stav ...Martin z Ostravy píše:Než stavět takové nesmysly, tak raději nic.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Ano Vodouchu, souhlasím! A jestli mohu pro zdůraznění přispět jedním svým hlasem, OK na Hradubické rozhodně NE!
Vždyť i výškově to bude nahoru dolů. OK Temšvár dole - pak nahoru nad koleje a zase dolů na OK Hradubická. Všechny křižovatky na trase HK-Pardubice jsou MUK, tak proč TOTO!!!!! Brrrrr !
Vždyť i výškově to bude nahoru dolů. OK Temšvár dole - pak nahoru nad koleje a zase dolů na OK Hradubická. Všechny křižovatky na trase HK-Pardubice jsou MUK, tak proč TOTO!!!!! Brrrrr !
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Ona celá tahle akce bez pokračování a napojení Moravského předměstí pozbývá smysl.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
A ještě dodám .. k čemu tedy je Centrální komise MD, když schválí stavbu, která na současné 4-pruhové komunikaci vytvoří OK Jsou tam tak akorát na h... když by byla prioritizace staveb, tak beru, že by schvalovala co ano a co ne, stav je ale takový, že se staví, co se dá, i když to je kolikrát totální paskvil ..
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Zklidňujeme, zklidňujeme a zklidňujeme.
To chce klid a nohy v teple - už totiž bude jenom hůř a hůř.
To chce klid a nohy v teple - už totiž bude jenom hůř a hůř.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
Aram96 píše:.. k čemu tedy je Centrální komise MD, když schválí stavbu, která na současné 4-pruhové komunikaci vytvoří OK Jsou tam tak akorát na h... když by byla prioritizace staveb, tak beru, že by schvalovala co ano a co ne, stav je ale takový, že se staví, co se dá, i když to je kolikrát totální paskvil ..
Lenny píše:Máme nějaký omezený rozpočet, ze kterého můžeme stavět silnice a dálnice. Dále máme omezení v podobě projekčních, dodavatelských a investorských kapacit. Přirozeně nejde stavět každou silnici ve čtyřpruhu s MÚK. Proto se rozhoduje podle HDM-4, co ekonomicky vyjde a co už ne. Zatím nic lepšího na hodnocení není.
Re: I/37 Hradec Králové, Jižní spojka
hlavně by ta silnice dávala smysl v době kdy D11 jela přes Plačice a D35 nebyla
dneska je tam všude tak minimální provoz...
i přes Kukleny se dá už pohodlně jet
nakonec ty dvě plánované křižovatky vedou do polí
no, na některé projekty, by to chtělo toho pána s čočkou
dneska je tam všude tak minimální provoz...
i přes Kukleny se dá už pohodlně jet
nakonec ty dvě plánované křižovatky vedou do polí
no, na některé projekty, by to chtělo toho pána s čočkou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit