České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/37 Žďár nad Sázavou
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=126&t=6298
Stránka 1 z 1

Autor:  Avantime [ 8.6.2018 14:41:10 ]
Předmět příspěvku:  I/37 Žďár nad Sázavou

Byl zveřejněn informační leták I/37 Žďár nad Sázavou, Jihlavská - Brněnská.

Délka 779 m, kategorie S 9,5/70, cena 121 milionů Kč.

Termíny z letáku:
EIA 12/2008
ZP 12/2017
UR 2019
SP 2020
VZ 2020
ZS 2021
UP 2022

Přidávám ještě odkaz na informační materiál města: https://www.zdarns.cz/media/files/setka ... nenska.pdf

Město zveřejňuje informace ke stavbě obchvatu na stránce Informace o postupu přípravy přeložky silnice I/37 – obchvat

Autor:  Martin96 [ 10.6.2018 22:50:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

I přes to množství materiálu se zeptám, na co jsem nenašel odpověď: Kudy že ten obchvat bude trasován? Vzhledem k tomu, že se to týká I/37, se mi to zdá trochu mimo. A že by vedli obchvat západně, to se mi nezdá. Spíš to vypadá jako přivaděč II/353 na obchvat.

Autor:  Honey72 [ 11.6.2018 8:53:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Ano, obchvat bude západní. Toto je pouze tuším už třetí etapa dlouhé silnice, která povede kolem nádraží a napojí se na silnici 37 až za zámkem (u benzínky). V úseku u nádraží to bude nejsložitější, protože jsou tam obytné domy a park, zářez nebo tunel, bylo více variant, nevím která vyhrála.
Východní obchvat by byl problematický nejen kvůli chráněným územím a památce UNESCO, ale neřešil by silnici 19. Samozřejmě i tady lidi budou řvát, protne to zahrádky u Stalingradu (čtvrť :-))

http://www.dopravavezdare.cz/images/uzemni-plan-zdar-nad-sazavou.png

Autor:  vodouch2000 [ 11.6.2018 16:03:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Samostatný leták na stavbu " I/37 propojení Jihlavská – Brněnská" (05/2018):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/395 ... nenska.pdf

Autor:  Jirka L [ 18.2.2019 21:38:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

zveřejněno oznámení EIA na stavbu I/37 Žďár nad Sázavou - SZ + JZ obchvat
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_VYS960
Příloha:
37.PNG
37.PNG [ 375.33 KiB | Zobrazeno 2995 krát ]

Autor:  Honey72 [ 19.2.2019 8:52:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Hlavně, aby ty MÚK nějaký šetřílek nepředělal na OK.

Autor:  Lenny [ 19.2.2019 19:42:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

A jaký v tom bude rozdíl, když na konci je OK, u nádraží je OK?

Autor:  JohnyRockNRoll [ 20.2.2019 11:52:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Lenny píše:
A jaký v tom bude rozdíl, když na konci je OK, u nádraží je OK?

Každá MÚK dobrá. Divím se, že se dnes vůbec na nových prvních třídách a zvlášť na obchvatech staví úrovňová křížení. Zrovna tak kategorie S9,5 je při dnešním provozu na jedničkách absurdní.

Autor:  Lenny [ 20.2.2019 21:48:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Dříve se stavěli na hlavních tazích S 11,5. Dnes tam budujeme S 9,5.

Autor:  Lynx [ 20.2.2019 22:05:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

Lenny píše:
Dříve se stavěli na hlavních tazích S 11,5. Dnes tam budujeme S 9,5.


A to vám není hanba ?

Autor:  Lenny [ 20.2.2019 23:28:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/37 Žďár nad Sázavou

A co s tím mám dělat? Dříve se na II. třída stavěla S 9,5 a dnes S 7,5.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/