Planá - Trstěnice
Re: Planá - Trstěnice
Dnes bylo zveřejněno Oznámení EIA na I/21 Planá - Trstěnice, přeložka (západní varianty) více na http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PLK1764
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Planá - Trstěnice
Nový leták pro přeložku Planá - Trstěnice a změna trasování na tzv. západní variantu (03/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
Re: Planá - Trstěnice
To vůbec nechápu. Východní varianta je lepší než západní varianty dle závěrečného stanoviska a má se stavět západní varianta?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Planá - Trstěnice
Huh? https://tachovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 60128.htmlLenny píše:To vůbec nechápu. Východní varianta je lepší než západní varianty dle závěrečného stanoviska a má se stavět západní varianta?
Ve zkratce, západní varianta odvede z města vozidla jedoucí na HP Broumov a do Mariánských lázní se bude jezdit po přeložce II/230 odbočující z I/21 poblíž Drmoulu, takže vlastně veškerá tranzitní doprava bude vedena mimo město.
Re: Planá - Trstěnice
Zamitnuta varianta mela byt vedle haciendy a na pozemcich Leona Tsoukernika, ktery proti stavbe vychodni varianty aktivne bojuje od zacatku.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Leon_Tsoukernik
https://cs.wikipedia.org/wiki/Leon_Tsoukernik
Re: Planá - Trstěnice
Když už, tak by se mohl rovnou udělat i obchvat Plané (beztak k tomu dojde). Průtah sice nevede obydlenou částí, ale obě křižovatky jsou, když se zadaří, výživné a ty kruhové objezdy tomu moc nepomohou.
Nicméně za šest let se může ještě stát ledacos.
Nicméně za šest let se může ještě stát ledacos.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: Planá - Trstěnice
Zmíněná změna trasování z východní na západní variantu bude pravděpodobně
hlavním důvodem aktuálního posunu o 2 roky (8/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
hlavním důvodem aktuálního posunu o 2 roky (8/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
Re: Planá - Trstěnice
Místo jednoho KO postavit múk, místo druhého jen nadjezd bez napojení a přidat propojku Tachovské a Nádražní.Petr_T píše:Když už, tak by se mohl rovnou udělat i obchvat Plané (beztak k tomu dojde). Průtah sice nevede obydlenou částí, ale obě křižovatky jsou, když se zadaří, výživné a ty kruhové objezdy tomu moc nepomohou.
Re: Planá - Trstěnice
A nebyl by k mání rovnou obchvat Plané ? Jak píše Petr_T tak to sice vede neobydleným územím ale na 50km/h se bude spomalovat stejně. Mám na mysli něco takového . Až na úsporu peněz nevudím v té aktuální variantě až tak velkou výhodu.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Planá - Trstěnice
Tahle trasa není možná (vede přes moderní nebo aspoň modernizované průmyslové areály v provozu, zhlaví plánského nádraží atd.)
Pokud by šlo o to, opravdu se vyhnout Plané i Chodovce úplným obchvatem s (vzhledem k provozu nutným) mimoúrovňovým křížením s Tachovskou ulicí, nabízí se toto, což by vyřešilo i otázku ohrožení Chodovaru, jenže trasování kolem rybníků u Anky by taky nebyla žádná sranda.
A hlavně si nejsem jist, jestli by taková investice dávala smysl, protože na 21 sice je nejsilnější provoz mezi Planou (od křižovatky s ul. Nádražní a Sadová, umocněno pak Tachovskou) a Chodovkou (x Mariánskolázeňská), který by by na staré trase zůstal, stejně, jako se do ML stále jezdí kolem Regentu a ne po přeložce.
Lepší by tedy bylo smysluplně vyřešit obě křižovatky v Plané + Kyjovskou + Zámeckou (než OK, raději ji nechat, jak je) a obchvat Chodovky vést severně.
Pokud by šlo o to, opravdu se vyhnout Plané i Chodovce úplným obchvatem s (vzhledem k provozu nutným) mimoúrovňovým křížením s Tachovskou ulicí, nabízí se toto, což by vyřešilo i otázku ohrožení Chodovaru, jenže trasování kolem rybníků u Anky by taky nebyla žádná sranda.
A hlavně si nejsem jist, jestli by taková investice dávala smysl, protože na 21 sice je nejsilnější provoz mezi Planou (od křižovatky s ul. Nádražní a Sadová, umocněno pak Tachovskou) a Chodovkou (x Mariánskolázeňská), který by by na staré trase zůstal, stejně, jako se do ML stále jezdí kolem Regentu a ne po přeložce.
Lepší by tedy bylo smysluplně vyřešit obě křižovatky v Plané + Kyjovskou + Zámeckou (než OK, raději ji nechat, jak je) a obchvat Chodovky vést severně.