Planá - Trstěnice

Bor (D5) – Planá – Cheb (peáž po D6) – Vojtanov – Německo
Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10744
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Lenny »

Dnes bylo zveřejněno Oznámení EIA na I/21 Planá - Trstěnice, přeložka (západní varianty) více na http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PLK1764
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2037
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Jirka L »

přidávám odkaz rovnou na zákres všech variant
Obrázek
ada031
Příspěvky: 2376
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od ada031 »

vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od vodouch2000 »

Nový leták pro přeložku Planá - Trstěnice a změna trasování na tzv. západní variantu (03/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
Lenny
Autor
Příspěvky: 10744
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Lenny »

To vůbec nechápu. Východní varianta je lepší než západní varianty dle závěrečného stanoviska a má se stavět západní varianta?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6838
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Navíc zahodit zcela přípravu a pravomocné ÚR?
R48 -> D48 se podařilo!
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od prof2 »

Lenny píše:To vůbec nechápu. Východní varianta je lepší než západní varianty dle závěrečného stanoviska a má se stavět západní varianta?
Huh? https://tachovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 60128.html

Ve zkratce, západní varianta odvede z města vozidla jedoucí na HP Broumov a do Mariánských lázní se bude jezdit po přeložce II/230 odbočující z I/21 poblíž Drmoulu, takže vlastně veškerá tranzitní doprava bude vedena mimo město.
NoOne
Příspěvky: 129
Registrován: 19.12.2011 21:09:20

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od NoOne »

Zamitnuta varianta mela byt vedle haciendy a na pozemcich Leona Tsoukernika, ktery proti stavbe vychodni varianty aktivne bojuje od zacatku.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Leon_Tsoukernik
Petr_T
Příspěvky: 43
Registrován: 3.2.2018 15:12:41

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Petr_T »

Když už, tak by se mohl rovnou udělat i obchvat Plané (beztak k tomu dojde). Průtah sice nevede obydlenou částí, ale obě křižovatky jsou, když se zadaří, výživné a ty kruhové objezdy tomu moc nepomohou.

Nicméně za šest let se může ještě stát ledacos.
vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od vodouch2000 »

Zmíněná změna trasování z východní na západní variantu bude pravděpodobně
hlavním důvodem aktuálního posunu o 2 roky (8/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/201 ... tenice.pdf
dd
Příspěvky: 1194
Registrován: 22.6.2010 11:01:06

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od dd »

Petr_T píše:Když už, tak by se mohl rovnou udělat i obchvat Plané (beztak k tomu dojde). Průtah sice nevede obydlenou částí, ale obě křižovatky jsou, když se zadaří, výživné a ty kruhové objezdy tomu moc nepomohou.
Místo jednoho KO postavit múk, místo druhého jen nadjezd bez napojení a přidat propojku Tachovské a Nádražní.
darwousek
Příspěvky: 926
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od darwousek »

A nebyl by k mání rovnou obchvat Plané ? Jak píše Petr_T tak to sice vede neobydleným územím ale na 50km/h se bude spomalovat stejně. Mám na mysli něco takového . Až na úsporu peněz nevudím v té aktuální variantě až tak velkou výhodu.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Petr_T
Příspěvky: 43
Registrován: 3.2.2018 15:12:41

Re: Planá - Trstěnice

Příspěvek od Petr_T »

Tahle trasa není možná (vede přes moderní nebo aspoň modernizované průmyslové areály v provozu, zhlaví plánského nádraží atd.)

Pokud by šlo o to, opravdu se vyhnout Plané i Chodovce úplným obchvatem s (vzhledem k provozu nutným) mimoúrovňovým křížením s Tachovskou ulicí, nabízí se toto, což by vyřešilo i otázku ohrožení Chodovaru, jenže trasování kolem rybníků u Anky by taky nebyla žádná sranda.

A hlavně si nejsem jist, jestli by taková investice dávala smysl, protože na 21 sice je nejsilnější provoz mezi Planou (od křižovatky s ul. Nádražní a Sadová, umocněno pak Tachovskou) a Chodovkou (x Mariánskolázeňská), který by by na staré trase zůstal, stejně, jako se do ML stále jezdí kolem Regentu a ne po přeložce.

Lepší by tedy bylo smysluplně vyřešit obě křižovatky v Plané + Kyjovskou + Zámeckou (než OK, raději ji nechat, jak je) a obchvat Chodovky vést severně.
Odpovědět

Zpět na „I/21“