Právě je 30.4.2017 9:56:29




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 I/34 Lišov - Štěpánovice 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 7560
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Poslední stavba na cestě z Budějovic do Třeboně, pak ještě krátký úsek za Třeboní a v S 22,5 nebo S 11,5 bude v přípravě či provozu ucelený úsek Budějovice - Lásenice.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


20.4.2017 20:24:01
Profil
Autor

Příspěvky: 4748
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


20.4.2017 21:51:07
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1146
Bydliště: R43
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Martin z Ostravy píše:
Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.

No to neni jenom skoda, to je predevsim hloupost...Jako polovicni profil to melo byt urcite.


21.4.2017 9:40:34
Profil
 

Příspěvky: 625
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
A jaký by to mělo smysl, dělat I/34 v úseku ČB-Třeboň jako 4pruh? Pro cestování na Moravu je už teď výhodnější kombinace (I/3)-D3-I/19-D1 a s každým dalším úsekem D3 a obchvatem na I/19 to bude lepší a lepší. I/34 to deklasuje do pozice spojky ČB a JH.
4pruh na I/34 by měl smysl jen ve 2 případech:
- Pokud by to byla SMV 34 spojující ČB a D1. Tak to bylo kdysi plánováno a ty dva 4pruhy jsou památkou na R34.
- Pokud by se plánovalo něco většího s I/24 mezi Třeboní a státní hranicí u Halámek. Je to stará silnice do Vídně, kterou v Rakousku jako B2 a B4 postupně vylepšují o obchvaty. Pokud by obchvaty přibyly i na I/24, pak by měl asi 4pruh na I/34 smysl. Ale i v tom Rakousku to jde pomalu, úsek je to dlouhý a na I/24 vlastně nic plánované není. V ÚP je asi jen obchvat Suchdola n/L.

_________________
I/3-B310-S10-A7-A1-A21-S1-A4-A6-D4-D2-D1-R1-I/59-I/18-D1


21.4.2017 12:45:24
Profil
 

Příspěvky: 1146
Bydliště: R43
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Ja myslim, ze postavit to jako pulprofil s rezernou na budouci rozsireni, to by smysl davalo. Intenzity tam jsou kolem 10 tisic a ackoliv dnes je spojeni do Rakouska vselijake, v budoucnu tomu muze byt jinak. Precijen, stavet se zacne v lepsim pripade az za 5-10 let...


21.4.2017 14:07:50
Profil
 

Příspěvky: 18
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Přesně tak, na jih nevede defakto nic, a jak už tu padlo - do Vídně je to dost smysluplná trasa (+I/24) i vzhledem k tomu, jak to vypadá dále - staví se obchvat Zwettlu, pak už to bude mimoúrovňově po 3 pruhu nebo od Krems po 4 pruhu až do Vídně.

Rozvedl/vysvětlil byste prosím někdo průtah Vranovem? To je kvůli nějaké továrně?


23.4.2017 12:59:16
Profil
 

Příspěvky: 625
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Pro tu cestu do Vídně po I/34 a I/24 přes Zwettl by byla potřeba přeložka v úseku Vitis-Zwettl. Což se teprve chystá (http://www.noen.at/waidhofen/ausbau-umf ... 17.537.662).
I tak budou ale na I/34 chybět obchvaty od MÚK s I/34 po státní hranici a na Rakouské straně od státní hranice po Vitis.
Ale už teď by tudy podle Mapy.cz cesta do Vídně trvala jen o 20 min déle než po D1 a D52, a o 30 min déle než po D1 a I/38. Tzn., v případě dostavby D3 ve SčK, obchvatů na I/34 a I/24 a obchvatů v Rakousku na B2 a B4, resp. na B2 a B36 by ten 4pruh až po Třeboň mohl dávat smysl. Pak by to ale chtělo nějakou estakádu, aby se v Třeboni nemuselo přes OK.
Koneckonců, je to stará cesta z Vídně do Prahy, na I/24 je k vidění krásný starý milník. A na D3 má v Praze navazovat Vídeňská ulice. Kdyby se nerozpadlo Rakousko-Uhersko, asi by tudy vedla A1, nejstarší dálnice v zemi ;)

_________________
I/3-B310-S10-A7-A1-A21-S1-A4-A6-D4-D2-D1-R1-I/59-I/18-D1


23.4.2017 14:01:12
Profil
 

Příspěvky: 4
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
By se mi víc líbil Třeboň nadchod Dalskabát, Třeboň Táboritská podjezd (kruháč zrušen bez křížení I/34 a Táboritské, celé to schovat za PHS a je otázkou co s domy 1046,1050 a 672 překolaudovat na kanceláře a sklady?) a Jiráskova I/34 nájezd, než 4pruh končíčí na kruháči. Kdyby měl vzniknou 4pruh muselo by se vybudovat spoustu dalších staveb. MÚK Vranín s napojením III/14613 (asi by měla vzniknout za Bestem před kravínem), pak MÚK Dvorce nebo silnice 634.


24.4.2017 22:34:03
Profil
 

Příspěvky: 290
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Stavet to v useku Lisov – Trebon s rezervou na 4pruh rozhodne smysl dava. V obcich na trase probiha masivni vystavba a i bez dalkovych relaci tam bude provoz stoupat…


25.4.2017 8:57:01
Profil
 

Příspěvky: 396
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Radsi stridavy 2+1

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk


25.4.2017 9:26:53
Profil
 

Příspěvky: 1351
Bydliště: MO
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Ráno do Budějovic a odpoledne opačně? :P

_________________
Království a půl princezny za 511.


25.4.2017 9:30:42
Profil
 

Příspěvky: 122
Bydliště: u Zubatých žab
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Osobně si myslím, že tranzit Praha-Rakousko spíše než I/34 bude převádět I/24 z Veselí do Třeboně. Už teď je tam vidět nárůst mezi lety 2010 a 2016 až o 37% (těsně před Třeboní z 3830 aut na 5247 aut), kdež to na I/34 jsou intenzity od roku 2005 téměř konstantní (spíše klesají). Jelikož jsou po celou tuhle dobu jsou intenzity cca 11-12 tis. tak bych výhledově určitě 2+2 preferoval a na I/24 připravoval jediný nutný obchvat Lomnice n.L..
Nejrozumnější by bylo zakopat celou I/34 přes Třeboň pod zem, ale byl by trochu problém s výškovým rozdílem mezi tunelem a mostem na MÚK s I/24 s Jiráskovou, možná i se spodní vodou.


25.4.2017 9:53:02
Profil
 

Příspěvky: 625
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Zakopat I/34 pod zem u Třeboně opravdu nepůjde kvůli spodní vodě. To by spíš chtělo estakádu bez náhrady za OK s Táboritskou a přestavbu MÚK s I/24 na skutečnou MÚK a ne to něco divnýho, co je tam teď. Estakáda by musela být asi zakrytá, třeba takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=15.8443482&y= ... dl%C3%A9ho) nebo takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=14.3098026&y= ... d&id=13693).
Každopádně bych po dostavbě D3 po MÚK s I/34 a obchvatu Lišova a Štěpánovic (+ Vranín-Třeboň) očekával přenesení transitu sem.

_________________
I/3-B310-S10-A7-A1-A21-S1-A4-A6-D4-D2-D1-R1-I/59-I/18-D1


25.4.2017 12:47:57
Profil
 

Příspěvky: 33
Bydliště: Plzeň-jih
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
2+2 ČB -Třeboň v tuto chvíli zbytečnost, pokud někdy bude zajímavý tah Praha-Wien přes Třeboň (spíš to tak nebude), pak se hodilo vylepšit I/24. A než stavět 2+2 do Třeboně, to raději obchvat Kardašky a dalších mnoho staveb, kde doprava opravdu roste....


26.4.2017 10:30:16
Profil
 

Příspěvky: 290
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...


26.4.2017 12:55:24
Profil
 

Příspěvky: 50
Bydliště: u trasy budoucí D3
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
mts píše:
K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...

Problém nadchodu je ten, že chodci a cyklisté neradi do kopce a určitě se najdou tací, kteří budou přebíhat mimo (nejlépe hned pod).

Alternativou by mohlo být zkapacitnění OK, třeba přestavbou na turbínovou

_________________
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...


26.4.2017 19:51:33
Profil
 

Příspěvky: 625
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Urbanisticky nebude mozne, prerusit mestskou komunikaci a nahradjt ji lavkou nad prutahem. Ale i opacne reseni - estakada v ose I/34 - by asi proslo jen tezko.

_________________
I/3-B310-S10-A7-A1-A21-S1-A4-A6-D4-D2-D1-R1-I/59-I/18-D1


26.4.2017 20:43:12
Profil
 

Příspěvky: 290
Příspěvek Re: I/34 Lišov - Štěpánovice
Njn, on ten nadjezd nejak extra hezky nevypada a verim tomu, ze trebonskejm babam se nechce jezdit na kole do kopce a z kopce když jsou celej život zvykly na rovinu ale to jim pak musí někdo vysvětlit, ze je to bezpecnejsi nez prechod, na kterym je smete tirak, kterej proste nestihnul na červenou zastavit protože si polskej ridic trochu schrupnul...


27.4.2017 8:18:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz