Stránka 1 z 4

I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 5.1.2010 5:22:03
od andy
Tyto dvě navazující stavby jsou součástí mezinárodního tahu E 551, který je postupně rekonstruován a homogenizován na kategorii S 11,5/70. Na jihu stavby navážou na již rekonstruovaný úsek od Jindřichova Hradce přes Vodnou a Kamenici nad Lipou, kde je komunikace vedena obchvatem až za Božejov. Jako pokračování na sever je ve výhledu plánován západní obchvat Pelhřimova.

Letáky staveb:
Silnice I/34 Božejov–Ondřejov
Silnice I/34 Ondřejov–Pelhřimov

Článek popisující aktuální stav přípravy:
Vytyčený obchvat Ondřejova čeká jen na stamiliony korun

Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov

Napsal: 6.1.2010 15:49:28
od martini
No tedy u toho Ústrašína to je poměrně velký objem zemních prací na takovouhle "stavbičku", vzhledem k tomu, že to prochází pahorkem na kterém stojí tvrz. viz. mapy.cz

Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov

Napsal: 6.1.2010 16:12:25
od Bobek
Tak to se podívejte na tu druhou stavbu... :)

Jinak tam to novou silnici potřebuje jak prase drbání, stará je opravdu zběsilá jak vedením, tak stavem.

Re: I/34 Božejov obchvat

Napsal: 7.4.2011 18:52:38
od Nystrom
Může mi někdo ze zdejších odborníků vysvětlit, proč na již postaveném obchvatu Božejova ve směru od PE je do kopce jen jeden pruh a přídatný pruh začíná až na vrcholu a je v klesání? V opačném směru od JH se škrábete do kopce za supícím kamionem také v jednom pruhu a proti z kopce vesele sviští auta ve dvou pruzích. Děkuji. Mně napadá jediné - při malování čar si někdo blbě otočil projekt :-)

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 27.6.2012 12:25:46
od Sponik
Koukal sem do letáku že je na tuhle trasu vydáno stavební povolení, ví se jestli letos popř příští rok se tady bude něco dít? nebo je to zatím neerálné a bez peněz?

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 27.6.2012 13:53:50
od mapman
Nejsou peníze - takže spíš nereálné...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 28.6.2012 0:01:52
od Marooned17
Ale potřeba by bylo, lidé tu dost trpí... Ale vím, nejsou peníze...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 28.6.2012 13:25:54
od Sponik
to je škoda, občas tuhle trasu jezdím a tahle část by hodně pomohla jak lidem tak i provozu. tak budem doufat že se brzo někde nějaká miliarda najde :D

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 29.7.2012 19:33:15
od viky
Úsek Ústrašín-Ondřejov je hnus s kamionem,protože pokud před kamionem jede cyklista a je silný provoz,tak není šance na předjetí.

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 9.2.2013 21:18:59
od seque
nemáte někdo mapku budoucího obchvatu Pelhřimova na I/34 ? Snad se brzy dočkáme výstavby...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 9.2.2013 21:19:41
od Lenny
Byly v dokumentaci EIA.

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 9.2.2013 21:39:17
od Marooned17
Obchvat Pelhřimova určitě v budoucnu ano, ale situace tam vůbec není tak hrozná, jako jinde, u průtahu městem totiž bydlí minimum lidí. Na rozdíl od Chrudimi či Karviné.

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 19.3.2013 20:45:16
od martini
Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 24.3.2013 11:24:20
od viky
martini píše:Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.
Pokud bude na I/19 vybudován obchvat Kámene a hlavně Chýnova,tak to bude atraktivnější.Jinak ne.Bohužel obě dvě trasy mají zásadní bodové závady,takže se to v nynějším stavu srovnává...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 10.12.2013 9:29:10
od bumbik

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 15:30:21
od otaznik

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 16:48:56
od Sponik
super tak snad výběrové řízení proběhne rychle bez problémů s levnější než odhadují až se muže stavět

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 19:53:21
od Michal R
martini píše:Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.
Souhlas, I/34 je velmi vhodný kandidát... Also, ale netušíte jaký je stav s obchvatem Lišova??? Protože jakmile dostaví úsek Božejov - Pelhřimov, tak Lišov je nejtužší bodová závada mezi ČB a D1.

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 19:55:59
od bumbik
mě by spíš zajímaly časy, když bude ona stavba postavena i přeložka lišov - vranín na I/34, jestli to bude od D1 u humpolce do ČB rychleji než přes 1/19 a po D3 do ČB (až bude dostavěn úsek veselí - úsilné - ty 4 stavby) ať vím, kde je to výhodnější jezdit ...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 19:58:09
od Lenny
Záleží, jestli dodržuješ rychlost či ne. ;)

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 19:58:54
od bumbik
dodržuju ... takže?a kdybych nedodržoval? a ty bodové závady na I/19 jsou?

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 22:16:43
od Michal R
no, Bumbiku, to máte s tou rychlostí tak. Na celém úseku mezi Humpolcem (D1) a Českými Budějovicemi se s výjimkou úseků Pelhřimov - Božejov, Jarošov - Dolní Lhota, průjezd Třeboní a Lišovem, dát jet opravdu rychle.

Ale proboha lidi, nedělejte to! Jednak se to prostě nemá, zhusta se tam měří, lesní úseky ochotně nabízí častý střet se zvěří a už jsem párkrát viděl bouračky, které bych snad radši ani vidět nechtěl....

Nejvíc mě však berou borci (typový příklad: octavia první generace v tuningové úpravě :-) co se snaží předjíždět, kde by to normální smrtelníka ani nenapadlo. Občas totiž zjišťuji, jakou výhodou je auto se 190kW .... má totiž sakra dobré brzdy ;-)

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 22:26:07
od bumbik
Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl :-(

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 13.1.2014 23:01:38
od Michal R
bumbik píše:Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl :-(
Ale já se přeci nezlobím, ani nepodsouvám, že ty jezdíš jako blázen! :-)

Varianta Pha - ČB přes Humpolec a I/34 do Budějovic dává smysl snad jen při jaderné havárii Temelína ;-), jinak je lepší samozřejmě jet R4+I/20 (varianta "Písek") nebo D1+I3/D3 (varianta "Tábor"). Táborská varianta dává více smysl ve směru z Prahy na ČB. Ve směru na Prahu nové třípruhy za Benešovem sice pomohly, ale jinak mezi koncem D3 a D1 není kde předjet. Na I/4 zasejc před začátkem R4 bývá zásek, stejně tak to dokáže pekelně zhoustnout mezi Vodňany a ČB. Těžko poradit. V nočních hodinách je to egal. Ekonomičtější to bude asi přes Písek, ale to hodně závisí na tom, čím jezdíš.

I/34 dává jako varianta smysl při cestě ČB - Brno, bo k ní existuje jižní varianta po I/23 či dokonce nejjižnější varianta přes Dačici a Mor. Budějovice. Pokud mohu soudit, tak čím je trasa více na jih, tím je kratší, hezčí, ale také pomalejší. Nejrychleji je to přes Humpolec, ale kdo by rád a dobrovolně vjížděl na D1 mezi Humpolcem a Brnem, že...

Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Napsal: 14.1.2014 9:07:22
od bumbik
no mě zajímala trasa Brno - ČB - tzn. jestli je výhodnější D1 po humpolec a dále I/34 a 1/19 a D3 od Tábora do ČB nebo D1 po humpolec a 1/34 až do ČB - a zdá se, že tedy vítězí varianta s 1/19, pokud jsem vyrozuměl správně ;-) good to know