České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=129&t=1459
Stránka 1 z 4

Autor:  andy [ 5.1.2010 5:22:03 ]
Předmět příspěvku:  I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Tyto dvě navazující stavby jsou součástí mezinárodního tahu E 551, který je postupně rekonstruován a homogenizován na kategorii S 11,5/70. Na jihu stavby navážou na již rekonstruovaný úsek od Jindřichova Hradce přes Vodnou a Kamenici nad Lipou, kde je komunikace vedena obchvatem až za Božejov. Jako pokračování na sever je ve výhledu plánován západní obchvat Pelhřimova.

Letáky staveb:
Silnice I/34 Božejov–Ondřejov
Silnice I/34 Ondřejov–Pelhřimov

Článek popisující aktuální stav přípravy:
Vytyčený obchvat Ondřejova čeká jen na stamiliony korun

Autor:  martini [ 6.1.2010 15:49:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov

No tedy u toho Ústrašína to je poměrně velký objem zemních prací na takovouhle "stavbičku", vzhledem k tomu, že to prochází pahorkem na kterém stojí tvrz. viz. mapy.cz

Autor:  Bobek [ 6.1.2010 16:12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov–Ondřejov & Ondřejov–Pelhřimov

Tak to se podívejte na tu druhou stavbu... :)

Jinak tam to novou silnici potřebuje jak prase drbání, stará je opravdu zběsilá jak vedením, tak stavem.

Autor:  Nystrom [ 7.4.2011 18:52:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov obchvat

Může mi někdo ze zdejších odborníků vysvětlit, proč na již postaveném obchvatu Božejova ve směru od PE je do kopce jen jeden pruh a přídatný pruh začíná až na vrcholu a je v klesání? V opačném směru od JH se škrábete do kopce za supícím kamionem také v jednom pruhu a proti z kopce vesele sviští auta ve dvou pruzích. Děkuji. Mně napadá jediné - při malování čar si někdo blbě otočil projekt :-)

Autor:  Sponik [ 27.6.2012 12:25:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Koukal sem do letáku že je na tuhle trasu vydáno stavební povolení, ví se jestli letos popř příští rok se tady bude něco dít? nebo je to zatím neerálné a bez peněz?

Autor:  mapman [ 27.6.2012 13:53:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Nejsou peníze - takže spíš nereálné...

Autor:  Marooned17 [ 28.6.2012 0:01:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Ale potřeba by bylo, lidé tu dost trpí... Ale vím, nejsou peníze...

Autor:  Sponik [ 28.6.2012 13:25:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

to je škoda, občas tuhle trasu jezdím a tahle část by hodně pomohla jak lidem tak i provozu. tak budem doufat že se brzo někde nějaká miliarda najde :D

Autor:  viky [ 29.7.2012 19:33:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Úsek Ústrašín-Ondřejov je hnus s kamionem,protože pokud před kamionem jede cyklista a je silný provoz,tak není šance na předjetí.

Autor:  seque [ 9.2.2013 21:18:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

nemáte někdo mapku budoucího obchvatu Pelhřimova na I/34 ? Snad se brzy dočkáme výstavby...

Autor:  Lenny [ 9.2.2013 21:19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Byly v dokumentaci EIA.

Autor:  Marooned17 [ 9.2.2013 21:39:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Obchvat Pelhřimova určitě v budoucnu ano, ale situace tam vůbec není tak hrozná, jako jinde, u průtahu městem totiž bydlí minimum lidí. Na rozdíl od Chrudimi či Karviné.

Autor:  martini [ 19.3.2013 20:45:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.

Autor:  viky [ 24.3.2013 11:24:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

martini píše:
Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.

Pokud bude na I/19 vybudován obchvat Kámene a hlavně Chýnova,tak to bude atraktivnější.Jinak ne.Bohužel obě dvě trasy mají zásadní bodové závady,takže se to v nynějším stavu srovnává...

Autor:  bumbik [ 10.12.2013 9:29:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/460549

Autor:  otaznik [ 13.1.2014 15:30:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/3B41 ... hrimov.pdf

Autor:  Sponik [ 13.1.2014 16:48:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

super tak snad výběrové řízení proběhne rychle bez problémů s levnější než odhadují až se muže stavět

Autor:  Michal R [ 13.1.2014 19:53:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

martini píše:
Věřím, že to bude horký kandidát pro OPD2. Jenom se to musí vnímat jako součást zkvalitnění ČB-D1, kde někteří tvrdí, že po dostavbě D3 se ta relace bude realizovat spíše po D3 a I/19, což osobně nedokážu dobře posoudit... Ale I/34 stále vidím jako vhodnější mezikrajskou tepnu.


Souhlas, I/34 je velmi vhodný kandidát... Also, ale netušíte jaký je stav s obchvatem Lišova??? Protože jakmile dostaví úsek Božejov - Pelhřimov, tak Lišov je nejtužší bodová závada mezi ČB a D1.

Autor:  bumbik [ 13.1.2014 19:55:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

mě by spíš zajímaly časy, když bude ona stavba postavena i přeložka lišov - vranín na I/34, jestli to bude od D1 u humpolce do ČB rychleji než přes 1/19 a po D3 do ČB (až bude dostavěn úsek veselí - úsilné - ty 4 stavby) ať vím, kde je to výhodnější jezdit ...

Autor:  Lenny [ 13.1.2014 19:58:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Záleží, jestli dodržuješ rychlost či ne. ;)

Autor:  bumbik [ 13.1.2014 19:58:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

dodržuju ... takže?a kdybych nedodržoval? a ty bodové závady na I/19 jsou?

Autor:  Michal R [ 13.1.2014 22:16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

no, Bumbiku, to máte s tou rychlostí tak. Na celém úseku mezi Humpolcem (D1) a Českými Budějovicemi se s výjimkou úseků Pelhřimov - Božejov, Jarošov - Dolní Lhota, průjezd Třeboní a Lišovem, dát jet opravdu rychle.

Ale proboha lidi, nedělejte to! Jednak se to prostě nemá, zhusta se tam měří, lesní úseky ochotně nabízí častý střet se zvěří a už jsem párkrát viděl bouračky, které bych snad radši ani vidět nechtěl....

Nejvíc mě však berou borci (typový příklad: octavia první generace v tuningové úpravě :-) co se snaží předjíždět, kde by to normální smrtelníka ani nenapadlo. Občas totiž zjišťuji, jakou výhodou je auto se 190kW .... má totiž sakra dobré brzdy ;-)

Autor:  bumbik [ 13.1.2014 22:26:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl :-(

Autor:  Michal R [ 13.1.2014 23:01:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

bumbik píše:
Míšo, nezlob se ... mě jen zajímalo, která trasa je výhodnější, nejsem hazardér, dodržuju předpisy, občas je nedodržuju na I/48, ale tam to k tomu svádí ... ale jinak jezdím předpisově a dávám si majzla ... mě prostě jen zajímá, když pojedu do ČB, která trasa je ekonomičtější, toď vše ... to jsem se bohužel z tvého příspěvku nedozvěděl :-(


Ale já se přeci nezlobím, ani nepodsouvám, že ty jezdíš jako blázen! :-)

Varianta Pha - ČB přes Humpolec a I/34 do Budějovic dává smysl snad jen při jaderné havárii Temelína ;-), jinak je lepší samozřejmě jet R4+I/20 (varianta "Písek") nebo D1+I3/D3 (varianta "Tábor"). Táborská varianta dává více smysl ve směru z Prahy na ČB. Ve směru na Prahu nové třípruhy za Benešovem sice pomohly, ale jinak mezi koncem D3 a D1 není kde předjet. Na I/4 zasejc před začátkem R4 bývá zásek, stejně tak to dokáže pekelně zhoustnout mezi Vodňany a ČB. Těžko poradit. V nočních hodinách je to egal. Ekonomičtější to bude asi přes Písek, ale to hodně závisí na tom, čím jezdíš.

I/34 dává jako varianta smysl při cestě ČB - Brno, bo k ní existuje jižní varianta po I/23 či dokonce nejjižnější varianta přes Dačici a Mor. Budějovice. Pokud mohu soudit, tak čím je trasa více na jih, tím je kratší, hezčí, ale také pomalejší. Nejrychleji je to přes Humpolec, ale kdo by rád a dobrovolně vjížděl na D1 mezi Humpolcem a Brnem, že...

Autor:  bumbik [ 14.1.2014 9:07:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Božejov – Ondřejov – Pelhřimov

no mě zajímala trasa Brno - ČB - tzn. jestli je výhodnější D1 po humpolec a dále I/34 a 1/19 a D3 od Tábora do ČB nebo D1 po humpolec a 1/34 až do ČB - a zdá se, že tedy vítězí varianta s 1/19, pokud jsem vyrozuměl správně ;-) good to know

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/