I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
TZ převzata z http://www.eurovia.cz
3.2.2009
Zahájení výstavby I/34 propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích
Ve čtvrtek 29. 1. byla v Českých Budějovicích slavnostně zahájena výstavba důležité části silnice I/34. Propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích je vlastně prodloužení již vybudované silnice I/34 od Lišova do Českých Budějovic, a to od kruhového objezdu na Okružní silnici směrem na Strakonickou ulici. Připravovaná část silnice I/34 prochází Husovou kolonií přes zahrádkářskou kolonii a po podchodu železnice se napojí na Strakonickou ulici. Začátek stavby je tedy v křižovatce ulic Strakonická – Jírovcova a konec v okružní křižovatce silnice I/34 a Okružní ulice. Délka úpravy je 1543 metrů. Na začátku se stavba dotýká výhledové trasy Dobrovodské stoky, která byla již dříve v celém svém úseku navržena jako lokální biokoridor. V rámci výstavby komunikace dojde k vybudování mostního objektu přes výhledovou trasu Dobrovodské stoky. V km 0,800 až 0,920 kříží trasa komunikace, v souladu se schváleným územním plánem města a návrhem Regulačního plánu zóny Husova kolonie, lokální biokoridor pod hrází Pilmanova rybníka.
Stavební práce budou probíhat v termínu od ledna 2009 do září 2010. Objednatelem prací je Ředitelství silnic a dálnic ČR. Výstavbu provede sdružení firem Swietelsky, stavební s.r.o. a Stavby silnic a železnic, a.s.
Informace o stavbě:
Název stavby: I/34 propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích
Místo stavby: Jihočeský kraj
Objednatel: ŘSD ČR, správa České Budějovice
Zhotovitel: Swietelsky, stavební s.r.o. a Stavby silnic a železnic, a.s. závod České Budějovice (hlavní stavbyvedoucí ing. Pavel Vrba, stavbyvedoucí ing. Martin Míčka)
Délka stavby: 1 543 m
Datum zahájení stavby: leden 2009
Dokončení stavby: březen 2011
3.2.2009
Zahájení výstavby I/34 propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích
Ve čtvrtek 29. 1. byla v Českých Budějovicích slavnostně zahájena výstavba důležité části silnice I/34. Propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích je vlastně prodloužení již vybudované silnice I/34 od Lišova do Českých Budějovic, a to od kruhového objezdu na Okružní silnici směrem na Strakonickou ulici. Připravovaná část silnice I/34 prochází Husovou kolonií přes zahrádkářskou kolonii a po podchodu železnice se napojí na Strakonickou ulici. Začátek stavby je tedy v křižovatce ulic Strakonická – Jírovcova a konec v okružní křižovatce silnice I/34 a Okružní ulice. Délka úpravy je 1543 metrů. Na začátku se stavba dotýká výhledové trasy Dobrovodské stoky, která byla již dříve v celém svém úseku navržena jako lokální biokoridor. V rámci výstavby komunikace dojde k vybudování mostního objektu přes výhledovou trasu Dobrovodské stoky. V km 0,800 až 0,920 kříží trasa komunikace, v souladu se schváleným územním plánem města a návrhem Regulačního plánu zóny Husova kolonie, lokální biokoridor pod hrází Pilmanova rybníka.
Stavební práce budou probíhat v termínu od ledna 2009 do září 2010. Objednatelem prací je Ředitelství silnic a dálnic ČR. Výstavbu provede sdružení firem Swietelsky, stavební s.r.o. a Stavby silnic a železnic, a.s.
Informace o stavbě:
Název stavby: I/34 propojení dopravních okruhů v Českých Budějovicích
Místo stavby: Jihočeský kraj
Objednatel: ŘSD ČR, správa České Budějovice
Zhotovitel: Swietelsky, stavební s.r.o. a Stavby silnic a železnic, a.s. závod České Budějovice (hlavní stavbyvedoucí ing. Pavel Vrba, stavbyvedoucí ing. Martin Míčka)
Délka stavby: 1 543 m
Datum zahájení stavby: leden 2009
Dokončení stavby: březen 2011
Re: I/34
Ještě připojím odkaz na leták zmiňované stavby:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... jovice.pdf
A mapka:
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... jovice.pdf
A mapka:
Re: I/34
Co to tam zase nějaký projektant vybastlil za minikruháček u křížení se zanádražní komunikací. Hrůza. Mělo se to řešit spíše pořádným průměrem kruháku se dvěma pruhy. Na MÚK asi přísliš málo místa, to chápu, ale když je na druhém konci stabvy kruhák stakovým průměrem, tenhle k tomu nějak nepasuje.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34
Mně spíš znepokojuje zpomalování městského okruhu dalšími a dalšími semafory. Teď je velká křižovatka u OBI a po dokončení propojení okruhů bude po 300m další a dokod se nepostaví D3 z I/34 do Úsilného, kde se napojí na stávající polovinu, není velká naděje, že by se u OBI přeštelovaly semafory tak, aby zvýhodňovaly dopravu po okruhu.martini píše:Co to tam zase nějaký projektant vybastlil za minikruháček u křížení se zanádražní komunikací. Hrůza. Mělo se to řešit spíše pořádným průměrem kruháku se dvěma pruhy. Na MÚK asi přísliš málo místa, to chápu, ale když je na druhém konci stabvy kruhák stakovým průměrem, tenhle k tomu nějak nepasuje.
Subjektivně mi připadalo, že na MÚK je v místě křižovatky Strakonická/Jírovcova dost místa, a řízená úrovňová křižovatka mi spíš připadá jako snaha ušetřit.
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
Ten kruháč je sice malý, ale má bay-passy na všech třech segmentech, SSZ na křižovatce se Strakonickou je nutnost, jiné řešení není (zkoušel se i kruháč), převážná část dopravy pojede vpravo na Strakonickou, opačně je tam pruh pro levé odbočení již připraven. Nyní se realizuje podjezd pod železniční tratí, bohužel ale jen dvoupruhový, i když se mluví o nutnosti přidat třetí kolej v úseku Nemanice-ČB. Termín provizorního spuštění byl tuším listopad 2010, ale po tahanicích s financováním kdoví??? Je to ale podmínka pro rekonstrukci železniční trati v rámci IV.TŽK Nemanice-ČB 2010-2012, která je spojená s rekonstrukcí viaduktu na Pražské a Rudolfovské.
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
V Českých Budějovicích se propojí dopravní okruhy už na podzim
České Budějovice - Dopravních okruhy Českých Budějovic se propojí o pět měsíců dříve, než se předpokládalo. Po novém propojení by se mělo jezdit od listopadu, termín dokončení stavby byl původně stanoven na březen příštího roku, informoval o tom zástupce dodavatele stavby firmy Swietelsky stavební František Fryš. Doprava ve městě se tak zrychlí a bude plynulejší. Fryš doplnil, že zbylý čas využijí k dokončovacím pracím, které provoz neohrozí...
České Budějovice - Dopravních okruhy Českých Budějovic se propojí o pět měsíců dříve, než se předpokládalo. Po novém propojení by se mělo jezdit od listopadu, termín dokončení stavby byl původně stanoven na březen příštího roku, informoval o tom zástupce dodavatele stavby firmy Swietelsky stavební František Fryš. Doprava ve městě se tak zrychlí a bude plynulejší. Fryš doplnil, že zbylý čas využijí k dokončovacím pracím, které provoz neohrozí...
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
Nějaký nefunkční link. Já zaregistroval toto: Stavby a související uzavírky ochromí České Budějovice
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
Nj, koukám, že to vylepšili - původní verze asi podle názoru redakce neměla dostatečný dramatický náboj
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
Kratší cesta na Třeboň se už rýsuje
České Budějovice/FOTO/ - České Budějovice brzy získají kratší spojení na Třeboň. Stavba Propojení okruhů vstupuje do závěrečné fáze...
České Budějovice/FOTO/ - České Budějovice brzy získají kratší spojení na Třeboň. Stavba Propojení okruhů vstupuje do závěrečné fáze...
Re: I/34 Propojení dopravních okruhů v ČB
To jsem na tu "slávu" a "spásu" zvědav . Ty dva podjezdy v Pekárenské a Rudolfovské to nahradit nemůže! Bude se to tam stejně pěkně štosovat. Škoda, že město nestihlo před koridorem tu ZanádražníJindřichohradecký deník píše:Chvíle největší slávy pro Propojení okruhů, však nastane v okamžiku, kdy začne rekonstrukce železničního koridoru na trase Nemanice – České Budějovice. Tehdy má Propojení okruhů spasit krajské město.
Hlavně příští rok, kdy bude muset nahradit Rudolfovskou ulici a nabídnout náhradní cestu na Třeboň. „V dubnu 2011 uzavře stavba železničního koridoru podjezdy v Rudolfovské a Pražské ulici,“ vysvětlil náměstek primátora František Jelen. Dodal, že kdyby v té době neexistovalo Propojení okruhů, tak by hrozil Budějovicím dopravní kolaps.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Město se snaží co může (a že moc nemůže). V plánu na letošek byla část Zanádražní mezi Rudolfovskou a Pekárenskou, kvůli tomu se nyní rekonstruuje most přes Dobrovodský potok na Rudolfovské - bude tam křiž. Rudolfovská x Vodní x Zanádražní. Ale nejsou peníze, visí tam 200 mil.Kč ze zastavených evropských fondů, kraj něco slíbil a je tlak na peníze od státu kvůli IV.TŽK - vyvolaná investice jako objízdná trasa pro uzavírku viaduktu. Ale ten termín duben 2011 je zatraceně blízko . Ale bude to až po volbách, budou tam jiní a tak se to hodí na ty, co tam jsou teď .
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Nafotil jsem cca polovinu trasy této stavby. Jedná se o fotky 25-32 v albu společné s D3. Začátek fotek je tedy zde.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
tak se nám to blíží: 26.10 2010 je ten den D. Město chtělo před volbami, ŘSD ne, tak byl o víkendu aspoň den pro in-line, kočárky a cyklisty.
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
těsně před otevřením došlo přes víkend k zcela nesmyslnému vyšrafování nájezdových a odbočných větví na velkém rondelu na Okružní. Např. na nájezdu do PO máme sice stavebně dva pruhy, ale jeden je vyšrafován. Zanikl přímý jízdní pruh I/34 - Okružní, a Okružní - I/34. To strašně podváže kapacitu OK!! Proč to tedy stavíme za 2000Kč/m2, když se po tom nesmí jezdit? Policie - z důvodů bezpečnosti a plynulosti To přeci nemůže takhle fungovat!
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Dnes zprovozněno. http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/S ... dejovicich
Nenajde se někdo kdo by udělal pár fotek?
Edit: Koukám že na webu Budějovic je pár leteckých foto včetně stavu cca měsíc před zprovozněním: http://www.c-budejovice.cz/cz/rozvoj-me ... kruhu.aspx
Edit2: A další fotky jsem našel, dost aktuální: http://wrapuch.net/index.php?text=139-j ... ch-zblizka
Nenajde se někdo kdo by udělal pár fotek?
Edit: Koukám že na webu Budějovic je pár leteckých foto včetně stavu cca měsíc před zprovozněním: http://www.c-budejovice.cz/cz/rozvoj-me ... kruhu.aspx
Edit2: A další fotky jsem našel, dost aktuální: http://wrapuch.net/index.php?text=139-j ... ch-zblizka
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Hezké, obě okružní křižovatky jsou pěkně navrhnuty, obzvlášť ta s přímými rampami se mi zamlouvá
edit: Tak teda po zhlédnutí těch aktuálních fotek níže už netleskám, tím vodorovnym značením to pěkně zprasili
edit: Tak teda po zhlédnutí těch aktuálních fotek níže už netleskám, tím vodorovnym značením to pěkně zprasili
Naposledy upravil(a) jannnn dne 26.10.2010 12:31:00, celkem upraveno 1 x.
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
A tady je to i na fotkách...: http://wrapuch.net/index.php?text=140-p ... na-okruzniNystrom píše:těsně před otevřením došlo přes víkend k zcela nesmyslnému vyšrafování nájezdových a odbočných větví na velkém rondelu na Okružní. Např. na nájezdu do PO máme sice stavebně dva pruhy, ale jeden je vyšrafován. Zanikl přímý jízdní pruh I/34 - Okružní, a Okružní - I/34. To strašně podváže kapacitu OK!! Proč to tedy stavíme za 2000Kč/m2, když se po tom nesmí jezdit? Policie - z důvodů bezpečnosti a plynulosti To přeci nemůže takhle fungovat!
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Jel jsem tudy kolem poledne od Vltavy. U OBI byl nápis Jidřichův Hradec s šipkou rovně přelepen oranžovou páskou, ale na křižovatce s propojením už všechno vypadalo, jak mělo.Dnes zprovozněno. http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/S ... dejovicich
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Tak nevím, jestli to patří sem, nebo sem
Nová křižovatka počítá s neexistující dálnicí, kraj její podobu změní
(...)
"Ze čtyř pruhů se najednou stane jeden pruh," popsal největší problém křižovatky řidič Jaroslav Kubeš. Podle silničářů je hlavní problém v tom, že řidiči značení nesledují. Způsobují tak havárie. "Příčinou bylo ve třech případech nedání přednosti v jízdě a ve dvou případech jízda na červenou," uvedl policejní mluvčí Regina Tupá...
Nová křižovatka počítá s neexistující dálnicí, kraj její podobu změní
(...)
"Ze čtyř pruhů se najednou stane jeden pruh," popsal největší problém křižovatky řidič Jaroslav Kubeš. Podle silničářů je hlavní problém v tom, že řidiči značení nesledují. Způsobují tak havárie. "Příčinou bylo ve třech případech nedání přednosti v jízdě a ve dvou případech jízda na červenou," uvedl policejní mluvčí Regina Tupá...
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Teoreticky sem, prakticky asi tam. Z toho co jsem "od stolu" vykoukal mi přijde že uspořádání pruhů je v pořádku, jestli tam k tomu není zmatené dopravní značení netuším. Ty nehody jsou tam jen a pouze z toho důvodu, že lidi nečuměj po značkách a jezděj po paměti. Ale jak říkám, je to jen můj názor z Prahy od stolu.
Schválně ... co bude následovat ... přemalujou dva odbočovací pruhy na jeden, aby se to podobalo tomu "starýmu" ... pak se uzavře Pražská třída (má se tuším rekonstruovat) a všichni budou křičet, že na objízdné trase je na odbočení doleva jen jeden pruh...
Schválně ... co bude následovat ... přemalujou dva odbočovací pruhy na jeden, aby se to podobalo tomu "starýmu" ... pak se uzavře Pražská třída (má se tuším rekonstruovat) a všichni budou křičet, že na objízdné trase je na odbočení doleva jen jeden pruh...
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
to Petr Pokorný:
naprostý souhlas, taky bych to nechal jak je to, aspoň si lidi zvyknou na konečný stav a nebude se to muset za půl roku zase předělávat zpátky.....
naprostý souhlas, taky bych to nechal jak je to, aspoň si lidi zvyknou na konečný stav a nebude se to muset za půl roku zase předělávat zpátky.....
Re: I/34 České Budějovice, propojení dopravních okruhů
Zajímavá návěst se jménem ulice. To se moc často nevidí, že?
- Přílohy
-
- Pekárenská.PNG (175.6 KiB) Zobrazeno 31203 x