Stránka 3 z 8

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 20.4.2017 20:24:01
od Lenny
Poslední stavba na cestě z Budějovic do Třeboně, pak ještě krátký úsek za Třeboní a v S 22,5 nebo S 11,5 bude v přípravě či provozu ucelený úsek Budějovice - Lásenice.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 20.4.2017 21:51:07
od Martin z Ostravy
Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 21.4.2017 9:40:34
od siesa
Martin z Ostravy píše:Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.
No to neni jenom skoda, to je predevsim hloupost...Jako polovicni profil to melo byt urcite.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 21.4.2017 12:45:24
od MickeyMouse
A jaký by to mělo smysl, dělat I/34 v úseku ČB-Třeboň jako 4pruh? Pro cestování na Moravu je už teď výhodnější kombinace (I/3)-D3-I/19-D1 a s každým dalším úsekem D3 a obchvatem na I/19 to bude lepší a lepší. I/34 to deklasuje do pozice spojky ČB a JH.
4pruh na I/34 by měl smysl jen ve 2 případech:
- Pokud by to byla SMV 34 spojující ČB a D1. Tak to bylo kdysi plánováno a ty dva 4pruhy jsou památkou na R34.
- Pokud by se plánovalo něco většího s I/24 mezi Třeboní a státní hranicí u Halámek. Je to stará silnice do Vídně, kterou v Rakousku jako B2 a B4 postupně vylepšují o obchvaty. Pokud by obchvaty přibyly i na I/24, pak by měl asi 4pruh na I/34 smysl. Ale i v tom Rakousku to jde pomalu, úsek je to dlouhý a na I/24 vlastně nic plánované není. V ÚP je asi jen obchvat Suchdola n/L.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 21.4.2017 14:07:50
od siesa
Ja myslim, ze postavit to jako pulprofil s rezernou na budouci rozsireni, to by smysl davalo. Intenzity tam jsou kolem 10 tisic a ackoliv dnes je spojeni do Rakouska vselijake, v budoucnu tomu muze byt jinak. Precijen, stavet se zacne v lepsim pripade az za 5-10 let...

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 23.4.2017 12:59:16
od zorg
Přesně tak, na jih nevede defakto nic, a jak už tu padlo - do Vídně je to dost smysluplná trasa (+I/24) i vzhledem k tomu, jak to vypadá dále - staví se obchvat Zwettlu, pak už to bude mimoúrovňově po 3 pruhu nebo od Krems po 4 pruhu až do Vídně.

Rozvedl/vysvětlil byste prosím někdo průtah Vranovem? To je kvůli nějaké továrně?

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 23.4.2017 14:01:12
od MickeyMouse
Pro tu cestu do Vídně po I/34 a I/24 přes Zwettl by byla potřeba přeložka v úseku Vitis-Zwettl. Což se teprve chystá (http://www.noen.at/waidhofen/ausbau-umf ... 17.537.662).
I tak budou ale na I/34 chybět obchvaty od MÚK s I/34 po státní hranici a na Rakouské straně od státní hranice po Vitis.
Ale už teď by tudy podle Mapy.cz cesta do Vídně trvala jen o 20 min déle než po D1 a D52, a o 30 min déle než po D1 a I/38. Tzn., v případě dostavby D3 ve SčK, obchvatů na I/34 a I/24 a obchvatů v Rakousku na B2 a B4, resp. na B2 a B36 by ten 4pruh až po Třeboň mohl dávat smysl. Pak by to ale chtělo nějakou estakádu, aby se v Třeboni nemuselo přes OK.
Koneckonců, je to stará cesta z Vídně do Prahy, na I/24 je k vidění krásný starý milník. A na D3 má v Praze navazovat Vídeňská ulice. Kdyby se nerozpadlo Rakousko-Uhersko, asi by tudy vedla A1, nejstarší dálnice v zemi ;)

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 24.4.2017 22:34:03
od matyyy
By se mi víc líbil Třeboň nadchod Dalskabát, Třeboň Táboritská podjezd (kruháč zrušen bez křížení I/34 a Táboritské, celé to schovat za PHS a je otázkou co s domy 1046,1050 a 672 překolaudovat na kanceláře a sklady?) a Jiráskova I/34 nájezd, než 4pruh končíčí na kruháči. Kdyby měl vzniknou 4pruh muselo by se vybudovat spoustu dalších staveb. MÚK Vranín s napojením III/14613 (asi by měla vzniknout za Bestem před kravínem), pak MÚK Dvorce nebo silnice 634.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 25.4.2017 8:57:01
od mts
Stavet to v useku Lisov – Trebon s rezervou na 4pruh rozhodne smysl dava. V obcich na trase probiha masivni vystavba a i bez dalkovych relaci tam bude provoz stoupat…

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 25.4.2017 9:26:53
od -xdas-
Radsi stridavy 2+1

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 25.4.2017 9:30:42
od Bobek
Ráno do Budějovic a odpoledne opačně? :P

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 25.4.2017 9:53:02
od petsheny
Osobně si myslím, že tranzit Praha-Rakousko spíše než I/34 bude převádět I/24 z Veselí do Třeboně. Už teď je tam vidět nárůst mezi lety 2010 a 2016 až o 37% (těsně před Třeboní z 3830 aut na 5247 aut), kdež to na I/34 jsou intenzity od roku 2005 téměř konstantní (spíše klesají). Jelikož jsou po celou tuhle dobu jsou intenzity cca 11-12 tis. tak bych výhledově určitě 2+2 preferoval a na I/24 připravoval jediný nutný obchvat Lomnice n.L..
Nejrozumnější by bylo zakopat celou I/34 přes Třeboň pod zem, ale byl by trochu problém s výškovým rozdílem mezi tunelem a mostem na MÚK s I/24 s Jiráskovou, možná i se spodní vodou.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 25.4.2017 12:47:57
od MickeyMouse
Zakopat I/34 pod zem u Třeboně opravdu nepůjde kvůli spodní vodě. To by spíš chtělo estakádu bez náhrady za OK s Táboritskou a přestavbu MÚK s I/24 na skutečnou MÚK a ne to něco divnýho, co je tam teď. Estakáda by musela být asi zakrytá, třeba takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=15.8443482&y= ... dl%C3%A9ho) nebo takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=14.3098026&y= ... d&id=13693).
Každopádně bych po dostavbě D3 po MÚK s I/34 a obchvatu Lišova a Štěpánovic (+ Vranín-Třeboň) očekával přenesení transitu sem.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 26.4.2017 10:30:16
od outdoor
2+2 ČB -Třeboň v tuto chvíli zbytečnost, pokud někdy bude zajímavý tah Praha-Wien přes Třeboň (spíš to tak nebude), pak se hodilo vylepšit I/24. A než stavět 2+2 do Třeboně, to raději obchvat Kardašky a dalších mnoho staveb, kde doprava opravdu roste....

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 26.4.2017 12:55:24
od mts
K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 26.4.2017 19:51:33
od JAnD
mts píše:K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...
Problém nadchodu je ten, že chodci a cyklisté neradi do kopce a určitě se najdou tací, kteří budou přebíhat mimo (nejlépe hned pod).

Alternativou by mohlo být zkapacitnění OK, třeba přestavbou na turbínovou

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 26.4.2017 20:43:12
od MickeyMouse
Urbanisticky nebude mozne, prerusit mestskou komunikaci a nahradjt ji lavkou nad prutahem. Ale i opacne reseni - estakada v ose I/34 - by asi proslo jen tezko.

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 27.4.2017 8:18:31
od mts
Njn, on ten nadjezd nejak extra hezky nevypada a verim tomu, ze trebonskejm babam se nechce jezdit na kole do kopce a z kopce když jsou celej život zvykly na rovinu ale to jim pak musí někdo vysvětlit, ze je to bezpecnejsi nez prechod, na kterym je smete tirak, kterej proste nestihnul na červenou zastavit protože si polskej ridic trochu schrupnul...

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 15.5.2017 15:55:58
od zorg
Hehe, to je sranda, co tu zaznělo :) Přiznám se, že mi to "pod zem" napadlo už dávno, teď jsem si to dokonce črtal na papír :) Nešel by třeba udělat hloubenej s tím, že u benzínky směrem k Penny by to šlo pod zem s tím, že ve finále by to nemuselo být hlubší než co je I/24, takže furt "nad vodou"? Stávající situace by se dala nechat přímo na tělese toho "záhlubu", jen už by to nebyl 4 pruh. Jen problém, jak napojit I/24, pod tím je i trať, potok, obsloužit vlak. i aut. nádraží apod. Nic moc pěkného mě zatím nenapadlo, leda pokračovat od Holiček okolo "seníků" až směrem k průmyslové zóně před Gigantem, napojit to tam (možná na hrázi Rožmberka prohodit koleje se silnicí, podle co půjde líp napojit - moh by pak zmizet i jeden přejezd za Lomnicí) :geek:

Estakádu skrz třeboň bych teda nechtěl ani jako nerezident, chudáci lidi tam. Ale ono stejně nebude nic z toho, možná v dalším století :)

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 15.5.2017 18:53:24
od kot
Ne v příštím, ale v PŘESPŘÍŠTÍM století... :lol:

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 16.5.2017 7:24:33
od Bobek
ve finále by to nemuselo být hlubší než co je I/24
To si právě nemyslím, vždyť I/34 nahání výšku pro přemostění čistě náspem, jinak je to okolo placka.
(Ona by tedy nepochybně zahrabat šla, zeptejte se Nizozemců, akorát je otázka, kolik by to stálo.)

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 16.5.2017 12:15:49
od MickeyMouse
Zahrabat I/34 u Třeboně... Tak to bude chtít hóóódně tlustou ipu!

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 16.5.2017 13:18:41
od kyk
S izolací staveb kolidujících s hladinou spodní vody by snad v dnešní době neměl být problém...

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 17.5.2017 12:43:01
od Jarda Š.
kyk: Nejde o to, že by to technicky nešlo, ale že by to stavbu prodražilo tak, že "nevyjde ekonomika".

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Napsal: 4.1.2018 20:26:25
od vondr
Aktualizovaný leták na obchvat Lišova
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/251 ... vranin.pdf