České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=129&t=4782
Stránka 1 z 3

Autor:  Jirka L [ 26.2.2015 22:09:41 ]
Předmět příspěvku:  I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Stav vykoupených pozemků:

odkaz na plné rozlišení:
Obrázek

náhled v polovičním rozlišení:
Obrázek

Leták ke stavbě

Autor:  Sudr [ 26.2.2015 23:12:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

To vypada hodne dobre. Jedna z mala staveb, kde je priprava pred letakem.....hlavne proto ze letak nema zadne datumy...:-) Na 34 patri tahle cast sice mezi mene problemove ....ale po vyreseni Ustrasina, Ondrejova a Lisova uz zustanou takove drobnosti jako tohle a Pelhrimov....:D

Autor:  Jirka L [ 25.12.2015 16:34:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Aktualizovaný leták:
I/34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice
Vypořádáno je cca 92 % vlastníků pozemků (původně údaj neuveden). S ohledem na platnost novely zákona č. 39/2015 Sb., kterou se mění zákon č. 244/1992 Sb. (zákon o posuzování vlivů na ŽP - EIA ), je objednána „Analýza podkladů“. V současnosti je zpracováván přehled vydaných vyjádření, stanovisek a vyjádření o existenci inženýrských sítí a postupně bude ověřována jejich platnost a žádáno o jejich aktualizaci. Zahájení 2017, provoz 2018 (pův. obojí bez termínu). Předpokládaná cena stavby: 347 473 000 Kč (-78mil.)

Autor:  Jirka L [ 14.2.2016 20:25:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

I tato stavba patří k těm, u kterých nebyl za poslední rok vykoupen jediný pozemek.

náhled s odkazem na plné rozlišení:
Obrázek

Autor:  ada031 [ 19.2.2016 23:40:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Oznámení o zakázce - I/34 Stráž n. Nežárkou - Lásenice, VD-ZDS/AD:

https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/645916

Autor:  ada031 [ 18.7.2016 21:09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Aktualizovaný leták:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 399080.pdf

Autor:  kik [ 18.8.2016 17:54:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Dneska byl na iHeute zajímavý článek o obchvatu Dolní Lhoty a hlavně o tom, že díky nové připojovací komunikaci padne jedna stará alej: http://budejovice.idnes.cz/obchvat-doln ... zpravy_jkr.
Když jsem se podíval do map, tak mě opravdu přišlo divné, proč se musí komunikace vést právě v místě kde je ta alej a proč to křížení s II/153 nešlo posunout o několik set metrů blíže k začátku obchvatu směrem k J. Hradci. To máme opravdu tak málo zeleně že ji musíme ničit? Té paní je jasné, že část aleje padne, ale v tomhle případě s ní naprosto souhlasím.

Autor:  MickeyMouse [ 18.8.2016 20:30:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Hlavne tam myslilm neni treba te spojky od krizeni I/34 s II/153. Dolni Lhota je dost mala obec na to, aby do ni po II/153 proudily davy lidi. Jedno napojeni na I/34 by mohlo stacit.

Jinak je to cele soucast absurdni akce velkolepeho budovani I/34 i kdyz vsichni jezdi a budou jezdit jeste vic do JH po I/23 a do Pelhrimova a na D1 po I/19. Obchvaty malych obci na I/34 jsou bez obchvatu Lisova a Pelhrimova sice pekny, ale celkem k nicemu. O zastavenem obchvatu JH ani nemluve. Ale nekdy nekdo nekde naplanoval, ze z CB na D1 se bude jezdit po I/34...

Autor:  Marty [ 19.8.2016 7:39:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

MickeyMouse píše:
Jinak je to cele soucast absurdni akce velkolepeho budovani I/34 i kdyz vsichni jezdi a budou jezdit jeste vic do JH po I/23 a do Pelhrimova a na D1 po I/19. Obchvaty malych obci na I/34 jsou bez obchvatu Lisova a Pelhrimova sice pekny, ale celkem k nicemu. O zastavenem obchvatu JH ani nemluve. Ale nekdy nekdo nekde naplanoval, ze z CB na D1 se bude jezdit po I/34...


Úplně Vám nerozumím. Podle mne z J.Hradce na D1 (Humpolec) je právě I/34 ideální volba, stejně jako na Budějovice. Ale nejsem místní. Pro mne je I/34 + D1 pro relaci Brno - Třeboňsko asi nejlepší volbou. I když souhlasím, že po dokončení D3 u a okolo Budějovic bude lepší jet do větší části jižních Čech z Moravy jet po D1 + I/19 a D3 - tj. bylo by nyní asi vhodnější než vylepšováním I/34 zabývat se spíš I/19 a jejími chybějícími obchvaty Obrataně, Chýnova, Kámenu... Případně přebudováním I/19 alespoň Humpolec-Tábor na 3pruh.

Autor:  MickeyMouse [ 19.8.2016 9:16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Ano, přesně tak, řešil jsem tranzit. Na Třeboňsko má smysl jedině I/34.
Jde o to, že I/34 měla v historii význam primárního tahu ČB-D1, sice na ní byl Lišov, Pelhřimov, atd., ale pořád to lepší, než poskakovat táborskou aglomerací k I/19. Vy chvíli, kdy se zprovoznila D3 Tábor-Veselí n/L se situace změnila. Jen podle google a mapy.cz je to o 10 min rychlejší trasa, ve skutečnosti o víkendu bez kamiónů i víc při nějakém rozumném nakládání s rychlostními limity. Na Km to vychází stejně.
Když se dostaví úseky D3, které teď jsou ve výstavbě, tzn. Veselí n/L-Úsilné, bude ta kombinace D4 a I/19 už úplně primární trasa.
Naopak, i když se na I/34 vybudují další a další obchvaty (Lišov-Štěpánovice, Pelhřimov, Dolní Lhota, atd.), bude tam pořád znehodnocený obchvat Jindřichova Hradce. Ještě před pár lety to byla silnice za protihlukovými bariérami, v jednom místě dokonce čtyřpruh s několika omezeními na 70 a 50 + dvě okružní křižovatky. Teď na druhé straně obchvatu vznikla nákupní zóna - další křižovatky, další omezení. Ale po dobudování D3 zase bude jednodušší spojení JH-ČB po I/23 a D3, než po I/34. Lidé z Jindřichohradecka takto do ČB jezdili už před lety, protože na I/3 najeli u Dráchova a pak už to pálili po fakticky polovičním profilu D3 až do ČB.
Lišovu, Štěpánovicím, Pelhřimovu i Dolní Lhotě obchvat samozřejmě přeju. Za tím masivním budováním I/34 je podle mě nějaký historický plán R34, ze kterého zbyly 4pruhy u ČB a Třeboně. Fakticky by ale obcím na I/34 od tranzitu nejvíc ulevila I/19 v formě kvalitní I, resp. 2+1 nebo rovnou 4pruhové SMV.
Jihlavské ŘSD se k tomu ale moc nemá, přijde mi, že to Jihočeské je aktivnější - jak je patrné ze studie dlouhých tahů v mapové aplikaci ŘSD. Zatímco Jihlavské buduje I/34, Budějovické připravuje I/19... :crazy:

Autor:  Honey72 [ 19.8.2016 9:52:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Tohle znehodnocování obchvatů mě vždy dokáže naštvat. Jezdíte někde léta po krásném obchvatu, který je bez jediného křížení a nejednou někdo jen kvůli jednomu marketu uprostřed rovinky postaví kruhový objezd, který tranzitní provoz zbytečně zpomalí a navíc na obchvat přivede spousty rozjařených nakupujících, kteří šnečím tempem přemýšlejí co nakoupí nebo se nemohou vzpamatovat jak levně nakoupili. Úplně nejhorší je, když se kvůli komerčním centrům znehodnotí dálnice. Příkladem je D1 z Prahy do Průhonic a nejvíce D2 u Brna - to je asi nejhorší případ. Při sčítání dopravy by se zjistilo, že většinu tvoří návštěvníci center než dálková doprava. Proto se obávám, kdy nějakého blba napadne postavit obchoďáky u Pražského okruhu D0.

Autor:  kik [ 19.8.2016 10:22:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Přiznám se, že k cestám z HK do jižních Čech používám většinou právě tu I/34. Tedy pokud jedu někam k Budějicím či za ně. I/19 z Pelhřimova je také dost přetížená, chybějí obchvaty, jsou tam zemědělské stroje, prostě také není úplně vyhovující.
Souhlasím s tím, že to NC v J. Hradci za obchvatem je naprostá blbost, která ten obchvat opravdu znehodnotila a hlavně zvýšila riziko.

Autor:  Jirka L [ 26.2.2017 17:31:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

s výkupy stále nic nového ani po dvou letech
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?p=124741#p124741

Autor:  Jirka L [ 26.12.2017 13:23:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Ani po 3 letech nepřibyly žádné pozemky. Změna mezi lety 2016 a 2017 spočívala jen v dokončení digitalizace katastrálního území Lásenice.
plné rozlišení:
stav k 26.2.2017 a 26.12.2017
stav k 15.2.2015 a 12.2.2016

náhled:
Obrázek

přehled chybějící pozemků vypovídá o možné příčině stavu:
Obrázek


Problém může být i zde: Prověřuje se úprava trasy stavby s vyloučením stromové aleje, která by mohla být důvodem k zahájení procesu EIA.

Autor:  Lenny [ 27.12.2017 19:57:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Stavba byla posouzena podle starého zákona EIA.

Autor:  Jirka L [ 19.1.2018 14:09:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

oznámení EIA
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC852

Autor:  Lenny [ 19.1.2018 14:53:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

V letáku je jinak vedená přeložka II/153 než v Oznámení EIA.

Autor:  Jirka L [ 12.3.2018 10:19:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

stavba nepodléhá dalšímu posuzování EIA
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHC852

Autor:  Jixm [ 26.7.2018 19:42:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Běží převody chybějících pozemků.

Autor:  Majkii [ 18.9.2018 16:39:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Podle aktuálního letáku majetkoprávní příprava ukončena. Zahájení přesto ale až 2020...

Autor:  LibBr [ 29.10.2018 6:58:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

Z toho, co tam pisi, vyplyva, ze probiha nejaka zmena v projektove dokumentaci.

Autor:  Jirka L [ 10.2.2019 18:21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

po dlouhé době opravdu nastala změna ve vykoupených pozemcích:

plné rozlišení:
stav k 10.2.2019
stav k 26.2.2017 a 26.12.2017
stav k 15.2.2015 a 12.2.2016

náhled:
Příloha:
2019-02-10 1000px kv10 I-34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice.jpg
2019-02-10 1000px kv10 I-34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice.jpg [ 414.16 KiB | Zobrazeno 9576 krát ]

Vykoupeno ale není 100%, ale jen 79% (38 ze 48 LV - stav k polovině ledna).
Změna se týká připojení silnice II/153. V prosinci 2018 byla k této změně podána žádost o ÚR, takže zatím se jen vrací pozemky na úseku původně plánovaného napojení.
Předpoklad zahájení v příštím roce je tedy ještě poměrně optimistický.

Autor:  Jixm [ 21.3.2019 14:44:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

V 12/2018 byla podána žádost o dílčí změny ÚR. Poté byly v 01/2019 zahájeny práce na aktualizaci DSP. V 02/2019 byla předložena aktualizace DSP a doloženy podklady k žádosti o dílčí změnu ÚR na MěÚ J. Hradec.

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/254/infoletak_s34-straz-n-n-lasenice.pdf

Autor:  Majkii [ 24.5.2019 6:34:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

A další novinky z letáku:

Citace:
Ze strany Policie ČR byl vznesen požadavek na přidání jízdního pruhu pro předjíždění, což si vynutí rozšíření mostu. V 03/2019 byla zadána aktualizace biologického průzkumu. Taktéž bylo vydáno Rozhodnutí o prodloužení SP na SO 501 (v 05/2019 nabylo právní moci). V 04/2019 bylo zahájeno řízení na výjimku ze vzlášťě chráněných druhů a také zahájeny dílčí změny v územním řízení. V 05/2019 bylo zahájeno VŘ na akualizaci záměru projektu a na archeologický průzkum.


Proč až teď PČR požaduje předjížděcí pruh opravdu nechápu... :!: :?: :roll:

Autor:  Nystrom [ 1.7.2019 21:43:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Stráž nad Nežárkou - Lásenice

V úseku křiž. II/153 u Dolní Lhoty v zatáčce - Lásenice začala rekonstrukce stávajícího úseku I/34 - dělaj se betonové příkopy, následovat bude asi fréza. Jezdí se v pracovní dny na semafory, snížená rychlost na 50 i když se nepracuje 24/7, a vrcholem je tříměsíční zákaz vjezdu pro vozidla přes 3,5t mimo BUS! O víkendech a mimo 8 hod. pracovní dobu naprosto zbytečné opatření, objízdná trasa přes Kardašku, Veselí n. L. a Lomnici n. L. je otřes. Ono i v pracovní době na semafor by to šlo. Kdo tohle zase vymyslel?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/