podle https://mapy.geology.cz/geocr50/ to od železničního mostu není až taková tragédie. stejnýma barvama vede D3 kolem Budějovic, ve světle modré je tunel PohůrkaAram96 píše:A není tady hloubený tunel, byť velmi mělký, prostě nerealizovatelný kvůli tomu, v jaké oblasti je ? Z obou stran rybníky a bažiny .. tady si neumím představit fakt nic co je hlouběji než 3 metry pod povrchem. To by stahovalo vodu jako blázen.
I/34 obecně
Re: I/34 obecně
Re: I/34 obecně
Pardon, teď vůbec nechápu, která bije a co tím myslíš. Jak hloubený tunel souvisí s řešením nedalekého 4-pruhu ? Jsem se ptal, jestli někdo neví, jak dopadl ten nesmysl to plánované stažení do jednoho pruhu právě na tom peážním úseku. Akorát jsem si nebyl jistý, zda to bylo tohle místo na I/34.Majkii píše:No, co na to napsat... Já si to pamatuju Ale ty si buďto nepamatuješ, na co jsi reagoval před pěti minutami a nebo to ani pořádně nečteš...
Teď před napsáním příspěvku jsem pro jistotu prolezl předešlou stránku (a zjistil jsem, že mě dost minula) a bohužel vidím, že ta prasárna se již realizovala a to v tom nepochopitelném provedení, které jsme všichni tady "odsoudili". Takže je po dotazu. Takže se omlouvám za můj předchozí dotaz, měl jsem si to vlákno prvně prolézt, ale nechápu souvislost s mým předešlým příspěvkem ..
matyy: aha, takže vlastně pohoda jazz
Re: I/34 obecně
To vypadá o dost lépe než jsem si to představoval .matyyy píše:podle https://mapy.geology.cz/geocr50/ to od železničního mostu není až taková tragédie. stejnýma barvama vede D3 kolem Budějovic, ve světle modré je tunel PohůrkaAram96 píše:A není tady hloubený tunel, byť velmi mělký, prostě nerealizovatelný kvůli tomu, v jaké oblasti je ? Z obou stran rybníky a bažiny .. tady si neumím představit fakt nic co je hlouběji než 3 metry pod povrchem. To by stahovalo vodu jako blázen.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/34 obecně
Zahlídnul jsem na internetu, že letos má být rekonstrukce silnice v Borové v prostoru odbočky na Proseč. Má někdo bližší info?
Re: I/34 obecně
Samostatně se chystá homogenizace na S11,5 cca 600m na výjezdu z Jindřichova Hradce, jde o náhradu oblouků u Horního Žďáru.
https://www.kraj-jihocesky.cz/node/7888
https://www.kraj-jihocesky.cz/node/7888
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/34 obecně
K vylepšení bezpečnosti na křížení D1 a I/34+I/19 u Humpolce by přispělo i dobudování sjezdu od Prahy na Pelhřimov (a nájezdu od Hu na Brno - v tomhle připadě alespoň trojlístku), pokud jste stejného názoru, podpořte peticí
https://obcan.portal.gov.cz/podani/epet ... petice/224 jejíž znění je níže:
My, níže podepsaní žádáme ŘSD o přípravu a vybudování sjezdové větve z D1 Praha-Brno na exitu 90 k I/34 směr Pelhřimov. Intenzity dopravy na této úrovňové křižovatce vytváří již příliš mnoho životu nebezpečných situací, došlo i k úmrtním. Prostor pro sjezd tady, zdá se, je. Škoda, že tento sjezd nebyl vybudován při velké modernizaci D1. Ale i tak je sjezd čím dál více relevantní, protože I/34 a I/19 slouží jako propojení D1 a D3 a poslouží i obyvatelům pelhřimovska a jindřichohradecka.
Náčrt v mapě červeně: https://mapy.cz/s/havaledono
https://obcan.portal.gov.cz/podani/epet ... petice/224 jejíž znění je níže:
My, níže podepsaní žádáme ŘSD o přípravu a vybudování sjezdové větve z D1 Praha-Brno na exitu 90 k I/34 směr Pelhřimov. Intenzity dopravy na této úrovňové křižovatce vytváří již příliš mnoho životu nebezpečných situací, došlo i k úmrtním. Prostor pro sjezd tady, zdá se, je. Škoda, že tento sjezd nebyl vybudován při velké modernizaci D1. Ale i tak je sjezd čím dál více relevantní, protože I/34 a I/19 slouží jako propojení D1 a D3 a poslouží i obyvatelům pelhřimovska a jindřichohradecka.
Náčrt v mapě červeně: https://mapy.cz/s/havaledono
Re: I/34 obecně
To už je asi ale pasé, protože se tam začíná stavět kruhák, který platí develotr kvůli napojení logistické (?) zóny směr Vystrkov.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/34 obecně
Já bych se tím kruháčem netrápil. Se 4-pruhem na 19 se snad postaví i polopřímá rampa Brno>Budějovice. Nebo rovnou něco takového s novou křižovatkou.
Re: I/34 obecně
Ale tohle bude akce na trochu delší lokte, než jenom "větvička" na MUK.
Re: I/34 obecně
Já bych nebyl se čtyřpruhem takovej optimista. Vsadím se, že to dopadne, jak je uvedeno v této cca 2 roky staré mapce a budeme rádi za 2+1
- Přílohy
-
- Vysočina.jpg (86.76 KiB) Zobrazeno 879 x
Re: I/34 obecně
Na druhou stranu, ta kategorizace asi taky není úplně dogma, viz nedávné rozhodnutí o kat. S15,25 u I/38 mezi Znojmem a Hatěmi. Ten čtyřpruh by si to zde zasloužilo a věřím, že na něj i časem dojde, byť třeba až za 15-20 let. Problém je, že se zde jedná o starou S11,5 se spoustou sjezdů a napojení účelových komunikací. Ale zatím to myslím jakž takž stačí a radši čtyřpruh za 20 let než třípruh za 10 let. Ač jsem odpůrce kruháčů, tak v tomto případě zde určitě pomůže, byť úplná MÚK by byla samozřejmě lepší. Ohledně obchvatu Humpolce a případně i nové MÚK s D1 si úplně nedovedu představit to trasování. Ale stávající průtah je zatím relativně pohodlný. Snad bude brzy i stoupací pruh z Humpolce na Rozkoš.
Re: I/34 obecně
Za mě jednoznačně také raději 4-pruh za 10 let, než 3-pruh za 5 let.
3-pruh by patřil pak na další části 19, pokud by se nedělala eventuální dálnice až k Plzni. Na tomto společném úseku fakt 4-pruh.
S tou MÚK s D1 to byl vtip. Nicméně kdyby se na krásně fakt měla stavět dálnice až k Plzni, tak by to asi něco takového opravdu chtělo. Protože dostavět na exitu 90 něco pořádnějšího je prakticky nemožné.
"Trasování" jsem nastřelil jen tak halabala úplně.
3-pruh by patřil pak na další části 19, pokud by se nedělala eventuální dálnice až k Plzni. Na tomto společném úseku fakt 4-pruh.
S tou MÚK s D1 to byl vtip. Nicméně kdyby se na krásně fakt měla stavět dálnice až k Plzni, tak by to asi něco takového opravdu chtělo. Protože dostavět na exitu 90 něco pořádnějšího je prakticky nemožné.
"Trasování" jsem nastřelil jen tak halabala úplně.
Re: I/34 obecně
Díky za aktuální info - tak to bude asi už pasé:) předpokladám že na tom pozemku bude pro změnu hala A propos jsme si jistí že to bude kruháč? Nekápne z toho větvička navíc?Majkii píše: ↑22.9.2023 9:25:18 To už je asi ale pasé, protože se tam začíná stavět kruhák, který platí develotr kvůli napojení logistické (?) zóny směr Vystrkov.
Re: I/34 obecně
Na I/34 se připravuje ještě stavba Vranín - Třeboň a úprava směrového oblouku u Horního Žďáru a nic dalšího.
Na I/19 se připravují obchvaty Kladrub, Lejčkova, Obrataně a Čížkova, které budou jistě znamenat další časovou úsporu.
Na I/19 se připravují obchvaty Kladrub, Lejčkova, Obrataně a Čížkova, které budou jistě znamenat další časovou úsporu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/34 obecně
Na I/19 to bude ale nejdříve v roce 2030. Do té doby je to na pytel. Na I/34 zlepšení o dost dřív...
Re: I/34 obecně
Není nic jednoduššího než požádat waze aby ukázala rychlejší cestu. Pokud bude rozdíl pár minut, pojedu tou příjemnější, až na průtah Pelhřimovem se semafory a kapřím kruhákem ucpaným v létě je to dneska už hodně pohodová cesta.
Re: I/34 obecně
Kapří kruhák se má nějakým způsobem upravovat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)