Stránka 1 z 1

I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 5.8.2019 11:27:59
od Sudr
Vzhledem k mnoha náznakům z poslední doby, že se kolem tohoto záměru něco děje, např.: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/soubor/1 ... 001444.pdf , jsem stále zvažoval, zda pro něj založit samostatné vlákno...trochu mě odrazovala především nevíra, že se po téhle silnici někdy svezu. Nicméně teď, když už má i svůj vlastní leták na řsd, je myslím čas na vlastní vlákno zde:

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/502 ... -skala.pdf

Jen pro pořádek, až první verze letáku a termínů bude nahrazena dalšími a dalšími, tak nyní se zatím těšíme na:

vydání ÚR 2021
vydání SP 2023
vyhlášení VŘ 2023
zahájení stavby 2024
uvedení do provozu 2026

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 5.8.2019 12:45:09
od Aram96
Záměr určitě správný, ovšem s tím, jaké funkce bude tato silnice mezi D1 a HB plnit do budoucna, bych viděl jako jediné správné řešení S11,5 a nic “užšího”. :kladivo: Důležitější jsou na druhou stranu ale určitě MÚK, takže za to :ok:

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 12.8.2019 11:27:05
od Sudr
A jaké funkce bude plnit do budoucna? Je ale fakt, že v kontextu obchvatů a různých přeložek budovaných na i/34 je to exces, myslím že všechno co se budovalo v poslední době bylo 11,5 a to jak za HB (obchvat Česká Bělá), tak mezi PE a ČB. Dokonce i ten most u Květinova je tuším 11,5 (ale nevím, zda se mosty obecně neřeší jinak než zbytek silnice). Na druhou stranu předpokládám, že z něčeho ŘSD vychází a není to jen nahodilé plácnutí... a hlavně: stejně moc nevěřím, že by se to někdy postavilo, takže co už...

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 12.8.2019 20:37:06
od Aram96
Mě tedy bohužel přijde, že v některých silnicích první třídy má ŘSD naprostý zmatek a zkreslené plány. I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37. Takže tento úsek prostě bude i do budoucna jeden z takových těch páteřních tahů silnic první třídy, obdobně jako I/20, I/27, I/13, I/16, I/38 apod.
Ještě se naskytuje do budoucna možnost vést tento směr po I/34+I/38 a poté nějak propojit I/38 s Pardubicemi, ale to pochybuju když na I/37 je Chrudim a je to hlavní spojení s D1, I/37 bude také určitě modernizována a zkomfortňována. :jidlo: Každopádně tato část, by měla být 11,5 zcela určitě, protože je to spojení D1 i s I/38 a ta je opravdu takovým tahem, přes republiku, že bude přestavován na nějakou větší kategorii, buď 3-pruh nebo někdy 4-pruh.

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 12.10.2020 15:13:03
od martas
Vydán závěr EIA, nebude se dále posuzovat ;) : https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 3.8.2023 7:06:35
od martas

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 30.10.2023 23:01:12
od martas

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 8.11.2023 17:25:55
od Marek 3035
https://zdopravy.cz/prelozka-silnice-i- ... ti-183489/
Přeložka silnice I/34 mezi Humpolcem a Havlíčkovým Brodem získala územní rozhodnutí

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 9.11.2023 8:32:23
od prof2
Aram96 píše: 12.8.2019 20:37:06 I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37.
S tím bych úplně nesouhlasil. Už dnes je z ČB do HK o něco rychlejší trasa přes Prahu (pro osobáky v případě zacpané Jižní a Štěrboholské spojky přes Český Brod), natož po dostavbě D3 a jihovýchodní části D0.
I/34 bude pro cesty mezi HK a Pelhřimovem nebo Jindřichovým Hradcem (Jihlavou také, ale to se diskutovaného úseku netýká).

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 9.11.2023 16:48:02
od Aram96
No ale PRÁVĚ PROTO se má 34 stavět co nejlepší, aby ČB-HK NEBYLO přes Prahu. Rozumíme ? To je právě do budoucna nežádoucí.

Právě spojení HK-ČB ukazuje na to, jak deb*lně je dálniční síť v Čechách navržena.

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 9.1.2024 12:43:54
od Ogie
Přeložka získala pravomocné uzemní rozhodnutí. V lokalitě probíhá podrobný geologický průzkum.

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 13.3.2024 9:18:46
od Luppi
Kde se dá sehnat nákres, přes které pozemky to povede?

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 13.3.2024 11:50:00
od apimen
V odkazu na UR je seznam dotčených pozemků.
https://www.kr-vysocina.cz/assets/File. ... ty=4122989

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 13.3.2024 14:13:24
od prof2
Aram96 píše: 9.11.2023 16:48:02 No ale PRÁVĚ PROTO se má 34 stavět co nejlepší, aby ČB-HK NEBYLO přes Prahu. Rozumíme ? To je právě do budoucna nežádoucí.

Právě spojení HK-ČB ukazuje na to, jak deb*lně je dálniční síť v Čechách navržena.
Jistěže rozumíme, ale tenhle problém jakkoli dobrá první třída to nevyřeší, kor po dostavění jihovýchodní části D0. To by musely řešit dálnice a SMV a ty zase není možné stavět i v méně exponovaných směrech, natož když kolem Ždírce nad Doubravou jsou chráněné oblasti.

A když si představím kličkování ve směrech hypotetické D19, kterou p. Mátl ještě nepotvrdil, nějaké S38 s odbočkou na Pardubice a Hradec, o čemž se bavíme jen my tady, tak stejně nevím, jestli by to vyšlo časově lépe. Samozřejmě, bylo by dobré mít alternativu pro případ problémů na D0, ale prostřednictvím nějakého velkého rozvoje I/34 a I/37 to nevidím reálně.

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 17.3.2024 16:11:53
od JAnD
Zrovna ČB - Hradecký kraj občas jezdím a až na výjimky nikdy přes Prahu - kilometrově je to hodně výhodnější, časově v závislosti na ucpanosti Prahy a aspoň mám možnost v případě potřeby kdykoliv zastavit, ne jako na dálnici, kde když minu odpočívadlo můžu pouze sjet mimo a nebo čekat dalších mnoho km. A dlouhá jízda po dálnici s menším provozem je unavující ;-)

Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Napsal: 17.3.2024 18:35:29
od prof2
No ale to je teď. Po dostavbě D3 ve Středočeském kraji a jihovýchodní části D0 by to mělo pro tuto trasu vycházet časově ještě výhodněji - samozřejmě za předpokladu, že nebude neustále docházet k zácpám na D0, což v tuhle chvíli nikdo neví.