I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

České Budějovice (D3) – Třeboň (I/24) – Jindřichův Hradec (I/23) – Pelhřimov (I/19) – Humpolec (D1) Havlíčkův Brod (I/38, I/19) – Ždírec nad Doubravou (I/34) – Svitavy (I/43, I/35)
vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od vodouch2000 »

Nový leták na tuto stavbu (10/2019):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/523 ... bchvat.pdf

Jsme na začátku, 2019 byl zpracován záměr projektu.
Přílohy
s34.jpg
s34.jpg (235.97 KiB) Zobrazeno 20663 x
xsedivy
Příspěvky: 55
Registrován: 22.7.2018 23:43:57

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od xsedivy »

Este mohnli dat kruhac na zacatek nech je to dokonale
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od prof2 »

Takže když pojedu od Humpolce na Ždírec, budu mít kruháč vedle Šmolovů, na Jihlavské i na Žižkově (a křižovatka s I/19 paradoxně úrovňová)? Sice lepší než průjezd Šmolovů a HB, ale i tak...
kik
Příspěvky: 1006
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od kik »

No, ty kruháky nic moc ale stále lepší než průjezd Brodem. Když jsme asi před 14 dny jeli do Černovic a Kamenice n. Lipou, tak od Ždírce byl Brod průjezdný (musel jsem po obchvatu protože I/19 alias II/150 byla podle cedulí v centru zavřená) a když jsem z Brodu vyjížděl, tak fronta před semafory na křížení I/34 a I/38 začínala kousek za Šmolovy. Pravda, bylo to v pátek cca po 9:00, ale i tak.... Takže jsem z Černovic do HK jel přes Pacov a Kutnou Horu... Bylo to pomalejší, stálo mě to díky úsekovém měření v KH - Malíně 600,- od kutnohorských měšťáků, ale bylo to průjezdný.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... -zpravy_mv

To snad nemyslí paní ředitelka vážně!!! Další perla a jen výmluva proč něco nejde.
„Jestli má mít jihozápadní obchvat Havlíčkova Brodu naději na úspěch, musí celý zůstat v katastru města. V tomto případě by ho už přesáhl, což by narazilo na zásady územního rozvoje Kraje Vysočina. Stavba by byla neproveditelná,“ konstatovala ředitelka jihlavské správy ŘSD Marie Tesařová.
Naopak v tomto musím s obyvateli Šmolov souhlasit.
Obyvatelé Lipky před rokem navrhovali jinou variantu trasy obchvatu. Byl by posazen jižněji a na silnici 34 by se od východu napojoval až mezi Šmolovami a Michalovicemi. I tuto možnost odborníci posuzují, ŘSD ji ale považuje za nereálnou.
Ideálně ještě S11,5, s kruháčema už jsem se smířil...
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Aram96 »

S paní ředitelkou Tesařovou jsem si před časem vyměnil pár e-mailů a zatím jsem z ŘSD nekomunikoval s nikým s tak trapnými argumenty .. to k její osobě. Jinak ji samozřejmě neznám, popravdě bych si tipl, že si tam sedí už hodnou dobu na pohodlném místě a nemá zapotřebí nějak argumentovat, protože to byly bohužel řeči horší jak od politika. :ko: A navíc není moc zvyklá na dotazy, protože správa Vysočina přecejen nepřipravuje žádné velké novostavby, např. dálnice.

Jinak bych k obchvatu řekl, že by tohle klidně mohla rozetnout právě obec Šmo(u)lovy. :) Nabízí se zde řešení ŘSD (až na tu hroznou zatáčku a OK) - odvede jim z obce i dopravu, která míří do HB, nebo trasu jižněji, přímou k I/38, logičtější, ale doprava do HB jim tam zůstane. Akorát nevím, co na ní ŘSD považuje za nereálného. :shock: Terénem to vypadá dost podobně.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

Terén je zde příznivý. Možná by se to tak obešlo i bez většího mostu přes potok Žabinec a to jeho miniúdolí. Přeložka by se mohla napojit už u Michalovic na již rozšířený úsek. Stávající průtah Šmolovy bych už nijak neřešil, je vcelku široký a krátký a tedy příznivý, doprava zde trochu opadne a stejně je tudy nutné táhnout všechny autobusy do Brodu. Trojku od Lípy bych klidně vykřížil mimoúrovňově a původní I/34 napojil stykovkou. A obešlo by se to i bez kruháče :) Jenom by to nebylo na katastru Brodu a to je asi neřešitelný problém.
apimen
Příspěvky: 128
Registrován: 14.3.2009 22:45:13
Bydliště: u Humpolce

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od apimen »

Při plánování JV obchvatu H. Brodu je nutné zohlednit i jeho další možné pokračování. Tedy část obchvatu JZ. Propojku od I/34 přez řeku Sázavu k výpadovce II/150 z H. Brodu na Světlou nad Sázavou a ještě dále pak směrem k napojení existující SV části obchvatu a I/38. Vše je již dlouhé roky v územním plánu HB. Proto i argumentace majitelů nemovitostí v čási Lipka citovaná v článku výše není dle mého názoru úplně relevantní.
Každopádně JV obchvat Brod potřebuje jako sůl. I když už bylo provedeno mnoho úprav světelné křižovatky I/34 a I/38 pro její vyšší kapacitu, kolony aut od Humpolce často sahají až k bývalému vojenskému letišti.
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Aram96 »

To, že jsou v územním plánu je sice hezké, ale řekl bych, že to je v nejbližších 50 letech naprosto nereálné postavit, takže za mě tohle opravdu není argument (i když mě samozřejmě to pokračování také napadlo). Nevidím ani nějak moc potřebu mít kolem celého Brodu okruh, je to cca 20 tisícové město si uvědomme. ;) Ale souhlasím, že ten JV obchvat by si rozhodně zasloužil větší pozornost než jaká se mu dostává nyní .. Nejsmutnější je, že ten hlavní obchvat Brodu na I/38 bude klidně za 10-15 let potřebovat zase přestavět, protože se staví s OK. Přitom severní část obchvatu už je kvůli četným křižovatkám v plánu opravdu přestavovat .. a zase s OK. :crazy: Navíc je tohle typická komunikace pro 3-pruh a ne 2-pruh. To by se také hodilo s tím spojit.
A opravuji ve svém minulém příspěvku Správu Vysočina na Jihlava. :oops:
Honey72
Příspěvky: 5255
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Honey72 »

Jihozápadní obchvat by byl hlavně už skutečně stavěn pro 38. To co tam je nyní a bude na východě je spíš pro napojení silnic od východu a odklonění z historického centra. A chci hlavně vidět ten kruhák u benzinek až se tudy pustí doprava. Přes Brod leckde vedou čtyři pruhy, světla to nepobírají a všechno se má nahnat sem? ;)
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
martas
Příspěvky: 2452
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od martas »

Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Papuanec »

A hádka pokračuje i nadále :D Není mi teda úplně jasné, proč kvůli nesouhlasu jednoho místního podnikatele přehodnocují plány, když ta původní varianta je jednoznačně nejlepší.

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/vys ... ravy_epsal
vodouch2000
Příspěvky: 1223
Registrován: 27.5.2014 14:28:00
Bydliště: D11 - exit 62

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od vodouch2000 »

Toto je klasický případ, kdy NIMBY "vybere" nejhorší možné (trvalé) řešení (var.1). Tlačil bych variantu 2 nebo 3, půjde (doufám) v zářezu. Rychle bych udělal vizualizaci, která by obyvatelům Lipky ukázala, že to nebude nic strašnýho :-)
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Aram96 »

Mě se původní varianta moc nelíbí kvůli té zatáčce. To nemá na silnici první třídy co hledat.

Ať si ta místní část vybere, zda chce obkroužit tak, jak je v plánu (s tím že to odvede i dopravu Humpolec-HB) nebo přímější s tím, že neobkrouží obec, ale doprava HU-HB zůstane v obci. Na NIMBY kašlat.

Každopádně ten přístup ŘSD - jinudy ne, to jsou jiné katastry - je totálně na facku. Takhle prostě přeložky silnic první třídy (v tomto případě dost důležité, spojující prakticky 3 kraje) dělat nemůžeme, proboha. Tohle je ukázkový příklad toho zaprděného uvažování ještě z minulého století. :evil: Má se udělat naopak přeložka taková, která vyřeší i křižovatku u Michalovic a celá přeložka má být komplet s MÚK, když na dalších přeložkách jsou jen MÚK. Jediný kruháč lze pochopit na křížení 34x38. Tam už to holt je na 20 let konečný stav.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

Chtělo by to i dopravní model. Pokud pojede většina aut na obchvat tak je výhodnější mít něco velkorysejšího, co se napojí až na přeložku u Michalovic. Pokud bude ale většina aut stejně sjíždět na Humpoleckou, bo průmyslová zóna apod., byla by možná lepší ta varianta ŘSD, ale ideálně s větším obloukem kolem Lipky a né tou šílenou pravoúhlou zatáčkou kolem domů. Nebo udělat z velkorysé varianty ještě spojku východně od Šmolov, ale to bude zase drahé a kdoví jak s veřejným míněním.

Každopádně to tu zavání průserem podobně jako u obchvatu Skály - Věže. Tam když jsem četl dokladovou část k TES, co všechno museli zrušit a ponížit, aby stavba ekonomicky vyšla, chtělo se mi blejt. Tady mělo být minimálně pokračování koncepce z I/34 Pelhřimov - ČB, nebo HB - Česká Bělá, tj. alespoň S11,5 s přídatnými pruhy a když ne MÚK, tak aspoň pořádné úrovňové křižovatky a né ty pidikruháčky. Mimochodem nový kruháč u Svatého kříže už má ohoblované krajnice na vjezdových a výjezdových větvích, jak jsou úzké a nakolmené. Tam budou pořád díry, jak to budou kamiony vymetat. Další průser je ta šaškárna u Jitkova, a sám nevím, pro kterou akci z těchto tří bych hlasoval jako pro nejzpackanější.

Souhlasím s tím, že argument Tesařové o nezasahování do jiného katastru, je na pěst a hodný možná tak zastupitele obce a ne představitele ŘSD. Chtělo by to ji konečně vyhodit do důchodu, když se jí nechce dělat pořádně, a ideálně celé to jihlavské panoptikum rozpustit. Kdykoliv jdu kolem, tak akorát hulí před vchodem a na zalepení výtluku na I/38 se čeká tak čtvrt roku...
Aram96
Příspěvky: 7835
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Aram96 »

Hulí, hulí, a pak je z toho kruháč na křížení D1x38... už chápu, kde se ty nápady berou .. to nebude obyč cigára. :lol: ( :zvraci: ). Pardon za OT.
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Papuanec »

Tohle je fakt neuvěřitelná komedie :lol: Podle mě všechno směřuje k variantě číslo 5 :crazy:

MF DNES:

Všichni chtějí obchvat, ale nikdo blízko domu

Do prázdnin chtělo mít vedení Havlíčkova Brodu jasno o trase jihozápadního obchvatu. Narychlo se konala série jednání. Výsledek však nepřinesla. Naopak vnesla do celé záležitosti ještě větší chaos.

HAVLÍČKŮV BROD Budoucí propojení výpadovek na Jihlavu a na Humpolec se Havlíčkovu Brodu čím dál víc vzdaluje.
Vybrat jednu z budoucích variant tras jihozápadního obchvatu zastupitelé chtěli už na svém posledním řádném zasedání v polovině června. Tehdy se však ani na jedné ze čtyř variant nedokázali shodnout. Bodem sváru se stalo vedení silnice kolem či skrz místní část Šmolovy.
Jasno chtělo mít vedení města do prázdnin. Proto se ještě narychlo pořádalo setkání obyvatel Šmolov a navazující Lipky, jednání s Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) i neveřejné „pracovní“ jednání zastupitelů. Výsledek? Ještě větší nesoulad a zmatky, než jaké byly v červnu.
„Obchvat vždy někomu vadí. Názory lidí se liší podle toho, kde kdo bydlí. Všichni obchvat chtějí, ale nikdo nechce, aby vedl na dohled od jeho domu,“ shrnul místostarosta Libor Honzárek (TOP 09).
„Majitelé pozemků hájí pouze své vlastní zájmy, nikoli zájmy veřejné. Právě zájem veřejný by zde měl převládnout, leč se tak zatím neděje,“ dodal opoziční zastupitel, komunista Vladimír Frič.
„Majitelé pozemků by demokracii neměli využívat, jen když se jim to hodí k jejich zisku, ale také když se jedná o životy jiných,“ rozzlobil se.
Všem stranám by se nejvíce líbila varianta IV (všechny čtyři varianty jsou popsány vpravo vedle snímku pozn. red). O té však nechce nic slyšet ministerstvo dopravy ani ŘSD. Vzhledem k tomu, že je to právě stát, kdo by silnici platil, cesta tudy zřejmě nepovede.
„Snažíme se je ještě přesvědčit. Odezva je zatím ale taková, že jde o variantu drahou, byť není nejdelší, a nejvíc zasáhne do krajiny. Komplikace se pak čekají také při jednání ohledně krajského územního plánu i s obcemi Lípa a Michalovice, do jejichž katastru obchvat zasáhne,“ vysvětlil Honzárek.

Podnikatel se chce bránit

Zbývají tak tři varianty. Ta první průjezd Šmolovami neřeší, končí před nimi. A varianty II a III se zase nelíbí většině obyvatel sídliště Lipka. Odpůrci tvrdí, že jim silnice povede přes pozemky kolem zahrad a sníží jim tím komfort bydlení. „Pokud by měl obchvat vést kolem nás, budeme se tomu bránit,“ vzkazuje Zbyněk Špinar, jeden z nejhlasitějších odpůrců variant II a III, úspěšný brodský podnikatel a zároveň dle serveru Hlídač státu sponzor ODS. Silnice v těchto dvou variantách vede i přes jeho pozemky. Špinar už dopředu a veřejně deklaroval, že by dohoda s ním nebyla možná.
A právě toho se řada brodských zastupitelů bojí, zvláště po zkušenostech s farmářem Miroslavem Hrtúsem, který od počátku bombarduje přípravu a stavbu jihovýchodního obchvatu. Budování silnice se mu dlouhodobě daří zdržovat a komplikovat.
„V tomto případě to může být ještě těžší. Pokud bychom variantu II nebo III protlačili silou, můžeme se dostat do ještě větších problémů a zdržení. Těm lidem nejde o peníze, těm jde o domov a bydlení,“ uvědomuje si místostarosta Zbyněk Stejskal (ODS). I proto tvrdí, že varianta I, byť končí pod Šmolovami, je lepší než nic.
Obyvatelé Šmolov ovšem trvají na tom, aby obchvat kromě samotného Brodu dopravu vyvedl právě z této zástavby. „To je náš zásadní požadavek,“ zdůraznil předseda osadního výboru Leoš Vaněček.
A stejného názoru jsou mnozí brodští zastupitelé. „Aby vznikl obchvat, který povede přes vesnici, je nepřijatelná varianta,“ volá Frič. Právě on k tomu má pádný osobní důvod. Před lety ve Šmolovech autem srazil malé dítě.

Neoficiální referendum

Předprázdninovou diskusi obyvatel Šmolov s vedením Brodu Vaněček bral jako neoficiální referendum. Dopadlo jednoznačně. Schůze se zúčastnilo 165 občanů, 19 z nich bylo z Lipky. „Nikdo z podepsaných nedal hlas variantě, která by projížděla přes Šmolovy. Většina podpořila variantu II,“ oznámil Leoš Vaněček.
Aby toho nebylo málo, přistála na brodské radnici další petice. V záležitosti jihozápadního obchvatu už v pořadí třetí. Tentokrát ji podepsali obyvatelé osady Občiny, kteří se staví proti variantám II a III. Ty by k Občinám silnici mírně přiblížily. „To už jsem se musel fakt nahlas smát,“ kroutí hlavou nad celou situací místostarosta Stejskal.

Tlaky ze všech stran

Část zastupitelů namítá, že by vlastně nemělo být co řešit. Obě tyto varianty vedou v koridoru, který už vedení města před lety vložilo do takzvané územní rezervy v územním plánu. Jenže i to má háček.
„Územní rezerva bylo pouze označení pro stavební úřad, aby v koridoru nepovoloval jiné stavby. Jinak nemá právní sílu. V době, kdy jsme to schvalovali, ještě jihozápadní obchvat neměl souhlas ministerstva dopravy,“ zmiňuje Honzárek.
Právě otázka, zda obyvatelé Lipky stavěli domy už s vědomím budoucí silnice, není zcela jasná. Někdo tvrdí, že ano. Jiní mají názor opačný. „Jak mohl být zakreslen obchvat Lipek, když v té době ještě žádné Lipky neexistovaly?“ ptá se Zbyněk Špinar.
Na vysvětlenou, Šmolovy a Lipka jsou dvě různá sídla. Ačkoli současná silnice 34 vede dle značení skrz Šmolovy, ve skutečnosti vede mezi Šmolovami a Lipkou. Lipka patří k dva kilometry vzdáleným Poděbabům. „Nebýt Lipky, nejezdilo by se u Šmolov padesátkou, ale stovkou. Označení začátku a konce obce by tu nebylo,“ upozorňuje Špinar.

Pátá varianta: nic se nepostaví

Jak ze současného guláše zastupitelé vybruslí, se může ukázat v září na řádném jednání. Pokud se nadpoloviční většina z pětadvaceti zastupitelů opět neshodne, dojde na variantu V. „Ta spočívá v tom, že žádný jihozápadní obchvat nebude a dál budeme mít ucpanou Humpoleckou ulici,“ varuje Honzárek. I když si to nikdo nepřeje, není k tomu daleko.
„Takovou věc má rozhodnout dvacet pet laiků, na které působí tlaky ze všech stran,“ ironicky zmiňuje Zbyněk Stejskal. Nevylučuje při tom, že rozhodnutí mohou zastupitelé opětovně odložit a nechat až po zářijových volbách.
Paul1
Příspěvky: 346
Registrován: 4.1.2021 16:16:05

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Paul1 »

Vždyť se nabízí jednoduché řešení, ať postaví variantu 1. Když se vesničané neumí domluvit nebo si sjednat pořádek s podnikatelem, tak obchvat mít nebudou. Proč by kvůli nim měli trpět lidé v Brodě a všichni řidiči. Pro řidiče ten krátký průjezd vesnicí taky není žádný velký zásek.

Obyvatelé v Brodě ať si zvolí jiné zastupitele, kteří budou brát ohled na tisíce lidí ve svém městě a ne na pár lidí na vesnici.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

Nepochopitelný je zejména postup ŘSD, které odmítá funkční řešení (varianta 4) jen kvůli tomu, že zasahuje na jiný katastr. Takže po zprznění obchvatu Skály-Věže budou prznit i toto. Tak aspoň tedy tu variantu 1, když už nic, ale s PHS a podchodem, ať tam může být 90 km/h.
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od Papuanec »

Hlavní problém 4. varianty je podle mě cena. Vzhledem k tomu, že existují levnější a pořád funkční varianty (2. a 3.), nemá ta čtyřka šanci projít přes Centrální komisi MD. Koneckonců se nejedná o žádnou prioritní stavbu a jestli nebudou příští rok peníze, tak tohle je určitě jedna z akcí, kde půjde příprava k ledu. Ta neschopnost zastupitelů se na něčem dohodnout tomu jenom nahrává.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

Prioritní asi úplně ne, ale ty kolony jsou tam teda občas brutální. Uvidíme, jak s tím zahýbe zkompletování východního obchvatu I/38... Já s dvojkou problém nemám, ale už jen při pohledu do letáku to na mapě vypadá trochu krkolomně. Podélné profily jsem nestudoval, ale o moc dražší ta čtyřka zase nebude.
kot
Příspěvky: 10331
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od kot »

Dá se aplikovat přísloví : kdo chce moc, nemá nic...
apimen
Příspěvky: 128
Registrován: 14.3.2009 22:45:13
Bydliště: u Humpolce

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od apimen »

Příspěvek Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat
Při plánování JV obchvatu H. Brodu je nutné zohlednit i jeho další možné pokračování. Tedy část obchvatu JZ. Propojku od I/34 přez řeku Sázavu k výpadovce II/150 z H. Brodu na Světlou nad Sázavou a ještě dále pak směrem k napojení existující SV části obchvatu a I/38. Vše je již dlouhé roky v územním plánu HB. Proto i argumentace majitelů nemovitostí v čási Lipka citovaná v článku výše není dle mého názoru úplně relevantní.
Každopádně JV obchvat Brod potřebuje jako sůl. I když už bylo provedeno mnoho úprav světelné křižovatky I/34 a I/38 pro její vyšší kapacitu, kolony aut od Humpolce často sahají až k bývalému vojenskému letišti.
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od _jan91 »

To propojení k II/150 s novým mostem přes Sázavu by hodně pomohlo, ale že vznikne celý SZ segment, tomu nevěřím. Kraj to chtěl zkusit, ale radši to zase hned vzdal.
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: I/34 Havlíčkův Brod, JZ obchvat

Příspěvek od kalanis »

Jen sem hodím i zbytek obchvatu - rezervu jak je daná v územním plánu. Ať je to tu aspoň 1x celé.

> Územní plány obcí > Mapa > Havlíčkův Brod
A je to mezi takovýma dvěma šedýma přerušovanýma čárama.
Odpovědět

Zpět na „I/34“