České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

I/34 Skála, Věž - obchvat
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=129&t=6647
Stránka 1 z 1

Autor:  Sudr [ 5.8.2019 11:27:59 ]
Předmět příspěvku:  I/34 Skála, Věž - obchvat

Vzhledem k mnoha náznakům z poslední doby, že se kolem tohoto záměru něco děje, např.: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/soubor/1 ... 001444.pdf , jsem stále zvažoval, zda pro něj založit samostatné vlákno...trochu mě odrazovala především nevíra, že se po téhle silnici někdy svezu. Nicméně teď, když už má i svůj vlastní leták na řsd, je myslím čas na vlastní vlákno zde:

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/502 ... -skala.pdf

Jen pro pořádek, až první verze letáku a termínů bude nahrazena dalšími a dalšími, tak nyní se zatím těšíme na:

vydání ÚR 2021
vydání SP 2023
vyhlášení VŘ 2023
zahájení stavby 2024
uvedení do provozu 2026

Autor:  Aram96 [ 5.8.2019 12:45:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Záměr určitě správný, ovšem s tím, jaké funkce bude tato silnice mezi D1 a HB plnit do budoucna, bych viděl jako jediné správné řešení S11,5 a nic “užšího”. :kladivo: Důležitější jsou na druhou stranu ale určitě MÚK, takže za to :ok:

Autor:  Sudr [ 12.8.2019 11:27:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

A jaké funkce bude plnit do budoucna? Je ale fakt, že v kontextu obchvatů a různých přeložek budovaných na i/34 je to exces, myslím že všechno co se budovalo v poslední době bylo 11,5 a to jak za HB (obchvat Česká Bělá), tak mezi PE a ČB. Dokonce i ten most u Květinova je tuším 11,5 (ale nevím, zda se mosty obecně neřeší jinak než zbytek silnice). Na druhou stranu předpokládám, že z něčeho ŘSD vychází a není to jen nahodilé plácnutí... a hlavně: stejně moc nevěřím, že by se to někdy postavilo, takže co už...

Autor:  Aram96 [ 12.8.2019 20:37:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: I/34 Skála, Věž - obchvat

Mě tedy bohužel přijde, že v některých silnicích první třídy má ŘSD naprostý zmatek a zkreslené plány. I/34 bude spojovat ČB a Hradec i ve výhledech po roce 2040. D3>I/19 (D19)>D1>I/34>I/37. Takže tento úsek prostě bude i do budoucna jeden z takových těch páteřních tahů silnic první třídy, obdobně jako I/20, I/27, I/13, I/16, I/38 apod.
Ještě se naskytuje do budoucna možnost vést tento směr po I/34+I/38 a poté nějak propojit I/38 s Pardubicemi, ale to pochybuju když na I/37 je Chrudim a je to hlavní spojení s D1, I/37 bude také určitě modernizována a zkomfortňována. :jidlo: Každopádně tato část, by měla být 11,5 zcela určitě, protože je to spojení D1 i s I/38 a ta je opravdu takovým tahem, přes republiku, že bude přestavován na nějakou větší kategorii, buď 3-pruh nebo někdy 4-pruh.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/