I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
Obchvat Brodu se nepovedl, nahradí jej velký most. Padne i stovka garáží
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... zpravy_mv?
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... zpravy_mv?
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
Za mě je to určitě dobrá zpráva, že se někdo tímto naprosto zpackaným obchvatem zabývá
Krásně to ukazuje to, že když se obchvat postaví s průsečnými křižovatkami, na okraji města /tady je to takový částečný průtah dokonce s přechody a světly / že to nemá dlouhodobou perspektivu a za 20 let je potřeba obchvat obchvatu. Víceméně je to naprosté plýtvání penězi nás všech. O to víc mě irituje, že se počítá se stavbou OK pro napojení na současnou I/38. Ale už je asi jedno, jestli zde budou 2 nebo 3, budiž. Jinak pokud by se tohle podařilo, hodně by to pomohlo. Vyřeší to hodně nedostatků pomocí relativně krátké (ne však asi levné) přeložky. Nicméně to neprojednání s veřejností zadělává jen a jen na další problémy v přípravě.
Krásně to ukazuje to, že když se obchvat postaví s průsečnými křižovatkami, na okraji města /tady je to takový částečný průtah dokonce s přechody a světly / že to nemá dlouhodobou perspektivu a za 20 let je potřeba obchvat obchvatu. Víceméně je to naprosté plýtvání penězi nás všech. O to víc mě irituje, že se počítá se stavbou OK pro napojení na současnou I/38. Ale už je asi jedno, jestli zde budou 2 nebo 3, budiž. Jinak pokud by se tohle podařilo, hodně by to pomohlo. Vyřeší to hodně nedostatků pomocí relativně krátké (ne však asi levné) přeložky. Nicméně to neprojednání s veřejností zadělává jen a jen na další problémy v přípravě.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
Mě se nikdy severní obchvat, či spíše průtah nelíbil. Samá křižovatka, vlastně jste v obci. Ale berme to tak, že projekt vznikal počátkem 90. let, kdy byla doprava někde jinde a bylo co nejrychleji potřeba vyřešit průjezd silnic 18 a 34 přes náměstí. Takže se vybudoval jen odklon pro dopravu od východu. Pro nejzatíženější směr sever-jih se počítalo a očividně stále počítá s obchvatem i západně od města. Plýtvání tak velké nebude, protože původní část silnice se dobře využije jako městská, která v této části hodně chybí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
To je pravda, že naštěstí bude sloužit dál, nicméně obecně budování obchvatu obchvatu je plýtvání.
Smutné ale je, že podobné "obchvaty" jsou někde v plánech i v současnosti. O tom mluvím ..
Smutné ale je, že podobné "obchvaty" jsou někde v plánech i v současnosti. O tom mluvím ..
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
„Tato stavba je od počátku jedno velké neštěstí. Teď musíme hasit to, co se v minulosti udělalo špatně. Tenkrát se vůbec nepřemýšlelo o budoucnosti,“ opakovaně o něm říká vedoucí jihlavské správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Marie Tesařová.
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... bava_idnes
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... bava_idnes
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... -zpravy_mv
Spekulantku nekomentuji, ale překvapuje mě obchvat obchvatu. Zejména když ty RD v ul. U Cihláře prokazatelně postavili v době, kdy už byla stavba SV obcvhatu dávno plánovaná a v některých případech dokonce i zprovozněná.
Na Vysočině mají asi ostré lokty...
Spekulantku nekomentuji, ale překvapuje mě obchvat obchvatu. Zejména když ty RD v ul. U Cihláře prokazatelně postavili v době, kdy už byla stavba SV obcvhatu dávno plánovaná a v některých případech dokonce i zprovozněná.
Na Vysočině mají asi ostré lokty...
Re: I/38 Havlíčkův Brod, JV obchvat
Když se bohužel udělá obchvat blbě, pak je často potřeba stavět obchvat obchvatu. Takových míst je v ČR hodně, někde se obchvaty obchvatu plánují, někde už jsou, někde se neplánují.
Já jsem rád, že tady se plánuje.
Já jsem rád, že tady se plánuje.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Tady je vidět, jak moc se lidé zajímají o své okolí. Kupují barák, pozemek, chtějí stavět, ale nenamáhají se podívat do územního plánu či jednoduše zajít na radnici a zeptat se. A když se náhodou proflákne, že v budoucnu se kolem nové satelitní čtvrti bude stavět obchvat, nechají se investorem uchlácholit, že to bude za desítky let anebo, že to nebude slyšet, protože se tam vybuduje val. Ano, nakonec se tam postaví, ale jen protože tu stavbu podobní domkaři budou blokovat. Při procházení katastry celé republiky se nestačím divit, kolik stovek oddělených parcel připravených pro prodej domkařům se nachází těsně vedle trasy komunikace.
Já bych zavedl, že při kolaudaci musí majitel podepsat, že byl srozumen s územním plánem. Tedy jinak řečeno, silnice byla plánována v době, kdy tam domy nestály a tudíž u ní nebylo nutné plánovat protihluková opatření apod.
Já bych zavedl, že při kolaudaci musí majitel podepsat, že byl srozumen s územním plánem. Tedy jinak řečeno, silnice byla plánována v době, kdy tam domy nestály a tudíž u ní nebylo nutné plánovat protihluková opatření apod.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Kéž by tvůj poslední odstavec jednou prošel Parlamentem ČR. To by rozvoji silniční + dálniční sítě sakra pomohlo, Honey !!!
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Určitě souhlas, nicméně dodatečnému zastavění/obestavění, čili až po realizaci obchvatu, tomu jdou některé ty obchvaty vyloženě naproti (převážně ty postavené dříve jako třeba tento, bohužel ale některé ještě i v současných plánech). Není pak tak těžké pochopit, že se musí stavět obchvat obchvatu.Honey72 píše:Tady je vidět, jak moc se lidé zajímají o své okolí. Kupují barák, pozemek, chtějí stavět, ale nenamáhají se podívat do územního plánu či jednoduše zajít na radnici a zeptat se. A když se náhodou proflákne, že v budoucnu se kolem nové satelitní čtvrti bude stavět obchvat, nechají se investorem uchlácholit, že to bude za desítky let anebo, že to nebude slyšet, protože se tam vybuduje val. Ano, nakonec se tam postaví, ale jen protože tu stavbu podobní domkaři budou blokovat. Při procházení katastry celé republiky se nestačím divit, kolik stovek oddělených parcel připravených pro prodej domkařům se nachází těsně vedle trasy komunikace.
Já bych zavedl, že při kolaudaci musí majitel podepsat, že byl srozumen s územním plánem. Tedy jinak řečeno, silnice byla plánována v době, kdy tam domy nestály a tudíž u ní nebylo nutné plánovat protihluková opatření apod.
Často jde o "obchvaty", které vedou podél obytných domů na samém okraji obce, jsou tam zastávky pro BUS, přechod a ideálně napojení 2-3 vedlejších silnic, z toho některé tu silnici 1.třídy potřebují pro pouhé projetí dál po vedlejší. Tohle prostě není obchvat, to byly naprosto vyhozené peníze. Někde se bohužel tomuto pořád obchvat říká a MPR tam i po úpravách zůstane 50, byť je to první třída s nemalými intenzitami
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Na stávajícím obchvatu dojde na výměnu a doplnění protihlukovek. Kraj vydal ÚR: https://www.kr-vysocina.cz/assets/File. ... ty=4108264
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... zpravy_evs
To se to do toho 2029 bude skvěle zdržovat.
To se to do toho 2029 bude skvěle zdržovat.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Navíc Kyjovská zůstane nedořešena i s přeloženým obchvatem.
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Tohle je zase úplně špatně. Jihlavské ŘSD s Maruškou Tesařovou v čele opět prasí a prasí...
Budeme mít relativní luxusní JV obchvat za 2 mld. Abychom ten úplně ne šťastně řešený SV obchvat trochu vylepšili pro očekávané zvýšení intenzit, tak postavíme za miliardu estakádu a MÚK s Chotěbořskou. OK, zůstanou 3 kruháče, budiž. Ale nakonec ještě tento už jakž takž použitelný východní obchvat doprasíme 3 semafory. Ano, semafory na Chotěbořské, ale pouze jako provizorium. Zbytek špatně. Kyjovská by dle mého měla být řešena prostým mimoúrovňovým křížením. Proč má být kdejaká městská ulička napojená na obchvat a ještě průsečnou křižovatkou. A u té stykovky na Vršovice stačí doplnit přídatné pruhy. Tečka.
Divím se, že podobnému prasení zatím odolává I/38 na jih od D1. Sever má bohužel smůlu. Nejdřív exit 112, pak Tři Věžičky, pak Svatý Kříž a nakonec 3x Brod...
Budeme mít relativní luxusní JV obchvat za 2 mld. Abychom ten úplně ne šťastně řešený SV obchvat trochu vylepšili pro očekávané zvýšení intenzit, tak postavíme za miliardu estakádu a MÚK s Chotěbořskou. OK, zůstanou 3 kruháče, budiž. Ale nakonec ještě tento už jakž takž použitelný východní obchvat doprasíme 3 semafory. Ano, semafory na Chotěbořské, ale pouze jako provizorium. Zbytek špatně. Kyjovská by dle mého měla být řešena prostým mimoúrovňovým křížením. Proč má být kdejaká městská ulička napojená na obchvat a ještě průsečnou křižovatkou. A u té stykovky na Vršovice stačí doplnit přídatné pruhy. Tečka.
Divím se, že podobnému prasení zatím odolává I/38 na jih od D1. Sever má bohužel smůlu. Nejdřív exit 112, pak Tři Věžičky, pak Svatý Kříž a nakonec 3x Brod...
Re: I/34 Havlíčkův Brod, SV obchvat
Koukám teď se spadlo bradou na ten Červený Kříž. Semafory patří do města ne na výpadovku kde se jinak x km dá jet 90km/h . Múk I/38xD1 je prasárna to je jasné už dávno tam mají být rampy aby to byl čtylístek. Když tak koukám na ten kříž bojím se aby nedali semafor i na tu múk .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.