I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Leták už máme sice déle, ale teď se objevil na idnesu článek:
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/sil ... -zpravy_mv
Koukám, že oslovení lidé v článku i lidé v diskuzi mají všichni stejný názor s tím mým, tj. že zde vznikne další prasárna ve formě kruháče. Tentokrát ne na vjezdu do města nebo křížení dvou jedniček (kde má aspoň nějaký smysl, když už nemůžeme mít MÚK), ale v polích pro napojení několika vesnic s pár sty obyvateli. Jihlavské ŘSD se zase předvedlo, už nevěřím, že by dali dohromady nějakou normálni stavbu. Mně teda přijde bezpečnější, když se odbočující nebo připojující vozidlo schová do přídatného pruhu, než když budou všichni na hlavní brzdit z obou stran z kopce před kruháčem. Fakt nechápu, čím a jak tady zástupci ŘSD a PČR přemýšleli? Škoda i té S11,5 - mohl být hlavní tah z východních Čech na jihozápad (I/37 + I/34) v pořádných parametrech, ale to je asi ten nejmenší problém téhle stavby. Zaplaťpámbůh alespoň za stoupací pruh. Jestli už ale projektují DÚRku, změna kruháče na normální křižovatku asi už nepřichází v úvahu...
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/sil ... -zpravy_mv
Koukám, že oslovení lidé v článku i lidé v diskuzi mají všichni stejný názor s tím mým, tj. že zde vznikne další prasárna ve formě kruháče. Tentokrát ne na vjezdu do města nebo křížení dvou jedniček (kde má aspoň nějaký smysl, když už nemůžeme mít MÚK), ale v polích pro napojení několika vesnic s pár sty obyvateli. Jihlavské ŘSD se zase předvedlo, už nevěřím, že by dali dohromady nějakou normálni stavbu. Mně teda přijde bezpečnější, když se odbočující nebo připojující vozidlo schová do přídatného pruhu, než když budou všichni na hlavní brzdit z obou stran z kopce před kruháčem. Fakt nechápu, čím a jak tady zástupci ŘSD a PČR přemýšleli? Škoda i té S11,5 - mohl být hlavní tah z východních Čech na jihozápad (I/37 + I/34) v pořádných parametrech, ale to je asi ten nejmenší problém téhle stavby. Zaplaťpámbůh alespoň za stoupací pruh. Jestli už ale projektují DÚRku, změna kruháče na normální křižovatku asi už nepřichází v úvahu...
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Je to nesmysl stavět na jedničkách kruháče pro křížení s trojkami. Jediné, kdy to lze pochopit, je situace, kdy jsou tam velmi špatné rozhledové poměry. Stavět to na novostavbě přeložky je ultrazhovadilost.
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Jak to má být napojené na začátku a konci stavby?
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Tak tu máme ÚR!
https://zdopravy.cz/dalsi-vylepseni-i-3 ... va-184827/
Ty zatáčky potřebují narovnat jako sůl, nicméně ten kruháč je na zabití
https://zdopravy.cz/dalsi-vylepseni-i-3 ... va-184827/
Ty zatáčky potřebují narovnat jako sůl, nicméně ten kruháč je na zabití
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Přesně tak, přeložka super, kruháč na vyhazov. Kousek vedle plánují MÚK.
Zrušit CK MD, která tohle pustí.
Zrušit CK MD, která tohle pustí.
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
A ještě to mělo být S11,5 přes Ždírec až do Chrudimi... A proč zůstane díra mezi tímto a koncem obchvatu České Bělé??? Těžká nekoncepčnost!
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Tak ono stavět MÚK kvůli každé trojce taky není úplně ekonomický řešení.
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
No zrovna tady by mi MÚK dávala smysl, tady připojení zrušit nemohou, to by bylo hodně blbé.
Hlavně ne kruháč, který způsobí to, že se z našich daní narovnají zatáčky pro rychlejší a bezpečnější průjezd, ale zrychlení ztratíme na kruháči. Kde to jsme ? Na tohle peníze fakt nechci dávat, chci vidět ekonomiku stavby. To už radši pořádnou průsečnou křižovatku, když je stavíme i na 53, 16 a jiných pomale dálničních jedničkách.
Hlavně ne kruháč, který způsobí to, že se z našich daní narovnají zatáčky pro rychlejší a bezpečnější průjezd, ale zrychlení ztratíme na kruháči. Kde to jsme ? Na tohle peníze fakt nechci dávat, chci vidět ekonomiku stavby. To už radši pořádnou průsečnou křižovatku, když je stavíme i na 53, 16 a jiných pomale dálničních jedničkách.
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Viz popis v letáku. Té křižovatce s III/34529 předchází výškový oblouk, kde vychází rozhled maximálně na 60 km/h, takže okružní křižovatka současně řeší jak pohodlnější napojení té trojky, tak vynucení dodržování snížené rychlosti. Ochota dodržovat nestavební snížení rychlosti při eventuální průsečné křižovatce by byla minimální.
Re: I/34 Jitkov, směrová a výšková úprava
Díky.
Ale jinak jsou to kecy kecy kecy.
Ale jinak jsou to kecy kecy kecy.