I/57 Semetín – Bystřička
Silnice I/57 Semetín -Bysřička
Zdravím vás přátelé.
Po 6 letech jsem jel na Slovensko a musím říct že ta cesta už jenom na Vsetín se hodně změnila.
Jen by mně zajímalo co jsou to za dvě kamery,které jsou umístěné na sloupu ?Jsou směrem na Vsetín kousek za obcí Jablunka pokud si dobře vzpomínám.Může mi tady prosím někdo vysvětlit co to bylo zač?Jestli to jsou radary či jen kamery pro hlídání veřejné dopravy.Sám nevím.A co je na tom pravdy že tzv palačovská spojka se bude napojovat na tuhle silnici I/57?Rozhodně by mi to urychlilo cestu na Slovensko za rodinou.Přeji hezký zbytek dne a šťastných kilometrů bez nehod. .
Po 6 letech jsem jel na Slovensko a musím říct že ta cesta už jenom na Vsetín se hodně změnila.
Jen by mně zajímalo co jsou to za dvě kamery,které jsou umístěné na sloupu ?Jsou směrem na Vsetín kousek za obcí Jablunka pokud si dobře vzpomínám.Může mi tady prosím někdo vysvětlit co to bylo zač?Jestli to jsou radary či jen kamery pro hlídání veřejné dopravy.Sám nevím.A co je na tom pravdy že tzv palačovská spojka se bude napojovat na tuhle silnici I/57?Rozhodně by mi to urychlilo cestu na Slovensko za rodinou.Přeji hezký zbytek dne a šťastných kilometrů bez nehod. .
Re: Silnice I/57 Semetín -Bysřička
Jsou to kamery, obraz z nich najdeš tady: http://mapa.dopravniinfo.cz/default.asp ... 5=&v6=&v8=
Re: Silnice I/57 Semetín -Bysřička
Palačovská spojka bude tvořit příjezd do ValMezu ze severu (peáž I/35 a I/57) a z ní se v MÚK Bynina odpojí I/57 a západním obchvatem ValMezu se dostane k MÚK Podlesí a dále na Vsetín. Jen bych k tomu podotknul že nejdřívr 2025+smartins píše:...A co je na tom pravdy že tzv palačovská spojka se bude napojovat na tuhle silnici I/57?Rozhodně by mi to urychlilo cestu na Slovensko za rodinou....
Re: I/57 Semetín – Bystřička
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 472#p68472
Zřejmě jste tudy nikdy neprojížděl. I/57 zde byla jedinou spojnicí (!), měla intenzity přes 10tis. a rozhodně nevyhovovala. Problém je, že se stavba rozdělila a nevyřešil se problém dvou žel. přejezdů, průjezdu obcí a tobogánu u Jablůnky.siesa píše:Btw. Nejak jsem na tenhle usek zapomnel....ted, kdyz se na nej koukam, tak to byly neskutecne vyhozeny prachy do luftu! Takova stavba pro intenzitu hrube pod 10 tis. voz./24hod. To je neskutecny...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ba jo...jel jsem tudy v dobe, kdy byl usek jeste ve vystavbe No a mereni intentity z roku 2010 nelze... Na useku projelo 8571 vozidel/den... A koneckoncu si nemyslim, ze by jsme si mohli dovolit "dalnicni" napojeni kazdeho okresniho mesta. Klasicka nova jednicka by tam naprosto stacilajeni013 píše:http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 472#p68472Zřejmě jste tudy nikdy neprojížděl. I/57 zde byla jedinou spojnicí (!), měla intenzity přes 10tis. a rozhodně nevyhovovala. Problém je, že se stavba rozdělila a nevyřešil se problém dvou žel. přejezdů, průjezdu obcí a tobogánu u Jablůnky.siesa píše:Btw. Nejak jsem na tenhle usek zapomnel....ted, kdyz se na nej koukam, tak to byly neskutecne vyhozeny prachy do luftu! Takova stavba pro intenzitu hrube pod 10 tis. voz./24hod. To je neskutecny...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Že by to pobral i půlprofil si myslím taky, ale přeložka byla nutná.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
O tom zadna..jeni013 píše:ale přeložka byla nutná.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Na čtyřpruh kupodivu vyšlo ekonomické hodnocení stavby. Osobně si myslím, že dvoupruh S 11,5 by byla silnice smrti, při tom provozu a způsobu předjíždění...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Hlavně by to chtělo konečně II.stavbu, tak by oblasti i řidičům velice ulevila.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ono by stačilo i postavit nadjezd přes železniční trať, jak je plánováno u Bystřičky. Cokoliv je lepší než nic
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
???Lenny píše:Ono by stačilo i postavit nadjezd přes železniční trať, jak je plánováno u Bystřičky. Cokoliv je lepší než nic
Tomu nerozumím - projektovaná přeložka I/57 řeší oba přejezdy a stavět a udržovat nadjezd kvůli pár traktorům, cyklistům a max 500 autům denně mi přijde jako plýtvání (předpokládám, že přeložka nebude pro OA zpoplatněna). Není to žel. koridor.
Rozhodně jsem proto, aby se to postavilo v celé délce dle projektu. Největšími závadami původní trasy jsou:
-Šířka komunikace - (pod 11m)
-Horizonty, rozhledové podmínky, možnosti předjíždění
-Průjezd Jablůnkou
-Absence objízdné trasy
Nadjezd u Bystřičky by řešil jen jednu závadu a jen dočasně.
Fakt je, že hned navazující obchvat Vsetína je coby půlprofil bez MÚK dost odstrašující - i když zaplaťpámbu za to...Lenny píše:Na čtyřpruh kupodivu vyšlo ekonomické hodnocení stavby. Osobně si myslím, že dvoupruh S 11,5 by byla silnice smrti, při tom provozu a způsobu předjíždění...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BCFF ... cka-II.pdfjeni013 píše:???Lenny píše:Ono by stačilo i postavit nadjezd přes železniční trať, jak je plánováno u Bystřičky. Cokoliv je lepší než nic
Tomu nerozumím
To co je v mapce na severu zakresleno žlutě se dá stavět jako samostatná stavba - tj ideální by bylo postavit to hned ... za málo peněz (relativně) hodně muziky.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
A právě to považuji za zbytečnou stavbu. Po zprovoznění 4-pruhu tudy bude jezdit minimum aut a pro ty bude přejezd stačit. Jen ať se to postaví celé - zas takový balík to není.pp21 píše:To co je v mapce na severu zakresleno žlutě se dá stavět jako samostatná stavba
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Tak či onak ... "ta zbytečná" stavba se postaví v rámci celé stavby také, takže je to vcelku jedno.jeni013 píše:A právě to považuji za zbytečnou stavbu. Po zprovoznění 4-pruhu tudy bude jezdit minimum aut a pro ty bude přejezd stačit. Jen ať se to postaví celé - zas takový balík to není.pp21 píše:To co je v mapce na severu zakresleno žlutě se dá stavět jako samostatná stavba
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Coze??? To hodnotil kdo? Docela by me ten posudek zajimal... Nicmene se stale nemuzu zbavit dojmu, ze jsou projektovany/staveny smysluplnejsi stavby v horsich parametrech nez toto (napr. obchvat Biliny, obchvat Kolina)...Lenny píše:Na čtyřpruh kupodivu vyšlo ekonomické hodnocení stavby. Osobně si myslím, že dvoupruh S 11,5 by byla silnice smrti, při tom provozu a způsobu předjíždění...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
II. stavba končí dlouhodobým provizorním napojením na původní silnici. O nějakém pokračování tunelem si můžeme nechat jen zdát. Pokud by provizorní napojení na původní silnici, v budoucnu větev MÚK Bystřička, jak je navržená, křížila dnešní silnici, nevyšla by minimální vzdálenost mezi křižovatkou a železničním přejezdem. Bohužel dle změny normy se již neprojektuje křižovatky typu Nesovice, Zubří atd. Projektant zvolil možnost křížení tratě nadjezdem, ještě mohl zvolit přeložku trati anebo vedení větve křižovatky blíže k ČS, ale zase by vycházel nadjezd pod nepřiznivým úhlem.
Jistě, na každou stavbu se dělá ekonomické hodnocení, a pokud vyjde kladně, je připuštěna k další přípravě.
Jistě, na každou stavbu se dělá ekonomické hodnocení, a pokud vyjde kladně, je připuštěna k další přípravě.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
To dává smysl a už tomu rozumímLenny píše:...Pokud by provizorní napojení na původní silnici, v budoucnu větev MÚK Bystřička, jak je navržená, křížila dnešní silnici, nevyšla by minimální vzdálenost mezi křižovatkou a železničním přejezdem...
a zaplať pámbu za to.Lenny píše:...Bohužel dle změny normy se již neprojektuje křižovatky typu Nesovice, Zubří atd.
Je tady jeden zásadní problém - nikdo není schopen stanovit priority staveb v kraji - pro sever Valašska ta silnice má význam jen pro dopravu do krajského města. Do zbytku republiky se jezdí přes Palačov/Hranice. Pro jih Valašska je důležitá, aby se dostali alespoň jedním tahem do republiky. Pokud se ale v dohledné době postaví R49 (na což jsou opět slušné vyhlídky), pak R57 spadne k regionálnímu až okresnímu významu a stačila by v polovičním profilu. Za současného stavu kdy jsou R49 a slovenská R6 pouze na papíře je ale vhodné prosazovat toto kapacitní spojení v celé kráse protože dostat se z tohoto cypu republiky je obzvláště v zimě docela problém.siesa píše:Coze??? To hodnotil kdo? Docela by me ten posudek zajimal... Nicmene se stale nemuzu zbavit dojmu, ze jsou projektovany/staveny smysluplnejsi stavby v horsich parametrech nez toto (napr. obchvat Biliny, obchvat Kolina)...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Trochu odbočím: ten daleko nižší odhad ceny za 2.stavbu oproti kratší 1.stavbě je docela síla. Škoda, že nemůžeme mít krizi (= nižší ceny) a přitom dost peněz na dopravní stavby ...pp21 píše: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BCFF ... cka-II.pdf
To co je v mapce na severu zakresleno žlutě se dá stavět jako samostatná stavba - tj ideální by bylo postavit to hned ... za málo peněz (relativně) hodně muziky.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
... Což o to, peníze na infrastrukturu by se daly někde půjčit (toho bych se narozdíl od Kalouska u investic nebál), jenže jakmile se začne víc stavět, poleví krize a ceny poletí nahoru.GiuseppeS píše:...Trochu odbočím: ten daleko nižší odhad ceny za 2.stavbu oproti kratší 1.stavbě je docela síla. Škoda, že nemůžeme mít krizi (= nižší ceny) a přitom dost peněz na dopravní stavby ...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ten nadjezd přes žel. přejezd bude potřeba. Řesí se tím modernizace žel. trati (navýšení rychlosti a bezpečnost) plus nevznikne komplikované křížížení silnice s napojením na rychlostní silnici s vedlejší.
Sice zde nejezdí tolik vozidel jako jinde, ale zase zde dojde k významnému zkrácení jízdní doby, bezpečnosti provozu a snadnějšímu (rychlejšímu) přístupu do Vsetína. Pokud nedojde k realizaci Palačovské spojky, tak stejně tento úsek bude mít velmi malý význam na celé stavbě a určitě krátkým úsekem u prostřed něčeho nevyřeší atraktivitu regionu.
Jsem pro stavbu pouze za předpokladu, že dojde k realizaci Palačovské spojky. V opačeném případě vyřešit pozemky a postavit pouze nadjezd přes železnici.
Sice zde nejezdí tolik vozidel jako jinde, ale zase zde dojde k významnému zkrácení jízdní doby, bezpečnosti provozu a snadnějšímu (rychlejšímu) přístupu do Vsetína. Pokud nedojde k realizaci Palačovské spojky, tak stejně tento úsek bude mít velmi malý význam na celé stavbě a určitě krátkým úsekem u prostřed něčeho nevyřeší atraktivitu regionu.
Jsem pro stavbu pouze za předpokladu, že dojde k realizaci Palačovské spojky. V opačeném případě vyřešit pozemky a postavit pouze nadjezd přes železnici.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Semetín – Bystřička
To je pravda, je nutná realizace těchto staveb. Znám mnoho mých kolegů, kteří dojíždí za prací do Valmezu, Nového Jíčína a Rožnova. Já osobně jezdím každý den trasu Vsetín-Hranice a zpět, takže každý kilometr nové cesty velice uvítám.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
no palačovská spojka bude postavena již brzy 2015 začátek stavby, zdá se, že finance budou možná i z EU v rámci OPD2, viz. nový zpravodaj č. 2/2012 od ŘSD, kde nový ředitel čermák píše o stavbách, které chtějí připravit a z OPD2 financovat (R35, D3, R48, R6, D11) takže díky tomu 4 km úseku R48 palačov dub je zřejmě možné zařadit i palačovskou spojku takže z tohoto důvodu ten nadjezd přes železnici by bylo vhodné postavit co nejdřív, palačovská spojka bude v závěsu
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Bumbíku, kéž bys měl s tím ZÁVĚSEM pravdu!
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Dle informaci ze ŘSD je letos vyčleněno 10 milionů korun na výkup pozemků, takže se aspoň něco připravuje, což se nedá říct o dalších cca 150 připravováných stavbách.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
V novinách bylo včera napsáno, že v roce 2013 a 2014 bude probíhat úprava dokumentace a jiné aktivity, z důvodu odsouvání realizace stavby nejsou dokumenty platné dle nových norem atd. Dle odhadů stavba II. etapy nezačne dříve jak v roce 2015 Vše bude záležet na přidělených finančních prostředcích.