I/57 Semetín – Bystřička
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
No, nechci být za kverulanta, ale tohle imho ještě taky pěkně dlouho stát nebude...
Ale samozřejmě každý pokrok je přínosem, otázkou je, kolik se toho za těch 10 milionů vykoupí. Doufejme, že díky připravované legislativě dost.
Ale samozřejmě každý pokrok je přínosem, otázkou je, kolik se toho za těch 10 milionů vykoupí. Doufejme, že díky připravované legislativě dost.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Konečně zveřejnili konkrétní datum zahájení stavby, snad ho dodrží
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Nový leták, zatím to vypadá dobře, žádná změna termínů:
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BCFF ... cka-II.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/BCFF ... cka-II.pdf
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Tady je ta 110 spíš takové plivnutí do obličeje - teda díky za to, bude to krásných a rychlých 1800m.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Náhodou, za ten čtyřpruh jsem tam hrozně rád, bo vždycky předjedu na něm hromadu aut.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ale jo, vždyť je to v podstatě jen takové zmírnění případného trestu - já jsem se tam (právě kvůli tomu předjíždění) pod 130 ještě nedostal...
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Já také, ale ještě raději bych byl, kdyby se konečně začalo s druhou etapou, teprve ta "něco" řeší...Lenny píše:Náhodou, za ten čtyřpruh jsem tam hrozně rád, bo vždycky předjedu na něm hromadu aut.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Na tu se taky těším. Územní řízení ještě není ukončeno.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
A kdy bude ukončeno?
Re: I/57 Semetín – Bystřička
A nebo nepředjedeš nikoho,bo bude zrovna prázdno a v Jablůnce u přejezdu doženeš dvě kládovky za sebou a tušíš,že až do ValMezu se za nima potáhneš tak,jako se to stalo mně Ani před Bystřičkou,ani za ní jsem je nepředjel,protože zrovna byla v protisměru šnůra aut.Lenny píše:Náhodou, za ten čtyřpruh jsem tam hrozně rád, bo vždycky předjedu na něm hromadu aut.
...a to je ještě všechno v poho,pokud paralelně ze Vsetína zrovna nejede vlak
Re: I/57 Semetín – Bystřička
A po úplném dokončení bude co lepší, jízda vlakem a nebo autem v úseku Valmez - Vsetín? Samozřejmě bereme jízdu bez zasavení.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Záleží co myslíte úplným dokončením. Bystřička - Brňov se bude stavět nejdřív 2030+ (ale to nebude žádné velké zrychlení) a obchvat VM, který odstraní urovňové křížení s tratí vidím tak a rok 2025. A to je asi datum, kdy začne být auto výrazně atraktivnější rychlíku.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Lze někde najít nějaký koncept řešení úseku Bystřička-Brňov? Uvažovalo se o tunelu, ale to asi z ekonomického hlediska neprojde. Dále jsem někde četl, že se bude bourat domov důchodců, protože nyní je situovaný v budoucí trase I/57.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Měl by na to být leták. Pokud není tak bude.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Na úsek Bystřička - Brňov není žedný leták,teda nikde jsem ho nenašel.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Co to je za otázku? Málokdo bydlí na nádraží a na druhém pracuje a na druhou stranu hodně lidí nemá zájem např. řešit parkování, takže to není jen o čase. Takže co je "lepší" nejde říct ... Na druhou stranu když vidím, kolik lidí mezi VS a VM pravidelně pendluje, tak pohodlí a flexibilita jim za těch pár minut navíc v autě asi stojí ...FlakY` píše:A po úplném dokončení bude co lepší, jízda vlakem a nebo autem v úseku Valmez - Vsetín? Samozřejmě bereme jízdu bez zasavení.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Já hlavně doufám, že trať časem projde něčím jako koridorizací (optimalizací) - tedy reko únosnosti spodku, bezstyková kolej, bezbariérová nástupiště, možná nové TV, omezení přejezdů.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Trochu špatně jste to pochopil. Jedná se mi o hranici obou měst bez zastavení. Jedna věc je jistá, a to, že se plánuje modernizovat pouze silnici. Železnice na tak malý region by byla moc luxus. Zajímal mě pouze čas.GiuseppeS píše: Co to je za otázku? Málokdo bydlí na nádraží a na druhém pracuje a na druhou stranu hodně lidí nemá zájem např. řešit parkování, takže to není jen o čase. Takže co je "lepší" nejde říct ...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Semetín – Bystřička
FlakY` píše:A po úplném dokončení bude co lepší, jízda vlakem a nebo autem v úseku Valmez - Vsetín? Samozřejmě bereme jízdu bez zasavení.
jeni013 píše:Záleží co myslíte úplným dokončením. Bystřička - Brňov se bude stavět nejdřív 2030+ (ale to nebude žádné velké zrychlení) a obchvat VM, který odstraní urovňové křížení s tratí vidím tak a rok 2025. A to je asi datum, kdy začne být auto výrazně atraktivnější rychlíku.
GiuseppeS píše:Co to je za otázku? Málokdo bydlí na nádraží a na druhém pracuje a na druhou stranu hodně lidí nemá zájem např. řešit parkování, takže to není jen o čase. Takže co je "lepší" nejde říct ...
FlakY` píše:Trochu špatně jste to pochopil. Jedná se mi o hranici obou měst bez zastavení. Jedna věc je jistá, a to, že se plánuje modernizovat pouze silnici. Železnice na tak malý region by byla moc luxus. Zajímal mě pouze čas.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 170#p77170Marooned17 píše:Já hlavně doufám, že trať časem projde něčím jako koridorizací (optimalizací) - tedy reko únosnosti spodku, bezstyková kolej, bezbariérová nástupiště, možná nové TV, omezení přejezdů.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Včera okolo 9hod. asi šibovali na nádraží v Jablůnce - zdržení cca 5-10 minut a kolona až před přemostění MúK Ratiboř
Tak krátká kolona jen proto,že min polovina aut to objížděla na Pržno
Tak krátká kolona jen proto,že min polovina aut to objížděla na Pržno