Stránka 1 z 11

I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 18.10.2009 22:45:45
od Martin z Ostravy
Jak to vypadá s přípravou stavby Semetín- Bystřička II.stavba?

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 18.10.2009 22:57:10
od Lenny
Letos bude/už je zpracována dokumentace pro stavební povolení. V průběhu roku byli navyšovány prostředky na přípravu. Na pokračování výstavby je tlak od místních úřadů a politiků.
Očekávám zahájení stavby na přelomu příštího a přespříštího roku, pokud vše dobře půjde a bude dostatek peněz jak na výkup pozemků, tak i na zahájení stavby.

Není tato stavba navržená k financování z OPD?

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 18.10.2009 23:03:04
od Martin z Ostravy
No já doufám, že bude, I.stavba byla z OPD spolufinancována.
No, ani se tomu tlaku nedivím, v té Jablůnce je to opravdu hrůza.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 18.10.2009 23:11:03
od Lenny
Průjezd Jablůnkou je krkolomný, to je pravda. Mohli to napojit provizorně s tou zanádražní komunikací, ale kdo to měl vědět, že to takto dopadne.
Už se těším až se projedu po čtyřpruhu až do Palačova. ;)

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 18.10.2009 23:12:41
od Martin z Ostravy
Jo to bude pecka, a když pojedu po 4-pruhu až na Slovensko tak to bude super :) , ale to nebude v nejbližších 20 letech :x

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 18.10.2009 23:19:02
od Lenny
Čtyřpruh bude jen na hranici, jak to bude na Slovensku to netuším vzhledem k jejich dvoupruhové R6. A pevně doufám a věřím, že to bude do 20 let.

Něco o přípravě čtyřpruhu z roku 2006, pro přehled a objasnění
http://www.valasskemezirici.cz/doc/2285 ... 4/download

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 19.10.2009 9:54:27
od martini
Pardón, ale přeložka I/35 mezi Valmezem (odpojení od I/57) a obchvat Rožnova a dál se snad ani jako čtyřpruh neplánuje nebo se mýlím?

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 19.10.2009 10:57:40
od Martin z Ostravy
Ne, I/35 bude 4-pruh jen do Valmezu, dál už jen dvou pruh.
Ale I/57 bude 4-pruh až k MÚK s R49.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 19.10.2009 15:51:24
od Lenny
Ještě v 90. letech se uvažovalo/počátalo s výstavbou čtyřpruhu až po Rožnov na I/35. V současný stav neznám.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 19.10.2009 21:20:59
od balance
Lenny píše:Něco o přípravě čtyřpruhu z roku 2006, pro přehled a objasnění
http://www.valasskemezirici.cz/doc/2285 ... 4/download
Existuje ke zminenym usekum I/57 nejaka zakladni dokumntace? Zakres do mapy apod.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 19.10.2009 21:46:50
od Lenny
Mapa trochu staršího data, ale pro přehled snad bude stačit. http://dalnice-silnice.cz/mapy/S57_1.jpg

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 19:50:17
od viky
Martin z Ostravy píše:Ne, I/35 bude 4-pruh jen do Valmezu, dál už jen dvou pruh.
Ale I/57 bude 4-pruh až k MÚK s R49.
Já budu šťastný,až se to napojí alespon v Bystřičce do zatáčky za přejezdem a pořeší se ValMez.To co je mezi tím,by mohli dělat nakonec.Toto je jeden z mála případů,kdy by mi nevadila salámová metoda výstavby

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 19:51:54
od Martin z Ostravy
Tak ono to tak nakonec bude, to se neboj, protože ten tunel to je hudba
vzdálené budoucnosti.
Ale prioritou by mělo být to dotáhnout až za přejezd, protože ten úsek jen tam na hovno.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 20:03:59
od viky
Martin z Ostravy píše:Tak ono to tak nakonec bude, to se neboj, protože ten tunel to je hudba
vzdálené budoucnosti.
Ale prioritou by mělo být to dotáhnout až za přejezd, protože ten úsek jen tam na hovno.
Přesně tak a na druhou stranu dodělat plný profil až k odbočce do centra/Zlín a dodělat komplet MÚK. Ta stopka mi pije krev!Co chvíli tam stojí o kus dál v křoví a číhají,kdo tam nezastaví

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 20:16:55
od Martin z Ostravy
Ano, to je třeba.
Té stopky si nějak nejsem vědom, ale (teď asi budu terčem kritiky)
většinu stopek ignoruji, tam je kde je třeba zastavit zastavím sám i bez
stopky, je to OT. Napíšu to do Jak jezdíme.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 20:26:23
od viky
Martin z Ostravy píše:Ano, to je třeba.
Té stopky si nějak nejsem vědom, ale (teď asi budu terčem kritiky)
většinu stopek ignoruji, tam je kde je třeba zastavit zastavím sám i bez
stopky, je to OT. Napíšu to do Jak jezdíme.
Bavím se o tomhle: http://www.mapy.cz/?query=#mm=FP@x=1413 ... 03728@z=16 tak tam radši zastav,ikdyž pro směr doprava rozhodně třeba není zastavovat.Mělitam už při výstavbě udělat najížděcí pruh je tam místa na tři pr....

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 20.10.2009 20:34:53
od Martin z Ostravy
Já věděl, že myslíš tu křižovatku u Vsetína, ale nebyl jsem si tam vědom té stopky, asi taky proto, že jsem jel doprava a nezastavoval.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 12.11.2009 19:55:09
od andy
Dostavba silnice Vsetín - Meziříčí je v nedohlednu

Valašsko – Stavba dalšího úseku rychlostní komunikace I/57, která má v budoucnu spojit Vsetín s Valašským Meziříčím, se odkládá na neurčito...

Článek je trochu zmatený, ale snad jsem pochopil správně, že je řeč o této stavbě ;)

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 13.11.2009 21:39:05
od Lenny
Zahájení stavby bylo opět odloženo. Škoda, je to velice potřebný úsek, který odstraní spoustu dopravních závad.

Re: I/57 Semetín - Bystřička

Napsal: 15.4.2010 13:14:23
od andy
Hejtmanský den v Jablůnce poukázal na problémy obcí
(...)
Vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství krajského úřadu Emilie Slavíková shromážděné starosty ujistila, že projektová příprava druhého úseku stále běží. „V letošním roce je na ni vyčleněno třináct milionů korun. Dokumentace pro územní rozhodnutí má být kompletní do října,“ přiblížila situaci Slavíková. Dodala, že pro příští rok je v rozpočtu Ředitelství silnic a dálnic ČR na stavbu určeno asi 900 milionů korun.
Otázkou zůstává, jestli budou uvolněny, protože stále platí rozhodnutí ministerstva dopravy nezahajovat žádné nové stavby. „Dostavba rychlostní silnice je naší prioritou. Musíme tlačit na to, aby mohla pokračovat,“ uvedl náměstek hejtmana Libor Lukáš. V tom podle něj mohou pomoci i starostové například sepsáním společného prohlášení, kterým by mohl kraj podpořit svou argumentaci při jednáních s ministerstvem. „V otázce rychlostní silnice jsme s ostatními starosty všichni zajedno. Všichni se k takové výzvě určitě přidají,“ souhlasil starosta Bystřičky Zbyněk Fojtíček...

Re: I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 17.5.2010 21:39:48
od Lenny
Semetín - Bystřička II. stavba je velmi potřebná stavba, přijde mi to jako jeden z nejhorších úseků na silnicích I. třídy. Snad nikde jinde není průjezd obcí, vedení podél železnice a ve stísněných,úzkých a nepřehledných podmínkách a k tomu navíc 2x železniční přejezd na 5 kilometrech a o omožnosti předjíždění ani nemluvě. :kladivo:

Re: I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 19.5.2010 21:33:46
od Lenny
Nějaké dokumentační fotky
Za Jablunkou směr Valmez
Za Jablunkou směr Valmez
I-57_B.jpg (70.02 KiB) Zobrazeno 35844 x
Za Jablunkou před šraňkami u Bystřicky směr Valmez
Za Jablunkou před šraňkami u Bystřicky směr Valmez
I-57_C.jpg (74.85 KiB) Zobrazeno 35846 x
I/57 směr Vsetín - šraňky za Bystřičkou
I/57 směr Vsetín - šraňky za Bystřičkou
I-57.jpg (86.06 KiB) Zobrazeno 35844 x

Re: I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 19.5.2010 21:57:11
od viky
To Lenny: zrovna ty fotky moc nevypovídají o tom,jaký je to tam humáč -teda až na ten přejezd,jinak to budí dojem,že se jedná o rovné a přehledné úseky,nebýt plných čar.....
Jen ti,co tam jezdí ví,oco "go"
Přemýšlel jsem,jestli b\y tam v rámci úsporných opatření stačil půlprofil ,či střídavý 2+1.Asi určitě,alespoň do Bystřičky,ale opravdu si asi budeme muset "vytrpět" plný profil,někdy za 20 let....,nevěřím,že dřív,teď už ne...

Re: I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 19.5.2010 22:38:05
od Martin z Ostravy
Je to humáč, a ty plné čáry tam výjimečně nejsou pro srandu.
Ty fotky nebyly podle všeho pořízeny ve špičce, kdy se jede skoro v takové dlouhé šňůře.
Škoda, že se postavila dřív I.stavba, která toho zase až tak moc neřeší.

Re: I/57 Semetín – Bystřička

Napsal: 19.5.2010 23:28:03
od GiuseppeS
Martin z Ostravy píše: Škoda, že se postavila dřív I.stavba, která toho zase až tak moc neřeší.
Jenže tak se to vždycky dělalo a existuje pro to jistě spoustu dobrých důvodů ... :twisted: