
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Aram96 píše:
Tohle bylo myšleno tak, že když “okolo” Tovačova vedou 4 dálnice, tak že tebou zmíněné I/11 a I/57 mají být také 4-pruh ?

Přesně tak.
Podívejte se na intezity dopravy 2016. Tam, kde okolo Opavy navrhuji 4 pruh jsou stejné intenzity jako na již existujících, rozestavěných, plánovaných dálnicích / 4 proudých silnicích 1. tŕ.
Ve středu Moravy je nekoncepční souběh D1 a D46 bez navazujících silnic. Okolo Tovačova se dálnice točí dokola, jako neexistující Pražský okruh.
Šumperk uznávám není reálný, vzhledem k tomu co se za posledních 20 let postavilo už nedává moc smysl, jinak by 11 byla vhodná alternativa k D1.
1/57 Opava - Krnov, 10k vozidel/24h - pouze 2 pruh obchvat Skrochovic v přípravě
1/57 Opava - Hradec n.M. 11k vozidel/24h, neřeší se nic
1/57 Nový Jičín - Kunín-D1 10k vozidel/24h, obchvat Kunína byl před časem dokonce vyškrtnut z plánů výstavby, teď se řeší studie
1/56 Opava - Hlučín- Ostrava, 11k vozidel/24h, výhledová studie
1/11 Opava - Komárov, 15k vozidel/24 h, potřeba obhájit 4 pruh jak uvedeno výše???
----------------------------------
1/57 Vsetín- VM, 12k vozidel, 4 pruh ve výstavbě, v přípravě
1/55 Přerov- Olomouc, 11k vozidel, D55 v přípravě
1/47 Přerov - Lipník, 9k/24h, nově otevřená D1
D1 Vyškov- Kroměříž, 11k/24h
1/48 Nový Jičín- Bělotín, 12k vozidel/24 h, upgrade na dálnici, zahajují letos
1/55 UH- Břeclav, 10k/24h, plánuje se D55
1/49 Zlín - hranice SK má menší intenzity než 1/57 Vsetín- SK. Přesto 1/49 má být D a na 1/57 se neplánuje nic.
Pokud by se podařilo vytvořit D57 v úseku Polská A1 - Slovenská D1, byla by to po spojnici Ostrava - Brno druhá páteřní komunikace Moravy a Slezska s mezinárodním významem. Bohužel se jen postavil shi* a teď se to nějak lepí dohromady. Budiž. Když už se to ale lepí, tak chci, aby se měřilo stejným metrem a lepilo stejně.