I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Náhodou jsem narazil na dva články o obchvatu Hradce nad Moravicí. Jsou tam i mapy zvažovaných tras. Řeší se, zdali to bude obchvat jen pro obce Hradec nad Moravicí a Branka u Opavy, anebo i pro Jakubčovice, Bohučovice a Skřipov.
http://www.hradecinfo.cz/products/jakub ... -obchvatu/
http://www.hradecinfo.cz/products/obchv ... doucnosti/
Ani jsem nevěděl, že se něco takového připravuje. Tak to sem dávám, kdyby to někoho zajímalo.
http://www.hradecinfo.cz/products/jakub ... -obchvatu/
http://www.hradecinfo.cz/products/obchv ... doucnosti/
Ani jsem nevěděl, že se něco takového připravuje. Tak to sem dávám, kdyby to někoho zajímalo.
Re: I/57 Obchvat Hradce nad Moravicí
To je velmi zajímavé!Víte vůbec někdo,že zhruba v té trase byla plánována železnice?
http://zrus-zan-zel.blog.cz/0803/zelezn ... i-fulnek-i
http://www.nedostavenatrat.estranky.cz/
http://zrus-zan-zel.blog.cz/0803/zelezn ... i-fulnek-i
http://www.nedostavenatrat.estranky.cz/
Re: I/57 Obchvat Hradce nad Moravicí
Trasa je zanesena o do turistické mapy na http://www.mapy.cz. Dodnes jsou v lesich zretelne naspy a zarezy, mnohe se vyuzivaji jako lesni cesty a v zime jako bezecke trateviky píše:To je velmi zajímavé!Víte vůbec někdo,že zhruba v té trase byla plánována železnice?
http://zrus-zan-zel.blog.cz/0803/zelezn ... i-fulnek-i
http://www.nedostavenatrat.estranky.cz/
Re: I/57 Obchvat Hradce nad Moravicí
Jo o tom vím už dávno.. Ono 1/57 jako dálniční přivaděč je mnohem výhodnější než Ostrava (1/11). Ulehčí se 1/11. Obě stavby je nutné realizovat.. Očekávám že po dokončení D47, tedy D1, začne na 1/57 provoz stoupat, zvlášť když nebude komplet 1/11.
Dúležité je aby silnice měla optimální parametry, stačí 2 pruh, zatím, ale široký, pro kamiony...
Dúležité je aby silnice měla optimální parametry, stačí 2 pruh, zatím, ale široký, pro kamiony...
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Existuje v dnešní době nějaký reálný plán realizace přeložky?
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
MD schválilo další přípravu obchvatu Vrchů, ale samotný Hradec se zatím neřeší. Je to i konkurence pro I/11, kde potřebujeme ekonomicky obhájit její dokončení ve čtyřpruhu až k Opavě...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Můžeš prosím rozvést přípravu Vrchů?MD schválilo další přípravu obchvatu Vrchů, ale samotný Hradec se zatím neřeší. Je to i konkurence pro I/11, kde potřebujeme ekonomicky obhájit její dokončení ve čtyřpruhu až k Opavě...
Jak obhájit?
Vzhledem k tomu, že okolo vesince Tovačov vede D1, D46 a plánuje se D55 a kousek dál je v přípravě čtyřpruh 1/57 Vsetín - VM, očekávám že D11 by měla vést Šumperk - Ostrava a D57 Krnov - D1 a D56 Opava - FM.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
D11 v Šumperku
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Tohle bylo myšleno tak, že když “okolo” Tovačova vedou 4 dálnice, tak že tebou zmíněné I/11 a I/57 mají být také 4-pruh ?cani píše:Můžeš prosím rozvést přípravu Vrchů?MD schválilo další přípravu obchvatu Vrchů, ale samotný Hradec se zatím neřeší. Je to i konkurence pro I/11, kde potřebujeme ekonomicky obhájit její dokončení ve čtyřpruhu až k Opavě...
Jak obhájit?
Vzhledem k tomu, že okolo vesince Tovačov vede D1, D46 a plánuje se D55 a kousek dál je v přípravě čtyřpruh 1/57 Vsetín - VM, očekávám že D11 by měla vést Šumperk - Ostrava a D57 Krnov - D1 a D56 Opava - FM.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Že se postoupí od technické studie k EIA a DÚR na Vrchy obchvat. Po I/11 Opava - Ostrava jezdí i doprava z relace Hranice - Opava, neboť je to rychlejší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Přesně tak.Aram96 píše: Tohle bylo myšleno tak, že když “okolo” Tovačova vedou 4 dálnice, tak že tebou zmíněné I/11 a I/57 mají být také 4-pruh ?
Podívejte se na intezity dopravy 2016. Tam, kde okolo Opavy navrhuji 4 pruh jsou stejné intenzity jako na již existujících, rozestavěných, plánovaných dálnicích / 4 proudých silnicích 1. tŕ.
Ve středu Moravy je nekoncepční souběh D1 a D46 bez navazujících silnic. Okolo Tovačova se dálnice točí dokola, jako neexistující Pražský okruh.
Šumperk uznávám není reálný, vzhledem k tomu co se za posledních 20 let postavilo už nedává moc smysl, jinak by 11 byla vhodná alternativa k D1.
1/57 Opava - Krnov, 10k vozidel/24h - pouze 2 pruh obchvat Skrochovic v přípravě
1/57 Opava - Hradec n.M. 11k vozidel/24h, neřeší se nic
1/57 Nový Jičín - Kunín-D1 10k vozidel/24h, obchvat Kunína byl před časem dokonce vyškrtnut z plánů výstavby, teď se řeší studie
1/56 Opava - Hlučín- Ostrava, 11k vozidel/24h, výhledová studie
1/11 Opava - Komárov, 15k vozidel/24 h, potřeba obhájit 4 pruh jak uvedeno výše???
----------------------------------
1/57 Vsetín- VM, 12k vozidel, 4 pruh ve výstavbě, v přípravě
1/55 Přerov- Olomouc, 11k vozidel, D55 v přípravě
1/47 Přerov - Lipník, 9k/24h, nově otevřená D1
D1 Vyškov- Kroměříž, 11k/24h
1/48 Nový Jičín- Bělotín, 12k vozidel/24 h, upgrade na dálnici, zahajují letos
1/55 UH- Břeclav, 10k/24h, plánuje se D55
1/49 Zlín - hranice SK má menší intenzity než 1/57 Vsetín- SK. Přesto 1/49 má být D a na 1/57 se neplánuje nic.
Pokud by se podařilo vytvořit D57 v úseku Polská A1 - Slovenská D1, byla by to po spojnici Ostrava - Brno druhá páteřní komunikace Moravy a Slezska s mezinárodním významem. Bohužel se jen postavil shi* a teď se to nějak lepí dohromady. Budiž. Když už se to ale lepí, tak chci, aby se měřilo stejným metrem a lepilo stejně.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Od exitu 330 z D1 je to do Opavy po 1/57 34 km a přes Ostravu po 1/11 50km. Rozdíl je 16km.Lenny píše:Že se postoupí od technické studie k EIA a DÚR na Vrchy obchvat. Po I/11 Opava - Ostrava jezdí i doprava z relace Hranice - Opava, neboť je to rychlejší.
Při rychlosti 60km/h je to po 1/57 34 min.
Po d1 a 1/11 bych musel jet celou trasu 88km/h abych to stihl za stejný čas. To se mi vzhledem k úseku Nové Sedlice - Komárov - Opava jeví jako absolutně nereálné, potvrzují to google mapy, mapy.cz i osobní zkušenost. Pro osobní vozidlo to je ve ca. 74km/h. Pokud jsem na 1/11 i při této rychlosti rychlejší, pak průměrná rychlost po 1/57 je menší než 50km/h. To je silnice 1.tř? Problém je prudké stoupání do Vrchů a přetížený Hradec, Branka.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Myslím, že tohle můžeš rovnou přesunout do "Vize naší dálniční sítě". K tomu vhodná alternativa k D1 je uvažována již více jak 40 let D35. silnice první třídy se značí pomocí velkého měkkého I před lomítkem, tj. I/57. Dále jsem moc do příspěvků nečetl.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
@ cani - nauč se označovat silnice - neexistuje žádná 1/11 či třeba 2/466, ale I/11 či II/466
připomíná mi to jednu novinářku, která v TV reportáži říkala silnice I (slovo i) lomeno nějaké číslo
připomíná mi to jednu novinářku, která v TV reportáži říkala silnice I (slovo i) lomeno nějaké číslo
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Tak u těch jedniček to trochu svádí udělat z nich Interstate , navíc i ve většině evropských zemí je označení silnic ve formátu písmeno-číslo.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
Římské číslice zrušit, jsou tam zbytečná! I navigace se po nějaké aktualizaci zbláznila a říká mi odbočte na silnici í19
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/57 Hradec nad Moravicí, obchvat
používej Waze, ale z druhého auta, kde mám taky vestavěnou navigaci a používám ji velmi málo mi to hlásí - jeďte na silnici padesátýsedmýHoney72 píše:Římské číslice zrušit, jsou tam zbytečná! I navigace se po nějaké aktualizaci zbláznila a říká mi odbočte na silnici í19