Krnov, SV obchvat
Re: Krnov, SV obchvat
Za mě měl být kruháč když už tak právě na té průsečné a na ten jižní konec dát samozřejmě obyč křižovatku. Tam je ten kruháč úplně na palici.
Ale proti průsečným křižovatkám jsem spíše proto, že v každé vizualizaci slyším, jaké to je nutné a nejhorší zlo snad ze všech zel a je potřeba je přestavět. Ale pak vznikají i na novostavbách silnic jako je I/16 mezi D7 a D8 nebo na I/53. Osobně s nimi problém nemám. Ale pokud opravdu jsou zlo, tak to mají být od začátku kruháče na méně významných jedničkách a na těch významných MÚK. Nic mezi tím a hlavně ne jednou tak a jednou tak. Věřím, že takové zlo zase nejsou, ovšem obchvat Mošnova mě přesvědčuje o opaku. (Nebrát do slova, tam je to samozřejmě extrém) Pardon za OT.
Ale proti průsečným křižovatkám jsem spíše proto, že v každé vizualizaci slyším, jaké to je nutné a nejhorší zlo snad ze všech zel a je potřeba je přestavět. Ale pak vznikají i na novostavbách silnic jako je I/16 mezi D7 a D8 nebo na I/53. Osobně s nimi problém nemám. Ale pokud opravdu jsou zlo, tak to mají být od začátku kruháče na méně významných jedničkách a na těch významných MÚK. Nic mezi tím a hlavně ne jednou tak a jednou tak. Věřím, že takové zlo zase nejsou, ovšem obchvat Mošnova mě přesvědčuje o opaku. (Nebrát do slova, tam je to samozřejmě extrém) Pardon za OT.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: Krnov, SV obchvat
https://zdopravy.cz/konecne-novy-obchva ... tek-92822/
Sedm kilometrů dlouhý obchvat se otevře ve čtvrtek 30. září kolem 15:00, následně bude na obchvatu zahájen zkušební provoz.
Zdroj: https://moravskoslezsky.denik.cz/z-regi ... 11103.html
...obchvat je zatím otevřen jen v režimu stavby. Proto je nutné tam dodržovat řadu omezení. Především jezdit po obchvatu pouze padesátikilometrovou rychlostí. Samozřejmě jsou věci, které se řeší v souvislosti s křižovatkami i na základě dalších podnětů. Pořád se ještě něco bude měnit, nicméně vše směřuje k tomu, aby obchvat byl co nejdříve předán do zkušebního provozu a předčasného užívání, aby mohlo dojít ke kolaudaci.
Sedm kilometrů dlouhý obchvat se otevře ve čtvrtek 30. září kolem 15:00, následně bude na obchvatu zahájen zkušební provoz.
Zdroj: https://moravskoslezsky.denik.cz/z-regi ... 11103.html
...obchvat je zatím otevřen jen v režimu stavby. Proto je nutné tam dodržovat řadu omezení. Především jezdit po obchvatu pouze padesátikilometrovou rychlostí. Samozřejmě jsou věci, které se řeší v souvislosti s křižovatkami i na základě dalších podnětů. Pořád se ještě něco bude měnit, nicméně vše směřuje k tomu, aby obchvat byl co nejdříve předán do zkušebního provozu a předčasného užívání, aby mohlo dojít ke kolaudaci.
Re: Krnov, SV obchvat
Křižovatku s Petrovickou ulicí nahradí nejspíše kruhák, více v reportáži: https://www.ceskatelevize.cz/porady/101 ... st/966521/
Re: Krnov, SV obchvat
Hej, to je super ... kromě toho, že Češi jsou špičkou se spotřebou piva na osobu/rok, tak jsme špičkou v množštví vyrobených os. aut/množství obyvatel, tak budeme asi i špičkou v množství kruháčů a hlavně těch ultra zbytečných ...
Ano, křižovatky to jsou nebezpečné, věřím tomu, že tam kromě autoškoly asi nikdo nejede předpisově, ale je takový problém tam místo buzeračního kruháče dát semafory? Ano, je to levnější než kruháč, tudíž nevýhodné s obálkami a vyřeší se to v klidu. Dal bych tam senzor rychlosti, tudíž, kdo pojede o víc jak 10 km/h rychleji, tak šup mu červenou, nic nenormálního, ale levného. Účel to splní.
Ano, křižovatky to jsou nebezpečné, věřím tomu, že tam kromě autoškoly asi nikdo nejede předpisově, ale je takový problém tam místo buzeračního kruháče dát semafory? Ano, je to levnější než kruháč, tudíž nevýhodné s obálkami a vyřeší se to v klidu. Dal bych tam senzor rychlosti, tudíž, kdo pojede o víc jak 10 km/h rychleji, tak šup mu červenou, nic nenormálního, ale levného. Účel to splní.
Re: Krnov, SV obchvat
Tak zrovna toto je jedno z míst, kde měl kruháč dávno být. Že na téhle průsečné křižovatce bude hodně nehod se předpokládalo už během výstavby.
Re: Krnov, SV obchvat
Nikdy nepochopím že když se vyloženě ví že tam nehody budou a fakt jsou tak proč se s tím něco nedělá.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Krnov, SV obchvat
Darwousku jsme přece v Česku...
Re: Krnov, SV obchvat
Teď jsem byl 10 dní v Maroku.
Kruháčů tam jsou mraky.
Některé silnice (hlavně ve městech) středově odděleny a vy musíte jet pár set metrů navíc a otočit se na kruháči, protože vlevo neodbočíte.
Naše cesta do hotelu - https://goo.gl/maps/Z1a9FUgmB9Kjo58k8
30 km trasy, kterou jsme jeli z Marrakéše do hor (13 kruháčů ) https://goo.gl/maps/ffESAA8FGw6Re7KQ7
Kruháčů tam jsou mraky.
Některé silnice (hlavně ve městech) středově odděleny a vy musíte jet pár set metrů navíc a otočit se na kruháči, protože vlevo neodbočíte.
Naše cesta do hotelu - https://goo.gl/maps/Z1a9FUgmB9Kjo58k8
30 km trasy, kterou jsme jeli z Marrakéše do hor (13 kruháčů ) https://goo.gl/maps/ffESAA8FGw6Re7KQ7
Re: Krnov, SV obchvat
Při jízdě po téhle trase https://mapy.cz/s/kopanagoho nenarazíte na jediný kruháč, protože jsou o patro výš https://mapy.cz/s/docefofahu aby nerušily plynulý průjezd . Asi mají Rakušáci jasno v tom, že kruháč na silnici první třídy nepatří ......
Re: Krnov, SV obchvat
Obávám se, že na tomto foru máme jasno rovněž ...
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: Krnov, SV obchvat
No mně osobně nejvíc s**ou kruháče na SD4P úsecích. To si říkám, že to tam udělal někdo, kdo nenáviděl všechny, co tím projíždějí. Osobně nejsem žádný lidumil, ale tohle je o level víc…
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: Krnov, SV obchvat
tak jsem jel dneska po delsi dobe po obchvatu. evidentne probehla revize trvaleho dopravniho znaceni. zmensil se rozsah mist kde se smi predjizdet, obe prusecne krizovatky maji omezeni na 50kmh a vychodni polovina jinak plosne omezena na 70 kmh. to melo jiste smysl tam stavet letiste v profilu S11,5. prijde mi to skandalni, bohapuste rozhazovani penez danovych poplatniku. hanba rsd, jinak se to rict neda.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Krnov, SV obchvat
Ty 50 před křižovatkami tam byly už koncem června 2023 - viz https://mapy.cz/s/hojajakacu
A jinak souhlas, mohla to být pěkná stavba, ale dokázali ji neskutečně zprasit nevhodnými a nebezpečnými průsečnými křižovatkami, ale taky třeba tím idiotským kruháčem na začátku (když už tam je, proč se na něj aspoň nenapojí přímo ta pumpa?!). Doufám, že si z toho lidé sedící na příslušných židlích aspoň vzali ponaučení pro jiné stavby, které se teď projektují...
A jinak souhlas, mohla to být pěkná stavba, ale dokázali ji neskutečně zprasit nevhodnými a nebezpečnými průsečnými křižovatkami, ale taky třeba tím idiotským kruháčem na začátku (když už tam je, proč se na něj aspoň nenapojí přímo ta pumpa?!). Doufám, že si z toho lidé sedící na příslušných židlích aspoň vzali ponaučení pro jiné stavby, které se teď projektují...
Re: Krnov, SV obchvat
Ještě vtipnější je že z OK pro pumpu výjezd připravený je viz. https://mapy.cz/letecka?x=17.7285498&y=50.0826043&z=20 . Mě hlavně dost překvapila ta průsečná křižovatka dvou I/__ to se ještě dělá ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: Krnov, SV obchvat
CK MD několikrát chtěla změnu na S 9,5/90, ale ŘSD Ova si dělalo, co chtělo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: Krnov, SV obchvat
kdyby se usetrilo na profilu, mohly byt muk
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krnov, SV obchvat
Je to jedna z mála ukázek, jak to má většina správ na párku, dělají si co chtějí, nestojí o výsledek.evilcleaner píše: ↑9.2.2024 17:17:50 tak jsem jel dneska po delsi dobe po obchvatu. evidentne probehla revize trvaleho dopravniho znaceni. zmensil se rozsah mist kde se smi predjizdet, obe prusecne krizovatky maji omezeni na 50kmh a vychodni polovina jinak plosne omezena na 70 kmh. to melo jiste smysl tam stavet letiste v profilu S11,5. prijde mi to skandalni, bohapuste rozhazovani penez danovych poplatniku. hanba rsd, jinak se to rict neda.
CK MD v podstatě nečině přihlíží neboť v podstatě kopíruje impotenci celého MD, které nic neřídí.
Koncepce buď není a nebo je jen na papíře, bez toho aby se vymáhala. V MSK kraji se promrhalo spoustu peněz za stavby, jejíž přínos byl různými úspornými opatřeními ponížen někdy i snížen na minimum.
Zajímavé je, že se pořád řeší emise, ale pak se staví stavby, které jdou proti plynulému provozu konstatní rychlostí, která je z hlediska spotřeby paliva, opotřebení pneumatik a brzd nejvhodnější. V případě zde řešené stavby je to x omezení rychlosti, kterého by nebylo třeba nebýt i z hlediska BESIPu nevhodných průsečných křížení nebo u jiných staveb 3 KO na 3 km.
Je to prostě bídá a není ani náznak toho, že by se to změnilo.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Krnov, SV obchvat
Tak že jsou u nás křižovatky doprasený, na to už jsme si zvykli. Ale ta 70 na přehledné široké silnici, to teda fakt nepochopím.
Re: Krnov, SV obchvat
Mě zajímají hlavně ty křižovatky na začátku a konci obchvatu, to by tam nešli narvat rampy aby z toho byla plnohodnotná MÚK? Obchvat by to nezachránilo ale drobné zlepšení by to stále znamenalo.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.