I/57 Valašské Meziříčí – Jarcová, obchvat
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
No je to jen takový nákres, hypotetický, celé je to hudba budoucnosti, teda ten 4-pruh směr RpR obzvlášť.
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Pro mě je teda do očí bijící absence napojení Walmezu via Hranice a zpět v MÚK Hrachovec - za ty prachy by ten obchvat mohl sloužit i valmezákum, ne jen tranzitu:-(
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
jaká je aktuální situace?? Kopne se do země letos nebo v roce 2011? Průjezd přes Val-Mez je kolikrát sebezničující...
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Počítám, že do roku 2015-20 to není aktuální.
Průjezd je hrozný, teď ještě se tuším opravuje křižovatka u Schottu směrem na RpR a i zkratka kolem koupaliště je uzavřená.
Průjezd je hrozný, teď ještě se tuším opravuje křižovatka u Schottu směrem na RpR a i zkratka kolem koupaliště je uzavřená.
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
a kolik takových Valmezáku se najde, kteří toto využijí? přijde mi to navržené logicky a pěkně.jeni013 píše:Pro mě je teda do očí bijící absence napojení Walmezu via Hranice a zpět v MÚK Hrachovec - za ty prachy by ten obchvat mohl sloužit i valmezákum, ne jen tranzitu:-(
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Dle tohoto článku nebude příprava obchvatu města pozastavena z důvodů finančních škrtů.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Fotka z úzkého hrdla, kde vede železniční trať, silnice I/57 a Vsetínská Bečva. Pro vměstnání čtyřpruhu bude Bečva přeložena v délce cca 600 m a silnice I/57 rozšířena na úkor stávající Bečvy.
- Přílohy
-
- I-57_A.jpg (106.66 KiB) Zobrazeno 16910 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Nu, snad se Bečva nebude předvádět, jako nyní, a nebude se pokoušet vzít si dobyté území zpět.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Dnes bylo zveřejněno Oznámení EIA na tuto stavbu http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=ZLK536
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Tak to je paráda - vzhledem k tomu, jak to probíhá třeba v TOMTO případě, tak nás čeká do realizace min 10 let. Tedy pokud se mezitím začne projektovat, vykupovat, schvalovat a financovat...Lenny píše:Dnes bylo zveřejněno Oznámení EIA na tuto stavbu http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=ZLK536
achjo
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Mám dotaz. Proč je v letáku Valmez - Lešná III.stavba vyznačena I/57 od této stavby dál na jih 2 proudá, když v dokumentaci na stránkách Valmezu jsou všude I/35 4 pruhy? Není to trochu degradace? Proč pak Semetín - Bystřička mít 4 proudou? Co platí?
viz:
http://www.valasskemezirici.cz/doc/28986/ - situace
a
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... lesna3.pdf
viz:
http://www.valasskemezirici.cz/doc/28986/ - situace
a
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... lesna3.pdf
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Asi před rokem se Bárta vyslovil, že MD určitě nebude podporovat výstavbu obchvatu za 4-5mld. Kč a ať si ValMez vymyslí obchvat levnější, že pak se možná uvidí. V závislosti na tom místní VeVerky s RNDr. Kuběnou (který je mimochodem vytrvalým odpůrcem obchvatu, bo mu to povede kolem baráku) vypotili levnější variantu přibližně takto a stejně drahou variantu takto. Na zastupitelstvu tím sice pobavili dost lidí, ale to bylo asi tak všechno.
To co je v letáku je nejspíš krok ministerstva, které už od začátku v rámci úspory chce obchvat postavit v polovičním profilu a po naplnění kapacity dostavět. To zase nechce město, bo na Smetíně mají 1/2 profil už dvacet let a do dostavby to ještě dalších 20 potrvá.
Ještě přikládám výňatek mé korespondence s městem:
To co je v letáku je nejspíš krok ministerstva, které už od začátku v rámci úspory chce obchvat postavit v polovičním profilu a po naplnění kapacity dostavět. To zase nechce město, bo na Smetíně mají 1/2 profil už dvacet let a do dostavby to ještě dalších 20 potrvá.
Ještě přikládám výňatek mé korespondence s městem:
Město Valašské Meziříčí dne 6.1.2012 píše:Dotaz:
Dle SFDi je na příští 2 roky směřováno 380 mil. Kč na akci "I/35 Valašské Meziříčí - Lešná, 2. etapa", která nám bez navazujících staveb dopravu nijak neulehčí. Jak bude zajištěna kontinuita výstavby (Palačovská spojka, obchvaty města)?
Odpověď:
ŘSD ČR, Správa Zlín připravuje soubor staveb, které zajistí kapacitní silniční propojení Valašského Meziříčí s dálnicí D1 v západovýchodním směru prostřednictvím rychlostní silnice R 48 a připravované čtyřpruhové přeložky silnice I/35 (stavby: „I/35 Valašské Meziříčí – Lešná, 2. a 3. etapa“ a „I/35 Lešná – Palačov“). Rovněž připravujeme propojení v severojižním směru silnicí I/57 až po plánovanou rychlostní silnici R49 („Silnice I/57 Valašské Meziříčí – Jarcová, obchvat“, „Přeložka silnice I/57 Jarcová – Bystřička jih“, „Silnice I/57 Semetín – Bystřička, 2.stavba“) a východním směrem na Rožnov pod Radhoštěm („Přeložka silnice I/35 Valašské Meziříčí, severní obchvat“).Termíny realizace jednotlivých staveb nelze v současné době předjímat.Byla zahájena realizace staveb „I/35 Valašské Meziříčí – Lešná, 2. a 3. etapa“. Možný termín ukončení těchto staveb je v roce 2015 – za předpokladu přidělení dostatečných fin.prostředků ( celk.náklady na obě stavby činí cca 1,7 mld Kč). Na tyto stavby by měla navazovat realizace stavby „I/35 Lešná – Palačov“ s plánovaným termínem dokončení v roce 2019. Třetí navazující stavbou je „Silnice I/57 Valašské Meziříčí – Jarcová, obchvat“, s plánovaným zahájením v roce 2019 a ukončením v roce 2022.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
No já si myslím, že stávající profil na Vsetíně je dostačující.
Mimochodem, RNDr. Kuběna by měl za ten svůj první náčrt zbaven svéprávnosti.
Mimochodem, RNDr. Kuběna by měl za ten svůj první náčrt zbaven svéprávnosti.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Já jsem se pobavil jen tím, že se už tři roky ohání tím, že nechce druhý průtah Krásnem a pak vymyslí nadjezd přes nádraží ČD a vede to tak, aby se to se současným průtahem křížilo u gotického kostela v centru Krásna
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
To je fuk, je to principielní nesmysl.
Není od náááhodou z Byniny?
Není od náááhodou z Byniny?
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
No jo, Zlín a ValMez jsou dopravní špunty úspěšně odřezávající Valašsko od dálničních spojení. Trošku nechápu metodu vlaštovčího hnízda přilepováním kousků etap ValMez-Lešná... Nevím. Když se na to dívám z pohledu obyvatele mimo Z kraj, řekl bych, že by se mělo říct která trasa má vyšší prioritu a tu kompletně stavět jako první. Osobně bych více přivítal R49 po Zádveřice ( Fryšták-Zádveřice stačí půlprofil) než obchvat a stavby u ValMezu - podle mne je to pro Valašsko totiž "za méně peněz více muziky"... Pardon, ale ty šílené rozpočty na stavby u ValMezu podle mne automaticky odsouvají řešení na termín "jednoho krásného dne"... A alespoň jedno slušné spojení se světem si Valašsko zaslouží.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Má barák přímo uprostřed MÚK Bynina - tzn ze západu estakáda I/57, z východu to samé I/35 a zjihu jejich propojka. Problém je v tom, že se mu nechce se stěhovat, ani bydlet uprostřed křižovatky, tak vymýšlí hovadiny a všemožně blokuje přípravu - například obstrukcemi územního plánu ap.
EDIT:
EDIT:
S tím úplně nesouhlasím, bo pokud se R49 neprotáhne do Polanky, tak zůstává trasa jen obtížně sjízdná - I/69 v zimě kvůli Sirákovskému kopci a I/49 celoročně kvůli Lhotsku a to neberu obtížný průjezd Vizovicemi a 10-ti dalšími obcemi na trase.Marty píše: Osobně bych více přivítal R49 po Zádveřice ( Fryšták-Zádveřice stačí půlprofil) než obchvat a stavby u ValMezu - podle mne je to pro Valašsko totiž "za méně peněz více muziky"...
K tomu řeknu jedině: "Amen, Bratře."Marty píše:...A alespoň jedno slušné spojení se světem si Valašsko zaslouží.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
To je jednoduchý ... na začátku stálo před pár lety magické slůvko které otevíralo brány k penězům ze všech možných zdrojů ... průmyslová zóna. Najdeme u nás spousty větších i menších staveb, které se protlačily výrazně dopředu, protože u nich byla připravována průmyslová zóna asi nejvíc to bylo vidět u prům. zóny Triange u Žatce (tj R7 kolem MÚK Vysočany).Marty píše:...Trošku nechápu metodu vlaštovčího hnízda přilepováním kousků etap ValMez-Lešná... Nevím
A úplně stejně tomu bylo i u staveb ValMez Lešná.
První etapa měla umožnit provizorní příjezd do průmyslové zóny ... je hotová, jen se po ní nikam jaksi nejezdí. Byla oddělena od stavby aby se mohla postavit co nejdříve a PZ mohla fungovat.
Druhá etapa měla přesunout I/35 do nové stopy v jejím dnešním místě měla pokračovat stavba PZ.
No a třetí stavba už byl vlastně jen takovej zbytek, na kterej se tolik nespěchalo.
No a průmyslová zóna v podstatě dodnes není ... a taky už ani není taková poptávka po prostorách v průmyslových zónách. Pokud teda někdy nějaký byla ... celé to bylo součástí euforie ohledně investičních pobídek atp pro zahraniční investory ... s vidinou vytvoření pracovních míst. Jak moc se to alespoň částečně povedlo (v celorepublikovém měřítku) těžko soudit ... Do průmyslových zón se nainvestovalo několik mld, a nějaká ty pracovní místa v nich opravdu vznikla, ale jestli výsledek splnil očekávání alespoň částečně netuším.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Ve VM v zóně měl být jeden velký hráč, ale město ho nechtělo. Pak to ztratilo smysl a ta jedna lisovna dneska je spíš vtip vzhledem k tomu, jak akčně se šlo po výkupech pozemků.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Původně to měla být subdodavatelská zóna pro Philips Hranice. Pak vím ještě o Nokianu, ale ten nechtěla Lešná bo se báli, že Finové neumí postavit fabriku, která nesmrdí a nevypouští chemikálie... To mi přišlo vzhledem k blízkosti DEZA a CABOTu velice zábavné, bo to je jak jebat někoho, že vedle Mittalu doma topí kalamaflames píše:Ve VM v zóně měl být jeden velký hráč, ale město ho nechtělo. Pak to ztratilo smysl a ta jedna lisovna dneska je spíš vtip vzhledem k tomu, jak akčně se šlo po výkupech pozemků.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Bohužel tak se u nás staví a nic s tím neuděláme (možná teď naštěstí krize trochu mění pohled na priority). To samé na druhé straně od Bobrk...Marty píše:Trošku nechápu metodu vlaštovčího hnízda přilepováním kousků etap ValMez-Lešná...
Samozřejmě, že je dostačující. A zaplať pánbůh za to - takto by se mělo stavět!!flames píše:No já si myslím, že stávající profil na Vsetíně je dostačující.
To už je OT, ale právě kvůli stávajícímu zatížení je velký odpor k dalším zdrojům zněčištění ... Proč myslíte, že zkrachoval tento projekt:http://biom.cz/cz/zpravy-z-tisku/spalov ... i-nechtejijeni013 píše:To mi přišlo vzhledem k blízkosti DEZA a CABOTu velice zábavné, bo to je jak jebat někoho, že vedle Mittalu doma topí kalama
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Na druhou stranu je zarážející, když se společnými silami (VM + Lešná) vybuduje průmyslová zóna a následně jsou lidi překvapení, že tam někdo chce postavit fabriku na gumy. To tam chtěli nalákat čokoládovnu, nebo co?GiuseppeS píše:...
To už je OT, ale právě kvůli stávajícímu zatížení je velký odpor k dalším zdrojům zněčištění ... Proč myslíte, že zkrachoval tento projekt:http://biom.cz/cz/zpravy-z-tisku/spalov ... i-nechteji
Fakt je, že ve sklárnách je v současnosti jeden takový znečišťovatel (Shott) a blízkost zástavby i terénní rozptylové podmínky jsou zde podstatně horší než Nokian v rovném poli. Ale v tomto jem dost zaujatý, protože jsem byl taky proti. Většina VM spotřebovává odpadní teplo právě z DEZA a tak mi ten záměr přišel poněkud kontraproduktivní. Spalovat biomasu tam, kde nejsou lokální topeniště ani fabriky a navíc skutečně blízko sídliště nedává smysl. Spíše by to prospělo Hrachovci, který nemá ani plyn a tak se v zimě dost dusí.
Omlouvám se za OT - kdyžtak prosím do koše...
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Taky bych nechtěl bydlet v blízkosti fabriky na pneu, hrozně mi ten jejich puch smrdí...
Náhodou ten kousek čtyřpruhu je fajn, jde tam bezpečně předjet cokoliv. Mohlo by takových úseků být více.
Náhodou ten kousek čtyřpruhu je fajn, jde tam bezpečně předjet cokoliv. Mohlo by takových úseků být více.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Do průmyslové zóny Lešná vstupuje nový investor:
http://valassky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20719.html
Tak snad vedení radnice využije této pozitivní zprávy a bude tlačit na ŘSD ohledně realizace palačovské spojky.
http://valassky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20719.html
Tak snad vedení radnice využije této pozitivní zprávy a bude tlačit na ŘSD ohledně realizace palačovské spojky.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Jeden přichází s podporou až 250 míst a druhý co vyráběl solární panely s 500 zaměstnanci zase odchází. Na co by chtěli tlačit?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů