I/57 Valašské Meziříčí – Jarcová, obchvat
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Problém I/35 mezi Rožnovem a Valmezem není tranzitní doprava, ale místní doprava a průchody zastavěným územím. Současné řešení přestavby křižovatek není dlouhodobě udržitelné.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Pomohla by přestavba silnice na typ ala průtah Otrokovice-Zlín? K tranzitu musíte připočítat plánovanou D49. Ta by výrazně převzala tranzit z okolních hraničních přechodů.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Tak takový průtah VM na I/57 měl, jen ho od 90. let postupně odpruhoval, odsemaforoval a zklidnil na na dvoupruhovou silnici s 5ti kruhovými objezdy. Po dostavbě obchvatu by něco takového bylo potřeba na I/35 (jako v Rožnově), tady na to ale není místo. Levé odbočení je už dneska prakticky nemožné z ulic Na potůčkách, U pumpy, Solární. Pět přechodů na kilometr taky nepomáhá.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Ne, ne, ne. Já myslel silnici ve stopě I/35 Prostě, od Rožnova z ulice Nádražní x Meziříčská až po naplánovaný severní obchvat Valmezu.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Ale fuj, takové věci v dnešní době se vůbec, opakuji ale vůbec nedělají. Dnes akorát směrové dělené čtyřpruhy mimo obce a v nové stopě.
Osobně si myslí, že je to škoda. Poslední stavba neděleného čtyřpruhu mimo obec byla I/16 Robousy - Úlibice.
Osobně si myslí, že je to škoda. Poslední stavba neděleného čtyřpruhu mimo obec byla I/16 Robousy - Úlibice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/346 ... bchvat.pdf
Nový leták, posun realizace na 2024
Nový leták, posun realizace na 2024
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
V letáku je nahoře ale pořád 03/19.
Vzhledem k tomu, co píšou dole o neprodloužení EIA na část stavby, nebude to rozděleno a to, co má EIA by mohlo začít dříve ? I když si neumím představit, k čemu by to bylo bez konce úseku
Vzhledem k tomu, co píšou dole o neprodloužení EIA na část stavby, nebude to rozděleno a to, co má EIA by mohlo začít dříve ? I když si neumím představit, k čemu by to bylo bez konce úseku
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Neprodloužení na část 6,5 - 7,9 nemá vůbec na obchvat Valmezu vliv. Bude se realizovat až někdy za 10 let po zprovoznění obchvatu Valmezu. Tato část byla ze stavby už dávno vypuštěna. Mapa je správně, ale data jsou špatně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Jo takhle díky za objasnění. Potom je ale i ZS tedy špatně nebo ten posun nastal skutečně na plánovaný obchvat ten S11,5 ?Lenny píše:Neprodloužení na část 6,5 - 7,9 nemá vůbec na obchvat Valmezu vliv. Bude se realizovat až někdy za 10 let po zprovoznění obchvatu Valmezu. Tato část byla ze stavby už dávno vypuštěna. Mapa je správně, ale data jsou špatně.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Dne 30. 7. 2019 došlo k prodloužení platnosti stanoviska EIA na úsek v km 0,00 – 6,500. Platnost byla prodloužena o 5 let (tedy do 30. 7. 2024). V úseku v km 6,500 – 7,900 však Odbor životního prostředí a zemědělství KÚ ZK dospěl k závěru, že došlo ke změnám poznatků a metodách posuzování. Tato část záměru by mohla mít dosud neposouzené významné vlivy na životní prostředí a platnost stanoviska EIA (vydaného dne 15. 10. 2014), a proto úřad platnost stanoviska neprodloužil. Tato část proto bude znovu posouzena dle zákona společně s navazující stavbou „Přeložka silnice I/57 Jarcová – Bystřička jih“.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Zdá se mi, že se ve ValMezu všichni upnuli na obchvat, jako řešení všech dopravních problémů a úplně rezignovali přípravu jiných staveb a dalších řešení pro zmírnění negativních dopadů dopravy. Obchvat se otevře nejdříve za 10 let a do té doby se doprava ve městě úplně zastaví. Obchvat totiž uleví pouze Vsetínské ulici, ale Masarykova, Rožnovská a hlavně Nádražní ulice jsou už dnes na pokraji kapacity, což se ještě prohloubí otevřením dalšího OC u vlakového nádraží. Zde se také připravuje (zatím poměrně vlažně) nový teminál veřejné dopravy. Pokud jej však nebudou obsluhovat vznášedla, tak se jedná o zcela marnou investici, protože již dnes je Nádražní ulice ve špičce neprůjezdná.
Rožnovská ulice (I/35) by se měla v roce 2021 rekonstruovat zřejmě až na konstrukci, ale ŘSD je zatím tajemné jako hrad v Karpatech. Protože příprava severního obchvatu se nekoná, bylo by dobré v rámci této akce vyřešit problematické křížení na této ulici alespoň levými odbočováky - u Krhové to pomohlo.
Na Vsetínské je zase největším problémem přerušovaná plynulost dopravy, protože silnice rozděluje hustě obydlenou zástavbu a chodci se zde potřebují dostat přes I/57. Město by mělo tlačit na ŘSD a alespoň část přechodů zrušit. Na těchto místech se přímo nabízí vybudovat podchody, čímž by se výrazně zlepšila situace (podobné je to ve F-M na Hlavní třídě).
Problém je, že vedení města na dopravní řešení ve městě zcela rezignovalo. Zavedlo sice MHD zdarma (hádejte kdo tu vládne ), ale není schopno zavést linku na nejlidnatější sídliště ve městě, či jinak zatraktivnit MHD aby do ní dostala místní (ono je jedno jestli v stojíte v koloně v autě nebo v busu). A k tomu se ve městě nestaví ani byty ani nepřipravují stavební pozemky, takže kdo chce bydlet, stěhuje se do okolí a do města dojíží (do školy, do práce, do obchodu, do kina atd...).
Žádná řešení nepřinesou snadné politické body, takže se do toho nehrne ani opozice a město se tak spokojeně dusí. Omlouvám se jestli je to TLTR, ale pro člověka, který chce ve VM žít je situace docela frustrující, protože vidí jenom neochotu cokoliv zlepšit...
Rožnovská ulice (I/35) by se měla v roce 2021 rekonstruovat zřejmě až na konstrukci, ale ŘSD je zatím tajemné jako hrad v Karpatech. Protože příprava severního obchvatu se nekoná, bylo by dobré v rámci této akce vyřešit problematické křížení na této ulici alespoň levými odbočováky - u Krhové to pomohlo.
Na Vsetínské je zase největším problémem přerušovaná plynulost dopravy, protože silnice rozděluje hustě obydlenou zástavbu a chodci se zde potřebují dostat přes I/57. Město by mělo tlačit na ŘSD a alespoň část přechodů zrušit. Na těchto místech se přímo nabízí vybudovat podchody, čímž by se výrazně zlepšila situace (podobné je to ve F-M na Hlavní třídě).
Problém je, že vedení města na dopravní řešení ve městě zcela rezignovalo. Zavedlo sice MHD zdarma (hádejte kdo tu vládne ), ale není schopno zavést linku na nejlidnatější sídliště ve městě, či jinak zatraktivnit MHD aby do ní dostala místní (ono je jedno jestli v stojíte v koloně v autě nebo v busu). A k tomu se ve městě nestaví ani byty ani nepřipravují stavební pozemky, takže kdo chce bydlet, stěhuje se do okolí a do města dojíží (do školy, do práce, do obchodu, do kina atd...).
Žádná řešení nepřinesou snadné politické body, takže se do toho nehrne ani opozice a město se tak spokojeně dusí. Omlouvám se jestli je to TLTR, ale pro člověka, který chce ve VM žít je situace docela frustrující, protože vidí jenom neochotu cokoliv zlepšit...
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Tyjo, tak to je docela smutné, že to tam je takhle špatné s vedením města .. to bych ve Valmezu nečekal, měl jsem je za dost dobré město
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Ale tak město jako takové asi fajn.
A pak se v tom článku dočteš, že pan Stržínek upozorňoval, naléhal, má priority atd. A někteří voliči mu to ve městě dokonce i žerou (měl jsem minulý týden takovou výživnou diskuzi s jeho příznivcem, který tvrdil, že obchvat se díky němu již konečně skutečně - a skutečně je to jako už 100% - příští rok pohne, nereflektujíc připomínku, že o obchvatu VM se mluvilo drahno již léta páně 1652). O situaci s autobusákem raději nemluvit (nejdřív nechceme od Zemka koupit pozemek, bo!, a potom se tváříme hodně překvapeně, když na něm nechá postavit kristaboha další zbytečný nákupák, .. nebylo to náhodou město, kdo nás přesvědčoval, že v proluce na Masarykově nelze stavět skrz zátopovou situaci? No, ok, voda od Bečvy tam asi přilevituje přes zcela v pořádku umístěné Penny).
Když požádám o zřízení zrcadla na křížení ulic Kouty a Kardinála Berana, tak je mi lakonicky odpovězeno, že není třeba (proč taky, povolili jsme tam maníkovi postavit v křižovatce dvoumetrový betonový plot, je tam přece dobře vidět), křižovatka z Krhové na I/35 se stává pomalu městskou legendou (zde si navíc nastavuji vyšší level obtížnosti dobrovolným odbočováním od Bauru), od půl druhé se jako občan regulérně BOJÍM jezdit do města (protože je to o nervy). A když už si člověk zvykne, že kolona od Hranic začíná občas už u Cabotu, tak se v trase I/57 vyskytne tolik tak prováděných oprav, až se mi o semaforech zdají nehezké sny (množství světel na trase VM-NJ jeden čas bylo vysloveně riskantní pro lidi s epilepsií).
Hodně zdaru a trpělivosti při průjezdu!
btw. u té Lešné se celkem aktivně něco děje
A pak se v tom článku dočteš, že pan Stržínek upozorňoval, naléhal, má priority atd. A někteří voliči mu to ve městě dokonce i žerou (měl jsem minulý týden takovou výživnou diskuzi s jeho příznivcem, který tvrdil, že obchvat se díky němu již konečně skutečně - a skutečně je to jako už 100% - příští rok pohne, nereflektujíc připomínku, že o obchvatu VM se mluvilo drahno již léta páně 1652). O situaci s autobusákem raději nemluvit (nejdřív nechceme od Zemka koupit pozemek, bo!, a potom se tváříme hodně překvapeně, když na něm nechá postavit kristaboha další zbytečný nákupák, .. nebylo to náhodou město, kdo nás přesvědčoval, že v proluce na Masarykově nelze stavět skrz zátopovou situaci? No, ok, voda od Bečvy tam asi přilevituje přes zcela v pořádku umístěné Penny).
Když požádám o zřízení zrcadla na křížení ulic Kouty a Kardinála Berana, tak je mi lakonicky odpovězeno, že není třeba (proč taky, povolili jsme tam maníkovi postavit v křižovatce dvoumetrový betonový plot, je tam přece dobře vidět), křižovatka z Krhové na I/35 se stává pomalu městskou legendou (zde si navíc nastavuji vyšší level obtížnosti dobrovolným odbočováním od Bauru), od půl druhé se jako občan regulérně BOJÍM jezdit do města (protože je to o nervy). A když už si člověk zvykne, že kolona od Hranic začíná občas už u Cabotu, tak se v trase I/57 vyskytne tolik tak prováděných oprav, až se mi o semaforech zdají nehezké sny (množství světel na trase VM-NJ jeden čas bylo vysloveně riskantní pro lidi s epilepsií).
Hodně zdaru a trpělivosti při průjezdu!
btw. u té Lešné se celkem aktivně něco děje
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Čau jukl,
sleduju, že se Ti s přicházejícím podzimem dýchá stejně dobře. Ale bacha! Hrozí, že "Bude líp..."
ValMez je samozřejmě fajn město. Máme spustu věcí, na které jsme hrdí. Ale taky spoustu věcí, kvůli kterým je těžké zůstat patriotem.
sleduju, že se Ti s přicházejícím podzimem dýchá stejně dobře. Ale bacha! Hrozí, že "Bude líp..."
ValMez je samozřejmě fajn město. Máme spustu věcí, na které jsme hrdí. Ale taky spoustu věcí, kvůli kterým je těžké zůstat patriotem.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Probíhá podrobný geotechnický průzkum, který bude podkladem pro zpracování DSP. Terénní práce budou v závislosti na počasí pokračovat do jara 2020. Aktuálně jsou prováděny vrty
v okolí Byninského vrchu. Celkem bude na trase obchvatu a navazujících komunikacích provedeno přes 270 vrtů a sond.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/346 ... bchvat.pdf
v okolí Byninského vrchu. Celkem bude na trase obchvatu a navazujících komunikacích provedeno přes 270 vrtů a sond.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/346 ... bchvat.pdf
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/346 ... bchvat.pdf
Nový leták, novinka: Předpoklad podání žádosti o vydání ÚR je v 05/2020
Nový leták, novinka: Předpoklad podání žádosti o vydání ÚR je v 05/2020
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Moc zajímavá stavba. Jak je to výhledově s napojením I/57? Plánuje se nějaké lepší zakomponování, nebo zůstane tak jako v letáku s vjezdem do města?
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Je myšlena I/57 směr Nový Jičín? Ta se přece přeloží na Palačovskou spojku...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
To znamená, že mezi Novým Jičínem a Valmezem I/57 přejde do sítě druhých tříd? To jsem vůbec nevěděl. Teď když na to koukám, tak to smysl dává naprosto. Asi mi ten detail někde musel uniknout.
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
úsek I/57 bude silnicí II třídy. V letáku je jakási přeložka komunikace kvůli plánované optimalizaci tratě Valmez - Frenštát.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Valašské Meziříčí, obchvat
Realizace se nenápadně posunula o rok na 2025