Kdyby takové krásné větve byli na některých jiných MÚK, tak by si řidiči chrochtali blahem.martini píše:Pěkné, bohužel škoda, že je preferován směr od Hranic na Vsetín (tedy z I/35 na I/57) a od Hranic směrem na Rožnov, resp. Nový Jičín se odbočuje. Jako ideálnější bych viděl preferenci směru I/35, ale vem to čert, když to zrealizují takto, bude to také sloužit dobře...
I/57 Valašské Meziříčí – Jarcová, obchvat
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Hmm, MUK u Bublíka, to tomu dává ještě jeden další rozměr...
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Jistě, to nezpochybňuji, jen konstatuji, že projektant zde nevzal do úvahy reálné přepravní proudy, které jsou 100% větší ve směru I/35... Sloužit to bude i takhle dobře a chrochtat budeme stejně - pokud to bude.Lenny píše:Kdyby takové krásné větve byli na některých jiných MÚK, tak by si řidiči chrochtali blahem.martini píše:Pěkné, bohužel škoda, že je preferován směr od Hranic na Vsetín (tedy z I/35 na I/57) a od Hranic směrem na Rožnov, resp. Nový Jičín se odbočuje. Jako ideálnější bych viděl preferenci směru I/35, ale vem to čert, když to zrealizují takto, bude to také sloužit dobře...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Ja bych projektantům věřil, že to mají něčím podložené. Možná dnes to tak je, ale v budoucnu po zprovoznění různých staveb zase ne.martini píše:Jistě, to nezpochybňuji, jen konstatuji, že projektant zde nevzal do úvahy reálné přepravní proudy, které jsou 100% větší ve směru I/35... Sloužit to bude i takhle dobře a chrochtat budeme stejně - pokud to bude.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Jel jsem dnes přes Jablůnku a jednak jsem zaregistroval,že finišují práce na 4-pruhu,ale taky jsem si všiml,že se něco děje okolo pseudoobchvatu Jablůnky okolo Bečvy,mám pocit,že na něj chtějí převést oficiálně I/57.Celkem dobrý nápad,ale proč to nenapojili napřímo?Přes tu šikanu u čerpací stanice je to tristní.Asi problém s vykoupením pozemku
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
viz.viky píše:Jel jsem dnes přes Jablůnku a jednak jsem zaregistroval,že finišují práce na 4-pruhu,ale taky jsem si všiml,že se něco děje okolo pseudoobchvatu Jablůnky okolo Bečvy,mám pocit,že na něj chtějí převést oficiálně I/57.Celkem dobrý nápad,ale proč to nenapojili napřímo?Přes tu šikanu u čerpací stanice je to tristní.Asi problém s vykoupením pozemku
http://www.mapy.cz/#x=141246080@y=13355 ... _145704833
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
No a ten obchvat má pak vést skutečně po té ´vlakové zkratce´?
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
ze strany od Vsetína je na silnici namalovaný středový dělící pruh,který tam předtím nebyl a ze strany od V.M. asfaltují nájezd na žel.přejezd,aby nebyl v kolmém úhlu.Je to jen můj dojem,ale nenapadá mne jiný důvod,proč by tyto úpravy dělali - a zrovna teď.
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Myslim, ze se v Jablunce bude delat nova kanalizace a cisticka odpadnich vod a jelikoz stavajici hlavni kanal vede pod prutahem Jablunky tak bude doprava odvedena na "obchvat". Co sem slysel tak to bude trvat 2 roky, ale nevim jak dlouho zustane jablunka neprujezdna.viky píše:ze strany od Vsetína je na silnici namalovaný středový dělící pruh,který tam předtím nebyl a ze strany od V.M. asfaltují nájezd na žel.přejezd,aby nebyl v kolmém úhlu.Je to jen můj dojem,ale nenapadá mne jiný důvod,proč by tyto úpravy dělali - a zrovna teď.
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Tak už jsem se projel po tom zázraku.Než jsem se rozjel,tak jsem už brzdil.No dobře,lepší,než drátem do oka,jak se říká.Ale pokud se vědělo o té opravě kanalizace v Jablůnce,tak ten konec mohli narovnat na "obchvat" Jablůnky a trošku tu objízdnou silnici líp opravit,než to je,notabene,když se v tom směru stejně bude pokračovat.Vyhozené peníze by to nebyly.A aspoň by to celé mělo hlavu a patu.
Naposledy upravil(a) viky dne 23.6.2009 19:00:02, celkem upraveno 1 x.
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Kamiony v tom vinklu u čerpačky jezdí 5km/h,takže při větším provozu to bude masakr!
Re: I/57 - Obchvat Val. Meziřící (spojení ČR- SR)
Po dobudování I/57 na existující R49 budou přepravní proudy podstatně jiné,protože R49 stáhne provoz z I/35 i I/50,takže směr VM->Rožnov bude podstatně slabší,než směr VM->Vsetín.Už ted je to vyrovnané,alespoň dle mneLenny píše:Ja bych projektantům věřil, že to mají něčím podložené. Možná dnes to tak je, ale v budoucnu po zprovoznění různých staveb zase ne.martini píše:Jistě, to nezpochybňuji, jen konstatuji, že projektant zde nevzal do úvahy reálné přepravní proudy, které jsou 100% větší ve směru I/35... Sloužit to bude i takhle dobře a chrochtat budeme stejně - pokud to bude.
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Na stránkách města VM se objevila nová vizualizace obchvatu
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Poněkolikáté se dívám na ten plánek obchvatu a nějak tomu nemůžu přijít na jméno. Absolutně nerozumím té potřebě odklonit Bečvu a stavět ten horendozní přivaděč do Jarcové, nestačila by ta múk Podlesí a napojení odtud na již existující silnici? Nevím no, neže bych měl něco proti Jarcové, ale trochu mi to připomíná mamutí zbytečnost, co vede k Semetínu. Pak ty cesty nemají stát tolik peněz, takové zemní prace...
Co mě na obchvatu zarazilo taktéž, je lehkost, s jakou se autoři vypořádali naopak s křižovatkou u Poličné, kterou asi při jízdě do centra bude většina řidičů používat. Stejně tak by mě zajímalo, jestli při malování toho plánu někomu nevyvstala v hlavě otázka, zda takové křížení stávající infrastruktura vůbec přežije bez ztráty kytičky, když už tak se z té Poličné tak blbě vyjíždí. Vždyť bez zásadní úpravy křižovatky u balíren a cesty směrem k nádraží se to neobejde. To by nemělo být samo o sobě.
Co mě na obchvatu zarazilo taktéž, je lehkost, s jakou se autoři vypořádali naopak s křižovatkou u Poličné, kterou asi při jízdě do centra bude většina řidičů používat. Stejně tak by mě zajímalo, jestli při malování toho plánu někomu nevyvstala v hlavě otázka, zda takové křížení stávající infrastruktura vůbec přežije bez ztráty kytičky, když už tak se z té Poličné tak blbě vyjíždí. Vždyť bez zásadní úpravy křižovatky u balíren a cesty směrem k nádraží se to neobejde. To by nemělo být samo o sobě.
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Chápu to tak,že vedle kolejí se 4pruh nevleze.Je ještě druhá možnost,že by trať odklonili víc do svahu,jak to dělají v Hrádkuflames píše:Poněkolikáté se dívám na ten plánek obchvatu a nějak tomu nemůžu přijít na jméno. Absolutně nerozumím té potřebě odklonit Bečvu
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Není tam místo na projití ve čtyřpruhu. Na odsun řeky a čtyřpruh od MÚK Podlesí do konce úseku bylo vydáno souhlasné stanovisko MŽP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
To odsunutí, ale bude asi pěkně drahé, což?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Já si myslím,že to tak drahé zas nebude,bude se to posouvat jen o pár metrů,žádné úplně nové korytoMartin z Ostravy píše:To odsunutí, ale bude asi pěkně drahé, což?
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
A jak to bude zajištěné proti povodni, aby to tu cestu neodplavilo?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Ona tam je Bečva dost hluboko,ale já počítám,že tam udělají stěnu a asi to i o něco navýšíMartin z Ostravy píše:A jak to bude zajištěné proti povodni, aby to tu cestu neodplavilo?
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Celé to mělo vypadat viz na příloze.
V dokumentaci EIA z 07/95 se píše toto:
Přeložením toku Vsetínské Bečvy v řkm 3,100 - 3,757 v délce 657 m se tok odsune od trati ČD a umožní úpravu silnice mezi tratí a řekou. Zlepší se směrové vedení Bečvy zvětšením stávajícího oblouku z R 70 m na 330 m. Technický návrh přeložení toku byl vypracován Povodím Moravy Brno
V dokumentaci EIA z 07/95 se píše toto:
Přeložením toku Vsetínské Bečvy v řkm 3,100 - 3,757 v délce 657 m se tok odsune od trati ČD a umožní úpravu silnice mezi tratí a řekou. Zlepší se směrové vedení Bečvy zvětšením stávajícího oblouku z R 70 m na 330 m. Technický návrh přeložení toku byl vypracován Povodím Moravy Brno
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
No tak to nevypadá tak složitě, a je to vlastně dobré úprava i v rámci té řeky.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Ano, čtyřpruh by se tam nevzlezl, to dá rozum. Já se jen podivuji nad tím, proč ta cesta rovnou nevede jaksi přes to pole po levé straně současného koryta Bečvy. Zajmavé je souhlasné stanoviskou MŽP, tuším tak před časem bylo ještě rejiště žab, či co.
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
Patří to sice pod I/35, ale téma obchvatu je tady...
Na stránkách ValMezu je ortofotomapa a situace severního obchvatu směr RpR. (křoživatka 57x35 a pak směr RpR)
http://www.valasskemezirici.cz/doc/30606/
Na stránkách ValMezu je ortofotomapa a situace severního obchvatu směr RpR. (křoživatka 57x35 a pak směr RpR)
http://www.valasskemezirici.cz/doc/30606/
Re: I/57 Valašské Meziříčí - obchvat
@flames: Super díky za zajímavý odkaz ! Všimněte si na situačce MÚK Hrachovec a žlutě plánované 4 proudovky I/35 směrem na Rožnov na druhé straně Rožnovské Bečvy než současný stav... No teď zbývá se jen toho dožít !