Bouhužel s tím poseldním odstavcem souhlasit nemůžu. Obchvat bych budoval pouze tam, kde je to ekonomické, ekologické a potřebné tzn. kde je intenzita malá nač stavět obchvat. Otázka je jestli někde tato situace existujepaja píše:reagoval jsem už u Prodloužené Rudné na I/11 a teď i tady musím, proč by jako Fulnek nemohl mít obchvat? A lidi od Opavy se mají na D1 dostat jak? Přes I/11 a ještě víc ucpat tu cestu? Mi přijdou ty tvé názory jako bys neuvažoval a psal bez rozmyslu. To, že obchvaty měst a vesnic se dělají až 20 let po revoluci, to je problém, který se týká toho, že vše je důležité pro Prahu, ale ne pro zbytek republiky. Jinak obchvat kolem Vrchů je v plánu až po roce 18, takže nehrozí, že to bude lepší ...
já jsem osobně stejně názoru toho, že všechny obce na silnicích I. třídy by měly mít obchvat - stačí jen 2pruh, nemusí 4pruh, když je plynulá doprava, na co další miliony do zbytečností
I/57 Fulnek – Vrchy
Re: I/57 Obchvat Fulneku
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Sám si trošičku protiřečíš, protože obchvat je ekologický vždy!!! Taky si myslím, že koncepce naši sítě by měla spočívat především v maximálním množství obchvatů na všech silnicích 1. třídy, protože pokud doprava bude plynulá, bude i kapacita silnic větší.
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Obchvat samozřejmě není vždy ekologický. Většinou ta ekologie tam ale platí.
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Tak já si teda pod pojmem ekologický představuju i něco jiného než vytěsnění provozu mimo zastavněné území obce. Dle tvého závěru, když bude obcvhat vedený 1 zónou CHKO nebo NP tak je to vždy ekologičtější než když doprava povede přes město. (jasně trošku přeháním, ale z tvého vyjádření to tak vyplívá) vždy se musí brát v potaz hodnota území do kterého má být silnice přeložena. obchvat není vždy nejlepší řešení.
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Nějak ti nerozumím, z mého předchozího příspěvkueagoval jsem už u Prodloužené Rudné na I/11 a teď i tady musím, proč by jako Fulnek nemohl mít obchvat? A lidi od Opavy se mají na D1 dostat jak? Přes I/11 a ještě víc ucpat tu cestu? Mi přijdou ty tvé názory jako bys neuvažoval a psal bez rozmyslu. To, že obchvaty měst a vesnic se dělají až 20 let po revoluci, to je problém, který se týká toho, že vše je důležité pro Prahu, ale ne pro zbytek republiky. Jinak obchvat kolem Vrchů je v plánu až po roce 18, takže nehrozí, že to bude lepší ...
já jsem osobně stejně názoru toho, že všechny obce na silnicích I. třídy by měly mít obchvat - stačí jen 2pruh, nemusí 4pruh, když je plynulá doprava, na co další miliony do zbytečností
(
)už aby se začalo na úseku fulnek vrchy....
Fulnek teď tak moc obchvat nepotřebuje..
dálnice už kolem Fulneku vede, to je tranzitní doprava, a na Opavu snad budy brzy kompletní po okraj Fulneku. Jinde tam není třeba...
je jasné toto:
1/57 je samozřejmě vedena kolem Fulnek a tvoří obchvat Fulneku a dálniční přivaděč i pro Opavu...
Já měl na mysli směr východ-západ 1/47, která už stejně brzy I. třída nebude.
Jinak souhlasím, spousta míst na silnicích I. tříd by potřebovala obchvat. Každé místo je potřeba řešit individuálně. Myslím, že v drtivé většině je ekologičtější obchvat. Pokud je někde CHKO, nebo NP, většinou už i obec je jeho součástí. Exhalace z automobilů stojících a rozjíždějících se v koloně jsou mnohem větší než z plynule jedoucích. Dále větší bezpečnost v obci. Vše je o hlavně o penězích a vůli politiků. (náklad patří na železnici) Ale to už jsme u jiného tématu...
Re: I/57 Obchvat Fulneku
No, on totiž obchvat Fulneku ve směru I/47 je již jaksi vystavěn - říká se mu D1 . Nebo Vám tato forma obchvatu přijde nedostatečná?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Naprostý souhlas!Pro ty intenzity,co jsou tam ted,je jakýkoliv obchvat nesmysl.Navíc průtah Fulnekem je celkem bezproblémový,v bezprostředním okolí je málo obytných domů s přímým výjezdem do vozovky,navíc je tam nadchod pro chodce.martini píše:No, on totiž obchvat Fulneku ve směru I/47 je již jaksi vystavěn - říká se mu D1 . Nebo Vám tato forma obchvatu přijde nedostatečná?
Raději co nejdřív řešit Kunín +Šenov a následně Vrchy.Z Nového Jičína po dostavbě D1 intenzita provozu citelně stoupla,jsem zvědav na oficiální statistiky.
Re: I/57 obecně
Něco jsem zaspal? Nebo se jedná o úsek v Hl. Životicích a most přes železniční trať?
http://novojicinsky.denik.cz/kratce_region/617806.html
Kunín: Silnice je uzavřena
V obou směrech je od počátku roku uzavřen úsek silnice I/57 z Kunína na Hladké Životice. Důvodem jsou stavební práce na výstavbě obchvatu a nového mostu. Ridiči, jedoucí ve směrech mezi Novým Jičínem a Opavou budou moci použít provizorní komunikaci, na níž bude sveden provoz. Omezení má trvat až do 31. srpna letošního roku. (ipa)
http://novojicinsky.denik.cz/kratce_region/617806.html
Kunín: Silnice je uzavřena
V obou směrech je od počátku roku uzavřen úsek silnice I/57 z Kunína na Hladké Životice. Důvodem jsou stavební práce na výstavbě obchvatu a nového mostu. Ridiči, jedoucí ve směrech mezi Novým Jičínem a Opavou budou moci použít provizorní komunikaci, na níž bude sveden provoz. Omezení má trvat až do 31. srpna letošního roku. (ipa)
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Jel jsem po bývalé cestě z Vrchů do Fulneku a není to dobrý nápad. Je to prachbídná polní cesta, u Vrchů na ní jsou zbytky makadamu, ale v lese již hliněná s hlubokými kolejemi od traktorů.viky píše:Nevím,jedině mne napadá,že tam bylo ještě větší stoupání,než ted.Nevím,jaké jsou tam výškové poměry,pořád jsem si říkal,že si tu starou od Vrchů projedu,až budu mít čas.... a jaksi jsem do ted čas neměl.
Stoupání není nijak extrémní, zásadní rozdíl proti stávající trase I/57 tam není.
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Dík,že už mne tam nebude prudit jezdit. Takže přeložka by tam asi šla,ne?ajif píše:Jel jsem po bývalé cestě z Vrchů do Fulneku a není to dobrý nápad. Je to prachbídná polní cesta, u Vrchů na ní jsou zbytky makadamu, ale v lese již hliněná s hlubokými kolejemi od traktorů.viky píše:Nevím,jedině mne napadá,že tam bylo ještě větší stoupání,než ted.Nevím,jaké jsou tam výškové poměry,pořád jsem si říkal,že si tu starou od Vrchů projedu,až budu mít čas.... a jaksi jsem do ted čas neměl.
Stoupání není nijak extrémní, zásadní rozdíl proti stávající trase I/57 tam není.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Přeložka se tam bude muset postavit a to velmi rychle. I/57 teď bude plnit hlavní spojnici Opavsku se zbytkem České Republiky (via D1) a provoz na ni rapidně stoupne. Úzky a nepřehledný úsek Fulnek - Vrchy bude velkou komplikací a docela by mě zajímalo jak to tam vypadá třeba zrovna dnes, kdy na cele Moravě poměrně vydatně sněží. Chtěl bych vidět jak si v tomto úseku dnes poradí kamiony, které tam bývají nebezpečné i v červenci za jasného dne, natož pak dneska.
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Zatím se tam postaví kruhák, a to se ještě neví kdy
Štekbauer: Konečně bude nová okružní křižovatka!
Štekbauer: Konečně bude nová okružní křižovatka!
Novojičínský deník píše:Fulnek - Zeptali jsme se místostarosty Fulneku, Jaroslava Štekbauera, jak přijal skutečnost, že bylo vydáno stavební povolení na výstavbu okružní křižovatky Opavské a Bílovecké...
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/57 Obchvat Fulneku
To je trochu mimo, to je křižovatka bývalé I/47 a bývalé I/57. To už nás pálit nemusí
http://mapy.cz/#mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=Loc ... 56591@z=16
http://mapy.cz/#mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=Loc ... 56591@z=16
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Aha, koukám, že v tomhle threadu už se obchvat Fulneku dávno neřeší No ale pokud leták ŘSD nekecá, tak je z obchvatu Fulneku zatím hotová jen část od bývalé I/47 na jih, zbytek se má otevřít až letos. ( V tom případě by ta křižovatka byla mezi současnou I/57 a současnou I/57 ) To by mě zajímalo, jestli se tam ten kruhák postaví ještě předtím (a tedy za státní peníze), nebo až potom (to už by to z logiky věci měl platit kraj, ale nedivil bych se, kdyby se tak nestalo).
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Ten kruháč tam měl byt dřív,než byl obchvat Fulneku,ted už mi přijde zbytečnýandy píše:Zatím se tam postaví kruhák, a to se ještě neví kdy
Štekbauer: Konečně bude nová okružní křižovatka!Novojičínský deník píše:Fulnek - Zeptali jsme se místostarosty Fulneku, Jaroslava Štekbauera, jak přijal skutečnost, že bylo vydáno stavební povolení na výstavbu okružní křižovatky Opavské a Bílovecké...
Re: I/57 obecně
Vcera jsem jel z Kunina do Fulneku a cesta uplne bez problemu. Na celem useku je novy asfalt, nove nalajnovane cary a oprava mostu pres Odru byla dokoncena tepre v polovine listopadu... Ze by se chystali opravovat starou cestu I/57 v Hladkych Zivoticich? Most pres Husi potok neni zrovna v nejlepsim stavu...
Edit: ted me napadlo, jestli nahodou neni myslen usek dosud neotevreneho obchvatu Fulneku, ktery prozatim konci na mimourovnovem krizeni se silnici I/47, respektive II/467 (prejmenovanou od otevreni dalnice). Provizorne se sjede tam a pokracuje se po ulici Bilovecka (II/467) smerem do Fulneku a tam se odboci doprava na ulici Opavskou (I/57) smerem na Opavu...
Edit: ted me napadlo, jestli nahodou neni myslen usek dosud neotevreneho obchvatu Fulneku, ktery prozatim konci na mimourovnovem krizeni se silnici I/47, respektive II/467 (prejmenovanou od otevreni dalnice). Provizorne se sjede tam a pokracuje se po ulici Bilovecka (II/467) smerem do Fulneku a tam se odboci doprava na ulici Opavskou (I/57) smerem na Opavu...
Re: I/57 obecně
Na tomto kousku obchvatu Fulneku došlo ke zdržení se zprovozněním. Jedná se tedy pravděpodobně o tento úsek. Můžete někdo kdo jste byl na místě předtím, než zapadalo sněhem, popsat, v jakém stavu se to tam nachází?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Přeložka by šla, ačkoliv rozšíření toho 3m pruhu polní cesty na trojpruh by v místech s příčným sklonem znamenalo určité přesuny zeminy. Ale to je snad jen 300m úsek, nic neřešitelného.viky píše: Dík,že už mne tam nebude prudit jezdit. Takže přeložka by tam asi šla,ne?
Re: I/57 obecně
problém byl s nedostavěným mostem přes přivadeč z Fulneku na Děrné. A dále zbývalo dokončit most přes Gručovku na začátku obchvatu (ve směru od Opavy pravá polovina - přinejmenším chybělo zábradlí).martini píše:Na tomto kousku obchvatu Fulneku došlo ke zdržení se zprovozněním. Jedná se tedy pravděpodobně o tento úsek. Můžete někdo kdo jste byl na místě předtím, než zapadalo sněhem, popsat, v jakém stavu se to tam nachází?
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/57 Obchvat Fulneku
Otázka na adminy - už jsme hodně OT, nebylo by možno přesunout nás do nového vlákna "Vrchy - Fulnek přeložka"?
Naposledy upravil(a) martini dne 13.1.2010 8:59:53, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Je to tu hrozně prolité do sebe, obchvat Fulneku, který je již z 95% hotov a zcela nezapočatá ideová přeložka po Vrchy. Rozdělení je skoro nemožné, zvolil jsem přejmenování threadu a navrhuji pokračovat zde.
Důvod: Je to tu hrozně prolité do sebe, obchvat Fulneku, který je již z 95% hotov a zcela nezapočatá ideová přeložka po Vrchy. Rozdělení je skoro nemožné, zvolil jsem přejmenování threadu a navrhuji pokračovat zde.
Re: I/57 Fulnek – Vrchy
To víte, že silnice I/57 v úseku Vrchy - Fulnek, je ode dneška (17.5.2010) v obou směrech zcela uzavřena? Uzavírka má trvat až do listopadu. Důvodem je zpěvnění svahu po loňské povodni. Více zde:
http://novojicinsky.denik.cz/zpravy_reg ... 00428.html
http://novojicinsky.denik.cz/zpravy_reg ... 00517.html
http://novojicinsky.denik.cz/zpravy_reg ... 00428.html
http://novojicinsky.denik.cz/zpravy_reg ... 00517.html
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/57 Fulnek – Vrchy
Díky moc za informaci. Tuto silnici sice nevyužívám denně, ale nejméně jednou, dvakrát bych ji do toho listopadu využil. Takže na Nový Jičín to teď budu brávat kolem Slezské Harty a přes Vítkov.
Re: I/57 Fulnek – Vrchy
No tak v tomto případě je nejkratší trasa objížďky v trase Děrné - Požaha - Skřípov - Jakubčovice a okolo Chvalíkovic do Kylešovic a jste v Opavě.Je to i o nějaký kilometřík kratší,než I/57 , pokud jedete přímo do Opavy.Kvalita cesty sice na pár úsecích není nic moc,ale dá se to,je tam minimální provoz.Tu cestu jsem využíval často v době,kdy se dal na I/57 předpokládat silný provoz kamionů.
Re: I/57 Fulnek – Vrchy
Co je fakt divný, že dneska v Zelené vlně hlásili, že na silnici Vrchy-Fulnek byly nějaké spadlé větvě a že silnice je už normálně průjezdná. O uzavírce ani slovo. Tak já fakt nevím
Re: I/57 Fulnek – Vrchy
Klikněte (znovu) na druhý odkaz od mikla, změněno kvůli tomu, co se tam kolem děje.
Království a půl princezny za 511.