I/50 Brankovice – Malínky – Kožušice
Re: I/50 Brankovice – Malínky – Kožušice
Kterou z těch původních tras? Ta co se napojovala až v Tučapech pro místní ze Slavkova a Bučovic zajímavá nebude, neřeší ani I/54. Ale odkloní tranzit.
Re: I/50 Brankovice – Malínky – Kožušice
Původní z Tučap, ona jiná nebyla uvažována. Sice byly studovány i nějaké další, ale zůstali u Tučapské varianty. Proč by neměla být zajímavá, když odvádí z I/50 veškerý tranzit? Slavkovští pojedou po stávající I/50, na které poklesne provoz. Křižovatka s II/417 bude vyhovovat, stejně tak i MÚK s I/54.
Pro Bučovice byla plánována MÚK Bohaté Malkovice a poslední MÚK byla plánována u Brankovic.
Pro Bučovice byla plánována MÚK Bohaté Malkovice a poslední MÚK byla plánována u Brankovic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/50 Brankovice – Malínky – Kožušice
Lenny: To by bylo moc pěkný, přijde mi, že by tak vzniklo něco jako Palčovská spojka, ale moc reálné to asi není?! U Tučap by se na D1 ještě jedna MÚK vešla - mezi 216 a 226?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/50 Brankovice – Malínky – Kožušice
Na 221km D1 jsou dokonce postaveny dva mosty původně plánované MÚK Komořany D1xD47. Než loni dělali nový CB povrch, byly dokonce zřetelné začátky odbočovacích pruhů.
https://mapy.cz/letecka-2012?vlastni-bo ... 18.794%22E
https://mapy.cz/letecka-2012?vlastni-bo ... 18.794%22E