martini píše:Co se týče těch vazeb na SOKP jih, resp. ŠR, I/12, skutečně už to je Petře definitivní? Nebude možné to tam zachovat a nacpat do kolektoru spolu s rampou 510 - ŠR, resp. obráceně ŠR - 510? Evidentně ten most přes Počernický rybník měl být ještě s větší šířkovou rezervou, ale bohužel...
Podle mě dostupných informací je to stále platné. Viz koncept nového UP Prahy, oznámení EIA na rozšíření 520. A taky jsem viděl situačku k DUR 511 z 10/2007 a situačku k DUR I/12 R1 - Úvaly z 5/2009 a všude je to naprosto stejné, polovina ramp této MUK směrem na jih (tudíž i vazba na I/12 / Štěrb. rad. je všude zrošená.
Jinak místo na to aby větší část dopravních vazeb byla obsloužená a nedocházelo tak ke krátkým průpletovám úsekům tam je. Na úplný napoejní by bylo asi třeba dvou mostů navíc. Nicméně jako služební sjezd se tam dá narvat cokoliv do kterýhokoliv směru...
A našel jsem to přesně ... DUR na 511:
"Realizace řešení křižovatky Dubeč dle předloženého návrhu samozřejmě
znamená zásah i do stávající mimoúrovňové křižovatky Štěrboholské radiály se
stávající silnicí I/12, neboť stávající i navrhovaná křižovatka leží ve své
bezprostřední blízkosti. Projektant prostudoval možnost integrovat stávající
křižovatku do návrhu MÚK Dubeč. Výsledkem byl studijní návrh velmi složité a
dopravně nepřehledné křižovatky.
Některé úvahy o úseku 510 SOKP navíc upozorňují na neudržitelně velký počet
stávajících i (v souladu s územním plánem) navržených mimoúrovňových
křižovatek a navrhují jejich redukci. V tomto případě je stávající křižovatka se
silnicí I/12 jednou z těch zbytných. Předpokladem však je řada jiných
předchozích úprav na komunikační síti v celé oblasti. Rovněž tento problém
však přesahuje rámec této dokumentace.
Navržené řešení ponechává ve funkci sjezd z 510 na I/12 a nájezd v opačném
směru. Větve umožňující sjezd ze stávající Štěrboholské radiály na sil. I/12 a
nájezd z I/12 na radiálu ve směru na Jižní cestu budou v rámci této křižovatky
pro veřejnost uzavřeny, resp. budou ponechány jen pro potřeby ŘSD. Tyto
pohyby musí být realizovány v jiných místech komunikační sítě mimo rámec této
dokumentace."
Takže asi tak ... Hasiči budou mit kudy jezdit ;o)