Ještě mi tam jedna MUK chybí říkejme ji Běchovice II. Chci se dostat k nádraží na P+R a nejezdit po staré. Kdyby se nerušila částečně MUK Běchovice na R1, tak by mi nescházela.
Pak mi tam chybí napojení Technologického parku Běchovice (výzkumáky). Jejich napojení na R1 už snad taky padlo. Když se podívám na ÚP a studii , tak mne dostavá zástavba kolem přivaděče na MUK Běchovice, místo aby jej protáhli pod tratí právě k těm výzkumákům. Ach jo:(
Jinak přeložku si může postavit jenom Praha. O obchvat Úval se to dá zkrátit (ten si může postavit jako pokračování Středočeský kraj) a není tak akutní. Ten z 50, roku ještě století vydrží:) Klidně ať si to plánuje a staví Praha.
http://www.praha-bechovice.cz/BECHOVICE ... -planovani
Když vezmu, že každý připojovák má kapacitu 1500voz/hod (kvalita dopravy A - stupeň1), tak pomocí více MUK dostanu na silnice více aut, než nějakými dvoupruhovými napojeními atd. Na MUK ve městě bych nešetřil, ale můžou mít městské parametry (ostřejší oblouk a nízká rychlost, menší zábor, lacinější výkup) a ne čtyřlístky jako na R nebo D. Stejně tam budou světla na výjezdech. Podívejte se na Kbelskou nejdřív se dostavovala MUK Letňany. Teď se bude složitě stavět MUK Kbelská Veselská. Šetření MUK ve městě je šetření na nesprávném místě.