Právě je 25.2.2021 3:27:07




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 I/16 Mladá Boleslav - Jičín 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 4029
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Konečně nějaké střídavé třípruhy :ok: :ok:


26.5.2019 14:04:58
Profil
 

Příspěvky: 2440
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Nechci nekomu kazit radost, ale prijde mi, ze se tady zacina projektovat reseni, ktere melo uz asi 10 let stat. Takze nez se to postavi, bude to trochu k nicemu. A tyhle velke kruhace na dalnicich, do kterych se za chvili budou zapojovat i polni cesty a cyklostezky, to snad neni treba vice komentovat....


26.5.2019 23:06:45
Profil
 

Příspěvky: 409
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Skoda, ze uz nejde usporny ctyrpruh a la soucasne Ulibice.


27.5.2019 8:33:22
Profil
 

Příspěvky: 4029
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Tak jako pro nějakých 10-12 k vozidel by byl 4-pruh docela komfort. Když si vezmete, že jsou silnice první třídy, kde jezdí 25 000 vozidel a 4-pruh je v nedohlednu ;) Takže zase v klidu :mrgreen:
S tím zapojováním “polňaček” do velkých křížení jedině souhlas.


27.5.2019 21:53:02
Profil
 

Příspěvky: 198
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
AF-1 píše:
Skoda, ze uz nejde usporny ctyrpruh a la soucasne Ulibice.


Souhlas, ty usporny ctyrpruhy bez odstavneho mi jako uzivateli prijdou jednak komfortnejsi, tak se na nich citim i bezpecneji nez na stridavem tripruhu. Navic tady jezdi hodne NA a nektera stridani jsou kratka. To zas bude strelcu co to tam na konci budou rvat nekomu pred cumak :(

Na tuto stavbu jsem se tesil ale z navrhovaneho reseni obchvatu, tak hlavne MUK jsem zklaman. Abych se zacal bat jak dopadne prestavba u Bezdecina.


28.5.2019 9:15:11
Profil
 

Příspěvky: 4029
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Tak jde o to, že tento třípruh je stejně myšlen do budoucna jako poloviční profil čtyřpruhu. Čili paráda, že se staví 3-pruh a ne jen 2-pruh. :ok:
Musíte si opravdu uvědomit, že 4-pruhy se ještě nedávno neplánovaly ani pro 15 -18 tisíc vozidel, teď tomu tak naštěstí je. Tyhle intenzity tady ale takové nejsou. Neznám to zde, ale podle sčítání to je max 12 k.


28.5.2019 11:37:32
Profil
 

Příspěvky: 165
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Je tam 22tisíc, ale část vzhledem k těm obchoďákům asi zůstane na stávající trase... Ostatně to uspořádání snad bude nějak odůvodněné. Bezva, že jsou tam MÚK


Přílohy:
Bolka.jpg
Bolka.jpg [ 75.36 KiB | Zobrazeno 6921 krát ]
28.5.2019 12:12:53
Profil
 

Příspěvky: 238
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Abram: Třípruh zcela určitě nebere v potaz budoucí rozšíření na 4 pruh, stejně jako I/35 Turnov - Jičín nebo I/49 Zlín - Slovensko. Je to takové "na 4 pruhy to není, ale je tam hodně kamionů, takže ulehčíme předjíždění"

michal: Stavět to před deseti lety tak tam napaří 4 pruh a nikdo se nebude ptát.. dnes na to hold mají trojčlenku.


Kdo to místo zná, tak je mu jasné, že problém této silnice je semaforová křižovatka v Řepově, ale hlavně ten železniční přejezd mezi. Každý den s železnou pravidleností, když ve škodovce skončí směna ve 14:00 a všichni nasednou do aut, tak spadnou závory a jede vlak. To celé místo zaseká v takové míře, že auta co sjíždí od Prahy na Jičín stojí v koloně až na dálnici, ucpe se dvoupruhý kruáč na Jičínské a odjížějící z Olympie stojí v koloně až k parkovacímu stání, protože snad pokaždé, když tamtudy jedu, tak výjezd zacpe nějaký kamion, který to na zelenou šmikne šikmo z pravého do levého pruhu hned v prostoru křižovatky, aby stihnul zazipovat.

Během ranní špičky zase jede na 13. bránu (ul. Průmyslová) tolik aut od Jičína, že je kolona až do Sukorad, protože to nejde prostě nikudy objet a musíte se prosoukat celým tímto úsekem.

Říkal jsem si že by bylo fajn, rozšířit toto místo na 4 pruh mezi Řepovem a Olympií, ale nejspíš je problém s přejezdem, a také to neřeší kapacitu ani páteční tranzit z Prahy do Krkonoš přes Jičín.

Čili tato přeložka je skutečně asi to správné řešení, zvlášť pokud megakruháč bude mít i připojení do průmyslové zóny v Řepově. A velké kruháče nejlíp pokryjí náhlé výkyvy v případě střídání směn. Alespoň ten na Jičínské funguje parádně.


28.5.2019 16:45:20
Profil
Autor

Příspěvky: 9834
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Nebylo by řešením, kdyby Škoda auto svážele své zaměstatnance autobusy namísto dnešních automobilových závodů?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


28.5.2019 16:58:31
Profil
 

Příspěvky: 238
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Poměry ve městě a firemní benefity mají za důsledek, že mladý bezdětný pár žijící v paneláku má tři fungl nová auta na ježdějí do Olympie zaparkovaná dole, protože se to prostě vyplatí... takže prakticky si Vaše řešení nedokážu představit.


28.5.2019 17:16:38
Profil
 

Příspěvky: 4029
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Jirka95 píše:
Abram: Třípruh zcela určitě nebere v potaz budoucí rozšíření na 4 pruh, stejně jako I/35 Turnov - Jičín nebo I/49 Zlín - Slovensko. Je to takové "na 4 pruhy to není, ale je tam hodně kamionů, takže ulehčíme předjíždění"

michal: Stavět to před deseti lety tak tam napaří 4 pruh a nikdo se nebude ptát.. dnes na to hold mají trojčlenku.


Kdo to místo zná, tak je mu jasné, že problém této silnice je semaforová křižovatka v Řepově, ale hlavně ten železniční přejezd mezi. Každý den s železnou pravidleností, když ve škodovce skončí směna ve 14:00 a všichni nasednou do aut, tak spadnou závory a jede vlak. To celé místo zaseká v takové míře, že auta co sjíždí od Prahy na Jičín stojí v koloně až na dálnici, ucpe se dvoupruhý kruáč na Jičínské a odjížějící z Olympie stojí v koloně až k parkovacímu stání, protože snad pokaždé, když tamtudy jedu, tak výjezd zacpe nějaký kamion, který to na zelenou šmikne šikmo z pravého do levého pruhu hned v prostoru křižovatky, aby stihnul zazipovat.

Během ranní špičky zase jede na 13. bránu (ul. Průmyslová) tolik aut od Jičína, že je kolona až do Sukorad, protože to nejde prostě nikudy objet a musíte se prosoukat celým tímto úsekem.

Říkal jsem si že by bylo fajn, rozšířit toto místo na 4 pruh mezi Řepovem a Olympií, ale nejspíš je problém s přejezdem, a také to neřeší kapacitu ani páteční tranzit z Prahy do Krkonoš přes Jičín.

Čili tato přeložka je skutečně asi to správné řešení, zvlášť pokud megakruháč bude mít i připojení do průmyslové zóny v Řepově. A velké kruháče nejlíp pokryjí náhlé výkyvy v případě střídání směn. Alespoň ten na Jičínské funguje parádně.

To o těch 3-pruzích "před" 4-pruhem jsem četl v nějaké technické publikaci o 3-pruzích. Ale je to možné, že to je myšleno napořád. Každopádně zde opravdu nejsou intenzity na 4-pruh.
Jo, jiná situace by byla, kdyby byly všechny dálnice postaveny a už by se chystaly jen 6-pruhy a právě takovéto stavby. To by se možná mohly dát peníze na 4-pruh. V současné situaci prostě ne. 10 k aut není na 4-pruh. Můžeme být opravdu rádi za 3-pruh :)
Na I/43 je v plánu někdy během nejbližších let silnici homogenizovat .. tam kde je 24 000 vozidel, tak S11,5, tam kde 15-18 tisíc S9,5 pro informaci ;) :zvraci:


28.5.2019 20:46:02
Profil
 

Příspěvky: 574
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
I/43 je něco jiného, tam je do budoucna plánovaná dálnice. Nemá smysl mít kousek od sebe 2 čtyřpruhy. Letos by se mělo začít D7 Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu - VZ do 10.6.2019. Na obchvatu jsou nyní intenzity 10204 a obchvat se bude zkapacitňovat na 4 pruh. Tolik asi k "10 k aut není na 4-pruh".


29.5.2019 7:12:29
Profil
 

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Intenzity provozu za 24 hodin jsou jedna věc, ale na této silnici enormě vzrůstá provoz v době střídání směn ve škodovce a dalších podnicích. Další věc je, že hodně řidičů sjede z I/16 u Horního Bousova, jede přes Kněžmost, Buda a najede na D10 u Bakova. Trasa o 7km delší, ale klidně o 20 minut rychlejší. Třípruh nepřinásí větší kapacitu, takže kdyby se vše přesunulo na přeložku, kolony by vznikaly také. Situace se vyřeší tím, že část řidičů bude jezdit po původní I/16, takže obcím na trase se moc neuleví.


29.5.2019 20:21:02
Profil
 

Příspěvky: 4029
Bydliště: Snad někdy 13 km od D(S)43
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Anonym píše:
I/43 je něco jiného, tam je do budoucna plánovaná dálnice. Nemá smysl mít kousek od sebe 2 čtyřpruhy. Letos by se mělo začít D7 Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu - VZ do 10.6.2019. Na obchvatu jsou nyní intenzity 10204 a obchvat se bude zkapacitňovat na 4 pruh. Tolik asi k "10 k aut není na 4-pruh".

Souhlas, D7 a D6 by, když by nebyly peníze, měly být určitě první na řadě, které budou zastaveny. Popravdě i dnes mě "štve", že se staví tyhle úseky a ne jiné, ale holt jsou připraveny. To ale není důvod stavět jinde pro 10 000 vozidel 4-pruh. Navíc je rozdíl spojení krajského a termálního města s hlavním městem a přivaděč dálnice a silnice do škodovky.
Jinak pro vaše info, tam, kde se chystá na I/43 S11,5, tak tam i po realizaci dálnice zůstává cca 12 000 vozidel při dnešních intenzitách, a když vezmeme intenzity v roce, kdy bude postavena dálnice ... :?: :? Ale dost OT.

martinsad píše:
Intenzity provozu za 24 hodin jsou jedna věc, ale na této silnici enormě vzrůstá provoz v době střídání směn ve škodovce a dalších podnicích. Další věc je, že hodně řidičů sjede z I/16 u Horního Bousova, jede přes Kněžmost, Buda a najede na D10 u Bakova. Trasa o 7km delší, ale klidně o 20 minut rychlejší. Třípruh nepřinásí větší kapacitu, takže kdyby se vše přesunulo na přeložku, kolony by vznikaly také. Situace se vyřeší tím, že část řidičů bude jezdit po původní I/16, takže obcím na trase se moc neuleví.

S tím "směnovým provozem" máte určitě pravdu, na druhou stranu, tohle jde použít trochu i okolo všech velkých měst, ale uznávám, že tohle je opravdu extrém. Nejsem místní, ale sčítání dopravy mluví bohužel jednoznačně proti vašim argumentům. Aut sjíždějících je naprosté minimum a jinak, je jasné, že obchvat odvede jen část aut, právě proto je to 3-pruh. A souhlas, že 3-pruh není vyšší kapacita. Mnoho přispěvatelů si to také pořád myslí, já tedy ne. A pokud přináší, tak velmi malé, spíše jde o vyšší kapacitu díky vyšší plynulosti dopravy, ale ne čistě kapacita. Nemůžete přeci ale po této přeložce chtít, aby odvedla dopravu z obcí, kde se ta doprava generuje a směřuje přímo do škodovky/MB. To je jak kdybyste chtěl postavit pražský okruh, aby stavba vzala veškerá auta z jižní spojky.


29.5.2019 23:34:18
Profil
 

Příspěvky: 238
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Jak už jsem psal výše, kolony v tomto místě mají tři hlavní příčiny:
1. železniční přejezd - ucpe to totálně na hodinu
2. semafor v Řepově ráno upřednostňuje auta, která potřebují z MB odbočit doleva do průmyslové zóny, což zablokuje příjezd od Jičína
3. páteční lavina aut mířící z Prahy na chaty

Když se v odpolední špičce vymotáte ven, tak hodně aut odbočí v Židvěvsi na Březno a v Sukoradech na Petkovy a dále pokračujete v obyčejném provozu silnice 1. třídy.

Všechny tyto problémy přeložka řeší. Jen by bylo fajn, kdyby přidali pruh ve směru MB -> Řepov na současné silnici, aby se auta jedoucí doleva a na Jičín nemusela tlačit do jednoho pruhu, když se to hned za přejezdem zase rozdvojuje.


31.5.2019 5:35:05
Profil
 

Příspěvky: 2127
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Byla zadána technickoekonomická studie na I/16 Martinovice - Jičín, modernizace.

Specifikace zakázky:

Předmětem zakázky je zpracování, projednání a dodání díla „I/16 Martinovice – Jičín, modernizace; technickoekonomická studie“. Dokumentace bude zpracována v souladu se Směrnicí pro dokumentaci staveb pozemních komunikací v aktuálním znění.
Jedná se o návrh úprav modernizace stávající silnice I/16 v úseku Martinovice – Jičín za účelem odstranění bezpečnostních a kapacitních nedostatků (křižovatky, sjezdy, autobusové zastávky, přechody, průtahy obcemi). Technický návrh bude zpracován ve dvou variantách (maximalistická, minimalistická). Varianta maximalistická v šířkovém uspořádání 2+1 bude prezentovat řešení vedoucí k odstranění všech průtahů obcemi, všech sjezdů, odstranění kapacitních a bezpečnostních nedostatků křižovatek, vymístění pomalé dopravy a důsledné řešení autobusových zastávek s mimoúrovňovým přístupem pěších.
Minimalistická varianta v kategorii S 11,5 s návrhem na doplnění přídatných pruhů pro předjíždění dle ČSN 73 6101 nemusí nezbytně navrhovat obchvaty obcí. Technický návrh bude vycházet z analýzy nehodovosti a zaměřovat se primárně na odstranění nehodových a potenciálně nebezpečných lokalit.
V úseku obchvatu Jičína (MUK I/32 – MUK II/286) bude šířkové uspořádání prověřeno v rámci studie ve dvou variantách na základě výsledků dopravního modelu, územních podmínek a dle závěrů prověření možností rozšíření, resp. přestavby stávajících mostů na trase.
Součástí bude ekonomické hodnocení HDM-4 jedné varianty technického řešení.
Součástí bude dále analýza stávajícího stavu silnice, analýza nehodovosti.
Řešený úsek začíná rozhraním stavby I/16 Mladá Boleslav – Martinovice (DUR, Valbek 2018) a končí v MÚK s II/286 u Jičína, resp. napojením na stávající 4pruhové uspořádání mezi Jičínem a Úlibicemi.

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


26.9.2019 21:12:13
Profil
 

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Anonym píše:
... Nemá smysl mít kousek od sebe 2 čtyřpruhy. ...

Myslim, ze to je jinak. Pokud kazdy z tech dvou ctyrpruhu vede jinam a najde si sve jine cestujici, pak klidne muzou davat smysl i dva ctyrpruhy. Jste presprilis rychly v usudku tam a zjednodusujete.


27.9.2019 20:00:14
Profil
 

Příspěvky: 2127
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
V registr smluv jsou další zajímavé informace. Byla zadána studie proveditelnosti na MÚK Popovice - MÚK Robousy, zkapacitnění silnice.

Popis předmětu plnění:
Citace:
Příloha č. 2 - Podrobný popis předmětu plnění
Zadání technické studie proveditelnosti je dáno nutností řešit nevyhovující kapacitu daného úseku silnice I/16 (I/35), na jihozápadním obchvatu Jičína, s ohledem na aktuální intenzity dopravy. Vlivem změny využití území jižní části města a vlivem dalšího rozvoje tohoto území dochází v tomto úseku komunikace k výraznému nárůstu intenzity dopravy. Další výrazný nárůst intenzity dopravy je očekáván také po dokončení a uvedení do provozu dálnice D35 směrem na Hradec Králové. Jedná se o úseky D35 Úlibice - obchvat, D35 Úlibice - Hořice, D35 Hořice - Sadová a D35 Sadová - Plotiště, jejichž dokončení se předpokládá postupně v letech 2025-2028.
Předmětem technické studie proveditelnosti je návrh zkapacitnění daného úseku silnice I/16. Jedná se o návrh směrově rozdělené komunikace kategorie S 21,5/110 v úseku celkové délky přibližně 2,65 km. Začátek úseku je přibližně v km 123,95, přibližně v místě konce mimoúrovňové křižovatky silnice I/16 se silnicí 111/32840 a ulicí Popovická. Zde studie naváže na zpracovanou studii úpravy této křižovatky. Konec úseku se nachází přibližně v km 126,6, těsně před stávajícím mostem ev.č. 16-045d.3. Tady studie navazuje na stávající uspořádání směrově rozdělené komunikace kategorie S 16,5/80 směrem na Trutnov.
V daném úseku je nutné řešit celkem 2 mimoúrovňové křižovatky a 2 mostní objekty. První mimoúrovňové křížení, MÚK Moravčice, bude nově navrženo v místě stávajícího křížení silnice I/16 se silnicí III/32845, přibližně v km 125,1. V rámci návrhu MÚK musí být současně řešena přeložka místní komunikace, ulice Konecchlumského, přeložka silnice III/32845 a také přeložka zatrubněného Popovického potoka, která kříží silnici I/16 přibližně v km 125,2. Druhá křižovatka, MÚK Robousy, je přibližně v km 126,1 a řeší napojení silnice I/16 se silnicí II/286, včetně kruhového objezdu a napojení silnice III/32843. Součástí tohoto křížení je nadjezd křižovatkové větve, most ev.č. 16-045c1.
Návrh daného úseku směrově rozdělené komunikace a návrh mimoúrovňových křižovatek musí respektovat požadavek na zachování provozu v režimu 1+1 po celou dobu výstavby. S ohledem na současné intenzity dopravy není navíc možné uvažovat ani s převedením provozu na krajské nebo místní komunikace. V navrhovaném řešení budou současně zohledněny veškeré předcházející projektové podklady objednatele, studie, zpracované v daném zájmové území. Návrh technického řešení rekonstrukce jednotlivých mostních objektů musí navíc respektovat jejich aktuální stavebně technický stav.
....

Ok, jen by by mi dávalo větší smysl to protáhnout až k Čejkovicím k rozdvojení s I/32. A MÚK Moravčice mi přijde zbytečná, stačilo by přemostění a nová spojka od Moravčické silnice na Hradeckou ulici skrz průmyslovou zónu, kterou plánuje město (v katastru je už vidět vedení).

A taky je škoda, že se letošní sčítání provádí ještě bez krajského SV obchvatu, který s tím může trochu zamávat - něco přibyde, něco ubyde, jak tam naznačuje Honey :)

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


25.8.2020 12:18:26
Profil
 

Příspěvky: 238
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Třeba na to ve studii někdo upozorní. Chtějí odstranit problém s najetím od Popovic na Mladou Boleslav (vražedné odbočení doleva). Rozšířit to už od křížení se silnicí I/32 by bylo super. Ten kraťoučký připojovák od MB funguje jen díky malému provozu od Čejkovic ale stačí, aby se tam potkaly tři kamiony a hned jsou zmuchlaná svodidla. Ale zase vy to vyžadovalo postavit obě dlouhá přemostění ještě jednou vedle :?

Nebo to mají spočítané a po stavbě I/35 Turnov - Úlibice ty dva mosty nebudou potřeba.


25.8.2020 12:33:39
Profil
 

Příspěvky: 94
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Nevidím jako reálné že se bude stavět druhá estakáda k Čejkovicím,
pokud bude 4pruh od MUK Popovice tak supr, a eliminace vražedné křižovatky u Moravčice taky supr - to jsou místa kterým se jako bývalý mistňák vyhýbám. Von i připojovák u Kontíku je krátkej.
Zdá se že by se nemusel předělávat most u Kontiku jedno pole tam je volné. že by s tím před tříceti lety počítali ?
https://mapy.cz/s/jedukefuna


škoda že dobrý úmysl skončí na KO v Ulibicích :x

_________________
Nerolama


25.8.2020 12:50:50
Profil
 

Příspěvky: 2127
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Úlibice budou na tuty dořešené dřív než tohle...
A ty mosty na obchvatu Jičína mezi Čejkovicemi a Popovicemi se stejně budou muset nějak řešit, protože nejsou v dobrém stavu a rekonstrukce za provozu už nebude reálná. O tom jsem taky někde už četl, ale nevzpomenu si kde...

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


25.8.2020 13:30:24
Profil
 

Příspěvky: 238
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Ano.. vyřešené jiným kruháčem.


25.8.2020 14:08:11
Profil
Autor

Příspěvky: 9834
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Co to je za lidovou tvořivost dopravní značení na opravě mostu? viz https://mapy.cz/s/nofugeseju
Místo žluté čáry na vozovce postačil zelený reflexní sprej, kterým je nastříkaná středová dělící čára i postranní čáry. :crazy:

Foto nemám, byla už tma.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.9.2020 20:43:29
Profil
 

Příspěvky: 5698
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Že by to bylo podle hesla : Komu se nelení, tomu se zelení... ? To aby upozornila firma jak jí to odsýpá ?


21.9.2020 21:11:58
Profil
Autor

Příspěvky: 5033
Příspěvek Re: I/16 Mladá Boleslav - Jičín
Lenny píše:
Co to je za lidovou tvořivost dopravní značení na opravě mostu? viz https://mapy.cz/s/nofugeseju
Místo žluté čáry na vozovce postačil zelený reflexní sprej, kterým je nastříkaná středová dělící čára i postranní čáry. :crazy:

Foto nemám, byla už tma.


Dozvěděl jsem se, že to zvýraznění sprejem požadovala policie, protože zhotovitel provizorního VDZ udělal žluté čáry nekvalitně a pan švestka to chtěl zdůraznit. Proč jim nenařídili čáru obnovit nebo přelepit žlutou páskou, jsem se nedozvěděl a stále mi hlava nebere, jak někoho mohlo napadnout použít značkovací sprej, který je do pár dnů pryč, hlavně po deštích...

_________________
KlarArt


23.9.2020 21:43:40
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz