I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Souhlasím, že by to bylo ideální, ale s jakoukoliv novátorskou myšlenkou se teď přijde, znamená to odložení stavby "tak jak je" a přijde mi lepší začít to stavět 2015 tak jak to je, než se v tom dalších X let hrabat a opožďovat to. Souhlasím, že se poté mohou v projektu vytipovat problematická místa a ta následně napravit (bypass, křížení III. tříd apod., hlavně MÚKy na R7)
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Rozumím tomu, že dokumentace se radši nedotýkat a začít stavět tak jak to je.
V I/16 jako odlehčení jižní spojky a Spořilovské v trase D8->D1 moc nevěřím, přeci je to zajížďka cca 20km. Teď na podzim při rekonstrukci Štěrboholské by se to hodilo. Přikázat to taky asi moc nepůjde. Ulehčí si hlavně Slaný.
S těmi MÚK na R7 určitě určitě souhlas.
V I/16 jako odlehčení jižní spojky a Spořilovské v trase D8->D1 moc nevěřím, přeci je to zajížďka cca 20km. Teď na podzim při rekonstrukci Štěrboholské by se to hodilo. Přikázat to taky asi moc nepůjde. Ulehčí si hlavně Slaný.
S těmi MÚK na R7 určitě určitě souhlas.
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Jako D8-D1 asi ne....to je uz z psychologickeho hlediska lepsi to proste vzit pres vysocanskou radialu a po jizni spojce... Ale jako D8-D5 uz je to vcelku bez dalsi jine alternativy...
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Siesa: D8-D1 minimálně pro kamiony ano! Vyhnou se totiž kritickému a zacpanému Spořilovu a Jižní spojce.
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Kilometrově to možná zajížďka je, ale otázkou je, jak to bude vycházet časově.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Kdyby to bylo bez mýta, tak by to bylo pro kamiony jistě zajímavé. Finančně a asi i časově...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Jestli to bude ve stylu obchvatů a přeložek z poslední doby tj. na 50% trasy omezení na 70 km/h, a na 30% na 50 km/h, plné čáry a zákazy předjíždění, tak to bude naprd.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
to je prostě přístup "norma je norma" a zdravý rozum jde bokem. jeden příklad za všechny. pokud je na hl komunikaci 90 tak rozhledový trojúhelník má stranu v ose jízdního pruhu hl. kom délku ca. čtvrt kilometru. nabízí se otázka, vidíte čtvrt kilometru daleko? nebo rozhled pro předjíždění půl kilometru.Martin z Ostravy píše:Jestli to bude ve stylu obchvatů a přeložek z poslední doby tj. na 50% trasy omezení na 70 km/h, a na 30% na 50 km/h, plné čáry a zákazy předjíždění, tak to bude naprd.
jaké jsme si to udělali takové to máme, právní charybda, která je mohutně pumpována všemi dopravními experty a sociálními inženýry (všichni ti kdo si myslí, že dokážou o vašem chování na silnici rozhodnout lépe než vy sámi). jediná cesta z této situace je začít používat hlavu a přestat všechno přikazovat, zakazovat jak pro projekci, stavbu i provoz.
podívejme se třeba na dopravní značení, jeho množství několik posledních let stoupá, přitom fakta o tom že v tomto množství řidič více než polovinu nezvládá pobrat jsou všeobecně známá a prokázaná. takže abychom "zvýraznili" ty důležité tak děláme fluorescenční rámování, větší velikosti. a i těch už je dneska mraky. a co přijde potom, jak zvýrazníme už zvýrazněné?
nechal jsem se unést, omlouvám se za OT, každopádně zjednodušení celého procesu je jediným klíčem k úspěšné přípravě/samotné stavbě a rozumném provozu.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Přes Prahu od Nové Vsi (Exit 18 D8) po kamionářské trase 71,5 km za exit Modletice viz https://www.google.cz/maps/dir/50.31136 ... 3e!1m0!3e0
a přes I/16 83 km (po současné trase přes Slaný), tzn. celkový rozdíl je 10 km a to dle mého za ty ušetřené nervy přes Prahu stojí...
Sorry, bude stát, protože dnes mám nervy a čekání přes Slaný
a přes I/16 83 km (po současné trase přes Slaný), tzn. celkový rozdíl je 10 km a to dle mého za ty ušetřené nervy přes Prahu stojí...
Sorry, bude stát, protože dnes mám nervy a čekání přes Slaný
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Nějak blbě jsi to naklikal, ten rozdíl je +22 km a + 20min v neprospěch trasy přes Slaný... Tzn. že bude muset dojít k povinnému odklonu tranzitní NA dopravy
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Nevíte někdo, jestli je nějaký posun ohledně přípravy přeložky Slaný-Velvary? Někde z MěÚ Slaný se ke mě doneslo, že snad by ŘSD chtělo příští rok začít stavět a že ještě letos by měli začít s nějakým delším mostem, ale asi je to hodně přehnaně optimistické, protože to by již museli začít minimálně ten most pomalu soutěžit......
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Před pár dny tu martini dal zprávu v jiném vláknu
Teď jsou aktualní výkupy (něco vykoupeno je, ale není to zdaleka spojité) a pak SP.
viz http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 779#p98779martini píše:... stavba I/16 Slaný - Velvary je velmi dobře přirpavená, věřím, že do dvou let zahajujeme realizaci... Počítá s tím i Dopravní sektorová strategie a prioritní financování mimo TEN-T z OPD II, čili toto se vyřeší dříve než všechny nové nápady na výstavbu II/101 či II/240 státem, jakkoliv ani tuto myšlenku (II/101 stavěna jako doplněk k SOKP) neodsuzuji, ba spíše dokonce podporuji.
Teď jsou aktualní výkupy (něco vykoupeno je, ale není to zdaleka spojité) a pak SP.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Překvapila mě kategorie této komunikace – S 9,5/80. Měl jsem za to, že tato významná komunikace Středočeského kraje tvořící propojku dvou dálnic bude automaticky S 11,5/80, tedy plná šíře s krajnicemi. Je to tím, že vede víceméně rovinatým územím s mírnými zatáčkami a minimální existencí pomalých vozidel (traktory, cyklisti)?
V posledním letáku ŘSD (aktualizován v květnu 2014) není nikde uveden další vývoj této stavby. Je tam jen investiční záměr 05/2000 a územní rozhodnutí 11/2005. Další položky (stavební povolení, výběrové řízení, zahájení stavby, uvedení do provozu) nejsou vyplněny. Jaký je vývoj této stavby? Co s tím bude?
V posledním letáku ŘSD (aktualizován v květnu 2014) není nikde uveden další vývoj této stavby. Je tam jen investiční záměr 05/2000 a územní rozhodnutí 11/2005. Další položky (stavební povolení, výběrové řízení, zahájení stavby, uvedení do provozu) nejsou vyplněny. Jaký je vývoj této stavby? Co s tím bude?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Zpracovává se DSP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
S tim ovšem nic nenaděláte. 250 m je při 90 km/h právě deset sekund a málokterý auto se za těch deset sekund dá v reálu podle naložení a kondice na devadesát rozjet, včetně odbočovacího manévru, takže při nájezdu z vedlejší nejste schopen "dát přednost" čili neomezit toho na hlavní čistě z blbých fyzikálních důvodů. Pak někdy nezbejvá než letce na hlavní přibrzdit. Nebo všude postavit MUK s připojovákama. Redukci značek by ovšem bylo záhodný provést, zejména ve městě se to nedá pobrat ani v padesátce.evilcleaner píše: to je prostě přístup "norma je norma" a zdravý rozum jde bokem. jeden příklad za všechny. pokud je na hl komunikaci 90 tak rozhledový trojúhelník má stranu v ose jízdního pruhu hl. kom délku ca. čtvrt kilometru. nabízí se otázka, vidíte čtvrt kilometru daleko? nebo rozhled pro předjíždění půl kilometru.
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Pokud pominu, že I/16 není I/33 u Trotiny, kde jsou neustálá kolony aut, což rozhodně není, a intenzita dopravy je zde daleko nižší, pak také je vozovka daleko širší včetně odstavných pruhů. Pokud najíždím držím se pravého kraje vozovky, aby mě případně mohl řidič jedoucí po hlavní objet.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Aktualizovaný leták
I/16 Slaný - Velvary
Vykoupeno je 96 % pozemků potřebných pro stavbu (původně údaj neuveden). Aktualizace DSP je již dokončena, připravuje se vypracování zadávací dokumentace stavby (DZS) a dokončuje se inženýrská činnost k získání stavebního povolení – podáno 18 žádostí na vyvlastnění pozemků. IZ 01/2014 (pův. 05/2000), SP+VZ+zahájení 2016, provoz 2019 (vše od SP pův. bez termínu). Předpokládaná cena stavby: 1 114 116 000 Kč (-225mil.)
I/16 Slaný - Velvary
Vykoupeno je 96 % pozemků potřebných pro stavbu (původně údaj neuveden). Aktualizace DSP je již dokončena, připravuje se vypracování zadávací dokumentace stavby (DZS) a dokončuje se inženýrská činnost k získání stavebního povolení – podáno 18 žádostí na vyvlastnění pozemků. IZ 01/2014 (pův. 05/2000), SP+VZ+zahájení 2016, provoz 2019 (vše od SP pův. bez termínu). Předpokládaná cena stavby: 1 114 116 000 Kč (-225mil.)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Kdyby klaplo zahájení příští rok, bylo by to super, tahle stavba hodně pomůže.
Ještě konečně rozšířit D7 aspoň za Slaný, současný stav je tristní.
Ještě konečně rozšířit D7 aspoň za Slaný, současný stav je tristní.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Jak tak postupně čtu další a další letáky ŘSD, které sem doslova nahrnul Jirka L, tak si říkám, co se začne doopravdy stavět, neboť zahájení ve 2016 je na řadě z nich. Na kolik z nich budou ale peníze ?
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Aktualizovaný stav vykoupených pozemků pro stavbu Slaný-Velvary
plné rozlišení:
stav k 31.1.2016
stav k 16.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 31.1.2016
stav k 16.2.2015
náhled:
plné rozlišení:
stav k 31.1.2016
stav k 16.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 31.1.2016
stav k 16.2.2015
náhled:
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Oznámení předběžných informací - I/16 Slaný - Velvary:
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/643651
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/643651
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Tak to je úkaz ona asi nepodléhala EIA vůbec (v letáku je kolonka proškrtnutá a na portálu cenia taky ani stopy). Vždyť to je taky jenom silnice.
Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník
Stavba obchvatu Slaného začne nejdříve příští jaro
Slaný – Přestože to ještě v lednu vypadalo, že stavba vymodleného obchvatu Slaného (přeložky silnice I/16), která by městu velmi ulevila zejména od nákladní dopravy, začne už letos, podle nejnovějších informací tomu tak bude nejdříve za rok.
Výkup pozemků na silnici za 1,2 miliardy korun by měl být hotový letos v létě. Informovala o tom mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Nina Ledvinová. Stavba obchvatu potrvá tři roky.
Pro silnici, která nahradí dosavadní úsek silnice 16 vedoucí centrem Slaného je vykoupeno 98 procent pozemků. Výkup ještě není dokončen u osmi pozemků, kde je třeba vypořádat majetkoprávní vztahy.
V květnu by měla začít platit novela zákona o vyvlastnění. ŘSD pak podle Ledvinové podá žádost o vyvlastnění podílů u pěti pozemků. „U dvou vlastníků probíhá směna pozemků. Jeden řeší soud, u posledního pokračují jednání s exekutorem," uvedla mluvčí.
Stavební povolení by ŘSD mělo získat v září, v říjnu chce vypsat výběrové řízení na firmu, která bude novou silnici stavět. Ke stavbě obchvatu se bude ještě zřejmě vyjadřovat krajský odbor životního prostředí, protože v některých lokalitách, kudy má silnice vést, je možný výskyt chráněného brouka páchníka hnědého.
Ten se svým typickým zápachem, podle kterého dostal jméno, přitom už jednou výstavbu ve městě zhatil. Jednalo se tehdy o plánovaný prodej parcel na Hájích.
Zdroj: http://kladensky.denik.cz/zpravy_region ... 60330.html
Slaný – Přestože to ještě v lednu vypadalo, že stavba vymodleného obchvatu Slaného (přeložky silnice I/16), která by městu velmi ulevila zejména od nákladní dopravy, začne už letos, podle nejnovějších informací tomu tak bude nejdříve za rok.
Výkup pozemků na silnici za 1,2 miliardy korun by měl být hotový letos v létě. Informovala o tom mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Nina Ledvinová. Stavba obchvatu potrvá tři roky.
Pro silnici, která nahradí dosavadní úsek silnice 16 vedoucí centrem Slaného je vykoupeno 98 procent pozemků. Výkup ještě není dokončen u osmi pozemků, kde je třeba vypořádat majetkoprávní vztahy.
V květnu by měla začít platit novela zákona o vyvlastnění. ŘSD pak podle Ledvinové podá žádost o vyvlastnění podílů u pěti pozemků. „U dvou vlastníků probíhá směna pozemků. Jeden řeší soud, u posledního pokračují jednání s exekutorem," uvedla mluvčí.
Stavební povolení by ŘSD mělo získat v září, v říjnu chce vypsat výběrové řízení na firmu, která bude novou silnici stavět. Ke stavbě obchvatu se bude ještě zřejmě vyjadřovat krajský odbor životního prostředí, protože v některých lokalitách, kudy má silnice vést, je možný výskyt chráněného brouka páchníka hnědého.
Ten se svým typickým zápachem, podle kterého dostal jméno, přitom už jednou výstavbu ve městě zhatil. Jednalo se tehdy o plánovaný prodej parcel na Hájích.
Zdroj: http://kladensky.denik.cz/zpravy_region ... 60330.html