To je právě to. Dočasný nebezpečný nájezd je třeba z Evropské na D7. A nikdo to řešit nebude, protože je dočasný (a dočasný bude nejspíš ještě několik desítek let). Takže já osobně jsem nepřítelem jakýchkoliv dočasností a provizorií na našich silnicích. Dostaví se první etapa, přijde na MD nějakej magor typu Víta Bárty a druhá etapa bude víte kde. A že takových příkladů v ČR najdete hodně. Hlavně zrovna v případě této stavby nedává etapizace moc smysl. Snad jen, že Slaný by mohlo mít obchvat o pár měsíců dřív, než Ješín a Luníkov.jozka píše:Najezdy budou velmi docasne, podobne jsou v podstate na kazde rozsestavene silnici, nekde i desitky let. A zaroven odstrani nebezpecna mista ve Vitove a hlavne ve Slanem. Co se tranzitu tyce... neni mi uplne jasne odkud by ho Praha mela vyhanet(v naznacenych relacich). Ten prece vzdy musi jet tudy, pres Kralupy a Horomerice ho zas tolik nejede, mozna az (jestli) se pohne 101.
V ČR pořád platí, že jednotka dočasnosti je jeden furt.
A u dopravní infrastruktury to platí dvojnásob.