I/19 Obecně
I/19 Obecně
I/19
Nevím, jsem - li na správném vláknu, ale přesto mám dotaz: Již delší dobu přemýšlím, proč se v rámci dřívější přestavby slinice I/19 mezi Obrataní a Pelhřimovem nevybudoval také a rovnou i obchvat Kamene? Zřejmě je zde byl a je nějaký problém. Zahlédl jsem sice nějaké náznaky ( změna ÚP, zmiňovaly se projekty, atd ) že by se jako něco v budoucnu postavilo, ale doposud nic. Chystá se něco v dohledné době? Myslím, že o užitečnosti obchvatu v dané lokalitě není nutno diskutovat.
Nevím, jsem - li na správném vláknu, ale přesto mám dotaz: Již delší dobu přemýšlím, proč se v rámci dřívější přestavby slinice I/19 mezi Obrataní a Pelhřimovem nevybudoval také a rovnou i obchvat Kamene? Zřejmě je zde byl a je nějaký problém. Zahlédl jsem sice nějaké náznaky ( změna ÚP, zmiňovaly se projekty, atd ) že by se jako něco v budoucnu postavilo, ale doposud nic. Chystá se něco v dohledné době? Myslím, že o užitečnosti obchvatu v dané lokalitě není nutno diskutovat.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Je zpracována EIA na stavbu Rozšíření a přeložky I/19, úsek odbočka Eš – odbočka Vysoká Lhota. Jde o 3,335 km dlouhý obchvat obce Kámen v kategorii S 11,5/70. S tím souvisí i stavba Rozšíření a přeložky I/19, úsek hranice kraje – odbočka Eš. V rámci této stavby by mělo dojít k výstavbě obchvatu Obrataně a rekonstrukci stávající silnice v celkové délce 6,980 km a kategorii S 11,5/70.Jarda55 píše:I/19
Nevím, jsem - li na správném vláknu, ale přesto mám dotaz: Již delší dobu přemýšlím, proč se v rámci dřívější přestavby slinice I/19 mezi Obrataní a Pelhřimovem nevybudoval také a rovnou i obchvat Kamene? Zřejmě je zde byl a je nějaký problém. Zahlédl jsem sice nějaké náznaky ( změna ÚP, zmiňovaly se projekty, atd ) že by se jako něco v budoucnu postavilo, ale doposud nic. Chystá se něco v dohledné době? Myslím, že o užitečnosti obchvatu v dané lokalitě není nutno diskutovat.
Žďákovský most zničily kamiony, bude uzavřen
Žďákovský most zničily kamiony, bude uzavřen
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/p ... _most.html
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/p ... _most.html
Písecký deník.cz píše:Písecko - Oprava vyjde téměř na 400 milionů korun. „Práce jsou naplánovány na tři roky. Buď most opravíme, nebo zavřeme pro kamionovou dopravu. To jsou jediné možné scénáře pro letošní rok,“ sdělil Deníku František Kollar z českobudějovické správy Ředitelství silnic a dálnic. Loňská kontrola mostu odhalila rychlé stárnutí zejména ložisek mostní konstrukce. ŘSD rozhodlo o okamžité celkové opravě mostu. Oprava by značně zkomplikovala život lidem na obou stranách orlické přehrady. „Práce jsou naplánovány na tři roky,“ doplnil Kollar. Při některých bude nutné most uzavřít.
Re: Žďákovský most zničily kamiony, bude uzavřen
Žďákovský most uzavřou v dubnu pro kamiony
Přestože peníze na opravu Žďákovského mostu, který je v havarijním stavu, stále nejsou, od 1. dubna ho chce Ředitelství silnic a dálnic zavřít pro kamiony.
„Je to špatně. Peníze na Žďákovský most zatím nemáme,“ řekl Deníku František Kollar z českobudějovické správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). Dnes jede opět kvůli financím na rekonstrukci mostu přes Orlickou přehradu do Prahy. „Jasněji zřejmě bude v polovině roku. Pokud prostředky dostaneme, začneme ještě letos na podzim s nejnutnějšími pracemi,“ zdůraznil František Kollar...
Přestože peníze na opravu Žďákovského mostu, který je v havarijním stavu, stále nejsou, od 1. dubna ho chce Ředitelství silnic a dálnic zavřít pro kamiony.
„Je to špatně. Peníze na Žďákovský most zatím nemáme,“ řekl Deníku František Kollar z českobudějovické správy Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD). Dnes jede opět kvůli financím na rekonstrukci mostu přes Orlickou přehradu do Prahy. „Jasněji zřejmě bude v polovině roku. Pokud prostředky dostaneme, začneme ještě letos na podzim s nejnutnějšími pracemi,“ zdůraznil František Kollar...
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Žďákovský most letos neuzavřou
Písecko – Žďákovský most se v letošním roce opravovat nebude. Potvrdil to Tomáš Voráček z Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Jihočeského kraje. „Letos opravy určitě nezahájíme, vypadá to až na jaro příštího roku," informoval. Důvodem odsunutého termínu rekonstrukce je nedostatečné splnění podmínek výběrového řízení ze strany vítězné firmy.
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/z ... 20725.html
Písecko – Žďákovský most se v letošním roce opravovat nebude. Potvrdil to Tomáš Voráček z Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Jihočeského kraje. „Letos opravy určitě nezahájíme, vypadá to až na jaro příštího roku," informoval. Důvodem odsunutého termínu rekonstrukce je nedostatečné splnění podmínek výběrového řízení ze strany vítězné firmy.
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/z ... 20725.html
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Cca měsíc a půl starý článek.
Kámen: Svítá naděje, objevila se úspornější verze obchvatu
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3762
Kámen: Svítá naděje, objevila se úspornější verze obchvatu
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=188&t=3762
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Přetížená silnice z Humpolce na Plzeň se stává strašákem jihočeských obcí + VIDEO
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4200
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4200
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Několik let se mi furt v hlavě odehrává myšlenka proč není s I/19 do budoucna plánováno jako R nebo D. Taková zkratka východ-západ. Určitě je to o financích, ale třeba za sto let se toho (ne)dožiju
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Spíš bych udělal 4 pruh Plzeň Písek Tábor Humpolec, taky by to sloužilo něčemu jinému než zkratce východ západ,,,makr píše:Několik let se mi furt v hlavě odehrává myšlenka proč není s I/19 do budoucna plánováno jako R nebo D. Taková zkratka východ-západ. Určitě je to o financích, ale třeba za sto let se toho (ne)dožiju
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Nějaký materiál se v tomto smyslu už zpracovával před pár lety na vládní úrovni (?) a tady se to řešilo, ale nemůžu to teď najít. Předpokládám ale stejně, že je to teď u ledu.seque píše:Spíš bych udělal 4 pruh Plzeň Písek Tábor Humpolec, taky by to sloužilo něčemu jinému než zkratce východ západ,,,makr píše:Několik let se mi furt v hlavě odehrává myšlenka proč není s I/19 do budoucna plánováno jako R nebo D. Taková zkratka východ-západ. Určitě je to o financích, ale třeba za sto let se toho (ne)dožiju
To trasování se řešilo tady: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=16&t=1332 (hned od prvních stránek). Osobně mi trasa Plzeň - Písek - Tábor - Humpolec připadá jako přinášející něco navíc jen pro relace Plzeň - Blatná nebo Písek - Tábor, protože Plzeň - Písek (- ČB) může jet i po D19 a D4. Otázkou je, zda bude významnější relace Plzeň - Brno (s větším podílem tranzitu) nebo Plzeň - ČB. Asi bych se rozhodoval hlavně podle průchodnosti terénu, včetně vhodného místa pro nový most přes Vltavu.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Ono se teda uvažuje spíš o zachování stávající trasy, s obchvaty obcí od Mirovic až k Táboru. To by mělo stačit, dokud nebude snaha tam přemístit to co jezdí D5/D1.
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Už se t tu řešilo x-krát. D19 je prostě potřeba.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
No jo potřeba, jenže než se postaví dálniční síť, která je plánovaná do r. 2030, a která bude mít aspoň 10 let zpoždění. A co bude za 30 let, to nikdo neví. Proto myslím že obchvaty a další drobná zlepšení jsou realističtější.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Jak tu psal Standa, tak D19 se hodně dlouhodobě řeší v tzv. PÚR a ZÚR. Když to hodně zjednoduším, tak teď jde o to stanovit liniový koridor, který nepůjde zastavět. aby tam šla D19 postavit.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Problém s objíždějícími kamiony vyřeší elegantně mýto na silnicích I. třídy ...rumpeak píše:Už se t tu řešilo x-krát. D19 je prostě potřeba.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
a pak na silnicích II.třídy
a pak na silnicích III.třídy...
takhle nějak jste to myslel
a pak na silnicích III.třídy...
takhle nějak jste to myslel
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Nee. Objíždět po některých I. třídách dálnice se oplatí, ale po II. nebo dokonce III. třídách ne s ohledem na spotřebu paliva a načasu. Max na spojkách jednotách km, což se dá řešit omezeními a zákazy.Mike píše:a pak na silnicích II.třídy
a pak na silnicích III.třídy...
takhle nějak jste to myslel
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
on totiž byl tuhle v novinách rozhovor s pánem od kapšů a ten tam řekl památnou větu
"stát si musí uvedomit, co vlastně od mýta chce.
Jestli roli regulační nebo ekonomickou"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Konecne jsem si projel I/19 z Pelhrimova az do Tabora a mohu prohlasit, ze krome obchvatu Pelhrimova je to katastrofa. Chybi stoupaci pruhy, pokracovani obchvatu kolem S. Pelhrimova, obchvat Kamene a hlavne Chynova kde je uzke hrdlo v byvale brane (ci co to je) - tak se vejdou tak 2 osobni auta... Silnice je plna kamionu a pokud se k tomu jeste priplete traktor tak je najednou treba 5-ti kilometrova kolona jedouci max. 30 km/h a je vymalovano. Ridici se pak snazi predjizdet za kazdou cenu a dochazi k mnoha nebezpecnym situacim. Tady by pomohlo asi par veci:
- zakazat vjezd zemedelskych vozidel (asi dost nepruchozi)
- vybudovani stoupacich pruhu a obchvatu (mozna nejrychlejsi a relativne nejlevnejsi)
- vybudovani D19 jako alternativy k D1 (ale to je bez na hodne dlouhou trat)
- zakazat vjezd zemedelskych vozidel (asi dost nepruchozi)
- vybudovani stoupacich pruhu a obchvatu (mozna nejrychlejsi a relativne nejlevnejsi)
- vybudovani D19 jako alternativy k D1 (ale to je bez na hodne dlouhou trat)
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Tušíte někdo, jestli se chystá alespoň dílčí změna této trasy? Mám na mysli zejména extrémně výživné části této trasy jako "Losinná-Nezvěstice", nebo "Hořehledy-Borovno". Taky úzký most v obci Počaply či nízký průjezdní profil žel. mostu u Březnice je na první třídě docela neočekávaná překážka. Zejména tyto jmenované úseky (ale i mnohé další) považuji za zcela zbytečně nebezpečné. Vyznačují se extrémní zmijovitostí, zúženým/úzkým profilem, atd. Jinak celá spojnice I/4 a I/20 je zralá na velkorysejší řešení (přetrasování). Ve srovnání s úsekem D1-D3-I/4 dle mého názoru ani zdaleka nesplňuje požadované standardy první třídy.
PS: Je znám nějaký výraznější postup u obchvatů Kámena a Chýnova?
PS: Je znám nějaký výraznější postup u obchvatů Kámena a Chýnova?
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Silnice je to hnusná jak pr...ostředek glutea maxima. S výjimkou úseku Tábor - Lety se jí vyhýbám, jako čert kříži.
Nejblíž k realizaci je asi ten Chýnov, s výhledem několika pětiletek chystají další věci, vizte příslušné studie na webu ŘSD.
Nejblíž k realizaci je asi ten Chýnov, s výhledem několika pětiletek chystají další věci, vizte příslušné studie na webu ŘSD.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Minimalne EIA uz je pro usek z Tabora po hranice kraje Vysocina - tedy aspon podle webu RSD. Tak ted jeste sehnat penize a muze se zacit minimalne s vykupem pozemku...
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
No tak u toho Chýnova je dokonce i ÚR, takže teď je to o těch pozemcích. V letáku se píše o 2016, jako možném roku zahájení. Tak uvidíme.
Re: I/19 Plzeň - Milevsko - Tábor - Pelhřimov
Mezi Losinou a Spáleným Poříčím jsou připraveny studie a jsou k tomu dokonce i letáky na stránkách ŘSD (přesněji zde). Zatím jsem měl asi štěstí na nízký provoz, ale mám I/19 raději než cestu přes Prahu a poskakování po D1.